Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

above181

DX10 sposób na lagi ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam otóż granie w DX10 np. Far Cry 2, który to dostaje kopa o 10 klatek lub nawet więcej powoduje, że ów gra laguje. Tzn zachowuje się jakby tekstury czy coś było doczytywane. Ponadto mysz również ma opóźnienia.

Oprócz tego Metro 2033 ma IDENTYCZNE objawy.

 

Jest na to jakiś sposób bo DX10 dodaje klatek, ale ma ten dziwny objaw. Ludzie mają ten problem na stacjonarkach. Licze, że ktoś zna odpowiedź na ten problem.

 

 

 

Robiłem aktualizacje sterowników i dx'a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tam DX10 zawsze zabieral kilka/kilkanascie klatek w grach.Czy to FarCry2 czy Crysis.Zawsze na DX 10 mialem spadki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To samo miałem na 8800GTS 512 przy, np. Crysisie. Po prostu nie dało się grac, mimo, iż klatek/s było w zupełności wystarczająco, to te opóźnienia na myszce, klawie i ogólnie mnie denerwowały i nic z tym nie mogłem zrobić. Teraz na nowym sprzęcie nie mam takich problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klatek sporo, a powolna reakcja na ruchy myszka na przyklad to ograniczajacy grafike procek - z tego co pamietam :P

 

a tak calkowicie na marginesie - nauczcie sie definicji slowa lag...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klatek sporo, a powolna reakcja na ruchy myszka na przyklad to ograniczajacy grafike procek - z tego co pamietam :P

 

a tak calkowicie na marginesie - nauczcie sie definicji slowa lag...

masz poczucie humoru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wątpię, by E7200 @ 4.1 GHz ograniczał GTS'a 512. ;)

 

Mam ten sam problem na i5 i gtx 460. Gra się zachowuje nawet w singlu jak byśmy grali przez neta z dużym lagiem. Jest po 80 klatek a gra i tak się tnie (w dziwny sposób bo podczas zacięcia gra się nie zatrzymuje tylko wszystko leci dalej, jak się poruszamy to mamy efekt teleportu o kilka metrów). Jak grałem sporo wcześniej na c2d i gtx260 to nie miałem takich problemów, a teraz na lepszym sprzęcie co jest zaskakujące mam. Na starym kompie miałem po 25-35(min-śr)klatek. Teraz kiedy jest dwa razy więcej zaczęły się problemy. Jedynym rozwiązaniem było ograniczenia klatek do poziomu z przed wymiany sprzętu. Znalazłem na innym forum komendę gfx_max fps X (x oznacza ilośc fps, ja wpisałem 35), niestety trzeba ją wpisywać za każdym razem chyba, że ktoś wie jak ją zrobić na stałe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dziwne nie ma takich żadnych rzeczy... Ani w FarCry2 i innych...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem na i5 i gtx 460. Gra się zachowuje nawet w singlu jak byśmy grali przez neta z dużym lagiem. Jest po 80 klatek a gra i tak się tnie (w dziwny sposób bo podczas zacięcia gra się nie zatrzymuje tylko wszystko leci dalej, jak się poruszamy to mamy efekt teleportu o kilka metrów). Jak grałem sporo wcześniej na c2d i gtx260 to nie miałem takich problemów, a teraz na lepszym sprzęcie co jest zaskakujące mam. Na starym kompie miałem po 25-35(min-śr)klatek. Teraz kiedy jest dwa razy więcej zaczęły się problemy. Jedynym rozwiązaniem było ograniczenia klatek do poziomu z przed wymiany sprzętu. Znalazłem na innym forum komendę gfx_max fps X (x oznacza ilośc fps, ja wpisałem 35), niestety trzeba ją wpisywać za każdym razem chyba, że ktoś wie jak ją zrobić na stałe.

 

A próbowaliście grać z V-sync?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A próbowaliście grać z V-sync?

 

Chyba napisałem, że potrzebuje tylko max 35 klatek bo powyżej są lagi.

 

U mnie dziwne nie ma takich żadnych rzeczy... Ani w FarCry2 i innych...

 

Ja też nie mam w innych, a co do far cry to tylko ty jesteś na tyle twardy, żeby nie mieć lagów (albo ich nie zauważać)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...