Skocz do zawartości
azgan

Unreal Engine 5 - DirectX 12 Ultimate i nowa jakość grafiki

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, Kris194 napisał:

No to poczekaj jeszcze trochę aż twórcy zaczną pokazywać next-genowe gry z faktycznie sporym budżetem. Zobacz sobie sam co na PS4 wycisnął Rockstar w RDRII czy Naughty Dog w TLoU II. Póki co jeszcze nikt, absolutnie nikt nie pokazał czegokolwiek co zbliżałoby się do granic możliwości PS5/XSX. Ponoć nawet Ubisoft chce dać sobie trochę czasu i kolejny, pełnoprawny Assassin wyjdzie prawdopodobnie w 2023 roku.

Oni to chcą upiększać nawet obecnego dalej 

Assassin’s Creed Valhalla z lepszą grafiką na PC, PS5 i Xbox Series X/S po patchu https://www.gry-online.pl/newsroom/assassins-creed-valhalla-z-lepsza-grafika-na-pc-ps5-i-xbox-series/z81f089

Tak na dobrą sprawę to możliwości UE też zaczniemy dopiero poznawać. Ostatnia duża gra która coś tam więcej graficznie pokazała to był Batman: Arkham Knight na Unreal Engine 3 

Temat możliwości UE4 ledwie liźnięty a co dopiero przejście na 5.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Kris194 napisał:

No to poczekaj jeszcze trochę aż twórcy zaczną pokazywać next-genowe gry z faktycznie sporym budżetem. Zobacz sobie sam co na PS4 wycisnął Rockstar w RDRII czy Naughty Dog w TLoU II. Póki co jeszcze nikt, absolutnie nikt nie pokazał czegokolwiek co zbliżałoby się do granic możliwości PS5/XSX. Ponoć nawet Ubisoft chce dać sobie trochę czasu i kolejny, pełnoprawny Assassin wyjdzie prawdopodobnie w 2023 roku.

Nextgenowe gry to 2030-2035, nie teraz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, azgan napisał:

Temat możliwości UE4 ledwie liźnięty a co dopiero przejście na 5.

Co by nie mówić o Chińskim Straganie i Fortnite, UE to jest jak się zdaje świetne narzędzie. Co prawda indie-devi nie ogarniają często optymalizacji, ale gry na UE nawet od malutkich studiów wyglądają lepiej niż dobrze. Wystarczy też spojrzeć jak wypiękniały ścigałki - MotoGP, Ride, Asseto Competizione... Oczywiście silnik to też nie wszystko, magicy od modowania zrobili do Asseto takie oświetlanie w nocy, że aż trudno uwierzyć, ale z UE na pewno jest łatwiej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Project: Mara od twórców Hellblade z fotorealistyczną grafiką? Ninja Theory zdradza pierwsze szczegóły

Twórcy Hellblade opracowują kilka produkcji, ale przynajmniej aktualnie deweloperzy z Ninja Theory nie śpieszą się z prezentacją gier. Dzisiaj jednak otrzymaliśmy bardzo ciekawy materiał, na którym Tameem Antoniades opowiada o Project: Mara

Najbardziej wyczekiwaną grą Ninja Theory jest Hellblade 2, ale nie możemy zapomnieć, że deweloperzy przygotowują jeszcze między innymi Project: Mara. Dzisiaj Tameem Antoniades postanowił opowiedzieć o tytule, ale również o samej pracy w zespole Microsoftu.

Produkcja została osadzona w jednej lokacji – apartamencie. Miejsce istnieje w rzeczywistości, a Ninja Theory zajęło się kompletnym przeniesieniem miejscówki do cyfrowego świata. Na materiale zobaczycie porównania rzeczywistości z grą i trzeba przyznać, że wygląda to naprawdę interesująco.

Ninja Theory dąży do prawdziwego doświadczenia, które nie zapewni poczucia grania w grę lub oglądania filmu. Trzeba jednocześnie podkreślić, że Project: Mara ma tak naprawdę za zadanie pokazać, jak deweloperzy będą w nowy sposób projektować swoje gry – zespół teraz będzie kreować systemy, które tworzą dane obiekty. Twórcy chcą w przyszłości zachwycać oprawą i prezentować zupełnie nową jakość.

Project%20Mara%20-%20por%C3%B3wnanie%20-

 

Project%20Mara%20-%20por%C3%B3wnanie%20-

Źródło

 

 

 

Edytowane przez Azakiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno tak ma to wyglądac na konsolach, tak jak podobno Cyberpunk 2077 dobrze na nich działa ??

  • Haha 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Azakiel napisał:

Project: Mara od twórców Hellblade z fotorealistyczną grafiką? Ninja Theory zdradza pierwsze szczegóły

Twórcy Hellblade opracowują kilka produkcji,

Grubo, grubo... już to czytałem, aczkolwiek mechanizmy do zrobienia czegoś takiego, to nie problem - bardziej zrobić i utrzymać 60 fps. ;)

  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kto tu mówi o 60 FPS? Z pewnością nie na konsolach przynajmniej.

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Kris194 napisał:

A kto tu mówi o 60 FPS? Z pewnością nie na konsolach przynajmniej.

RTX 3090 i 60fps w 4K. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Kris194 napisał:

A kto tu mówi o 60 FPS? Z pewnością nie na konsolach przynajmniej.

Nikt. Samo przez się.
60 fps nie jest dziś już dziś wymaganym / oczekiwanym standardem? ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, JeRRy_F3D napisał:

60 fps nie jest dziś już dziś wymaganym / oczekiwanym standardem? ;) 

Dla kąsolofcuf zawsze złotym środkiem będzie 30 FPS upscalowane z 720p :szczerbaty:

  • Haha 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem czy cos z tego projektu sensownego będzie czy skonczy sie tylko na wewnętrznych eksperymentalnych alfach w paru małych lokacjach

Cytat

ILL it is a first-person horror adventure game. In the upcoming weeks, we are going to post a bunch of concept trailers that showcase the story and the gameplay elements of the project. We also launched Patreon!

https://www.patreon.com/clout_games

 

 

 

Edytowane przez Azakiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis do takiej grafiki nie potrzeba niewiadomo jakiego sprzetu, przeciez ta gra bedzie pusta i miala kilka zamknietych pomieszczen wiec liczenia bedzie malo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aż mi się przypomniał Metal Gear Solid V i screeny z możliwościami Fox Engine od Hideo Kojima

102370468.jpg

102370406.jpg

Czasy początków PlayStation 4 Panowie 

A tutaj link do całości jak ktoś ma ochotę poczytać o tym więcej 

Prawda czy fałsz? Hideo Kojima chwali się możliwościami silnika Fox Engine https://www.gry-online.pl/hardware/prawda-czy-falsz-hideo-kojima-chwali-sie-mozliwosciami-silnika-fox-engine/zf1037d

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może na PS6 już takie modele i animacje zobaczymy :E 
I wtedy poproszę L.A. Noir 2 :P

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Epic ładnie ciśnie do przodu, jestem ciekaw ile takich modeli PS5/XSX byłby w stanie wyświetlić normalnie w grze zachowując przy tym 30 FPS.

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żadnego, nawet to filmiki maja 30fps, to poziom nie osiągalny nawet dla współczesnych GPU. Wystarczy spojrzeć na jakość tekstur, ale ogólnie poza lekko sztuczna animacja jakościowo zaczyna się to zbliżać do "kinowych" efektów. Ale nie dziwi mnie to jak spece od kinowego CGI używali Unreala do praktycznie wszystkich efektów w Mandalorianie, to pokazuje jaki potencjał drzemie w tym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i fajnie, ciekawe czy przy RTX 4XXX Lovelace :E wyjdzie DLSS 3.0, bo RT na pewno będzie poprawiony, a to wszystko w UE 5.0 dam nam niezłą grafę w grach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...