Skocz do zawartości
azgan

Unreal Engine 5 - DirectX 12 Ultimate i nowa jakość grafiki

Rekomendowane odpowiedzi

Demka śmigały na mocniejszym sprzęcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy gears of war ultimate edition PC działa na PC? Bo chciałbym kupić ale kosztuje 80 zł na Microsoft Store. Podobna działa tylko ze starą wersją Windowsa 10 czy to prawda? Instalował ktoś ostatnio czy trzeba kombinować coś z systemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, pro_zealot napisał:

Czy gears of war ultimate edition PC działa na PC?

Nie, gra z mysla o PC nie dziala na PC :lol2:

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, sideband napisał:

Demka śmigały na mocniejszym sprzęcie.

to oczywiste, do tego nalezy wspomniec o ograniczeniach pamieciowych (xbox 360 miał 512 MB ramu ), moj wpis to tylko refleksja nad tym jak reklamowana byl silnik a jak wyglądał realnie w tamtych czasach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Azakiel napisał:

to oczywiste, do tego nalezy wspomniec o ograniczeniach pamieciowych (xbox 360 miał 512 MB ramu ), moj wpis to tylko refleksja nad tym jak reklamowana byl silnik a jak wyglądał realnie w tamtych czasach

Wszystkie części na PC wyglądały lepiej nie inaczej jest z Gears 5. I tak samo będzie z Gears 6.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, pro_zealot napisał:

Wszystkie części na PC wyglądały lepiej nie inaczej jest z Gears 5. I tak samo będzie z Gears 6.

 

Zwłaszcza 2 i 3 których nie ma na PC podobnie jak Gears of War: Judgment ?

 

1 godzinę temu, sideband napisał:

Demka śmigały na mocniejszym sprzęcie.

Z każdą kolejną częścią gra wyglądała też lepiej wystarczy zobaczyć jaka była różnica między Gears of War 1 a 3 na X360 jak zaczęli ulepszać Unreal Engine 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież 2 i 3 to nawet nie dogoniły poziomu Pierwszego Gearsa na PC. Ponieważ były to gry na starą konsolę X360. Dopiero 4 część ruszyła nieco z grafiką do przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, pro_zealot napisał:

Przecież 2 i 3 to nawet nie dogoniły poziomu Pierwszego Gearsa na PC. Ponieważ były to gry na starą konsolę X360. Dopiero 4 część ruszyła nieco z grafiką do przodu.

No jak nie już przy 2 części była porawa i chwalili się nowościami dodanymi w Unreal Engine 3

Epic Games robił jeszcze w tedy gry dla Microsoftu na X360

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pamiętam, że na konsoli wycieli 5 misji w tym walkę z Brumakiem. Potem możliwe, nie sprawdzałem nawet 2 i 3 może mieć lepszą grafikę niż GoW 2007 PC ale mi chodziło o GoW: UE z 2011 PC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, pro_zealot napisał:

Ja pamiętam, że na konsoli wycieli 5 misji w tym walkę z Brumakiem. Potem możliwe, nie sprawdzałem nawet 2 i 3 może mieć lepszą grafikę niż GoW 2007 PC ale mi chodziło o GoW: UE z 2011 PC.

GoW:UE powstał już z myślą na XBOX ONE oraz PC w dodatku na nowszej wersji silnika Unreal Engine 3.5 i miał dodatkowo misje z Remastra na PC dodanego jeszcze przez People Can Fly. Pierwszy GoW nie miał wyciętej zawartości tylko Remaster na PC dostał dodatkową zawartość która później też trafiła do Ultimate Edition. Ale masz rację GoW:UE wygląda lepiej od 1, 2 oraz 3 z oryginalnego X360 oraz portu na PC wydanego przez People Can Fly.

Gears of War Ultimate Edition to w zasadzie pełny Remake jedynki.

Widać też jaki postęp zrobiło The Coalition przechodząc z UE3.5 na 4 i co udało im się wycisnąć z XO między GoW:UE a 4 oraz 5.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Edytowane przez Azakiel
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znowu te skały...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko na mnie te pokazówki przestają robić wrażenie? Przez ostatnie kilka miesięcy widziałem ogrom takich filmików a interakcja z tym światem jak leżała tak leży. Jedyne w czym czuję jeszcze tą nową jakość to w tym filmiku z "meteorytem" co wrzucił sideband.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To po prostu pokazuje co jest możliwe. A w grach to pewnie to zobaczymy za 5-10 lat...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I dobrze bo nawet obecne gry na UE to jeden wielki stuttering, poza nielicznymi wyjątkami. :E 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ciekawostka, na razie w UE4. Nawet nie zdawałem sobie sprawy, że takie rzeczy są już możliwe w real-time :

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 31.07.2021 o 16:45, kadajo napisał:

To po prostu pokazuje co jest możliwe. A w grach to pewnie to zobaczymy za 5-10 lat...

Dokładnie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bioshock na Unreal Engine 5 może się podobać

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dołóżmy do tego jeszcze fantastyczną symulację płynów w UE5:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież te past geny jeszcze z 4 lata będą wspierane jak tak dalej pójdzie. Marzenia ściętej głowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Propaganda panie, propaganda. Leci z obydwu stron, na tym polega polityka. Pamięta ktoś jeszcze Wyspę węzy i Ducha Kijowa który był filmem z gry DCS? Tak się buduje morale   Jakby mówili prawdę to raz że Ukraińcy by nie walczyli, a dwa inne narody nie chciałyby im pomagać, bo nie ma sensu.  Zresztą w tej wojnie głównie chodzi o to, żeby jak najwięcej Rosjan padło na froncie i sprzętu, nikomu nie zależało (może poza UA) żeby szybko skończyć konflikt. Rosja traci sprzęt i ludzi, a zachód się bogaci bo lecą zamówienia na sprzęt. 
    • od kiedy TV LG nie mają gwarancji na wypalenia? 
    • Nie ma to jak wybrać sobie fragment całości + nagłówek i na tej podstawie zbudować narrację strachu i odpowiednią propagandę.  W programie w którym był też gen. Samol było więcej gości i zdania były różne https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2024-04-21/sniadanie-rymanowskiego-w-polsat-news-i-interii-transmisja-od-godz-9556/ I tak to wszystko co w tym programie było to wyłącznie OPINIE a nie stwierdzenia faktów. Dlatego wypowiedzi są okraszone słowami "prawdopodobnie", "możliwe", "wydaje mi się" itp. 
    • Profil ICC jest pod konkretna sztuke monitora, a nie dla kazdego
    • Nie było chyba tematu o nim, po filmie Stilgara postanowiłem kupić i potestować, na razie dopiero godzinę popracowałem ale jakieś pierwsze wrażenia mam.  Po przesiadce z LG 27GP850 od razu rzuca się w oczy lepsza czerń, dużo, dużo lepsza... Nawet na domyślnych ustawieniach bez Local Dimming różnica jest spora. Forum pclola mam w ciemnym motywie i różnica jest kolosalna, dużo lepiej to wygląda. Nie miałem wcześniej porównania dobrego i myślałem że kontrast z LG jest ok, ale nie jest. Nawet w ciągu dnia nie domaga.  Odnośnie Local Dimming - w trybie SDR nie widzę większego sensu bawić się tą opcją. Do pracy czy przeglądania neta koniecznie trzeba wyłączyć, bo monitor nie wie że czytamy forum i cały ekran ma być równomiernie podświetlony, w efekcie tam gdzie jasno mamy jasny tekst/ikony, a gdzie ciemno to ciemne. Irytujące mocno. Za to w grach czy filmach... Jasność spada więc trzeba by podkręcić, a nie ma skrótu szybkiego czy profilu by to zrobić. Może w aplikacji się da coś wykombinować, nie patrzyłem jeszcze. Ale i tak raczej sensu nie ma, w końcu to SDR więc dużej roboty nie zrobi. Za to w trybie HDR... Tu już jest bajka, jednym skrótem włączamy HDR i od razu mamy local dimming ustawiony na Strong (niby Medium lepszy, ale ja na razie różnic większych nie widzę). Wiadomo że nie będzie takiej czerni i kontrastu jak w OLED, ale porównując do poprzedniego monitora który HDR nie miał wcale to jest kosmos. W końcu płomienie czy wybuchy potrafią świecić, a tam gdzie ciemno to jest ciemno. Póki co próbowałem w Callisto Protocol bo różnica między ciemnym/jasnym jest spora i efekt od razu widoczny (ciemny korytarz i płomienie, mega).  Smużenie - jeszcze nie testowałem szybkich gier, w weekend pewnie usiądę dłużej i przelecę wszystkie gry jakie mam obecnie (w Squad smużenie było spore na poprzednim VA).  VRR - działa, według RTINGS monitor ma okropny flickering i nie da się go używać, ale póki co nie zanotowałem ani jednego mignięcia. Może jak FPS jest niestabilny i spada do mocno to by coś mignęło, ale jeszcze takiej sytuacji nie miałem. Tutaj chyba znowu Squad będzie dobrym testem, bo dzięki Unreal Engine dropy i stutter są na porządku dziennym Menu okropne i ciężko się po nim porusza, ale gdzieś musieli przyciąć koszty.... Monitor kosztował mnie 1600 zł, co jest trochę szokiem jak na taki HDR (rok temu za tyle kupiłem LG 850GP). Miniledy w najbliższych latach coś czuję że będą się upowszechniać i ładować coraz więcej stref, fajny wybór jak ktoś nie chce drogiego OLEDa z wadami  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...