Skocz do zawartości
azgan

Unreal Engine 5 - DirectX 12 Ultimate i nowa jakość grafiki

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Straszna bieda to bedzie jak tak maja gry wygladac. Zeby dobra graficznie gra wyszla to trzeba wlasciwie kupic przygotowane przez kogos assety i zrobic animacje/dubbing/prace kamery/sterowanie/fizyke na ultra wysokim poziomie zeby sie nie gryzlo z ultra wysokim poziomem grafiki. Wyjda z tego gry ktore beda praktycznie klonami siebie (tak jak to robi sony teraz), ktore i tak beda ograniczone bo przeciez to wszystko kosztuje grube miliony, a zeby te miliony sie zwrocily trzeba kombinowac z live service itp itd i nie mozna ani troche ryzykowac z designem czegokolwiek bo studio pojdzie na dni. Zlote lata gier juz dawno minely, miernota nadchodzi. Szykuje sie zalew gier tworzonych za niesamowita kase przez 5 lat ktore potem koncza jako gnioty jak Cyberpunk.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre oświetlenie można uzyskać łatwiej niż kiedykolwiek, lepszą fizykę też, to samo z animacjami. Nawet gość z R* podczas prezentacji o koniach w RDRII wspomniał, że przyszłość to między innymi lepsze animacje przy niższym koszcie produkcyjnym.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fotogrametria, Nanite = brak destrukcji. 

A na dobrą fizykę to nie ma mocy, a developerom nie chce się nawet jako takiej fizyki wrzucać do gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Monn napisał:

Straszna bieda to bedzie jak tak maja gry wygladac. Zeby dobra graficznie gra wyszla to trzeba wlasciwie kupic przygotowane przez kogos assety i zrobic animacje/dubbing/prace kamery/sterowanie/fizyke na ultra wysokim poziomie zeby sie nie gryzlo z ultra wysokim poziomem grafiki. Wyjda z tego gry ktore beda praktycznie klonami siebie (tak jak to robi sony teraz), 

Czyli... (?)
Bez zmian - tylko Ładniej IMO.

 

 

Godzinę temu, Monn napisał:

Zlote lata gier juz dawno minely, 

Z UE5, UE6 czy czymkolwiek innym.
To tylko narzędzia. Człowiek tworzy. Jeżeli nie chce zrobić niczego wyjątkowego - narzędzie nie jest temu winne, tylko autor.

 

 

Godzinę temu, Monn napisał:

Szykuje sie zalew gier tworzonych za niesamowita kase przez 5 lat ktore potem koncza jako gnioty jak Cyberpunk.

Mylimy jakość graficzną, z jakością, jako taką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Monn napisał:

Straszna bieda to bedzie jak tak maja gry wygladac. Zeby dobra graficznie gra wyszla to trzeba wlasciwie kupic przygotowane przez kogos assety i zrobic animacje/dubbing/prace kamery/sterowanie/fizyke na ultra wysokim poziomie zeby sie nie gryzlo z ultra wysokim poziomem grafiki. Wyjda z tego gry ktore beda praktycznie klonami siebie (tak jak to robi sony teraz), ktore i tak beda ograniczone bo przeciez to wszystko kosztuje grube miliony, a zeby te miliony sie zwrocily trzeba kombinowac z live service itp itd i nie mozna ani troche ryzykowac z designem czegokolwiek bo studio pojdzie na dni. Zlote lata gier juz dawno minely, miernota nadchodzi. Szykuje sie zalew gier tworzonych za niesamowita kase przez 5 lat ktore potem koncza jako gnioty jak Cyberpunk.

Ty tak na serio? W czasach gdy jedna osoba jest w stanie zrobić coś takiego?

Zapewne ten Chińczyk miał do dyspozycji dziesiątki milionów :lol2: Ani trochę się nie zdziwię jak gry na "pstryka 2" będą wyglądać jak gry z PS4. A jeśli chodzi o produkcję gier AAA to już chyba w większości przypadków sami twórcy pogubili się na co idą te kosmiczne budżety.

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na marketing i takich lujków jak ten poniżej:

2u8bxw.jpg

Rysiu "Obatel" Czarnecki światowego gamingu: Nie-Robby Kmiotick :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
9 godzin temu, Kris194 napisał:

Ty tak na serio? W czasach gdy jedna osoba jest w stanie zrobić coś takiego?

Zapewne ten Chińczyk miał do dyspozycji dziesiątki milionów :lol2: Ani trochę się nie zdziwię jak gry na "pstryka 2" będą wyglądać jak gry z PS4. A jeśli chodzi o produkcję gier AAA to już chyba w większości przypadków sami twórcy pogubili się na co idą te kosmiczne budżety.

Dla mnie nie ma w tym tytule absolutnie NIC ładnego graficznie. Nawet ogladanie filmikow na youtubie z tego to strata czasu bo tak nieciekawie to wyglada. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.10.2021 o 12:21, Kris194 napisał:

Ty tak na serio? W czasach gdy jedna osoba jest w stanie zrobić coś takiego?

Nie przesadzaj Bright Memory jest dalekie od dobrej grafiki tak naprawdę to takie pierwsze wrażenie że WOW, a tak na serio to bardzo prosta graficznie korytarzówka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obcziłem sobie to Demo Matrixa i robi wrażenie. Fotorealizm już tu jest ?.

Najlepsze jest to że to nie zwykła pokazówka tylko grywalna domówka i mogliby zrobić z tego pełną wersję gry.

Polecam poczytać też komentarze na innych stronach lub forach. 

Aż dziwię się z w temacie taka cisza i starzy wyjadacze jeszcze tego nie skomentowali ?.

 

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A na mnie nie robi wrażenia. Masakrycznie dużo filmowego Motion Blur'a. Fotorealizmu tyle co w Cyberpunk 2077.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sztos od Microsoftu na Unreal Engine 5

 

Next-Gen już tu jest ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, azgan napisał:

Aż dziwię się z w temacie taka cisza i starzy wyjadacze jeszcze tego nie skomentowali ?.

xJMRhLG.jpg

"Gra" w 2021 roku

Co mam więcej mówić? Że nigdy, przenigdy w historii gier nie widziałem tak realistycznie wyglądającego świata? To jest jakiś next level, coś na co czekałem od dekady.

Edytowane przez Kris194
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Kris194 napisał:

"Gra" w 2021 roku

Co mam więcej mówić? Że nigdy, przenigdy w historii gier nie widziałem tak realistycznie wyglądającego świata? To jest jakiś next level, coś na co czekałem od dekady.

A to jest tylko przedsmak tego co nas czeka i co można wycisnąć z XBOX SERIES X. Na tak wyglądające gry w nowej generacji czekałem ?

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, azgan napisał:

Aż dziwię się z w temacie taka cisza i starzy wyjadacze jeszcze tego nie skomentowali ?.

No i to jest NextGen :D A nie jakieś popierdolki :E

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, kadajo napisał:

No i to jest NextGen :D A nie jakieś popierdolki :E

To jeszcze fizyką  i fizykę cieczy oraz gazów i AI NextGen do tego chcę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, SebastianFM napisał:

A na mnie nie robi wrażenia. Masakrycznie dużo filmowego Motion Blur'a. Fotorealizmu tyle co w Cyberpunk 2077.

Na mnie również nie robi wrażenia. Na mnie wrażenie robiły filmiki z Unreala rok temu a tutaj to tak sobie. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę chce zobaczyć tyle co osoba na której to nie robi wrażenia

 

Edytowane przez Kris194
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te demko matrixa zrywa głowe z kaskiem ogólną jakoscią , widać ze póki co lumen miażdzy w praktyce w realtimowym zastosowaniu ten bieda raytrace który jest obecnie w grach (raytrace pokaze pazurki w przyszłosci jak bedzie wiecej mocy bo na razie to biednie wygląda)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UE5, aleś ty mi zaimponował ?

Miasto świetne (ten shader wnętrz ma problemów z migotaniem, jeżeli patrzy się pod ostrym kątem), ale postacie...

Czytałem dzisiaj na Discordzie, że w sumie to GTA 4 z modami wygląda bardziej realistycznie. No co pan powie, Milordzie?

Edytowane przez Ryszawy
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie najbardziej zaimponowało to, że auta i przechodnie nie pojawiają się w odległości 100 metrów tylko nawet nie widać jak się doczytują, plus jest ich tam przeogromna ilość, świat Cyberpunka przy tym to wygląda jak jakaś parodia zrobiona na kolanie w 6 miesięcy.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...