Skocz do zawartości
azgan

Unreal Engine 5 - DirectX 12 Ultimate i nowa jakość grafiki

Rekomendowane odpowiedzi

Dodają RT w kałużach a cycki to jakoś im średnio wychodzą :szczerbaty:

Untitled.gif

  • Haha 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No oczywiście. Zwracam uwagę na detale :szczerbaty:

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
1 godzinę temu, skypan napisał:

Dodają RT w kałużach a cycki to jakoś im średnio wychodzą :szczerbaty:

Gratuluję spostrzegawczości. 😁 Wychodzą im raczej dobrze, pozostałe postacie są przecież świetnie odwzorowane, bardzo szczegółowo, realistycznie i bez takich błędów. Tylko ta jedna ma pewien problem z bezwładnością. Raz wyświetlił mi się na YT film właśnie o dodawaniu w Unreal Engine do modelu postaci m. in. fizyki piersi więc wiem, że jest to bardzo proste. W tym przypadku ktoś raczej przesadził z suwakami lub omsknęła mu się myszka jak to ustawiał. Dziwne tylko, że nie wyłapali tego na etapie tworzenia trailera.

Edytowane przez SebastianFM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, skypan napisał:

No oczywiście. Zwracam uwagę na detale :szczerbaty:

CYCKI TO NIE JEST DETAL!!!

🤣

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

"Remember it's not about boobs, it never was, it's about being an animator, being a professional, being yourself." 😉

Edytowane przez SebastianFM
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i w końcu mamy pierwszą sensowną dyskusję na forum. O cyckach :)

  • Haha 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiast Hairworks to faktycznie powinni popracować nad Cyckiworks :E

  • Haha 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tittiesworks :E Myślę, że to może być kolejny game-changer na rynku i as w rękawie nVidii.

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Z cyklu, jak jakaś gra mogłaby wyglądać w UE 😉, tym razem Among Us, wszystko w kochanym przez wszystkich języku:

 

Nie wiem, czy było, bo to dość stare filmiki, ale wczoraj wpadłem na nie po raz pierwszy.

Edytowane przez Ryszawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawie 3 lata później a ten silnik ma dalej problem ze skalowaniem przy większej ilości wątków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu się nie da i zwyczajnie tyle mocy jednowątkowej wymaga, że najszybsze pecetowe proce będą miały problem.
Rancik anty-UE5.0

Proszę mi nie pisać, że się nie zgadzacie, bo wiem, że większość się nie zgodzi, a nikt nikogo nie przekona i tak. Tutaj są prawie sami entuzjaści tego silnika i trendów, więc to trochę kij w mrowisko. Z szacunku dla psychiki coniektórych ostrzegam i zwijam w spojler. 
Mam w zamian prośbę do "skrajnych entuzjastów" tego badziewia: Nie czytaj, albo wklej sobie prześmiewczą ikonkę, jak to pomoże się poczuć lepszym i nie rób offtopu. Myślę, że to fair. A wątek jest o UE5.0 a nie o tym jaki jest cudowny, więc prawo do krytyki mam.


- nierozwiązywalny problem z kompilacją shaderów

- ogromne wymagania względem CPU w jednowątkowej (no to o grach w 120fps można zapomnieć przy jakkolwiek lepszej oprawie niż "stare" i inne silniki

- tragiczna jakość obrazu w ruchu (demo Matrix i jego temporal reconstruction crap)

- fakt, że wszystko na tym silniku wygląda tak samo, co w końcu znudzi graczy, nawet tych lubiących realizm ponad wszystko inne

- zapowiadająca się dominacja zabierze graczom gry na innych silnikach, które nie powstaną lub nie zostaną użyte



 

No ale to wszystko nieważne. Liczy się tylko to, że tu o, tutaj, widać jak gówno na drodze łapie żółty kolor od leżącej obok cytryny, a tam dalej widać lepszy cień pod drzewem. No i 30fps i stutter to pikuś przy tym, jak tragicznie wyglądają odbicia cube maps albo jak widać jak SSRy się "kończą" przy ruchu kamery. No i skały ładne i łatwo się da zrobić kanion czy lasek. To jest przyszłość, a nie tam jakieś marudzenie graczy, którzy i tak są tylko niedorozwojami, bo grają w jakieś gierki, a nie to co ja artysta grafik, filmowiec czy programista robiący w game devie. 

 

Już jedna branża zaczęła robić co chce bez patrzenia się na to, czego trzeba jej klientom. Chodzi o Hollywood. I coś ostatnio im słabo idzie. Mam nadzieję, że z tego kisielu zwanego Unreal Engine 5.0 i ogólnie pogoń za tym, do czego fapują graficy i wszyscy inni, co studiowali światło i cień,  branża gier się kiedyś też otrząśnie. Niestety raczej niepręko. 

Tak sobie myślę. Może poza światłem, wszystko czym zachwycili z tym silnikiem to zwykła zagrywka typu "zamiast robić coś pod moc konsoli PS5 w 60fps, zrobimy coś pod 3x mocniejszego proca, czyli 30-40fps na high-endowych CPU na PC, a dzięki temu da się nawrzucać znacznie więcej wszystkiego, powiększyć bufory i tak dalej. Potem ogłosimy to wielką przełomową technologią i ludzie będą klaskać uszami. A że 4090 będzie mieć 50fps w 1080p, a 12900K 30fps przy jakości jaką obiecywały demka (demko+reszta gry) to nie szkodzi. Zanim się branża i dziennikarzyny połapią, to będzie już rok 2028 i nowe konsole, na których wreszcie to będzie chodziło w 1080p 30fps przy obiecywanej ilości detali. A dalej to już upscaling i interpolacja klatek i spoko, do 2040 można trzaskać gry na tym silniku spokojnie. 

Oby nie. 
Tylko czy w branży za kilka lat będzie jeszcze wystarczająca ilość geniuszy kodu, którzy potrafią napisać wydajny silnik do gry? Obawiam się, że będzie problem. 

  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Kris194 napisał:

Prawie 3 lata później a ten silnik ma dalej problem ze skalowaniem przy większej ilości wątków.

A kiedy takowych problemów nie było? 

Poza tym większość gier nie skaluje się dobrze z większą liczbą wątków.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- fakt, że wszystko na tym silniku wygląda tak samo, co w końcu znudzi graczy, nawet tych lubiących realizm ponad wszystko inne

Temat do dalekiej polemiki. To tylko narzędzie. Jak zostanie użyte zależy od wizji autora.
Widziałem kilka przykładów produkcji, zajawek, wizji (choć teraz z czapki nie przytoczyłbym żadnej) - w których w życiu nie powiedziałbym, że tu UE5 = duże zaskoczenie.

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://n4g.com/news/2560572/nvidia-rtx-4090-cannot-run-remnant-2-with-60fps-at-native-4k-ultra

 

Do czytania dalej sugeruję załączyć sobie w tle to:

 

i zabrać się do czytania dalej:

b69d039b308ee30de92dbdf26ca0a708.png
 

:hahaha:

Super silnik, bulwo! :szczerbaty:

 44fps na 4090, a na PS5 zjazdy do  720p, dokładnie tak jak przewidywałem w tamtym roku, choć ja myślałem, że to się pojawi później, a nie od razu w pierwszych grach na piątce.
 

 

 

Edytowane przez Ronson
  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto wpakował taczkę pieniędzy i kupił topowe podzespoły takie właśnie może mieć podejście.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co za dużo to nie zdrowo, delikatnie mówiąc to już jestem przesycony tym tematem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...