Skocz do zawartości
azgan

Unreal Engine 5 - DirectX 12 Ultimate i nowa jakość grafiki

Rekomendowane odpowiedzi

18 minut temu, Azakiel napisał:

a mnie dalej będzie bawił płacz o fabułe w grach bo ta fabuła nawet jesli jest jest na poziomie harlequinów dla kobiet (takie gównoksiązeczki-romansidła jakby ktos nie wiedział) , powtórze jeszcze raz - fabuła w grach to bełkot (w większosci przypadków) i dziwi mnie to ze sie tego ktos domaga i zyc bez tego nie moze (ja w tym bełkocie nic ciekawego nie widzę) , jak chce fabuły to wole obejrzeć dobry serial albo ksiązke przeczytać

Piszesz tak jakby każda gra polegała na bieganiu do przodu i strzelaniu... Ale widzę że dyskusja i tak bez sensu. 

Z tymi serialami to już w ogóle poleciałeś. Mamy takie czasy że 90% to chłam. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, galakty napisał:

Piszesz tak jakby każda gra polegała na bieganiu do przodu i strzelaniu... Ale widzę że dyskusja i tak bez sensu. 

Z tymi serialami to już w ogóle poleciałeś. Mamy takie czasy że 90% to chłam. 

nie kazda gra polega na bieganiu i strzelaniu masz racje (podkreslalem w swojej wypowiedzi ze nie chodzi mi o gry bardziej przygodowe), zgadzam sie tez w kwestii ze nie kazdy serial czy ksiązka jest dobry (dlatego napisalem ze jak chce fabułe to wole obejrzec np dobry serial), z mojej strony koniec tematu, ty wyraziłeś swoje zdanie ja wyrazilem wlasne zdanie i nie zamierzam nikogo do tego przekonywać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież gry to doskonałe medium dla opowiadania historii. Ich interaktywność to największa siła i fakt, że można mieć wpływ na historię (często iluzoryczny ale to nie jest aż tak ważne, ważne jest to że gra może zmuszać do opowiedzenia się po jakiejś stronie - czy to zmieni bieg historii - nieważne, ważne że gra sprowokowała odbiorce do podjęcia decyzji i przemyśleń). W książkach i serialach twoja rola jest bierna, nie masz wpływu na nic i jedyne co pozostało to przeczytać/oglądnąć co ktoś wymyślił. Seriale i książki nie wywołują przez to takich emocji i nie mają takich "środków wyrazu".

Wiele gier akcji świetnie ukazuje rodzącą się i ewoluującą więź między bohaterami.

Seriale i książki mogą być tak samo dobre i tak samo słabe jak gry w kontekście fabuły.

2 minuty temu, Azakiel napisał:

z mojej strony koniec tematu, ty wyraziłeś swoje zdanie ja wyrazilem wlasne zdanie i nie zamierzam nikogo do tego przekonywać.

wyraziłeś owszem, ale nie poparłeś swoich argumentów niczym poza "ja wole poczytać książke" :) nie dziw się sprzeciwowi innych jeśli twoja opinia polega na "lepsze jest xx bo tak".

Edytowane przez bleidd
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie. Nie wszyscy przewijamy.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.11.2020 o 12:55, Azakiel napisał:

nie jest to UE5 tylko UE4 ale i tak miłe dla oka więc wrzucam

więcej na temat tej pracy tutaj

https://www.unrealengine.com/en-US/spotlights/real-time-cinematic-short-memories-of-australia-stirs-powerful-emotions

Ciekawe czy RTX 10090 będzie już wystarczająco mocny aby taką grafikę wyrenderować w grze akcji albo chociaż RPG w 30 fps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Suchy211 napisał:

Ciekawe czy RTX 10090 będzie już wystarczająco mocny aby taką grafikę wyrenderować w grze akcji albo chociaż RPG w 30 fps.

Bardzo blisko grafiki foto-realistycznej jesteśmy na tym filmiku, a to wszystko na UE 4.0, ciekawe jak by takie efekty do sandboxów wrzucić, RTX 20K90 1TB VRAM może dać radę nawet w 8K, tak mówi mi szklana kula z CCCP. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.04.2021 o 18:37, Suchy211 napisał:

Ciekawe czy RTX 10090 będzie już wystarczająco mocny aby taką grafikę wyrenderować w grze akcji albo chociaż RPG w 30 fps.

Wystarczy RTX 3090.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

METAL GEAR SOLID 3 FAN REMAKE | SNAKE'S LADDER | UNREAL 4 |

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nowe Gearsy powstaną na Unreal Engine 5

Minęło nieco czasu od ostatniej przygody w świecie Gearsów, choćby i w ramach spin-offu lub rozszerzenia. Jednak nie ma co się przesadnie martwić o przyszłość cyklu. Studio The Coalition ma w planach wiele nowych projektów, które powstaną w oparciu o technologię Unreal Engine 5. Piąta generacja popularnego silnika pomoże deweloperom w tworzeniu prawdziwie nextgenowych produkcji.

Ogłoszenie pojawiło się na oficjalnej stronie Gears 5, co powinno rozwiewać wątpliwości co do powiązania przynajmniej części z tych „projektów” z cyklem. Oczywiście równie dobrze może też chodzić o zgoła odmienne produkcje. Niedawno Jeff Grubb z serwisu Venture Beat donosił, jakoby The Coalition mogło pracować nad grą na licencji Gwiezdnych wojen. Oczywiście minie nieco czasu, nim studio będzie mogło skorzystać z dobrodziejstw nowego wcielenia Unreal Engine. Dlatego deweloperzy podkreślili, że w najbliższej przyszłości nie ma co liczyć na jakiekolwiek zapowiedzi ze strony The Coalition. Fani Gearsów muszą więc uzbroić się w cierpliwość.
 

 

https://www.gry-online.pl/newsroom/gears-6-na-unreal-engine-5/z51fbff

Edytowane przez Azakiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak powinien wyglądać Remake pierwszego Resident Evil 

RESIDENT EVIL 1: REMAKE || UNREAL ENGINE 4 | 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silent Hill Remake - Unreal Engine

 

 

Silent Hill 2 intro - Unreal Engine 4

 

 

Create Silent Hill in UE4

 

 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dawać to mi na PC! Mam na myśli remake?

Edytowane przez Reddzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Reddzik napisał:

Dawać to mi na PC! Mam na myśli remake?

Silent Hilla na UE4 czy o RE1 mówisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, azgan napisał:

Silent Hilla na UE4 czy o RE1 mówisz?

Wszystko. To i to. Choć pierwszeństwo ma SH.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.03.2011 o 11:50, DeVu napisał:

Gdy ukazują się next-geny, zawsze w chwili premiery przewyższają PC'ty. Biorąc pod uwagę pobór energii, rozmiary (choćby takich dwóch GTX 580 w SLI), ilość wydzielanego ciepła i pamiętając o reszcie podzespołów potrzebnych do zbudowania nowej super wydajnej platformy to.. chyba szybko nowych konsol nie ujrzymy. Wyobrażasz sobie taką architekturę zamkniętą w obudowie wielkości Xbox'a? To nie będzie takie łatwe. Konstrukcja nowej konsoli nie ogranicza się do: "zbierzmy najwydajniejsze bebechy, połączmy razem, żeby sprawdzić jak to działa, napiszmy kawałek softu, zabudujmy kawałkiem plastiku i na rynek..".

Okazuje się, że 10 lat później, najsłabszą konsolą next-next-gen jest Xbox Series S z wydajnością podobną do tego czego wielu oczekiwało od "Xboxa 720" w 2013 i nie lepszą niż high-end PC z 2014 z i7-5960X oraz GTX 980.

Gry i sprzęt rozwijają się powoli i podejrzewam, że grafy jak w demie UE5 prędko nie ujrzymy, a zanim taka będzie w przeciętnej grze to już w ogóle minie dłuugo. Potrzeba automatyzacji produkcji 3D, aby móc w rozsądnym czasie robić odpowiednio szczegółowe i oryginalne światy gier. Ustawianie każdego detalu ręcznie nie wchodzi w grę, chyba że ktoś wyda 10 miliardów $ na jedną grę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Reddzik napisał:

Wszystko. To i to. Choć pierwszeństwo ma SH.

To dam Ci jeszcze jeden powód 

Dino Crisis Remake in Unreal Engine 4

 

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta już miał być remake MGS'a i pierdyliarda innych gier na UE, kończy się na jednej mapie żeby można było nagrać jakiś ładny filmik albo strzelić tapetę :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I znowu pokazy i bla bla bla, a gry pewnie zobaczymy za 5 lat...

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik nie jest jeszcze dostępny to tym bardziej gry ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, kadajo napisał:

I znowu pokazy i bla bla bla, a gry pewnie zobaczymy za 5 lat...

Z czworki wszystkiego nie wycisneli nawet. :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, sideband napisał:

Silnik nie jest jeszcze dostępny to tym bardziej gry ?

No właśnie ... Te pokazy i ich pitolenie jaki to maja epicki silnik że można w nim odtworzyć realistycznie cały wszechświat już na nikim nie robią wrażenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie pokazy to normalna sprawa tym bardziej devsi muszą uczyć możliwości nowego silnika.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, sideband napisał:

Silnik nie jest jeszcze dostępny to tym bardziej gry ?

A ponosc sensua 2 robiona juz jest na nowym silniku i jakies inne gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...