Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

maniek1232

Quad Q6660 Podkrecanie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym podkręcić mojego quada q6600. Chciałbym poradzić się ekspertów ponieważ w tych sprawach jestem laikiem :). A oto konfiguracja mojego sprzętu:

Płyta główna: Asus P5Q PRO

Procesor: core 2 quad q6660

Grafika: ASUS eah4850

Pamięci: 2x2gb Patriot 800 Mhz

Zasilacz: Corsair Gaming Series 700 w

Chłodzenie Procka: Silentiumpc fortis he1225

Dziękuje z góry za wszelka pomoc i odpowiedzi..

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

pierwsze co to cpu-z i screen tutaj z niego

drugie, screen z core temp

oprocz tego szykuj sobie program OCCT, lub prime95

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

do ilu wogole chcesz go wykrecic ? i czy chłodzenie ma 2 wentyle ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Myślę ze 3.6 max bym kręcił jakby się dało. Nie ma tylko jeden wentylator

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

hmm napiecie przy 3.6 1.408 zastanawia mnie tylko jaka temperatura by była boo na i5 napiecie 1.392 uzyskał w stresie 72 stopnie,a q6600 yo grzejnik ;P

na razie mogłbyś sprawdzic czy do 3.0 zero dojdzie bez zmiany napiecia

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

czyli zmienić tylko te fsb frequency tak? a jaki ten mnożnik ustawić?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

hmm napiecie przy 3.6 1.408 zastanawia mnie tylko jaka temperatura by była boo na i5 napiecie 1.392 uzyskał w stresie 72 stopnie,a q6600 yo grzejnik ;P

na razie mogłbyś sprawdzic czy do 3.0 zero dojdzie bez zmiany napiecia

w okolicach 80*c (jak nie więcej) w linx na Mugenie

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

8x 375 i sprawdz przez minimum godz na OCCT i powiedz temp i czy Ci nie zwieszało lub blue czy nie dostawałes

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi