Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

plastekk

Swift Familia i Seat Leon Cupra R

Rekomendowane odpowiedzi

Patrząc po zamiłowaniu do Swift'ów możliwe że Autor kupił auto ze zdrowym silnikiem ale z budą do ogarnięcia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto dopiero co kupione, a już malujesz błotnik i drzwi? Czy o czymś mi nie wiadomo?

widziałeś tylko jeden bok :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o program to z wymienionych pojedź do Compsport, przynajmniej dowiesz się w jakiej kondycji jest silnik i co trzeba zrobić. Co do tylnych lamp to tragedia, trzeba było okleić górę lekko przydymioną folią a dół na czerwono lub zostawić w serii, możesz też kupić diodowe. Zawias też aż prosi się o obniżenie bo stoi jak koza ale to pewnie też będziesz ogarniał. Popraw też wydech bo coś nierówno jest.

 

Pokaż środek auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratki. Przemyśl sprawę gaz czy performance, bo w pewnym momencie zacznie się to gryźć i rodzić niepotrzebne problemy.

Ja w Ecu-performance stroiłem swojego Nissana, nic nie wybuchło i auto jeździło bez większych problemów, ale teraz wiem, że da się to lepiej zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koła z czerwonej Cupry to są fabryczne, wyglądają ok, ale na rynku jest kilka ciekawszych jak chociaż Tomason TN1 oraz Felgi z RS6 (5x100)

 

TN1

ICen2a.th.jpg

RS6

MYB7HG.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz robić program to polecam www.gregor10.pl. Ma konto właściwie na każdym możliwym forum o VAGach.

 

Patrząc na rejestrację to masz do niego pare set kilometrów, ale naprawdę warto. 1.8t ma w małym paluszku i nie skasuje cię jak za zboże.

 

PS. Ostatnio robił bardzo fajny projekt ze zmodzoną k04 Seat Leon Cupra R 1.8T K04RS BAM 225Km -> 300KM 400NM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratki. Przemyśl sprawę gaz czy performance, bo w pewnym momencie zacznie się to gryźć i rodzić niepotrzebne problemy.

Ja w Ecu-performance stroiłem swojego Nissana, nic nie wybuchło i auto jeździło bez większych problemów, ale teraz wiem, że da się to lepiej zrobić.

Zależy jaka granica ale raczej nic nie stoi na przeszkodzie by mieć 300+ koni na LPG chyba :> 2,7 biturbo latają też na gazie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maks jaki chce osiągnać to ok 250-260 i mody to TIP ,Downpipe , IC

 

Koła są seryjne z jakimi kupiłem , na lato będzie 18 lub 19. Wydech seria , więc nie wiem co mogę poprawić w końcówce. Lampy przywróciłem do stanu fabrycznego! Bo były przyciemione ale już nie są!

Auto stoi nisko , bo na 17nastkach , liżę dokładką wszystko co się rusza. Jak założe letnie kółka to wpadnie gwint h&r lub KW

 

Leon dostał sportową wkładkę powietrza BMC

 

61SmgY9dd%2BL._SL1024_.jpg

 

 

 

Co do budy to przerysowane były drzwi i błotnik. Cała buda nigdy nie malowana. Drzwi zostały wymienione i pomalowane. Wiec na 3 elementach zamiast 130micronów mam 200 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Leon dostał sportową wkładkę powietrza BMC

 

 

Chyba tylko po to aby przepływomierz szybko szlag trafił ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest chyba seryjny wydech cupry... ale tutaj każdy inny byłby lepszy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba tylko po to aby przepływomierz szybko szlag trafił ;)

O to to to ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TN1

ICen2a.th.jpg

Fajne koło!

 

RS6

MYB7HG.th.jpg

To ja już wolałbym ten oklepany OEM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

okazało się że seat ma wgrany już program , akutalne doładowanie to 1.3-1.4bara

 

 

mam okazję odkupić kilka fajnych felg z rajdowego subaru.

 

ats DTM

 

img2177x.jpg

 

speedline evo corse lub bardzo podobne compomotive

 

Ztsi7sS.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłeś na hamowni? Jeżeli tak to jaki wynik?

 

Co do felg to zdecydowanie pierwsze! Te drugie to bardziej do japończyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś chce kupić Leona to ostatnia szansa. W najbliższym czasie pewnie plastekk wykupi wszystkie :E

A felgi pierwsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ATS ładnie podpasuję i do tego lekkie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

okazało się że seat ma wgrany już program , akutalne doładowanie to 1.3-1.4bara

Ładnie musi się odpychać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swift nadal jezdzi. Ostatnio podjalem trasę 515km w jedna stronę bez przystanku. Z skrzynią którą wyje i z półosią ktora 150km od domu zaczeła się wypinać z podpory i cale auto drgało tak że nawigacja odklejała się z szyby.. Pomagało skręcenie na maxa kołami w lewo i w prawo więc domyślacie co sie działo przy autostradowych prędkościach jak zaczęło trząchać :)

 

Obecnie pod opiekę wziałem subaru impreze WRC S12 . tworzy się idealna i jedyna w Polsce kopia takiego auta. Zajmuje się stroną lakierniczą tej furki od środka , spodu itp

 

 

10937317_818485938223xtub6.jpg

 

subaru

 

10859664_844078535644x7ugi.jpg

 

evo x

 

10947493_869563573095dyuji.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10984894_8811121819403cu0w.jpg 10994723_88111217527483u52.jpg 11006137_881112205274ewu1m.jpg 11016501_8811121886073pu3s.jpg

 

Uszczelka zmieniona na erlingową i dokręcona 12NM , stara była oryginalna i to przy 212tyś , kiedy ją zdejmowałem to aż pękala na kwałki. Mam nadzieje że to zlikwiduje moje wycieki ( głownie z rogów silnika od ściany grodziowej ) , zalane miałem całe turbo - stronę zimną i okolice kolektora wydechowego. Ubywało tez trochę oleju bo aż ściekało z sinlika na turbo i skrzynię

 

Napinacz sprawdziłem tylko czy jest twardy i czy nie jest wytarty - wszystko OK , łańcuch mocno napięty. W środku silnik czyściutki. BAM dostał też 4 nowe cewki BERU. Kompresja zmierzona i na wszystkich baniakach mam 11 bar z różnicą max 0.2bara , sprawdzane na zimnym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...