Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Foh_23

Koreańskie, japońskie ........

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tam zajęty jestem uczeniem się układu RolyPoly. Jeszcze 2 tygodnie i mogę zamiast T-ara występować 8:E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam zajęty jestem uczeniem się układu RolyPoly. Jeszcze 2 tygodnie i mogę zamiast T-ara występować 8:E

Jak tam postępy ? 8:E

 

 

Nie jestem pewien, czy bylo.

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=7FjkzDA3KYY&feature=youtu.be[/media]

 

Tak czy inaczej - :heartpump: :heartpump: :heartpump: :heartpump:

Byyyyłłłłooooooo 8:E I mnie osobiście się nie podoba. To już wolę papepipooo 8:E

 

BTW

Lista przeglądnięta i uzupełniona ;)

 

PS

Przy okazji natknąłem się na klip:

http://www.youtube.com/watch?v=EVJUe0gtEF0&feature=related

 

i nawet mnie się podoba :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam zajęty jestem uczeniem się układu RolyPoly. Jeszcze 2 tygodnie i mogę zamiast T-ara występować 8:E

ja chyba właśnie obejrzałem połowe live-ów Roly Poly na yt :E

 

i jeszcze to: :thumbup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up widzę że oba po japońsku :E W sumie fajne klipy. Dziewuchy też słodkie także podoba mnie się :) Dodam klipy innym razem, bo dzisiaj mnie się już nie chce 8:E

 

Swoją drogą koleżanki w pracy się się zbiorowo dowiedziały że podobają mnie się Azjatki i były wielce poruszone (ale tak negatywnie :P ) Jak to jedna powiedziała ".... nie wiedziałam że masz taki fetysz" :P Nie pomogło tłumaczenie że ja lubię także kobiety białej rasy :P Nie rozumieją mojego wszechstronnego zainteresowania "pciom piikną" :P Także chyba im tym podpadłem na dobre :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach