Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

katiabb

Praca licencjacka o klanach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

 

Jestem studentką III roku socjologii. Piszę pracę licencjacką o klanach graczy komputerowych. Zwracam się do Was z prośbą o wypełnienie ankiety, dzięki której będę mogła przeprowadzić badanie na potrzeby mojej pracy dyplomowej.

 

Ankieta skierowana jest do graczy zrzeszonych w klanach.

 

Kwestionariusz ankiety przygotowany został w programie excell i w tym programie można go wypełnić. Gdyby jednak ktoś z Was nie posiadał dostępu do tego programu, a bardzo chciał wspomóc moje badania (na czym szalenie mi zależy), przygotowałam też wersję awaryjną w formacie .pdf - ankietę w tej wersji można wydrukować, uzupełnić długopisem, przeskanować i wysłać do mnie mailem. Więcej kombinowania, ale zawszeto jakaś opcja dodatkowa.

 

Podaję linki do obu wersji:

- excell: http://multigaming-project.info/old/download/ankietadlaklanuxls.zip

- pdf: http://multigaming-project.info/old/download/ankietadlaklanupdf.zip

 

Uprzejmie proszę o wypełnianie ankiety samodzielnie i szczere odpowiedzi na zadane w niej pytania.

 

Wypełnione ankiety proszę przesyłać na mój adres mailowy: katiabb@multigaming-project.eu

 

W razie jakichkolwiek pytań, problemów, wątpliwości - proszę o kontakt.

 

Będę wdzięczna, jeśli uda się Wam podesłać wypełnione ankiety na mojego maila w najbliższych dniach.

 

Z góry dziękuję za pomoc!

 

Pozdrawiam,

katiabb

 

mail: katiabb@multigaming-project.eu

xfire: katiabb

gg: 13605590

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

są specjalne strony do ankiet, myślisz, że komuś będzie się chciało ściągać jakieś wirusy i odsyłać do ciebie?

ankieter.pl ankietka pl itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach