Skocz do zawartości
Rybisiu

CS:GO / Counter-Strike: Global Offensive

Rekomendowane odpowiedzi

z takim sprzetem i wiekiem to ty chyba w nic innego niz CS nie grales.

 

A moje zdanie jest takie CS dla gier jest tym, czym Linux dla systemow operacyjnych - moga ludzie tego uzywajacy wciskac, jakie to jest pr0 ale fakt jest taki, ze obie plikacje sa synonimem bycia nerdem

Bez obrazy, ale ja myślałem, że to ja jestem tu najgłupszy :E

Co do wypowiedzi tylko jedno można rzec:

2cr0hon.jpg

Edytowane przez Czachmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten CS 1.6 nie jest już tym samym CS'em co był kilka lat temu. Po tych wszystkich aktualizacjach jest strasznie badziewny, już wolał bym CS'a 1.6 non-steam. Source jeszcze trzyma poziom i niech lepiej nic nie zmieniają.

 

Eeeeee? Proszę nie! Zostawić AWP & Deagle w spokoju.

 

Nie ma czegoś takiego jak non-steam. Jest CS 1.6 i jest piracki. Niby co się w nim takiego badziewnego zrobiło?

 

A co AWP & Deagle to co mieliby niby z tym zrobić? :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up, Chise

 

To CS:S się bardziej zmienił. Nie jest tym, czym był 6 lat temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego jak non-steam. Jest CS 1.6 i jest piracki. Niby co się w nim takiego badziewnego zrobiło?

 

A co AWP & Deagle to co mieliby niby z tym zrobić? :E

 

Non-steam = piracki. Non-steam, pirackiego tak nie aktualizują jak robi to Valve wersji steamowej.

Dużo, pomyśl a się może dowiesz.

 

To CS:S się bardziej zmienił. Nie jest tym, czym był 6 lat temu.

Nie wiem o czym Ty tu piszesz. Nie jestem "nerdem" CS'a ale pierwszy raz w niego grałem kiedy miałem chyba 10 lat. Kiedy pierwszy raz zainstalowałem Source w 2005 roku wszystko było takie same jak jest teraz w 2011. Jeśli chodzi o CS'a 1.6 to tekstury oraz nie które modele zostały zmienione w aktualizacjach. I nie chodzi mi tu o porównywaniu CS Source między CS 1.6, a jak się 1.6 zmienił przez same aktualizacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Non-steam = piracki. Non-steam, pirackiego tak nie aktualizują jak robi to Valve wersji steamowej.

Dużo, pomyśl a się może dowiesz.

 

 

No niby co? Bo myślę i coś się nie domyślam :E

 

Nie wiem o czym Ty tu piszesz. Nie jestem "nerdem" CS'a ale pierwszy raz w niego grałem kiedy miałem chyba 10 lat. Kiedy pierwszy raz zainstalowałem Source w 2005 roku wszystko było takie same jak jest teraz w 2011. Jeśli chodzi o CS'a 1.6 to tekstury oraz nie które modele zostały zmienione w aktualizacjach. I nie chodzi mi tu o porównywaniu CS Source między CS 1.6, a jak się 1.6 zmienił przez same aktualizacje.

 

Do CS:S dodali choćby achievmenty, statystyki i parę pomniejszych szlifów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chociazby wybuch bomby inaczej teraz wyglada...

smoke'i tez inne sa niz kiedys

Edytowane przez bue

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Chise

 

Ziomek, albo nie grałeś w CS:S w ogóle, albo w 2005 roku.

 

"pomyśl a się może dowiesz" od myślenia niczego się nie dowiesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mr.3 Może zaraz mi napiszesz że mój nick to nie Chise?

Gram w CS'a bardzo długi czas, może już nie tak często. Jak się nie podoba to zapraszam 1 na 1, steam: diss_sco

 

@Rybisiu No co mogli by zrobić? Zmniejszyć obrażenia, zwiększyć recoil etc. Czy to takie naprawdę trudne?

 

Koniec tematu, Pro'sy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Non-steam = piracki. Non-steam, pirackiego tak nie aktualizują jak robi to Valve wersji steamowej.

Dużo, pomyśl a się może dowiesz.

 

 

Nie wiem o czym Ty tu piszesz. Nie jestem "nerdem" CS'a ale pierwszy raz w niego grałem kiedy miałem chyba 10 lat. Kiedy pierwszy raz zainstalowałem Source w 2005 roku wszystko było takie same jak jest teraz w 2011. Jeśli chodzi o CS'a 1.6 to tekstury oraz nie które modele zostały zmienione w aktualizacjach. I nie chodzi mi tu o porównywaniu CS Source między CS 1.6, a jak się 1.6 zmienił przez same aktualizacje.

W CS 1.6 nie zostalo NIC zmienione co by wplywalo na rozgrywke. Od 2004 roku to ta sama gra wiec juz nic nie pisz bo chyba za malo w to grales

 

PS. modele z CZ w 1.6 kazdy zmienia na stare bo takie byly/są wymogi w ESL i innych mniejszych ligach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Chise

 

Koniec tematu, Pro'sy.

 

Czy ktoś tu mówi, że jest "pro"?

 

Jak się nie podoba to zapraszam 1 na 1, steam: diss_sco

 

Nawet nie wiesz, jak się w tym momencie zbłaźniłeś.

 

Chodziło mi tylko o to, że wyolbrzymiasz wielkie zmiany CS'a, a na CS:S nie zwracasz uwagi.

 

@gienus

 

Wersja 1.6 - 2003r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie podoba to zapraszam 1 na 1, steam: diss_sco

 

Tego to nawet komentowac sie nie chce i nawet nie trzeba :) Kazdy kto to przeczyta, wyrobi sobie adekwatna opinie na twoj temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skilla może i mieć, ale niejednokrotnie spotkałem się w csie z osobami, które go nie miały, a jeździły dosłownie pół teamu jak boty na easy. Powód ? bardzo prosty. Ogromna wiedza o csie wallbangach, strategiach i innych trickach pokroju bunny hop, które dają ogromną przewagę podczas gry. To też liczyło się znacząco w counterze, więc mam nadzieje, że i tym razem będzie podobnie. Fakt, że wiedza ta nie była najprostsza do nauczenia, gdyż istnieje wiele map, ale nauka tych trickasów to duży krok do bycia tkz prosem. Potem to już kwestia celności, sprawnej ręki i taktyki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

 

Było wspomniane już, że będzie bardziej realistycznie. Skany wallbangi będą tylko przez cienkie ściany (troszkę będzie trzeba się odzwyczaić).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

 

Było wspomniane już, że będzie bardziej realistycznie. Skany wallbangi będą tylko przez cienkie ściany (troszkę będzie trzeba się odzwyczaić).

 

W skrócie

Już nie zrobimy wieżyczki z ludzi do nieba :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pare lat temu przesiadlem sie na konsole i od tamtej pory czekałem na tego newsa ;) gram w cody, bfy, teraz nawet halo, ale nic mi nie daje tej zajawki jaka był cs. Mam nadzieje ze nie wyjdzie z tego condition zero a grać będę na xboxie

Rush na publiku ftw ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do trailerów to ja już podchodzę z dystansem. Trailer CS: Online, a screeny z gry, to chyba najlepszy przykład. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może Valve zaprezentuje jakiś trailer na GC

 

 

Do trailerów to ja już podchodzę z dystansem. Trailer CS: Online, a screeny z gry, to chyba najlepszy przykład. :)

 

Trzeba czekać do PAX Prime bo wtedy Valve ma puścić trochę więcej pary :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego to nawet komentowac sie nie chce i nawet nie trzeba :) Kazdy kto to przeczyta, wyrobi sobie adekwatna opinie na twoj temat.

 

"Nie będziesz" komentować chociaż to zrobiłeś. Po prostu nie znoszę gdy ktoś piszę bzdury typu "Ty chyba w CS'a nie grałeś". Pewnie większość tu jest "PrO", bo jeśli ktoś tu pisze, że gra się bardzo zmieniła tylko przez dodanie kilku osiągnięć w steamie, trochę statystyk i informacji o graczu - to już są to wielkie zmiany.

 

Moja oferta jest nadal aktualna, a opinia Twoja czy innych mnie głęboko pie... I zamiast Off-topować, a ja zamiast karmić trolla, napisali byśmy coś na temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Nie będziesz" komentować chociaż to zrobiłeś. Po prostu nie znoszę gdy ktoś piszę bzdury typu "Ty chyba w CS'a nie grałeś". Pewnie większość tu jest "PrO", bo jeśli ktoś tu pisze, że gra się bardzo zmieniła tylko przez dodanie kilku osiągnięć w steamie, trochę statystyk i informacji o graczu - to już są to wielkie zmiany.

 

Moja oferta jest nadal aktualna, a opinia Twoja czy innych mnie głęboko pie... I zamiast Off-topować, a ja zamiast karmić trolla, napisali byśmy coś na temat.

 

Więc podaj konkretne argumenty jak inaczej się CS zmienił przez te wszystkie lata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kiedy pierwszy raz zainstalowałem Source w 2005 roku wszystko było takie same jak jest teraz w 2011.

No nie, trzymajcie mnie.

Tak, masz rację modele nic się nie pozmieniały i dalej biegają jak pogarbione mutanty ROTFL, wiele się zmieniło, jak trafiają pociski także, zmniejszyli random, jak wyszedl CSS to imho byl jeden wielki fail, dopiero potem łatali wszystko a gry wróciłem w 2008 to już o wiele lepiej się grało, wszystko było bardziej doszlifowane.

 

Jak się nie podoba to zapraszam 1 na 1, steam: diss_sco

Nie no wymiękam, teraz to dałeś czadu.

 

Nie chce jakoś cię specjalnie atakować ale jak wyczytuje co piszesz to nie wiem czy się śmiać czy płakać.

Nie wiem czy ten rok urodzenia w twoim profilu jest dobrze wpisany ale mi wychodzi, ze w 2005 to ty miałeś 11 lat :E:E:E

 

To co napisał k1lz to tylko oczywistość, o której większość pomyślała ale tylko on napisał.

 

Moja oferta jest nadal aktualna

Nie ośmieszaj się bardziej, bo aż smutno na to patrzeć.

 

Więc podaj konkretne argumenty jak inaczej się CS zmienił przez te wszystkie lata.

Też jestem bardzo ciekawy.

C

o będzie z naszego nowego csa to się zobaczy, jak dla mnie to przydał by się powiew świeżości bo o ile cs to klasyka, ja jestem entuzjastą postępu ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to mówią jeden lubi pomarańcze a drugi jak mu nogi śmierdzą , ja od CSa wolę Americas Army 3 i już . Może jak nie będzie tych Bunny hopping i regeneracji energii to może kiedyś w nowego SCa zagram. Ale chyba prędzej już w nowego red orchestra 2.

Edytowane przez DariŽ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • @skunRace Będzie próbować?
    • Tak, bo jest cichszy od noctuy gdy oba chłodzenia chodzą na maks obrotów. I jest to fakt. Ok, czyli to że nie wiesz że UV jest możliwe na b760 mi się przyśniło i to Twoja podświadomość napisała...  Tak, kończymy dyskusje bo do konsensusu nie dojdziemy
    • z okazji nadchodzących Świąt Wielkiej Nocy - wszystkim - Niech ta Wielkanoc będzie pełna pikseli szczęścia, megabajtów radości i gigaherców miłości! Wesołych Świąt! - a także przyjemnego korzystania ze skryptu   Niestety jego rozmiar trochę urósł - ale to ze względu na instalację DirectX oraz Visual-C-Runtimes w wersji offline - całość spakowana RARem Wersja V5: (data wydania 29.03.2024) https://wowo89.de/pliki/forum-pclab/skrypty/TuningWin11(wowo89.de)V5.rar - Usunięto problematyczne skanowanie i przywracanie integralności obrazu systemowego - Skanowanie i naprawianie plików systemowych - Usuwanie przestarzałych komponentów i sterowników - Pamięć wirtualna - ustawiana ręcznie przez użytkownika podczas wykonywania skryptu - Ustawienie progu zajęcia pamięci RAM przed użyciem pamięci wirtualnej (95%) - (Standardowo Windows zaczyna korzystać z pamięci wirtualnej już przy 80% zajęcia pamięci RAM) - Wyłączenie usług: wuauserv, wercplsupport, WerSvc - Zamknięcie aplikacji w tle, które są zintegrowane z oryginalnym systemem: Skype, Teams, OneDrive - Zablokowanie Autostartu dla aplikacji: Skype, Teams, OneDrive - Przeładowanie usług: wudfsvc, wercplwiz - Wyłączenie izolacji rdzenia - wyłączenie - useplatformclock - wyłączenie - disabledynamictick - włączenie - useplatformtick - Zmiana planu zasilania na najwyższą wydajność - usunięto, a w zamian użytkownik sam podczas wykonywania skryptu dokonuje wyboru który Plan zasilania ma być ustawiony - Skrypt usuwa preinstalowane aplikacje systemu Win10/Win11, oraz czyści rejestr z wpisów z nimi związanych: (zgodnie z prośbą użytkowników forum aplikacje związane z XBOX pozostały nienaruszone) - udoskonalono usuwanie aplikacji preinstalowanych, podczas wykonywania skryptu 2-3raz na tym samym komputerze, zdarzały się przypadki występowania błędu podczas deinstalacji już odinstalowanej aplikacji, teraz skrypt sprawdza czy dana aplikacja jest zainstalowana, jeśli jej nie ma, przechodzi do kolejnej, jeśli jest, usuwa ją i powiadamia użytkownika o poprawnym jej usunięciu. - Dodano instalację bibliotek DirectX (najnowsze na dzień wydania skryptu) - skrypt pyta użytkownika czy wykonać instalację - Dodano instalację bibliotek Visual-C-Runtimes (wersja Feb 2024) - skrypt pyta użytkownika czy wykonać instalację - Na zakończeniu skrypt wyświetla stosowną informację o zakończeniu działania i informuje użytkownika że system uruchomi się ponownie za 45sek (można przerwać odliczanie, zamykając okno skryptu - ta informacja również znajduje się w oknie skryptu)
    • Frimaware najnowszy 106. Filmow nie sprawdzalem tylko gry. Zrobie screeny jak wroce z pracy. 
    • Napisałeś przecież wyżej, że Fortis jest cichszy nawet od Noctuy, stąd moje argumenty. Mogę się jedynie zgodzić z tym, że nie zwróciłem uwagi, że użytkownik ma Ferę i kończmy tę dyskusję, bo odbiegamy od tematu.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...