Forum PCLab.pl: EA Origin - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości


Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

  • (97 Stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

EA Origin Wątek zbiorczy

#101 Użytkownik jest niedostępny   szulcek 

  • T'estimo Barça!
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1178
  • Dołączył: Pt, 17 Lip 09

Napisany 13 Październik 2011 - 16:46

Zobacz postArakin, o 13 Październik 2011 - 17:40, napisał(a):

Origin w ofensywie?
Kod działa, pobrałem sobie Dead Space 2 :D

A mi nic nie przysłali :(

#102 Użytkownik jest niedostępny   VAMET 

  • UTAVATU
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2734
  • Dołączył: Wt, 19 Paź 10

Napisany 13 Październik 2011 - 19:57

Witam uprzejmie

Zobacz postszulcek, o 13 Październik 2011 - 17:46, napisał(a):

A mi nic nie przysłali :(


Mnie również, a z jakiej dokładnie okazji, o co chodzi z tymi 2 tygodniami?
Napiszcie więcej, żeby można było na Chat Live pogwałcić obsługę, że jedno dostali, czemu nie ja ;)
To może też dostanę?

Z poważaniem

#103 Użytkownik jest niedostępny   typowy1 

  • semper paratus
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1120
  • Dołączył: So, 30 Maj 09

Napisany 13 Październik 2011 - 20:01

MOH'owcy mieli dostać 2 dni wcześniej Betę BF3, ale nie wszyscy dostali. I teraz "pokrzywdzeni" otrzymają kod na darmową grę w ramach przeprosin.

#104 Użytkownik jest niedostępny   seba84_2005 

  • PC Enthusiast
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5635
  • Dołączył: Wt, 11 Gru 07

Napisany 13 Październik 2011 - 20:05

Zobacz postVAMET, o 13 Październik 2011 - 20:57, napisał(a):

Witam uprzejmie



Mnie również, a z jakiej dokładnie okazji, o co chodzi z tymi 2 tygodniami?
Napiszcie więcej, żeby można było na Chat Live pogwałcić obsługę, że jedno dostali, czemu nie ja ;)
To może też dostanę?

Z poważaniem


Ja dostałem takiego maila, a zamówiłem BF3 w pre i miałem dostać key na wcześniejszą betę... ze względu na opóźnienie i to, że musiałem się o tej key upomnieć na supporcie, to wysłali taką rekompensatę.

#105 Użytkownik jest niedostępny   VAMET 

  • UTAVATU
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2734
  • Dołączył: Wt, 19 Paź 10

Napisany 13 Październik 2011 - 20:12

Witam uprzejmie

Dziękuję Wam za odpowiedzi. Aj, kurczę, a była szansa :) Ehehehehehe...
Dzięki raz jeszcze za wyjaśnienie.
Pozdrawiam serdecznie.

Z poważaniem

#106 Użytkownik jest niedostępny   Arakin 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 60
  • Dołączył: Nd, 12 Cze 11

Napisany 13 Październik 2011 - 21:47

Ja nie miałem early-access :P
Może trzeba było mieć wykupione jakieś gry i (próbować) uruchomić je podczas bety BF3?

Ten post był edytowany przez Arakin dnia: 13 Październik 2011 - 21:48


#107 Użytkownik jest niedostępny   jukojuko 

  • juko
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1479
  • Dołączył: Pt, 30 Maj 08

Napisany 14 Październik 2011 - 20:02

U mnie właśnie ea złapała wielkiego minusa.
Kupiłem córce w origin simsy po zainstalowaniu wyskoczył błąd żeby grę dodać do konta moich gier ea. tak też zrobiłem tylko problem nadal występuje ten sam .
Popisałem z panem z supportu najpierw wkręcał mi że nie mam gry dodanej do konta ea, udowodniłem zrzutem ekranu . Po 10 minutach stwierdził że to jakiś większy problem i on go nie potrafi rozwiązać. Jeszcze sobie pomyślałem że może chwilowe problemy z serwerami ea ma.
Na drugi dzień to samo problem z odpaleniem gry, wysłałem email z opisanym problemem o naprawienie lub zwrot pieniędzy. Wysłane dwa razy po angielsku i po polsku bo nie wiedziałem kto to będzie czytał .24 godziny minęło żadnego odpowiedzi nie ma nie ma. Chciałem na czacie dzisiaj tez popisać z supportem ale widać weekend już mają albo u mnie czat i tel przestał na stronie EA działać.

Wszystko by było inaczej gdyby ta gra nie była prezentem, i trochę głupio wyszło.

edit czat juz działa zobaczymy cc teraz bedzie.

Ten post był edytowany przez jukojuko dnia: 14 Październik 2011 - 20:07


#108 Użytkownik jest niedostępny   3nder 

  • pitch in
  • Ikona
  • Grupa: Moderatorzy lokalni
  • Postów: 3120
  • Dołączył: Wt, 11 Lis 08

Napisany 15 Październik 2011 - 00:22

no to fajnie że EA zrekompensowało Wam niedogodności, mnie to chyba w takim razie nienawidzą bo nie dostałem klucza do bf3 bety z racji moha, preordera, musiałem sam sobie załatwić nawet nie przeprosili ,a o darmowych kluczach do gier nie wspomne. Z betą do SWTOR i early access pewnie bedzie podobnie ;/

#109 Użytkownik jest niedostępny   HDR'o 

  • Już tylko 10,5 zarzutów na nowe forum z 11stu :P
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 23454
  • Dołączył: Wt, 08 Sie 06

Napisany 15 Październik 2011 - 18:40

W zasadzie ciężko znaleźć odpowiedni temat więc spytam tu. Jak zmienić nick na koncie EA ? Swego czasu kupiłem Hot Pursuita w dwóch egzemplarzach (no dobra, 2 klucze :E) i niechcący na jednym z kont zarejestrowałem nick jako hydro9. Chciałbym go zmienić na nick kolesia. Jak mogę to zrobić by on nie był logowany jako hydro9 w NfSHP i w ogóle w koncie EA ? Z tego co mi wiadomo, odkąd jest Origin jest taka możliwość

Ten post był edytowany przez HDR'o dnia: 15 Październik 2011 - 18:50


#110 Użytkownik jest niedostępny   jukojuko 

  • juko
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1479
  • Dołączył: Pt, 30 Maj 08

Napisany 15 Październik 2011 - 20:25

Zobacz postHDR'o, o 15 Październik 2011 - 18:40, napisał(a):

W zasadzie ciężko znaleźć odpowiedni temat więc spytam tu. Jak zmienić nick na koncie EA ? Swego czasu kupiłem Hot Pursuita w dwóch egzemplarzach (no dobra, 2 klucze :E) i niechcący na jednym z kont zarejestrowałem nick jako hydro9. Chciałbym go zmienić na nick kolesia. Jak mogę to zrobić by on nie był logowany jako hydro9 w NfSHP i w ogóle w koncie EA ? Z tego co mi wiadomo, odkąd jest Origin jest taka możliwość

Może to to
Electronic Arts has updated its account management system. To ensure that all of your proper entitlements have been added to your new account, they will all need to be linked properly. To link your old EA account to your new EA account, perform the steps listed below:

Go to EA.com.
Click the Login button at the top right of the screen.
Click on Screen Name Login in the Don't have an email login? section.
Enter your classic screen name and password in the Upgrade your account section.
You will be brought to a list of names related to the email address associated with your classic account. Click the check box next to each name you wish to upgrade, and enter the password associated with each screen name.
Enter the required information and agree to the Terms of Service.
Once you agree, your chosen screen names will be upgraded to EA's new account system.
lub
http://support.ea.co...rship-in-origin

Ten post był edytowany przez jukojuko dnia: 15 Październik 2011 - 20:27


#111 Użytkownik jest niedostępny   bocieque 

  • Death is the road to ave
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4170
  • Dołączył: Nd, 09 Sie 09

Napisany 18 Październik 2011 - 15:56

Co jest z tym Origin? Włączam go dziś i pyta mnie o hasło, więc wpisuję i hasło niepoprawne :E. Fajnie, tylko takiego hasła bym nie zapomniał. Ok, daję zmień hasło, wysyłają mi na maila klucz, wpisuję zmieniam hasło i błąd :E. Nie mogę się zalogować na swoje konto z kilkoma grami, mam nadzieję, że to chwilowe problemy.

#112 Użytkownik jest niedostępny   jukojuko 

  • juko
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1479
  • Dołączył: Pt, 30 Maj 08

Napisany 18 Październik 2011 - 16:35

Na pewno chwilowe, tez tak miałem i myślałem że konto ktoś mi ukradł.
Robią,testują w końcu beta.


Gdyby ktoś chciał :)
Witam serdecznie,
Dziękujemy za kontakt z Centrum Pomocy Technicznej Electronic Arts.

Przepraszamy bardzo za utrudnienia, które mogą chwilowo występować w programie Origin.
Nasi technicy pracują już nad rozwiązaniem problemów.

W ramach jednorazowej rekompensaty przesyłam Panu kod promocyjny 4PE5C-EAPAE-VODEK upoważniający do zniżki 20% .Rabat jest ważny jedynie przy zamówieniach o wartości równej lub większej od 100 PLN. Oferta nie obejmuje zamówień przedpremierowych.

Ja nie skorzystam, co kłopot to zamiast konkretnej pdpowiedzi(pomocy) to wysyłają właśnie takie email.

Ten post był edytowany przez jukojuko dnia: 18 Październik 2011 - 17:35


#113 Użytkownik jest niedostępny   VAMET 

  • UTAVATU
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2734
  • Dołączył: Wt, 19 Paź 10

Napisany 18 Październik 2011 - 18:44

Witam uprzejmie

A gdzie napisałeś do polskiego Supportu? Czy na Live Chat?
Podaj proszę namiary.
Pozdrawiam serdecznie.

Z poważaniem

#114 Użytkownik jest niedostępny   jukojuko 

  • juko
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1479
  • Dołączył: Pt, 30 Maj 08

Napisany 18 Październik 2011 - 20:51

Do supportu pisałem po angielsku ale odpisał pan po polsku , potem też po polsku pisałem.
to namiar --
EA Pomoc Techniczna <eapocs@mailca.custhelp.com>

Pisałem też najpierw na czacie ale 3 razy jakiś ślimak mi się pojawił nic z nim nie mogłem załatwić.
Pisał że to nie wina czegoś tam , nie jest w stanie zrobić nic bo to nie jego działka itp
Dlatego też pisałem email do supportu, ale za wiele nie załatwiłem.
Wkurzony na ea i origin dałem ostatnią szansę na czat ale zaznaczyłem zwrot/reklamacja.
Od razu opisałem w czym problem i że rezygnuje z pre-order BF3 NFSrun I mass effect 3 (wartość 150euro), jak tak mają załatwiać moje problemy to nie chcę mieć z ea nic wspólnego (eng)
Pan był taki obrotny że w 10 minut załatwił wszystkie moje sprawy co mnie bolały ( najbardziej simsy w prezencie)
Oczywiście bonusy i inne śmieci oferując

A i jeszcze jeden kod do zniżki
As you are a valuable customer we are offering 15% Origin Awareness code. You can use it code for your next puchase made through store.origin.com. Also, I would like to inform you that the validity of this code is 1 month. Please be informed that this code will not work with pre order. Please give me a moment while I creating a code for you.
Here is your code - 6GDKC-EORAD-G675X
zapewne kto pierwszy ten lepszy

#115 Użytkownik jest niedostępny   VAMET 

  • UTAVATU
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2734
  • Dołączył: Wt, 19 Paź 10

Napisany 19 Październik 2011 - 11:11

Witam uprzejmie

Fajny ten Chat Live :) Wszedłem dzisiaj i napisałem pytanie, czy kupony to stała oferta, czy otrzymuje się z dobrej woli EA Support. Koleś odpisał mi, że zależy to od nich. Skończyłem rozmawiać i mówi, wait for a discount code :) No i dostałem kolejne -15% na jeden miesiąc do wykorzystania.

Heh, teraz przed zakupem, po prostu wejść na Chat Live i napisać, chciałbym kupić grę, ale ze zniżką :)

Z poważaniem

#116 Użytkownik jest niedostępny   przemo1436536 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2
  • Dołączył: Wed, 19 Paź 11

Napisany 19 Październik 2011 - 16:18

witam mam problem z dostepem do gry fifa 2012 blokuje mi to orinig po włączeniu ktróego kaze mi instalowac aktualizacje tylko ze czekam 30 min i nawet 1% mi nie wskakuje, jakos wczesniej udawało mi sie załączyc gre bez aktualizacji, da sie to jakos obejsc niechce grac w sieci , jestem zielony w tym temacie wiec prosze o cierpliwosc i zrozumienie

#117 Użytkownik jest niedostępny   Endr3w 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1333
  • Dołączył: Wed, 11 Kwi 07

Napisany 19 Październik 2011 - 19:08

Działa Wam logowanie do supportu EA?

#118 Użytkownik jest niedostępny   VAMET 

  • UTAVATU
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2734
  • Dołączył: Wt, 19 Paź 10

Napisany 19 Październik 2011 - 22:19

Witam uprzejmie

Zobacz postEndr3w, o 19 Październik 2011 - 20:08, napisał(a):

Działa Wam logowanie do supportu EA?


Logowanie działa, ale nie wiem dlaczego, nie można połączyć się z Chat Live, w ogóle nie ma już takiej opcji.
Też tak macie?
Pozdrawiam serdecznie.

Z poważaniem

#119 Użytkownik jest niedostępny   SuchY1337 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 364
  • Dołączył: Nd, 28 Gru 08

Napisany 20 Październik 2011 - 08:50

Czat działa do godziny 22:00

#120 Użytkownik jest niedostępny   VAMET 

  • UTAVATU
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2734
  • Dołączył: Wt, 19 Paź 10

Napisany 20 Październik 2011 - 09:29

Witam uprzejmie

Zobacz postSuchY1337, o 20 Październik 2011 - 09:50, napisał(a):

Czat działa do godziny 22:00


Dzięki, dobrze wiedzieć. Teraz jest już wszystko OK.
Pozdrawiam serdecznie.

Z poważaniem

  • (97 Stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych