Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Casual

Project C.A.R.S

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie sorry, że tak się wetnę, ale od pół roku w nic nie grałem sensowniej w zasadzie i chciałbym nadrobić zaległości. Czy CARS zostało jakoś połatane i działa wreszcie sprawnie na kartach AMD (posiadam r9 270)? A może ATI wypluło jakieś sensowne sterowniki wreszcie? Pytam o to, bo pamiętam, że przed premierą oraz zaraz po niej gra zbierała straszne bęcki od osób próbujących komfortowej zabawy ma kartach od "czerwonych".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie sorry, że tak się wetnę, ale od pół roku w nic nie grałem sensowniej w zasadzie i chciałbym nadrobić zaległości. Czy CARS zostało jakoś połatane i działa wreszcie sprawnie na kartach AMD (posiadam r9 270)? A może ATI wypluło jakieś sensowne sterowniki wreszcie? Pytam o to, bo pamiętam, że przed premierą oraz zaraz po niej gra zbierała straszne bęcki od osób próbujących komfortowej zabawy ma kartach od "czerwonych".

Najwięcej to daje zmiana na Windowsa 10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brr.. dziś wreszcie zainstalowałem na trzecim dysku preview... matko, to jest system dla masochistów... ustawienia w stu miejscach, wygląda wciąż jak potwór Frankensteina... to się nadaje tylko do ego, żeby Steam w trybie BigPicture wrzucić do autostartu...

 

No ale gracze wyboru za jakiś czas mieć nie będą... Brrr!

No i Carsom z AMD daje ponoć potężnego kopa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie poustawiałem jakoś FFB. Używam tweaków od Jack Spyde. Jest już przyjemnie, ale dalej siła centrująca jest za mocna, nawet jak ustawię Fx i Fy na 0. Dalej czekam na patch, który to poprawi. Ian Bell (szef studia, o tym panu ogólnie radzę poczytać, niezły gbur :E) pisał na forum tydzień temu, że fix już jest, ale wyjdzie za niedługo z łatką 1.5. Następnie po kilku dniach w innym temacie napisał, że na łatkę 1.5 jednak trochę poczekamy :E. No super. Bug z pitboxem, gdzie po wyjeździe mamy temperatury opon na ponad 200 stopni i jazda jest niemożliwa, też nie naprawiony. Trzeba czekać na 1.5, bo z boxów korzystać się nie da. W przypadku Assetto Corsa, gdy jakiś patch coś spierdzieli, to w ten sam dzień, albo dzień później jest już hotfix naprawiający jakiś poważny błąd. W przypadku CARS na takie fixy trzeba czekać. Być może łatka musi wyjść równo z wersją na konsole, a wtedy to trwa dłużej, nie wiem, ale nie jest fajnie.

 

Model jazdy jest dziwny. O beztroskim hamowaniu bez zwracania praktycznie uwagi na blokowanie kół, pisałem chyba już w którymś z poprzednich postów. Dodatkowo auto w dziwny sposób "wchodzi" w podsterowność, tzn. nie wchodzi mimo, że wydaje mi się że tak jest. W innych simach, w których jeździłem wejście w podsterowność skutkowało brakiem skuteczności w skręcaniu kierownicą, co logiczne gdy przednie koła tracą przyczepność. W CARSach czuję (pewnie mylnie), że wchodzę w podsterowność, ale skręcenie mocniej kierownicą skutkuje wejściem w krótką i kontrolowaną nadsterowność, lekki poślizg, a przez to i skuteczniejsze pokonanie zakrętu, bo bez tego bym z niego wyleciał. Przypomina to trochę samoczynne wchodzenie aut w Shiftach w kontrolowane poślizgi na zakrętach tylko na mniejszą skalę. Muszę obadać to głębiej. Pasowałoby się bardziej przyzwyczaić do FFB i modelu jazdy, by lepiej zrozumieć sygnały z kierownicy.

 

Wkurza też brak sterowania autem w boksach. Po co to, skoro auta tam i tak przez siebie przechodzą jak duchy, a AI, które kontroluje nasz samochód często wjeżdża w bandę w czasie wyjazdu, zwłaszcza na SPA. Sam wiem, że istnieje to już od przynajmniej pół roku i do tej pory tego nie naprawili.

 

No i zaczynają już(?) pracę nad CARS 2, a tu jeszcze masa roboty w CARS 1 im została. Choć ogólnie gra jest dobra. Grafika najlepsza z tego typu gier na PC. Dźwięki trzymają poziom, sporo torów (szkoda, że tylko 4 skanowane laserowo), całkiem fajnie zrobione tryby gry, przyzwoita kariera oraz AI, no i bardzo dobre efekty pogodowe i cykl dnia. To najlepsze cechy Project CARS. Jeździ się też dość przyjemnie, na pewno lepiej niż w Shiftach i grach od Codies. Mam nadzieję, że FFB może być jeszcze lepsze, ale to zdam raport po łatce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezły sposób na biznes, gracze dają hajs na produkcję, potem twórca swoje dzieło jeszcze im sprzedaje, po czym po miesiącu od wydania gry zapowiada drugą część, na której produkcję też chce hajs od graczy mimo, że zarobił na poprzedniej produkcji :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Część zespołu jest przypisana do poprawek i rozwoju pCARS 1. Pozostała część ze 140 trzeba by zwolnić bo nikogo nie stać na przestoje w IT, koszty lecą.

Skoro dziś cykl wydawniczy gier wyścigowych wynosi praktycznie 2-3 lata, to po prostu startuje się z nowym projektem na innych, szerszych założeniach i oszczędza koszt redukcji i potem ponownej akwizycji pracowników.

Pamiętam jak przeszedłem może 60% Forza 4 to już na horyzoncie pojawiła się FM5, na X1 nawet nie wszyscy mieli okazję jeszcze zagrać a we wrześniu wchodzi FM6 ;)

 

Więc albo robisz jednorazową imprezę albo myślisz o cyklu, serii i to wymaga innego planowania. Taki to dziś biznes i co zrobisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No pracując z EA czegoś się nauczyli :E.

Co ma wspólnego korzystanie z crowdfundingu z EA? Oni raczej stronią od tego typu projektów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy patch 1.5... ekhm 2.0 (he?) zapowiedziany:

 

 

Performance Improvements

* PC – up to 5% frame rate improvement when using Ultra settings

* XB1 – up to 17% frame rate improvement in extreme conditions

 

Online & Community Events

* Multiplayer search filter 'Skill' now finds games based upon certain lobby game configuration criteria. For example, “Pro” setting now searches for Full Damage, Auto-start Engine, Forced Cockpit, Mechanical Failure, and so forth.

* Community events page – when an event cannot be entered, it will now display the reason why: ‘Coming Soon’ along with a countdown, or ‘Expired’.

* Online – Ensure that vehicle light repairs are synchronized in MP races so that repaired headlights are visible by other racers.

* Xbox One - fix attempt for a hard-to-reproduce issue where the game would at times freeze or crash when 8 or more players joined a session all at once.

* Xbox One – fixed an issue that at times would prevent a player from establishing full connectivity when leaving a lobby and trying to reconnect to it.

* PS4 – fixed an issue where, after the PS4 resumes from Rest Mode, no network features can be used.

 

Controls – All platforms

* Adjustments made to the gears system, to prevent gears being skipped under certain conditions. This addresses an issue where gears would at times jump straight down to 1st, potentially causing engine blowouts.

* Steering wheels – reduced the centering rate of the steering spring. This improves the feel of steering wheels at very low speeds.

* Added support for the use of all active controllers for menu input. You can for example now use a steering wheel to race, and a gamepad to control the menus and photo mode.

* Gear shifters – when using an H-shifter on a car that has a sequential gearbox, the gearbox will now switch through the gears until the gear selected on the H-shifter is reached.

* Fixed an issue in Force Feedback calibration that would prevent a player from setting "Soft Clipping (Half Input)" back to 0 after modifying it from the original value.

 

Controls – PS4

* Thrustmaster T100 Force Feedback improvements.

* Fixed the Force Feedback dynamics for wheels with physical steering locks which were less than the steering lock of the vehicle in-game. This fixes the Force Feedback on the Thrustmaster T100 and similar wheels.

* Added a Motion Sensor controller profile.

* Fixed a crash issue when disconnecting and reconnecting Fanatec wheels.

* Enable support for USB keyboards to be used for in-game controls.

 

Controls – Xbox One

* Built in protection to prevent unsupported controller devices from crashing the game.

* Gear shifters – fixed an issue that prevented the selection of neutral when using an H-gate shifter add-on with a car that has an H-gate shifter in-game.

* Implemented accelerator vibration on the gamepad right trigger to indicate when and how much the tyres slip under acceleration.

* Madcatz wheel - fixed an issue where the switch on the wheel to change between 270 to 900 degree mode stopped functioning.

 

Physics & AI

* Slowed down the AI opponents in the rain when using racing tyres, to make racing against them better balanced.

* Adjusted the AI tyre wear rate to better match the player’s tyre wear rate.

* Adjusted wear of Slicks and Rain tires to more realistic levels where needed. Typically GT/LMP/Formula cars will get slightly more than a full fuel load on soft or default slicks (depending on fuel load amounts).

* Adjusted the heating of slicks and rain tyres to more realistic levels.

* Adjusted tyre temperature sensitivity on several cars.

* Adjusted rain tyres to generally be more sensitive to overheating, and less efficient in the dry.

* Improvements to AI navigation to lessen collisions during cramped race starts, improve detection of other cars during cornering, and improve clean overtaking

* Improved the AI pitting logic during practice and qualifying so that the AI cars run more realistic stints before pitting.

* Reworked the AI’s fuelling logic during qualifying sessions where no refuelling is allowed, so that they don’t always fill up the fuel tanks and negatively impact their qualifying ability. The AI will now deliver far more competitive lap times during qualifying.

* Fixed an issue where the AI would set impossible lap times during races with pit stops.

* The AI will now pit as soon as possible when low on fuel to prevent them running out of fuel and retiring from the race.

* Reduced the effect of damage to the car’s cooling system when suffering aero damage. This prevents engines from overheating and blowing at an unrealistic rate.

* Fixed an issue that prevented bump starts from working properly on some cars. An example case – with gears and clutch set to manual, take an Ariel Atom out on Brands Hatch. At the first right hander, stall the car, ignition on, 2nd gear, roll down the hill up to about 15kph and drop the clutch. The car will now bump start. Exact conditions for a successful bump start will vary slightly by car.

* Fixed an issue where at times some AI drivers in a race would use much higher skill levels than the rest of the field.

* Fixed an issue that prevented the AI from pitting within the final 3 laps of a race

* Further tweaked the AI ability in wet races to more closely match the player car’s ability in the wet

* Improved the AI’s efficiency in pit timing when needing to change tyres due to weather conditions.

 

Pitting, tuning, setups

* Fixed an issue where wet tyres were fitted too long before the rain starts, causing excessive overheating and wear on the tyres.

* Fixed an issue where, when running low on fuel, the Pit Board would appear to tell the player to do a scheduled pit stop when the player did not schedule a pit stop.

* Fixed an issue where flat tyres were fitted to the car during a pit stop, by ensuring that the tyres are correctly inflated.

* Fixed an issue where the car’s bump-stop value decreased after leaving a race session and joining it again.

* Reworked the brake bias display information so that changing the values is more intuitive.

 

Tracks

* Performance optimisation pass done on: Brands Hatch layouts, Cadwell layouts, Oulton Park layouts, Bathurst, Azure circuit, and Zolder. This helps improve the overall smoothness when racing on these tracks with large grids of cars.

* Track cutting tolerances reduced on all tracks where it was too forgiving.

* Fixed an issue where a pit crew character would at times appear floating above the race track on various tracks.

* Silverstone Stowe – fixed render issues on some tyre stacks, and addressed an issue with cars driving through certain objects.

* Road America – fixed an issue where a line of grass line appeared in the air near a concrete barrier.

* Spa Francorchamps – fixed an issue where cars under AI control would bump into the pit wall when exiting the pit lane. Fixed an issue where the AI were running too wide over the exit curb at the Bus Stop Chicane.

* Brno – fixed an issue where cars would at times start in the same grid positions, fixed garage six to prevent the AI from getting stuck on the right side wall when exiting the garage spot, fixed an issue when running more than 20 cars in a race would cause the car in 21st to slide into the pits.

* Le Mans – fixed an issue that would at times cause the car to crash while in the pit lane, leading to a disqualification. Improved the AI race line for better speed, and improved the AI behaviour on curbs.

* Laguna Seca – improved the AI performance as they were running too slow in some sections.

* Imola – Improved the pit lane AI navigation, and fixed an issue with a section of the fence at the pit entrance that appear to float.

* Bathurst - fixed a render issue with shimmering edges in parts of the track.

 

Career

* Added a new RUF RGT8 GT3 contract to ensure that the player can enter the RUF GT3 series on contract renewal and not just when starting a new career.

* Fixed the unlock details for the Supercar Ardennes Club Day Invitational.

* Fixed an issue where skipping the session during a race caused the player to move up in the session results.

 

Vehicles

* Group 5 cars – adjusted the gearshift timing tolerances to fix an issue with the gearing when pausing and restarting a session.

* Gumpert Apollo – fixed an issue with the livery sets that caused the livery selection to display wrong liveries.

* Aston Martin Vantage GT3 – tuned engine lifetime and brake cooling parameters for better accuracy.

* Lotus 98T – tweaked turbo to improve AI estimation of top speed.

* McLaren F1 GTR – modified the default setup and reduced front bump steer to improve straight line stability, fixed an issue to ensure that the car’s specific HUD motec display is used

* McLaren F1 - Fixed an issue that caused the car to use the wrong default tyre compound.

* Ford GT40 MK4 – Reworked in several areas to improve handling and match the real car closer - Bump stops settings exposed in setup with better tuned setup defaults, increased wrap around stiffness of the tire carcass, rebalanced base vs tear grip, rebalanced player vs AI rain performance against the AI.

* All Formula vehicles – Stop brake light reflections appearing on cars that don’t have brake lights.

 

General

* Fixed an issue where the player position would at times change to last when player crosses the starting line during rolling starts.

* Fixed an issue that could cause the game to crash when selecting the ‘Edit Tuning Setup’ option in the ‘PIT BOX’ screen.

* Fixed an issue that could cause the game to crash while watching a saved replay.

* Driver Network Profile – fixed an issue where entering Free Practice mode would count toward Races Entered.

* PS4 – fixed an issue that required the game to first restart after installing an in-game DLC before the DLC would be available for use.

* Audio – rebalanced the volume of skid sounds to make them a bit more audible.

* PC, Oculus Rift – added Oculus 0.6.0.0 SDK support, enabled positional tracking in non-helmet player camera views, implemented initial menus and HUD support, auto reset player view position at the start of a race, and disabled all non-VR-friendly scripted pre-race camera sequences.

* PC, D-BOX – fixed an issue that caused cars to lose power when playing with D-BOX connected.

* Updated the achievement "I am the 5%" to ensure that it can be achieved in non-Pro-modes as well.

* Fixed a game crash issue caused by an overflow of the email inbox when the player received above a certain amount of invitational emails.

* GUI – fixed an issue where the controls configuration arrows in Options would not respond correctly to mouse input when attempting fine adjustment.

 

 

Mam nadzieję, że patch nic znowu nie spierdzieli, bo znowu trzeba będzie czekać kilka tygodni na fix :E. No i ciekawe jak będzie teraz zachowywał się FFB. Pytanie też kiedy patch wejdzie w życie. Piszą, że za kilka tygodni, ale może to tylko dotyczy wersji na konsole.

 

Co do CARS 2. Dla mnie to będzie płatny update do jedynki ;p. Wiele osób jest niezadowolona z tej zapowiedzi. W sumie rozumiem, bo ja obawiam się, że paru rzeczy już nie poprawią w CARS1 np. słabiutkich powtórek, bo 2 przecież musi być lepsza, żeby ją ludzie kupili. Więc ulepszanie jedynki może skończyć się tylko na usuwaniu bugów i dodawaniu aut. Obym się mylił, bo dla mnie to za mało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo za dostęp do bety żądają jedynie 50 funciaków :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie poprawią ten bug gdzie wrzuca 1 np. gdy wrzucasz z 4 na 5 i po silniku.

 

Czyli teraz patch 1.5 i mam nadzieje, że wreszcie FFB wróci w najgorszym przypadku do tego co było przed 1.4.

 

Będą pewnie jeszcze kolejne z DLC takie jak 1.6 , 1.7 , 1.8 , 1.9 ..... no a jak chcesz 2.0 to kup Project Cars 2 :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popadacie w skrajności, zapowiedź dwójki w momencie premiery jedynki była dla mnie trochę żenująca, ale nie wygląda mi na to żeby SMS zaczął wydawać nowe części w tempie nowych przygód Assasins Creeda (data premiery PC 2 przecież jest nieznana), to zobowiązuje by się troche wysilić i z nową częscią zaserwować graczom dużo nowego contentu i wrażeń, choć nie łudzę się, że będzie to wyglądać zupełnie inaczej, gdyż wszystko to będzie w ramach obecnego silnika, ewentulanie lekko zmodyfikowanego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A na PC chyba dalej nie wprowadzili tych usprawnień do pada Xbox One -.-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam trzy pytania odnośnie kwestii technicznej gry.

 

1. Jak zmniejszyć zakres kierownicy?

W grze nie mogę znaleźć, a w profilu kierownicy Logitech gdy zmienię, to i tak zakres zmienia się do pewnego zakresu. Kierownica Logitech Driving Force GT. Chciałbym ustawić 390 stopni. Przy obecnych ustawieniach ciężko mi się jeździ bo muszę sporo ukręcić się kierownicą.

 

2. Prawidłowe ustawienia FFB

W rFactor 2 FFB, fajnie ustawiłem, tutaj mam olbrzymi kłopot. Rozumiem że nie działa FFB doskonale w tej grze, jednak może ktoś podeśle jakieś wskazówki, lub swoje ustawienia?

 

3. Poczucie prędkości

Bawiłem się ustawieniami kierownicy, jednak zawsze był duży efekt "wyciągniętego ekranu" jest to niewygodne zwłaszcza gdy gramy z kamery umieszczonej w kokpicie. Również bym prosił jak poradziliście sobie z tym problemem?

 

Bardzo proszę o odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.

Właściwie nie wiem, bo tego nie próbowałem robić. Przeważnie i tak nie obraca się kierownicy bardziej niż te 90 stopni, no chyba, że mowa o ciasnych wolnych zakrętach to wtedy ~180 ale więcej już mało kiedy.

 

2.

Patch 1,4 totalnie zrył FFB na większości kierownic, więc sugeruję poczekać na poprawkę. Osobiście na moim DFGT odpuściłem sobie granie odkąd wyszła ostatnia "poprawka".

 

3.

Nie wiem co masz na myśli poprzez "wyciągniętego ekranu", bo raz mówisz o ustawieniach kierownicy, a raz o ekranie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

2. Prawidłowe ustawienia FFB

W rFactor 2 FFB, fajnie ustawiłem, tutaj mam olbrzymi kłopot. Rozumiem że nie działa FFB doskonale w tej grze, jednak może ktoś podeśle jakieś wskazówki, lub swoje ustawienia?

 

 

Tak jak mój poprzednik napisał. FFB w 1.4 ma buga. Chodzi tu o zbyt mocną siłę sprężyny centrującej w porównaniu do innych sił, przynajmniej u mnie na DFGT. Choć nie wszystkim się to objawia. Sam kupiłem CARS akurat w dzień wejścia łatki, więc nie wiem jak było wcześniej. Nie wiem czy starczy cierpliwości oczekiwania na nowy patch, skoro nie ma daty podanej.

 

Ja na dfgt ustawione mam tak:

 

W profiler siła 100%, reszta 0. Skręt 900 stopni, allow game zaznaczone.

 

W grze:

 

Przede wszystkim tweak od Jack Spade:

http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?22938-Jack-Spade-FFB-Tweaker-Files

 

Jest tam 5 ustawień, wgrywasz jedno z nich (które Ci lepiej pasuje) do dokumenty/project cars. Folder z tymi plikami nazywasz FFB i w nim nie może być żadnego podfoldera, tylko pliki xml. Ja używam bump i 66%, nie mogę się zdecydować :E.

 

W samej grze wszystko na domyślne oprócz:

 

zakres odcięcia martwej strefy - 0,05 (choć to zależy od kierownicy, opcja ta niweluje luzy w centralnym położeniu kiery)

kompresja nacisku (połowa natężenia na wej.) - 5.0

kompresja nacisku (pełne nat. na wej.) - 5.0

 

Mam wersję PL, nie pamiętam jak te opcje nazywają się w angielskiej wersji. W każdym razie na tych ustawieniach nie mam clippingu i dość dobrze czuję wóz, siła centrująca nadal jest zbyt duża, ale tego nie zmniejszę, nie niszcząc i nie zmniejszając niepotrzebnie innych efektów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1- w pCARS przy ustawieniu kątu obrotu kiery na max (w kierze czy profilerze) w grze powinno nam się dostosować automatycznie ze wzlędu na przekładnie kierowniczą i jej przełożenie z reala, dla każdego auta można to zresztą dostosować w menu tuningu

 

2-zacznij od wgrania tweaków Jacka Spade, http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?22938-Jack-Spade-FFB-Tweaker-Files&highlight=jack+spade

 

3- skoryguj FOV w grze, następnie popraw ustawienie fotela WSAD jak brakuje zakresu CTRL-K i znowu WSAD (trzeba uruchomić free cam mode, poradanik http://simrace.pl/forum/index.php/topic/322-jak-fotografowa%C4%87-w-project-cars-foto-poradnik/ )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się tak wyczekiwany patch 2.0 a tu taka cisza? Ktoś już sprawdził jak teraz sprawuje się FFB?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większość rzeczy wyjdzie w jeździe online, jak strategie pitów, zmiana opon itp to tam było najwięcej bugów. FPS na niektórych torach trochę więcej, od początku to była dobrze zoptymalizowana gra, tylko nie jak się ma GTX 275 do grania na ultra...FFB u mnie działa dobrze od początku (Fanatec, Thrustmaster), to że niektórym coś krzaczy jak widać trudno dojść czyja wina, bo szukają a ciągle jednym Logitechy działają super innym jakieś cuda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zobaczę co się na PC dzieje z Xbox one padem pewno dalej nie działa ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znalazłem na forum Project Cars ani jednej wypowiedzi, która by mówiła, że naprawili FFB. Wychodzi na to, że wszyscy, którym zwalił się FFB w 1,4 nadal mają to samo, więc nie naprawili nic. :mad2:

 

Chodzi coraz więcej słuchów, że Ci który nie resetowali ustawień/profili po wyjściu 1,4 mają ok, a inni nie.

 

Edit.

Gdy wyszedł patch 1,4, to przełączyłem kontroler z kierownicy na klawiaturę, bo chciałem jedynie coś chwilowo sprawdzić w grze, i to pewnie było właśnie to....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Trudne się wylosowało... Monitorów z tunerem jest jak na lekartwo a szybszych niz 60hz tym bardziej. Nie ma mowy też o oledzie ani miniledzie z tunerem chyba że chodzi o telewizor to już prędzej coś znajdziesz.  Nie podałeś specyfikacji swojego komputera to też niezbyt można powiedzieć czy poradzi sobie z monitorem 4k np. (Samsung monitor m7 i m8) mają smart tv ale tunera już nie mają... Dodatkowo są na matrycy VA co nie każdemu może przypaść do gustu. Najlepszym rozwiązaniem będzie kupno możliwie najlepszego monitora na miniledzie/oled (jeżeli nadal mówimy o budżecie 4000zł) i jakiegoś smartboxa (googletv) z tunerem i podłączenie go do monitora poprzez HDMI.
    • Witam Proszę o ocenę zestawu do grania w 1440p i ewentualne propozycje zmian, chciałabym żeby wszystko zamknęło się w 7tys. Preferuję połączenie Intel/Nvidia, najlepiej jak najmniej RGB, dyski już posiadam (2 SSD Sata). Procesor i5 14600KF Karta Gigabyte GeForce RTX 4070 Super Windforce OC 12GB Płyta główna MSI B760 Gaming Plus WIFI lub MSI MAG B760 Tomahawk WIFI (wcześniej rozważałam również Gigabyte B760 Gaming X AX) Zasilacz Seasonic Focus GX - 750W Lexar Ares RGB 32GB 6400MHz CL32 Obudowa Genesis Irid 505F Z chłodzeniem mam problem, ponieważ chciałam zakupić Deepcool'a AK620, jednak nie jest dostępny w sklepie komputronika (sklep wybrałam ze względu możliwości odbioru komputera w moim mieście). Niestety ten ma dość ograniczony wybór chłodzeń. Tak samo jak widać mocno zastanawiam się nad płytą główną, jestem otwarta na propozycje.
    • https://www.rtings.com/monitor/learn/research/vrr-flicker  
    • Ja czego nie rozumiem? No ja rozumiem jaka jest różnica pomiędzy odbiornikiem prądu a generatorem. Z tego co widzę hybrydy się zgłasza. Czy Ci się to podoba czy nie. To nie jest offgrid.  Tak samo jak magazyn energii. Mimo iż ludzie używają je wewnątrz domu, to muszą być zgłaszane.  To że chińczyk mówi, że falownik nie wysyła nadmiaru energii poza sieć nie ma żadnego znaczenia jeśli podepniesz to do sieci.  Czy na rondo nie ma liczników? Na enmasz umowy tam z energetyka? Nie da się zamontować normalnej instalacji? Co powiedział Ci dostawca prądu? Jeśli sąsiada z działki wywali choćby radio na drugi tydzień po montażu Twojego lewego PV, to spodziewaj się problemów.  Jak udowodnił aż że Twój chiński szajs jest przekozak wówczas? Będziesz miał na to jakieś papiery?  Ze specyfiki pracy jaką oczekujesz. Ta sama zasada działania Cię interesuje. Będziesz szukał paneli gruntowych? A czym różnią się takie od paneli dachowych albo balkonowych? Zestaw balkonowy to jest to co szukać powinieneś. Bo zestawów RODo nie robi a raczej?  Zacznijmy od tego, że zacząłeś od złej strony, bo zamiast falownika i budowania hybrydy, podpina się takie rzeczy prosto w panele. Pompa na prąd stały o szerokim napięciu działania pyrka sobie jak ma napięcie i tyle. 
    • 40 powinno na górkę styknąć. I to na luzie jako dodatkowe.  Ewentualnie powinieneś pomyśleć nad jakimiś listwami przypodlogowymi z systemem dowolnego dodawania gniazdek.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...