Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Vulc

Assassin's Creed III

Rekomendowane odpowiedzi

Fryzury zmieniają się wraz z rozwojem fabuły :)

Dzięki ;) Szkoda trochę bo tamta mi się zdecydowanie bardziej podoba niż ta pierwsza.

Staram się obecnie ogarnąć pogranicze i je spamiętać jakoś jak na indianina przystało. Chyba bym musiał tydzień tylko tam łazić żeby to wszystko opanować. Mam na myśli oczywiście dobrą znajomość terenu a nie tylko to jak dojść z A do B. Przydała by się taka mapa satelitarna jak na google :E no ale indianie takich nie mieli...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra poszedłem do Saturna i jak zobaczyłem 189zł za Join or Die to od razu wziąłem Ciekawe.. że normalne pudełka kosztowały 199 :E

Mam nadzieję, że się nie zawiodę :) Wracam do domu w piątek i zamykam się na klucz w pokoju :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma szans byś się zawiódł jeśli podobały ci się poprzednie części. Trójeczka przyniosła sporo świeżości i przede wszystkim rozkręca się z rozdziału na rozdział. Z dobrego tytułu z każdą godziną i odkrywaniem kolejnych tajemnic, wsiąkaniem w świat gry robi się tytuł znakomity.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tylko tyle odnośnie miodności z gry - po pograniu kilku h i dotarciu do Connora naszła mnie nagła potrzeba odświeżenia sobie Patrioty z Mellem Gibsonem. Ataki na konwoje red coats'ów, te pagórki, lasy, strumczyki - bitwy morskie :E Powiem szczerze, że jak kiedyś w końcu zrobi ktoś jakąś dobrą piracką grę to chciałbym żeby zapożyczył symulację bitew wodnych z AC3 :Up_to_s: W sekwencji 6tej mam 10h gry, masę pierdółek jeszcze do zrobienia a co rusz odkrywam coś nowego - ogromna, ładna, znakomicie pomyślana i niesamowicie epicka produkcja ;)

Skończę na PS3, zamienię na wersję klockową i przejdę jeszcze raz :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tym co widziałem w AC III to chciałbym po prostu oddzielną grę traktującą o bitwach morskich. To jest coś niesamowitego, kto zagra sam zobaczy. Taka dawka emocja, satysfakcji w płynnej widowiskowej sekwencji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fryzury zmieniają się wraz z rozwojem fabuły :)

Dodatkowo zależne są też chyba od kostiumu, w którym w danym momencie śmigamy.

Ja powiem tylko tyle odnośnie miodności z gry - po pograniu kilku h i dotarciu do Connora naszła mnie nagła potrzeba odświeżenia sobie Patrioty z Mellem Gibsonem.

Ja sobie Ostatniego Mohikanina odświeżałem. ;)

To jest coś niesamowitego, kto zagra sam zobaczy. Taka dawka emocja, satysfakcji w płynnej widowiskowej sekwencji.

Szkoda tylko, że niektóre misje były szalenie krótkie. Zabrakło też IMO naprawdę masywnej bitwy morskiej, z udziałem samych dużych fregat, a nie tych tratw na strzała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sekwencji 6tej mam 10h gry, masę pierdółek jeszcze do zrobienia a co rusz odkrywam coś nowego - ogromna, ładna, znakomicie pomyślana i niesamowicie epicka produkcja

w sekwencji 11 mam 35 godzin i z przykrością stwierdzam, że zbliżam się ku końcowi. buuuuu sad.gif

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę godzinami łazić po lesie i małych osadach nie robiąc nic innego :D Miejsce i czas akcji trafiony dla mnie w 10. Bohater ekstra. Strasznie mi się podoba że nie jest to tak jak się bałem że będzie a mianowicie patrioci to są cacy a czerwone kubraki i lojaliści to ci bee. Super jest to że Connor jest tak trochę zawieszony pomiędzy i że nie ma jasnego podziału na złe i dobre. Chociaż czasami zbyt łatwo rzuca się na czerwone kubraki pomagając rewolucjonistom. Ja osobiście staram się nieco wczuć i zabawić trochę w RPG z AC3 a nie tylko robić każde zadanie jaki gra mi rzuci pod nogi. Nie napadam np na konwoje bo jakoś nie wydaje mi się żeby Connor tak robił bo w sumie to nie ma on jakiegoś zatargu z Anglikami ( jestem w sekwencji 7). Co ciekawe jeśli poczytać historię USA i całe tło rewolucji to okazuje się że "racja" nie do końca stałą po stronie przyszłych obywateli USA. Wiele spornych kwestii jak ustawa stemplowa byłą bardziej efektem nieudolności i niezrozumienia kolonistów niż jakimś celowo despotycznym działaniem. W sumie cała rewolucja to poniekąd jedno wielkie pasmo pomyłek i nieporozumień :E Mam nadzieje że AC3 do samego końca będzie operował fabułą w skalach szarości a nie przejdzie pod koniec na biel i czerń.

 

Jeszcze raz podpiszę się pod tym co inni już pisali, czyli że jak dla mnie to mogła by i powstać nowa, zupełnie nie związana z AC gra w realiach AC3.

 

O ile umiejscowienie AC2 mi się zdecydowanie nie podobało i (między innymi z tego powodu) dwa dodatki do niego nie wydawały mi się ciekawe, to myślę że AC3 ma spory potencjał na tworzenie takich dodatków. Bardzo ciekawe mogło by być jakieś większe DLC w stylu Revelations czy Brotherhood umiejscowione w Londynie* (który to znajduje na Wyspach Brytyjskich ;) )lub w innej części Ameryki Północnej niż tej ukazanej w AC3. Albo wojna północ południe była by interesującym przedłużeniem fabuły z AC3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w Londynie albo w innych rejonach ameryki.

Pliz, popraw to bo wiem, że nie chciałeś a prawie oplułem monit zupą :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pliz, popraw to bo wiem, że nie chciałeś a prawie oplułem monit zupą :D

 

Dokładnie to samo, tylko że udławiłbym się krokietem i barszczem :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale że o co chodzi ? Wiem że Londyn nie jest w Ameryce jeśli o to biega :E:hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jasne, że wiemy. Ale z tego wynika jak byk, że Londyn leży w ameryce :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W trosce o wasze monitory i stan zdrowia zmieniłem to zdanie. A obiad to się je w kuchni lub jadalni Panowie ;)

 

Swoją drogą to jeszcze mi przyszło do głowy że skoro AC zrobiło historyczny krok do przodu to z okresu przedstawionego w AC3 niedaleko to XIX wiecznej Japonii. Mam namyślę setting z "Ostatniego Samuraja" i ukochanego przeze mnie Tom'a Cruise'a ;) Myślę że do klimatów AC by się nadało idealnie. Pozostaję jednak zwolennikiem pomysłu że seria AC powinna się zakończyć jak najszybciej by nie stać się ( o ile już nie jest) kolejną telenowelą w świecie elektronicznej rozrywki. A przynajmniej zmniejszenie częstotliwości wydawania kolejnych odsłon. Myślę że wszyscy by byli by zadowoleni gdyby każda kolejna część wnosiła tyle co AC3 a nie Brotherhood czy Revelations. Dalej mam jeszcze jakąś tam nadzieję na ostatniego AC, zamykającego sagę, umiejscowionego w teraźniejszości lub niedalekiej przyszłości. Delikatny spojler > myślę że fragmenty w których kontrolujemy Desmonda w współczesności dają na to pewną nadzieję i pokazują że AC może być niezłe nie tylko w przeszłości. Taki delikatny cyber ninja assassin, mieszanka Sama Fishera, Snake'a z MGS itp mogła by być całkiem fajna. Desmond sobie zaczyna radzić całkiem nieźle.

 

 

To też nie brzmi najlepiej :P

Aaaaa, zgłupiałem już przez was :E

 

 

-edit-

 

Kupiłem sobie miecz, nie wiem po co, wole tomahawk. Ale wisi mi ta zaraza przy pasku i totalnie nie pasuje do Connora. Da się tego jakoś pozbyć ?

Ok udało się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

By to szlag :mad2: chciałem na IGN sprawdzić sobie w wiki coś o misjach w osadzie, czytam sobie opisy tych pobocznych questów dla mieszkańców a tutaj taki mega spojler nagle, już czytam i widzę że spojler i zanim zdążyłem zamknąć oczy to już przeczytałem :mad2: Ja nie wiem czy na tych stronach nie umieją pisać że spojlery ? Ja rozumiem że to wiki i jest solucja itp. No ale jak człowiek czyta w której sekwencji zwerbować kowala to nie spodziewa się nagle spojlera z końca gry :mad2: :mad2: :mad2:

 

-edit-

 

Z pozytywów natomiast to stwierdzam że jeśli tylko człowiek się odrobinę przyzwyczai i przestanie jak sroka gapić się na każdą nie wygładzoną krawędź czy doczytujący się czasem obiekt lub NPC to Assassin's Creed 3 wygląda doprawdy przepięknie. Lasy, polany, pola, małe miasteczka i miasta, efekty pogodowe, mgły, deszcze i burze... Całościowo to wygląda rewelacyjnie. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehh media:

 

już na wstępie trzeba przyznać, że było warto czekać; nic w sumie zaskakującego, bowiem skoki jakościowe pomiędzy kolejnymi odsłonami serii "Assassin's Creed" przyzwyczaiły już nas do znacznych postępów. Gra nie jest, rzecz jasna, pozbawiona wad, można utyskiwać na liczne scenki-przerywniki, które spowalniają dynamikę rozgrywki, tudzież fabularne braki - choć sama historia opowiedziana została w sposób iście epicki - ale w ogólnym rozrachunku jest to tytuł prawdziwie imponujący blockbusterowym rozmachem.

 

cytat z: http://kultura.gazeta.pl/kultura/1,114628,12862883,Gry_okiem_kinomana___Assassin_s_Creed_III___Rozgrywka.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już na wstępie trzeba przyznać, że było warto czekać; nic w sumie zaskakującego, bowiem skoki jakościowe pomiędzy kolejnymi odsłonami serii "Assassin's Creed" przyzwyczaiły już nas do znacznych postępów.

 

Mocne. :thumbup: Z drugiej strony wyraźnie stoi "gry okiem kinomana", więc trzeba takie artykuliki traktować z przymrużeniem oka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Haha dobre :E Różnica pomiędzy jedynką a dwójką była, ale bez przesady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wytłumaczy mi ktoś o co chodzi z tymi rdzeniami (czy czymś podobnym), które można zbierać po zakończeniu kampanii? Warto się tym zainteresować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te nowe misje to jakieś pierdółki dorobione na siłę czy wnoszą coś ciekawego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już będziecie mieć karczmę w swojej małej osadzie to polecam zajrzeć za budynek kiedy jej właściciel będzie sprawiał zabitego prosiaka ;) Byłem pod wrażeniem :E takie drobne detale dodają AC3 niesamowitego uroku.

 

-edit-

 

Polecam też zmniejszyć jasność. Standardowe ustawienia są jakoś nadzwyczaj jasne i gra na nich wygląda dosyć mdło i wyblakło. Na poziomie 3 lub 4 w zależności od monitora/tv kolory naprawdę zyskują smaku a noc wreszcie jest nocą. ;)

 

-edit2-

 

Spoilery dotyczące sekwencji 8 w której jestem.

 

 

"Uwielbiam" takie akcje w grach :E Więc biegam po dachach, zabijam samotnie generałów odwracając losy bitew, infiltruję statki i samodzielnie odbijam całe forty.... ale jak podejdzie do mnie strażnik na ulicy i powie że jestem aresztowany to nie umiem nawet uciec... nie mówiąc już że Connor by go potrafił zabić małym palcem pijąc herbatę i sprawiając ubitego łosia drugą. Nie, łapie mnie za fraki jak jakiegoś dzieciaka z ulic a Connor idzie grzecznie do więzienia. :E :E :E I oczywiście wszystko jest w cutscence :E :E :E Uwielbiam takie akcje.

 

A potem klasyczny motyw z Jamesa Bonda. Hej złapaliśmy Assassyna, siedzi tutaj w celi. To nasz największy i najgroźniejszy wróg, może go zastrzelimy ? Nie, nie. Lepiej zostawmy go w celi i dajmy mu czas na ucieczkę kiedy my będziemy knuli straszny plan jak się go pozbyć.... klasyka. Kolejny mój ukochany motyw :E :E

 

A potem mnie Lee w celi znowu obezwładnia.... znowu jak jakiegoś dzieciaka, znowu to że Connor sobie sam umie poradzić z całym fortem nie ma znaczenia... I znowu w cut scence. Pewnie sekwencje czy dwie dalej już bez najmniejszego problemu go zabije ale teraz mi nie wolno... Ja rozumiem że jest fabuła i ktoś tak to wymyślił ale nic mnie tak nie denerwuje i nie odpycha od fabuły jak takie totalnie wyssane z palca rzeczy które nie mają prawa racji bytu w świetle już ustanowionych wcześniej faktów. No chyba że gameplay i cutscenki to dwie oddzielne rzeczywistości ale jaki wtedy to ma sens ?

 

Oj wiele AC3 właśnie stracił w moich oczach przez te jedną bezsensowną misję...

 

A i tak już przymykam oko na takie nonsensy czemy przy pierwszym spotkaniu z Waszyngtonem gdy pojawił się Lee to czemu Connor go po prostu nie zabił. Albo czemu pomagam patriotom a oni mnie wsadzają do paki czy strażnicy na ulicy traktują jak zwykłą szumowinę a nie sojusznika...

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod koniec przyszłego tygodnia ma pojawić się nowy patch naprawiający wiele błędów ( około setki ).

 

Lista poprawek: (może zawierać potencjalne spoilery)

 

 

Multiplayer

 

Multiplayer Modes

- ASSASSINATE - Instances where it was possible for players to kill players that were not their target in Assassinate have been corrected.

- ASSASSINATE - Bodyguards no longer fail to stun when they are locked by the pursuer of the player they protect.

- DEATHMATCH - In Fort Wolcott, fixed a bug where players would remained stuck on warmup screen.

- MANHUNT - The cooldown boosts for loss streak bonus are not permanently active for all abilities during a manhunt round anymore.

 

Multiplayer Abilities

- Loss Streak now correctly triggers when players lose their contracts five times in a row.

- Disruption now breaks the hitting player’s lock.

- The Smoke Bomb’s drop behavior has been updated. It now drops at the user’s feet instead of dropping in front of them. However, if players drop it from a ledge, it will drop below them.

- Throwing Knives used against players hiding in haystacks will now make them get out of this haystack.

- Using Throwing Knives against a target now prevents the target from contesting the kill.

- Players are no longer stuck after using the Money Bomb from a ledge.

 

Multiplayer Ladders

- Several issues which occurred when players would quit a Manhunt pre-session lobby and join their friends the same session later have been corrected.

- After a session ends on a draw, both teams will now receive the same rate for Abstergo ladder, instead of one team getting a winning rate and the other getting a losing rate.

- Players are now granted Abstergo points normally even if one or several players get the idle state at the end of the session (The idle players do not get any Abstergo points)

 

Multiplayer Misc

- It is now possible for players to lock their target when their target has just stunned them.

- Changing the ability set three times during a game can no longer reset the ability’s cooldown.

- The X icon no longer inaccurately persistently displays.

- It is no longer possible for players to get up and perform a kill under certain conditions while they’re vulnerable.

- Transitions to join Multiplayer sessions after an invite now work correctly.

- Warm up games are no longer interrupted when the host player leaves.

- It is now possible to stun a vulnerable pursuer.

- The X icon no longer displays above the pursuer’s previous target when they have been stunned after being vulnerable.

 

 

 

Singleplayer

 

Platform: All

 

Location: Sequence 1 - 12

Mission - "A DEADLY PERFORMANCE" - Mission result screen could show an incorrect sync reward

Mission - "A DEADLY PERFORMANCE" - Players could be stuck in the opera if they backtracked in a certain way after killing the target.

Mission - "INFILTRATING SOUTHGATE" - Target would not be spawned if the player failed to perform a meat shield during the firing line tutorial

Mission - "INFILTRATING SOUTHGATE" - Fixed multiple bugs where the guard on the boat could walk in circles, stay stuck or jump on the railing.

Mission - "JOHNSON'S ERRAND" - Fixed floating muskets after a cinematic.

Mission - "JOHNSON'S ERRAND" - Moved HUD icon on the explosive barrel on the ground instead of above the cart, because that's what the player needs to shoot.

Mission - "JOHNSON'S ERRAND" - prevent the player from using hide spots during part the mission to avoid a possible mission break.

Mission - "THE SOLDIER" - Fixed a missing audio line.

Mission - "THE SURGEON" - Fixed a bug where the eavesdropping tutorial couldn't be completed if the mission was restarted.

Mission - "THE SURGEON" - Fixed NPC not reacting to the player's presence during the steal tutorial.

Mission - "THE SURGEON" - Fixed optional objectives that could fail too easily.

Mission - "WELCOME TO BOSTON"- When replaying the mission, when asked to buy a sword and pistol, those items would already be purchased.

Mission - "WELCOME TO BOSTON" - Fixed Possible mission break if the player shoots the horse he's supposed to ride.

Mission - "UNCONVINCED" - Fixed a bug where the player could enter the tavern too early and break the mission.

Mission - "UNCONVINCED" - Blocked accidental blending during the tavern fight, which could break the mission.

Mission - "FEATHERS AND TREES" - Fixed a bug where the optional objective "Do not touch the ground" could fail too easily.

Mission - "HUNTING LESSONS" - Fixed the issue where the bear could flee and eventually freeze.

Mission - "A BOORISH MAN" - After the mission, the candelabra would display an interaction effect while the secret door to the basement was already opened.

Mission - "RIVER RESCUE" - Blocked the player from diving in the river too early which could break the mission.

Mission - "STOP THE PRESSES" - Cinematic could sometimes not trigger, breaking the mission.

Mission - "THE HARD WAY" - Fixed the optional objective "Do not take any damage" that would fail if the player hits rocks even if it doesn't deal damage to the ship

Mission - "ON JOHNSON'S TRAIL" - Fixed issue where Chapheau could become inactive if the player dragged the fight far from where it started.

Mission - "THE ANGRY CHEF" - Fixed issue where the "limit health loss" optional objective would wrongly fail if the player reloads a checkpoint or dies. Also fix the displayed limit to 33% as that's what's actually used.

Mission - "THE ANGRY CHEF" - fixed missing butcher hatchet during cinematic if blood option is turned off

Mission - "BRIDEWELL PRISON" - Closed the cell doors while being escorted to prevent the player from getting stuck in them

Mission - "BRIDEWELL PRISON" - fixed voices becoming muffled mid-eavesdropping

Mission - "SOMETHING ON THE SIDE" - Fixed missing ocean during the chase

Mission - "SOMETHING ON THE SIDE" - Made the chase part easier

Mission - "A BITTER END" - Fixed a camera glitch if the player reloads last checkpoint during a certain cinematic

Mission - "A BITTER END" - Fixed a glitch that could happen if the player restarted the mission during a specific cinematic

Mission - "FATHER AND SON" - Fixed a bug where the guard you're supposed to kill would not reappear if the player starts fighting him and then runs away.

Mission - "FATHER AND SON'' - The mission could not be completed if the guard the player kills the target he's supposed to steal using a stealth kill from bench or a rope-dart hanging move.

Mission - "MISSING SUPPLIES" - Disabled a patrol that would almost guarantee failing the mission if they detected and started fighting Haytham

Mission - "ALTERNATE METHODS" - Made the chase section easier

Mission - "BROKEN TRUST" - fixed a bug where the player could be stuck on a horse if he exited and re-entered the Animus at a specific moment

Mission - "LEE'S LAST STAND" - removed a destructible barrel that could cause problems if used as part of a contextual counter-attack.

Mission - "CHASING LEE'' - Adjusted difficulty on the Charles Lee chase

Mission - "LAID TO REST" - Fixed a bug where the mission could be failed if redcoats start fighting the mission targets

 

 

Location: Side Quest

- BOSTON BRAWLERS - Mission "PETER BUNYON", prevent the player from hiding, which would break the mission

- BOSTON BRAWLERS - Mission "THE TOURNAMENT", fixed a bug where the player could blend with spectators and break the mission

- BOSTON BRAWLERS - Prevent using anything else than the fists during all fistfights

- Boston Liberation Missions, North District - fixed an issue where some events would not complete properly if the player used an assassin recruit to kill the target.

- COLLECTIBLES - fixed some chests that were not properly aligned when lock picking

- COLLECTIBLES - removed the glow effect from chests during lock picking

- COURIER MISSIONS - fixed a bug where mission update popup messages could be missing or wrong when delivering letters

- FORT ST-MATHIEU - fixed a bug where the player could respawn inside the fort's reset zone, which could break the fort's logic

- FRONTIERSMEN - Challenge 3, fixed a bug where objective "visit every tavern" would complete after visiting only 1 tavern

- FRONTIERSMEN - mission "MONSTER OF THE SEA", fixed a bug where sometimes eavesdroppings could not be completed

- HUNTING SOCIETY - mission "THE MAN-EATER", fixed a bug where the smaller locate zone would disappear if the player scans all clues outside of it

- HUNTING SOCIETY - mission "THE PATRIARCH", fixed a where the search zone could disappear from the map after interacting with the 1st clue

- New York Liberation Missions - mission "PROTECT THE CLINIC", fixed the mission not failing if the player goes too far from the area to protect.

- New York Liberation Missions - West District, fixed a bug where the NPCs guarding the infected blankets could sometimes not be there.

 

 

Location: Boston

- Removed map icon on the door of Molyneux Tavern in Boston, until it is required by a specific mission

 

Location: DLC

- Fixed a bug where the wrong language could be selected even if the proper language DLC is installed

 

Location: Epilogue

- Animus Synching tutorial, forced subtitles on off-camera voice, so that the player doesn't think the game is frozen

 

Location: Frontier

- Fixed a bug where players could respawn and desync immediately in a loop if he died in the Valley Forge region before unlocked. Also patches players which savegame are already stuck

- Fixed a bug where the player could respawn under the ground in a loop, in two different places

- Plugged a hole in the ground where players could fall through the map

 

Location: Global

- A text message is now visible on-screen at all times while a skippable cinematic is playing

- Added a failsafe to the animals navigation, to prevent them from getting stuck

- After the end credits, put the hood back up when not in Homestead

- Disabled special attacks with heavy weapons on animals

- Fixed a bug where the player could not equip a color change on the normal outfit from a shop if they are currently wearing a special outfit.

- Fixed a bug where the player could not finish enemies on ground if they were thrown in deep snow

- Fixed a bug where there wouldn't be any reticle when precision aiming if the SSI option was turned off

- Fixed a few rare bugs where the player could fall through the map while swimming or diving

- Fixed various rare crashes

- Greatly reduced the probability of animals to get stuck inside an object

 

Location: Homestead

- Fixed a rare bug where the Homestead upgrade progress could be lost after fast-travelling to the homestead

- Mission "BOWLS BEGINNER" - Removed possibility to quit the bowls game after a reload, which would fail the mission.

- Mission "CUTTING TIES", fixed a bug where the NPC could react to fights or dead bodies and flee away, breaking the mission

- Mission "NORRIS GOES COURTING", fixed a bug where Norris would not reappear if the player goes too far from him.

- Mission "THE PROPER TOOLS", fixed multiple glitches where the Quest Log could become inconsistent

- Mission "THE WEDDING", fixed a missing audio line

- Mission "THOUSAND-POUND IDEA", fixed a bug where NPCs required for the mission could disappear and break the mission

- Mission "TOOLS OF THE TRADE", fixed mission not failing if Lance falls in the water

- Mission "WHITE TROPHY", make the cougar immune to explosions to prevent a possible mission break

- Side-quest "ENCYCLOPEDIA OF THE COMMON MAN", fixed a bug where the quest could sometimes not be completed

 

Location: Menus

- Added a wait message for some cases where the game could appear frozen if some servers are unresponsive

- Animus Database, fixed updates of Kaniehtí:io entry that would be unlocked too early and spoil the fact that... [censored]

- Fixed a bug where the player's friends' Uplay wall would get spammed by previously completed missions and sequences when the player reloads his game

- Fixed leaderboards ranking the player as #1 when he's actually alone on it

- Homestead mission icons are now displayed on the map when selecting the "Missions" filter

- Present pause menu, fixed a possible glitch if the player enters the controls section and leaves it very fast

 

 

Platform: PS3

 

- Fixed wrong message after purchasing a DLC and leaving the store

- Westpoint DLC - mission "A SPY AMONG US", fixed a bug where required characters would disappear and not come back if the player went too far from them

- Westpoint DLC - fixed a bug where the player could fall through the map by going through the gate while in conflict

 

 

Platform: Xbox 360

 

Location: Menus

- Removed Benedict Arnold icon from the map legend

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle poprawek a ja ukończyłem grę nie doświadczając praktycznie żadnego większego bug'a. Fuks.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle poprawek a ja ukończyłem grę nie doświadczając praktycznie żadnego większego bug'a. Fuks.

Nie fuks tylko równowaga w przyrodzie musi być zachowana. ;) Ja zgarnąłem połowę bugów z poprzedniego patcha i z tego co widzę to również sporo z tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...