Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Wu70 napisał:

 

W TVPiS oczywiście piszą o "bulwersującym wpisie w mediach społecznościowych" 😂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jak co, ale kaczor zmiazdzy Donka w takiej debacie. Brexit i uchodzcy wystarcza, zeby uwiarygodnic niekompetencje Donka.

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Winter™ napisał:

Co jak co, ale kaczor zmiazdzy Donka w takiej debacie. Brexit i uchodzcy wystarcza, zeby uwiarygodnic niekompetencje Donka.

Mówisz o miażdżeniu dla elektoratu PiS, czy o takim merytorycznym? Bo merytorycznie i wizerunkowo to Kaczyński jest dobry dla starych bab. A ten elektorat z góry jest stracony i nie o to toczy się walka.

Do żadnej debaty raczej nie dojdzie, bo Kaczor raczej sobie zdaje sprawę jak niemedialny jest dla wszystkich z wyłączeniem betonu.

Edytowane przez crush
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, crush napisał:

Mówisz o miażdżeniu dla elektoratu PiS, czy o takim merytorycznym? Bo merytorycznie i wizerunkowo to Kaczyński jest dobry dla starych bab. A ten elektorat z góry jest stracony i nie o to toczy się walka.

Do żadnej debaty raczej nie dojdzie, bo Kaczor raczej sobie zdaje sprawę jak niemedialny jest dla wszystkich z wyłączeniem betonu.

Dla celow propagandowych oczywiscie.

A do debaty ostatecznie nie dojdzie. Jarek predzej kota wysle niz sam przyjdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie powinnismy cieszyc sie, ze oboje sa jeszcze aktywni w polityce i sa liderami. Zobaczycie, jaka wojenka bedzie o wladze gdy odejda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, Camis napisał:

 

Decyzją Błaszczaka przetarg został wstrzymany i zamiast tego kupią kamerki dla żołnierzy patrolujących granice z Białorusią. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Skandaliczne słowa Korwin-Mikkego w TVPpis

Janusz Korwin-Mikke stanął w obronie Alaksandra Łukaszenki. Na antenie TVPpis poseł Konfederacji bronił białoruskiego reżimu a przywódcę kraju określił mianem „życzliwego człowieka”.

https://www.wprost.pl/polityka/10517020/skandaliczne-slowa-korwin-mikkego-w-tvp-rachon-i-tarczynski-oburzeni.html

 

comment_1634475331pz02TKmoQWhTb2bGX0n9GG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dobry produkt dla armii, słychać trzaski i jęki przez co wróg ucieknie z przerażeniem.

giphy.webp?cid=6c09b952d5bb39b3aa79fb8f2

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Endrju1904 napisał:

A na granicy dalej przepychanki i apel Pana, zeby caly swiat sie dowiedzial co sie dzieje. Ja tez bardzo bym chcial zeby caly swiat sie dowiedzial i zadnemu nachodzcy juz do glowy wiecej nie przyszlo, ze mozna od tak sobie lasem przechodzic na dziko z kraju do kraju. Przy okazji ryzykujac zyciem swojej rodziny 

https://youtu.be/NLmv5mdTsEw

Towarzyszu a jakbym chciał sobie dorobić i trochę kopiejek zarobić to gdzie siem mogem zgłosić?

Tarczyński chwali się, że dostaniemy kasę od UE.

Edytowane przez wompierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.10.2021 o 13:14, DjXbeat napisał:

Ten rząd jest zdolny do wszystkiego więc nie zdziwię się, że zaraz powstanie grupa osób odpowiedzialnych za planowanie przygarniająca kupę kasy. W przypadku CPK grupa rozrosła się już do ponad 400 osób. 

Temat CPK dotyczy bezpośrednio mnie ponieważ na terenie wyznaczonym pod inwestycję mam dom rodzinny i kilka h ziemi. 

 

W miejscowości Baranów na pewno nie będzie lotniska ale w gminie Baranów już tak. Już od jakiegoś czasu spółka CPK skupuje ziemie i działki od osób, które dobrowolnie chcą opuścić te tereny. 

Nie zdziw się jak nic z tego nie wyjdzie. Najpierw przewalą miliardy na planowanie a później odkupią sobie waszą ziemię za bezcen.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, wompierz napisał:

Tarczyński chwali się, że dostaniemy kasę od UE.

 

Niestety są takie przecieki że EU jednak da kasę, jeśli to prawda to wyjdzie jakie to są miękiszony... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Winter™ napisał:

Co jak co, ale kaczor zmiazdzy Donka w takiej debacie. ...

A mnie się wydaje, że tak nie będzie...🙂

Prezes źle wypada w takich pojedynkach 1 na 1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Flik napisał:

A mnie się wydaje, że tak nie będzie...🙂

Prezes źle wypada w takich pojedynkach 1 na 1.

Nie bierzcie wszystkiego na serio. W TVPiS na pewno wygra Jarek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Endrju1904 napisał:

Jakie zmiazdzy? Przeciez Donek by go punktowal a Kaczor by sie zamlaskal. Jarek wie, ze kazde jego publiczne wystapienie w konfrontacji z innym politykiem tylko oslabi jego pozycje.

Chyba nie zalapaliscie ironii w zdaniu :E

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...