Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli coś nas łączy. 🤗

  • Like 2
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, kalderon napisał:

Nie da się promować LGBT. To tak jakby promować "czarnoskórość". Nie można promować czegoś czego nie można zmienić. W programie, ale przede wszystkim na ustach polityków Konfederacji mamy głównie ograniczenia - zakazy (pokazywania się, paradowania, bycia nauczycielami, najlepiej istnienia), szykany (rejestry osób LGBT żeby się upewnić że nie będą np. nauczycielami), po batożenie, przymusowe terapie (tortury) a nawet fizyczną eksterminację.

Sadystyczny, fundamentalistyczny, morderczy. Zmuszanie zgwałconej 12-latki do rodzenia ma tylko jedno określenie: barbarzyństwo. Pseudokatolicka wersja szariatu.

Brednie. Mentzen (ekonomiczny "mózg" Konfy) przyznał, że nie zmieniło by się nic poza likwidacją podatku spadkowego (żeby bogatym łatwiej było przerzucać majątek):

Ponownie - program Konfederacji (i tym samym Bosaka) to bajania palcem po wodzie pisane żeby jak najwięcej głupców na nich zagłosowało, a potem idzie do kosza a oni robią swoje czyli urządzają w kraju brutalny katotaliban. Tylko to łączy obie frakcje tej partii - korwinowców i nacjonalistów.

1. Oczywiscie, ze sie da promowac LGBT i to sie teraz dzieje. Ta propaganda jest nachalna i konkretnie sponsorowana. Nie sa to jakies spontaniczne ruchy oddolne w trosce o dobro biednych pokrzywdzonych. Nie mozna promowac czegos czego nie mozna zmienic? Np nie mozna zmienic plci chciales napisac? Przeciez to plec jest teraz plynna xD Reszta postulatow jest adekwatna do sytuacji. Wystarczy spojrzec co sie dzieje na zachodzie i jaka propagande sieja wlasnie np teczowi nauczyciele. Trzeba dzialac zanim problem powstanie. Czekam z utesknieniem na koniec pisu wlasnie po to, zeby zobaczyc ile w spoleczenstwa bylo tej prawdziwej milosci do teczowych a ile nienawisci i robienia na przekor Pisowi :)

2. Sadystyczny, fundamentalistyczny, morderczy. Zmuszanie zgwałconej 12-latki do mordowania nienarodzonego niewinnego dziecka. Lewactwo at its finest :) a gwałciciela to by pewnie wypuscili bo moze nietutejszy i nie rozumial slowa "nie"? :)

3. Mentzen w programie Stanowskiego przyznał,... No watly masz ten rozumek jak z tego fragmentu wyciagnales takie wnioski :D Chyba nie oczekiwales, ze pierwszego dnia bez ciecia wydatkow budzetowych zaczna kasowac podatki? Nie mozecie sie tam w centrali zdecydowac nie? Raz mowicie, ze konfa to chaos bo chca po szybkosci kasowac podatki a co z wydatkami? No i jak Mentzen mowi, ze na spokojnie trzeba policzyc i robic wg planu to nagle argumentu nie ma. <smuteczek>

Edytowane przez Michaelred
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, Lypton napisał:

W tym artykule całe gówno jest, nie ma nic o wydatkach państwa. 

A cytaty z innej analizy, wspomnianej w ww. artykule, miały tylko pokazać, ile warte są takie analizy.

Dobra, nie mam czasu na kopanie się z kucem. Jeszcze kilka aborcji do zrobienia. Ahoj!

Mówiłem to już wcześniej, to jest ultra wersja kuca która nie potrafi nawet myśleć. Próbuje przekonać mnie do postulatów Konfy nie podając żadnych argumentów "za" chociaż Mentzen podał wszystkie przeciw, i chciał wyzwać mnie o posiadanie zerowych argumentów :E 

A wyżej masz przykład - jak Ci się nie podoba to najwyżej wyzwiemy drugiego człowieka od lewaka. Albo, najlepszy cytat wyborców PiSu i Konfy "Dupa piecze lewagggu?". I koniec argumentów :E 

Po co się z tym kopać, samo się zakopuje własną głupotą. 

33 minuty temu, crush napisał:

Jakbym wychylił kielona za każdym razem jak jakiś kuc pierdoli o wyrwaniu z kontekstu albo o prowokacji to bym się w kilka godzin abortował z tego świata. :E

Wydaje mi się że wszystkich wyborców Konfy by nie wystarczyło na te wszystkie kielony :E 

Edytowane przez TheMr.
  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, TheMr. napisał:

Mówiłem to już wcześniej, to jest ultra wersja kuca która nie potrafi nawet myśleć. Próbuje przekonać mnie do postulatów Konfy nie podając żadnych argumentów "za" chociaż Mentzen podał wszystkie przeciw, i chciał wyzwać mnie o posiadanie zerowych argumentów :E 

A wyżej masz przykład - jak Ci się nie podoba to najwyżej wyzwiemy drugiego człowieka od lewaka. Albo, najlepszy cytat wyborów PiSu i Konfy "Dupa piecze lewagggu?". I koniec argumentów :E 

Po co się z tym kopać, samo się zakopuje własną głupotą. 

Wydaje mi się że wszystkich wyborców Konfy by nie wystarczyło na te wszystkie kielony :E 

Lubisz prowadzic dyskusje sam ze soba prawda? a to ze dupa piecza to juz bylo widac w twojej 2 wypowiedzi kiedy zaczales, ze pewnie nie mam 18 lat i jestem nastolatkiem :) Ale zobacz tez, ze wiek niczego nie gwarantuje. Sam masz pewnie z 30+ i dalej malo kumasz. 

Edytowane przez Michaelred

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sami zobaczcie, pozostawiam to bez komentarza :szczerbaty:
UWAGA, dla osób o mocnych nerwach!

 

Edytowane przez Reddzik
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kacze móżdżki :whee:

A tu takie hocki klocki:

Cytat

Zakład Energetyki Cieplnej i Usług Komunalnych w Jastrowiu poinformował swoich klientów, że od 1 grudnia wzrastają opłaty za ogrzewanie. Nikt nie spodziewał się jednak, że podwyżka nastąpi o... blisko 600 procent!

Edytowane przez Spokxik
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbyscie sie odniesli do tych argumentow Sosnierza i jego zarzutow wobec lewicy?

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
55 minut temu, Spokxik napisał:

Kacze móżdżki :whee:

A tu takie hocki klocki:

Ciekawe ile oni wcześniej płacili, że teraz maja podwyżkę prawie 600%. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewno państwo dokładało do interesu, a teraz wszycho rozkradli i skończyło się rumakowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Walić cenami w opór wszystkich - skoro teoria czyt. podstawy ekonomii do ludzi nie przemawiają to przemówią srogie rachunki za wszystko.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Michaelred napisał:

Jakbyscie sie odniesli do tych argumentow Sosnierza i jego zarzutow wobec lewicy?

Normalnie - płód jest płodem, nie człowiekiem i jego prawa nigdy nie powinny stać w wyższości ponad prawami człowieka - narodzonego, istniejącego, samodzielnego (przynajmniej biologicznie). Większość jest chciana i oczekiwana jako przyszłe dziecko i na tej podstawie rodzice wykształcają jednostronną więź emocjonalną, której zasiłek ma choć trochę zadośćuczynić w przypadku np. poronienia (inna sprawa że rodzice często organizują wtedy jakąś formę pochówku). To się ma nijak do zgwałconej 12-latki, której ciąża zrujnuje i zdeformuje organizm na całe życie, tudzież do przymusu rodzenia mutanta bez skóry (czyt. bycia żywa trumną).

 

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Michaelred napisał:

Nie mozna promowac czegos czego nie mozna zmienic? Np nie mozna zmienic plci chciales napisac?

Nie można promować np. orientacji seksualnej bo tej nie można zmienić. Można promować równe traktowanie, edukować i odkłamywać obelgi prawactwa (np. o powiązaniu z pedofilią) itp. Płci nie można zmienić, to co popularnie nazywane jest "zmiana płci" jest tak naprawdę jej uzgodnieniem/dostosowaniem. Członek/pochwa to są trzeciorzędowe cechy płciowe i u bardzo wąskiej grupy ludzi nie zgadzają się one z cechami pierwszo- czy drugorzędowymi. Wtedy istnieją wskazania do korekty owych cech dalszego rzędu.

4 godziny temu, Michaelred napisał:

2. Sadystyczny, fundamentalistyczny, morderczy. Zmuszanie zgwałconej 12-latki do mordowania nienarodzonego niewinnego dziecka. Lewactwo at its finest :) a gwałciciela to by pewnie wypuscili bo moze nietutejszy i nie rozumial slowa "nie"?

Nie - gwałciciel do więzienia za gwałt i pedofilię. A zarodek do aborcji żeby uratować prawdziwemu dziecku - skrzywdzonej 12-latce resztkę życia. Zarodek to nie dziecko.

4 godziny temu, Michaelred napisał:

No watly masz ten rozumek jak z tego fragmentu wyciagnales takie wnioski

Oczywiście, jak zwykle wszystko co nie po myśli jest wyrwane z kontekstu. Mentzen nie pierwszy raz się skompromitował, wcześniej walił głupoty jak to zaoszczędzimy miliardy na likwidacji powiatów. Tylko zapomniał to sprawdzić bo jego liczby się niespecjalnie zgadzały z rzeczywistością.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Michaelred napisał:

Jakbyscie sie odniesli do tych argumentow Sosnierza i jego zarzutow wobec lewicy?

Przede wszystkim nie ma tam żadnych konkretów dotyczących aborcji. Tylko luźna i czysto emocjonalna polemika z politykami lewicy, których poglądy z resztą średnio mnie interesują. Jakakolwiek dyskusja musi zacząć się od obiektywnych faktów a kwestie moralności powinny się na nich opierać.

Także kilka konkretów związanych z tematem:

  1. Tabletki "dzień po" to nie są środki wczesnoporonne tylko zapobiegające zapłodnieniu. Jeśli masz wątpliwości, to doczytaj, ile co najmniej czasu jest potrzebne do zapłodnienia komórki jajowej. Nie ma żadnego powodu, żeby ograniczać dostęp do nich czy też innych form antykoncepcji. A niestety w Polsce prawica dąży do tego, żeby o antykoncepcji nie wiedział nikt i nie dało się z niej normalnie korzystać. Dlaczego wspominam o tym w kontekście aborcji? Ano dlatego, że jeśli ludzie by się świadomie zabezpieczali, to do niechcianych ciąż by dochodziło znacznie rzadziej, więc od ręki problem byłby mniejszy. W szczególności też tabletki "dzień po" byłyby istotne dla ofiar gwałtu.
  2. Częstym hasłem środowisk pro-life jest ochrona człowieka od poczęcia do naturalnej śmierci. Jest z tym jednak pewien zasadniczy problem: człowiek jest jednostką unikalną i niepodzielną. Zarodek na wczesnym etapie rozwoju tych kryteriów nie spełnia - może się dzielić (bliźniaki jednojajowe) ale też dwa zarodki mogą się połączyć (chimeryzm). Także jest zasadnicza różnica między zarodkiem na tak wczesnym etapie rozwoju a np. dzieckiem w siódmym miesiącu ciąży. Gdzie przebiega konkretna granica? To już dużo trudniejsze pytanie, ale nikt o to w ogóle nie pyta w debacie publicznej. Ten punkt z resztą odnosi się do wskazywanej przez Sosnierza hipokryzji.
  3. Kobieta w ciąży też jest człowiekiem, którego życie podlegać powinno ochronie. Aż się sam dziwię, że trzeba o tym przypominać, ale niestety w takim kraju żyjemy. Jeśli nie da się jednocześnie chronić życia kobiety i utrzymać ciąży, to kto jest osobą odpowiedzialną za podjęcie decyzji w takiej sytuacji? Tu już moja opinia a nie fakt: wyłącznie rzeczona kobieta w ciąży i jej partner - z pewnością nie państwo. Ryzykowanie własnym życiem to jest bohaterstwo godne pochwały, ale nie można do tego ludzi zmuszać.
  4. Czasem występują tzw. wady letalne. Jaki jest sens utrzymywania ciąży na siłę w takiej sytuacji? Czy ci wszyscy ludzie teoretycznie z troską pochylający się nad nienarodzonymi dziećmi są kompletnie ślepi na cierpienie jak najbardziej narodzonej kobiety, która zgodnie z niestety obowiązującym prawem jest zmuszona przeciągać traumę z tym związaną i przechodzić poród, który przyniesie wyłącznie ból również psychiczny?
  5. Przy innych wadach rozwojowych sprawa jest znacznie bardziej dyskusyjna, ale jeśli państwo ma pozbawiać ludzi wyboru w takich kwestiach, to powinno wziąć pełną odpowiedzialność za opieką nad niepełnosprawnymi dziećmi - dostęp do profesjonalnej pomocy, potrzebnego sprzętu, szkoleń, rehabilitacji i tak dalej. Nie do pomyślenia jest sytuacja, w której potencjalnym rodzicom nie daje się żadnych opcji a potem zostawia ich samych sobie z ciężarem, który niekoniecznie są w stanie udźwignąć bez zewnętrznej pomocy. Szczególnie dziko by to wyglądało przy poglądach Konfederacji dotyczących minimalizacji roli państwa w życiu społecznym.
  6. W krajach, gdzie aborcja jest traktowana jako poważne przestępstwo, każde poronienie siłą rzeczy uruchamia śledztwo prokuratorskie przeciwko kobiecie, która poroniła. To jest po prostu chore i nieludzkie.

Konsekwencją silnych restrykcji aborcyjnych nie jest też zwiększenie dzietności. Raczej zwiększone ryzyko związane z ciążą będzie ludzi zniechęcać do podjęcia decyzji o rodzicielstwie.

 

A w temacie kandydatów na prezydenta i równowagi budżetowej: jak ktoś postuluje wycofanie się państwa z wielu kluczowych dziedzin, to nic dziwnego, że budżet się będzie spinał, ale rodzi to masę innych problemów i jest po prostu grubym błędem. Przykładów patologii związanej ze skrajną deregulacją i puszczenia wszystkiego na wolny rynek jest aż nadto choćby w USA.

  • Upvote 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Radar28 napisał:
  1. W krajach, gdzie aborcja jest traktowana jako poważne przestępstwo, każde poronienie siłą rzeczy uruchamia śledztwo prokuratorskie przeciwko kobiecie, która poroniła. To jest po prostu chore i nieludzkie.

Ostatni projekt przewidywał karę również dla kobiety, która nie zrobiła aborcji a poroniła bo "nie dochowała ostrożności, jakiej wymaga się od osoby w jej stanie".

Jak głosowali "wolnościowcy"? W większości przeciw odrzuceniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, Boldwyn napisał:

Ostatni projekt przewidywał karę również dla kobiety, która nie zrobiła aborcji a poroniła bo "nie dochowała ostrożności, jakiej wymaga się od osoby w jej stanie".

Jak głosowali "wolnościowcy"? W większości przeciw odrzuceniu.

Że co? :wow:

Chciałem uniknąć stwierdzeń, że środowiska skrajnie prawicowe widzą kobiety wyłącznie w roli inkubatorów, ale najwyraźniej taka jest rzeczywistość. I ludzie potrafią popierać takie szambo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

 

Jeden wywiad, dziewięć manipulacji. Ziobro bajdurzy o KRS, sędziach i Komisji Europejskiej 

Komisja chce anulowania milionów wyroków? Żąda przywrócenia do zawodu złodziei i gwałcicieli? A może bezprawnie używa mechanizmu warunkowości? OKO.press pokazuje, jak manipuluje Zbigniew Ziobro

W najnowszym wywiadzie w tygodniku „Sieci” Zbigniew Ziobro straszy czarnym scenariuszem dla Polski, który roboczo nazwał „diabelską alternatywą” – albo poddamy się dyktatowi UE, która wprowadzi nam gender, LGBT i ośmieszy Zjednoczoną Prawicę, albo rząd PiS się nie ugnie, ale za karę UE zablokuje nam fundusze, co doprowadzi do wyborczego triumfu Donalda Tuska nad formacją Jarosława Kaczyńskiego.

By uciec przed tym widmem, minister sprawiedliwości proponuje „trzecią drogę”. Jaką? Odrzucenie „dyktatu UE” i blokowanie wszystkich unijnych decyzji, które wymagają jednomyślności.

OKO.press powstrzyma się od oceny realności takiej strategii szefa Solidarnej Polski. Pochylimy się za to nad opowieściami Ziobry o tym, jakie są właściwie zarzuty stawiane zmianom sądowniczym PiS i czego tak naprawdę oczekuje Komisja Europejska oraz środowisko sędziowskie.

 

https://oko.press/jeden-wywiad-dziewiec-manipulacji-ziobro-bajdurzy-o-krs-sedziach-i-komisji-europejskiej/?u=true

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Radar28
Oczywiscie to samego filmu sie nie odniosles tylko wykorzystales okazje zeby naklepac to samo co zwykle ;/ mnie natomiast nie interesuja twoje wywody tylko konkretnie odniesienie sie do tego filmu.
No moim zdaniem jednak macie wypaczone pojecie wolnosci. Albo sie umawiamy, ze chronimy kazde zycie albo nie. Chcialem uniknac stwierdzen, ze srodowiska lewicowe widza dzieci tylko jako zlepek komorek, ktore mozna spuscic w kiblu ale najwyrazniej taka jest rzeczywistosc. I ludzie potrafia popierac takie szambo...
Tak jak pisalem juz wczesniej argumenty dla mnie bardziej trzymaja sie proliferow. Z reszta popatrzcie na ostatnie dane z sondazy jakie jest poparcie dla aborcji? Mi sie wydaje, ze przez ostatni rok zmalalo. Pozatym to jest 130k podpisow wiec mowienie, ze ktos walczy o kobiety bo tego zakazuje jest co najmniej smieszne. Jak widac, sporo kobiet chce takich rozwiazac w kwestii aborcji. 

Edytowane przez Michaelred

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Radar28 napisał:

 

  1. Czasem występują tzw. wady letalne. Jaki jest sens utrzymywania ciąży na siłę w takiej sytuacji? Czy ci wszyscy ludzie teoretycznie z troską pochylający się nad nienarodzonymi dziećmi są kompletnie ślepi na cierpienie jak najbardziej narodzonej kobiety, która zgodnie z niestety obowiązującym prawem jest zmuszona przeciągać traumę z tym związaną i przechodzić poród, który przyniesie wyłącznie ból również psychiczny?

I tu rodzi sie zasadnicze pytanie: ile kobiet po takim przezyciu donoszenia dziecka z wada letalna, jego urodzeniu i patrzeniu sie na powolna smierc w meczarniach bedzie gotowa by ponownie zajsc w ciaze? Takie podejscie dodatkowo bedzie obnizalo dzietnosc kobiet, szczegolnie jak wada letalna trafi sie przy pierwszym dziecku i kobieta powie, ze wiecej nie da rady. Czyli w konsekwncji dzietnosc takiej kobiety to zero, okragle zero. Zmarnowany potencjal.

I kolejne pytanie - czy pozwolenie na urodzenie takiego dziecka i jego cierpienie nie jest sadyzmem? A milosierdziem nie powinno byc aby oszczedzic mu cierpien? Pytanie na przemyslenie do poludniowej kawki.

Edytowane przez Trepcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Radar28 napisał:

Że co? :wow:

Chciałem uniknąć stwierdzeń, że środowiska skrajnie prawicowe widzą kobiety wyłącznie w roli inkubatorów, ale najwyraźniej taka jest rzeczywistość. I ludzie potrafią popierać takie szambo...

Mężczyźni względnie zwykłe katole to jeszcze jestem w stanie zrozumieć. Kobiety, te młodsze i starsze jednak muszą mieć coś z głową żeby tak myśleć.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Michaelred napisał:

Mi sie wydaje, ze przez ostatni rok zmalalo.

To wydaje Ci sie czy opierasz sie na faktach? Akurat ostatnio byly przeprowadzone sondaze i powrotu "kompromisu aborcyjnego" chcialo 90% pytanych. Wiec pytanie co Ty czytasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Radar28 napisał:

A w temacie kandydatów na prezydenta i równowagi budżetowej: jak ktoś postuluje wycofanie się państwa z wielu kluczowych dziedzin, to nic dziwnego, że budżet się będzie spinał, ale rodzi to masę innych problemów i jest po prostu grubym błędem. Przykładów patologii związanej ze skrajną deregulacją i puszczenia wszystkiego na wolny rynek jest aż nadto choćby w USA.

W Stanach to jest część kultury. Jesteś sprytniejszy, to masz prawo wykorzystywać głupszych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Michaelred napisał:

No moim zdaniem jednak macie wypaczone pojecie wolnosci. Albo sie umawiamy, ze chronimy kazde zycie albo nie. Chcialem uniknac stwierdzen, ze srodowiska lewicowe widza dzieci tylko jako zlepek komorek ale najwyrazniej taka jest rzeczywistosc. I ludzie potrafia popierac takie szambo...
Tak jak pisalem juz wczesniej argumenty dla mnie bardziej trzymaja sie proliferow. Z reszta popatrzcie na ostatnie dane z sondazy jakie jest poparcie dla aborcji. Mi sie wydaje, ze przez ostatni rok zmalalo. Pozatym to jest 130k podpisow wiec mowienie, ze ktos walczy o kobiety bo tego zakazuje jest conajmniej smieszne. Jak widac, sporo kobiet chce takich rozwiazac w kwestii aborcji.

Skoro każde życie, to też życie ciężarnej kobiety - pisałem o tym i innych kwestiach, ale zamiast konkretnie odpowiedzieć, to dajesz jakieś ogólniki. Jakie argumenty proliferów do ciebie przemawiają i jak się odnosisz do problematycznych kwestii, o których pisałem? W kontekście parafrazowania moich słów: popierasz karanie kobiet za samoczynne poronienie? Bo twoi idole z Konfederacji popierają takie pomysły.

Niezależnie od jakichkolwiek wahań nadal większość społeczeństwa jest przeciwna całkowitemu zakazowi aborcji. Skąd też wiesz, ile z tych 130k osób podpisanych pod projektem to kobiety? W dodatku czy są to kobiety, których ten projekt jeszcze w jakikolwiek sposób dotyczy? No i warto zwrócić uwagę, że w kraju mamy kilkanaście milionów kobiet a na protestach przeciwko wyrokowi TK w sprawie aborcji też z pewnością przewinęło się znacznie więcej niż te 130k osób, bo nie tylko w Warszawie tłumnie protestowano.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Michaelred napisał:

No moim zdaniem jednak macie wypaczone pojecie wolnosci. 

Bardziej chlodna kalkulacja zyskow i strat. A wolnosc to samostanowienie o sobie. I nikt nie nakazuje, rodem ze starozytnej Sparty, zabijac wszystkich dzieci z jakimkolwiek niedorozwojem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Michaelred napisał:

No moim zdaniem jednak macie wypaczone pojecie wolnosci. Albo sie umawiamy, ze chronimy kazde zycie albo nie.

Zmuszanie kogoś do rodzenia (niepełnosprawnego) dziecka którego wychowania może nie udźwignąć bez zapewniania odpowiedniego wsparcia to nie jest wypaczone postrzeganie? Przydałoby się aby ruchy prolifeowe nie zakładały, że ochrona to tylko do porodu, a potem to już dziecko trafia do czarnej dupy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...