Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Vulc

Crysis 3 - Xbox 360

Rekomendowane odpowiedzi

21mci93.jpg

 

Premiera: początek 2013

Producent: Crytek

Wydawca: Electronic Arts

Gatunek: FPS

Język: polski dubbing

 

 

Crysis 3 to trzecia odsłona serii futurystycznych strzelanek, w których gracz przywdziewa zaawansowany technologicznie nanokombinezon. Produkcja została przygotowana przez autorów marki z niemieckiego studia Crytek. Deweloper jest znany także ze swojego świetnego silnika graficznego CryEngine.

 

W trzeciej odsłonie serii Crysis przenosimy się do roku 2047 i wcielamy posiadacza nanokombinezonu Proroka, który staje do walki z obcą rasą Ceph oraz korporacją Cell. Firma doprowadziła do powstania gigantycznej kopuły na terenie Nowego Jorku. Wewnątrz znajduje się zróżnicowany mikroświat, nazywany „Siedmioma Cudami”. Prorok wybiera się w to miejsce, aby poznać prawdę o planach Cell i wziąć odwet za wcześniejsze wydarzenia.

 

Crytek postanowił dać graczom bardziej zróżnicowane środowiska niż w poprzednich odsłonach swojej flagowej serii. Tym razem odwiedzamy wspomnianą kopułę, skrywającą siedem różnych rodzajów terenu – od gęstych lasów z przerośniętymi drzewami, przez gęste bagna, aż po rwące rzeki. Takie zróżnicowanie pozwoliło ponownie pokazać moc silnika CryEngine, który pozwala generować naprawdę imponujące obrazy.

 

Crysis 3 to w dalszym ciągu sandboksowa strzelanka, w której podstawą są zaawansowane rodzaje broni. Nową zabawką, jaką twórcy oddali w ręce graczy, jest składany łuk. Producent rozbudował też możliwości nanokombinezonu, czyli zbroi gwarantującej niezwykłą siłę, wytrzymałość oraz kamuflaż. Wszystkie te gadżety i opcje można wykorzystać zarówno w kampanii solowej, jak i rozbudowanym trybie multiplayer.

 

Źródło: Gry-Online

 

crysis3-4-small(1).jpg

crysis3-2-small.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciąg dalszy mody na Avatara? A może Igrzyska Śmierci? I tak kupię :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Crysis 3 to w dalszym ciągu sandboksowa strzelanka

 

Pierwsza cześć, powiedzmy, druga słabo, trzecia nie zapowiada aby teren był jakiś większy zatem z sandboxem to pojechali smile.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już nazwanie jedynki sandboxem jest według mnie mocnym naciąganiem rzeczywistości. Dwójka to totalne korytarze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt, jedynka jeszcze delikatnie podchodzi pod sandboxa, natomiast dwójka to już typowy, tunelowy shooter. Można co prawda trochę pokombinować, podejść przeciwnika z flanki, ale to nadal absolutnie za mało, żeby mówić o sandboxie. Mimo wszystko gra mi się podobała, zwłaszcza lokacje i ścieżka dźwiękowa. Na trójkę nie czekam z niecierpliwością, jednak wcześniej czy później się tym tytułem na pewno zainteresuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jedynkę co prawda skończyłem na PC i na X360, ale mam w planach przejść ją całą na najtrudniejszym poziomie trudności właśnie na konsoli. Teren jest na tyle duży, że można obmyślić wiele taktyk na przeciwnika. Dwójka to typowy shooter, za to jestem mocno ciekaw trójki. Podoba mi się motyw z łukiem :) Zajeżdża Turokiem, ale raczej autorzy nie pójdą w tą stronę. Liczę na mocny kompromis i że gra będzie na tyle "otwarta", by gracz mógł przechodzić na różne sposoby dany etap.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja przy obu Crisisach nie bawiłem się tak dobrze, jak przy pierwszym Far Cry, gdzie dopiero można było powiedzieć o indywidualnym podejściu do sprawy. Zresztą sama gra była znacznie (dla mnie) ciekawsza, wciągająca i przede wszystkim dłuższa. 2 na konsoli skonczylem, podobala mi sie, ale nie bylem nia zachwycony - ot, ładny shooter fpp. W 3 nie spodziewałbym się jakichś rewolucyjnych rozwiązań - dostaniemy więcej tego samego w podobnej oprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiedź w magazynie Playbox napawa optymizmem. Ale wiadomo, że zapowiedź to tylko zapowiedź... W każdym razie jeden z tytułów obowiązkowych do zagrania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Debut teaser:

 

 

W przyszłym tygodniu (24) pierwszy gameplay.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daleko idących wniosków nie można wyciągać, ale muszę przyznać, że prezentuje się to całkiem fajnie. "Miejska dżungla" to świetny pomysł na grę - oby go nie spaprali. W trailerze wygląda to bardzo dynamicznie - ale wiadomo: to tylko trailer. Ciekaw jestem, jak duże będą różnice między platformami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CRYSIS 2,5 a nie 3.

 

Ciekaw jestem, jak duże będą różnice między platformami.

Nie chcę wieszczyć ale obstawiam, że takie same jak przy dwójce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam, że nie zdziwię się, jeśli na Xboxa 3 będzie korzystała z tego samego silnika co 2, co jeszcze bardziej uzasadnia tezę milkap, że to wersja oznaczona numerkiem 2,5 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę wieszczyć ale obstawiam, że takie same jak przy dwójce

Czyli praktycznie zerowe? :) Patcha z DX11 nie uwzględniam, bo mało co zmieniał, a wyszedł trochę czasu po premierze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CRYSIS 2,5 a nie 3.

 

Bo też w Nowym Jorku ?

 

Dodam, że nie zdziwię się, jeśli na Xboxa 3 będzie korzystała z tego samego silnika co 2, co jeszcze bardziej uzasadnia tezę milkap, że to wersja oznaczona numerkiem 2,5

 

Ja się nie zdziwie jeśli Crysis 4 na next gena będzie korzystał też z tego samego silnika co C3 a wyglądał będzie nieporównywalnie lepiej.

 

Czyli praktycznie zerowe? :) Patcha z DX11 nie uwzględniam, bo mało co zmieniał, a wyszedł trochę czasu po premierze.

 

Dla Ciebie różnice między Crysisem 2 PC a konsolowym były zerowe? Nie mówię nawet o wersji z patchem który zmieniał sporo.

Konsolowy Crysis 2 wyglądał bardzo dobrze jak na 5 letni sprzęt lecz wersja PC jest nieporównywalnie lepsza chociażby ze względu na same IQ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo też w Nowym Jorku ?

Nie, "bo gdzieś już to widziałem" :P

Wiem, że to nic takiego, że kontynuacja powiela te same schematy - ta sama broń, te same cepidy, ten sam motyw wbicia noża w cepida, ta sama muzyka, ta sama grafika, ta sama walka i sieczka, co w dwójce. Po jakimś czasie, gdybym bardziej zapomniał co się działo w dwójce i ktoś by mi puścił ten teaser, twierdząc, że to dwójka, to pewnie bym uwierzył. Po prostu mam nieodparte wrażenie że jest to dwójka ... dwójka i pół.

Nowy Jork tu nie ma nic do rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, "bo gdzieś już to widziałem" :P

Wiem, że to nic takiego, że kontynuacja powiela te same schematy - ta sama broń, te same cepidy, ten sam motyw wbicia noża w cepida, ta sama muzyka, ta sama grafika, ta sama walka i sieczka, co w dwójce. Po jakimś czasie, gdybym bardziej zapomniał co się działo w dwójce i ktoś by mi puścił ten teaser, twierdząc, że to dwójka, to pewnie bym uwierzył. Po prostu mam nieodparte wrażenie że jest to dwójka ... dwójka i pół.

Nowy Jork tu nie ma nic do rzeczy.

 

 

Sam nie wiem bo w dwójke grałem tylko troche(jakaś połowa kampanii) i ciężko mi się wypowiedzieć więc byłem ciekawy czemu tak uważasz.

W sumie ,że gameplay będzie podobny to było wiadomo bo po co naprawiać coś co nie jest zepsute,zmienić też nie można bo wtedy wyjdzie nam inna gra.

Mam jednak nadzieje ,że będzie sporo nowej broni i przeciwników a miejscówki będą charakterystyczne dla tej części o co się w sumie nie martwię po trailerze.

Przypomina mi się troche I Am Legend a uwielbiam taki klimat opuszczonych,zarośniętych wielkich miast.

Co do grafiki to za mało na moje widzieliśmy choć nie spodziewam się w sumie jakiegoś skoku względem dwójki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie ,że gameplay będzie podobny to było wiadomo bo po co naprawiać coś co nie jest zepsute,zmienić też nie można bo wtedy wyjdzie nam inna gra.

Ja nie piszę tego w pejoratywnym znaczeniu - dwójka mi się jako-tako podobała, dlatego moja opinia jest to tylko stwierdzenie faktu po obejrzeniu kilku minut urywków z gameplay'a. Nie będę płakał, nawet gdyby była to dwójka z większą ilością "krzaków" - wręcz przeciwnie, najprawdopodobniej i tak to kupię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja przy obu Crisisach nie bawiłem się tak dobrze, jak przy pierwszym Far Cry, gdzie dopiero można było powiedzieć o indywidualnym podejściu do sprawy. Zresztą sama gra była znacznie (dla mnie) ciekawsza, wciągająca i przede wszystkim dłuższa. 2 na konsoli skonczylem, podobala mi sie, ale nie bylem nia zachwycony - ot, ładny shooter fpp. W 3 nie spodziewałbym się jakichś rewolucyjnych rozwiązań - dostaniemy więcej tego samego w podobnej oprawie.

 

Magia wspomnien :D

 

Pamietam jak pierwsy raz gre dorwałem na moim nowym GF 6600GT, gra powalała :D, ale pamietam rowniez ze dobra była tylko 1/3 gry, do momentu pojawienia sie mutantow.

Potem na prawde ciezko było gre skonczyć ;)

Crysisa 1, warheda i przedewszystkim dwojke stawiam duzo wyzej w rankingu ;)

 

BTW.

 

O jakie indywidualnym podejsciu mowisz ?

 

Z tego co pamietam nie dało sie zrobic misji nie zabijajac nikogo, albo robiac to cicho.

 

Był w ogole jakis pistolet z tłumikiem, było kilka mozliwych drug dojscia ?

 

Pamietam ze gra miała świetny poziom trudnosci, na prawde na najwyzszym poziomie było ciązko, i to mi sie podobało, ale gameplay duzo słabszy niz pozniejsze crysisy z swoim mega kombinezonem dającym mase opcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O jakie indywidualnym podejsciu mowisz ?

 

Z tego co pamietam nie dało sie zrobic misji nie zabijajac nikogo, albo robiac to cicho.

 

Był w ogole jakis pistolet z tłumikiem, było kilka mozliwych drug dojscia ?

 

Pamietam ze gra miała świetny poziom trudnosci, na prawde na najwyzszym poziomie było ciązko, i to mi sie podobało, ale gameplay duzo słabszy niz pozniejsze crysisy z swoim mega kombinezonem dającym mase opcji.

Miałem na myśli sytuację, że do obozu, który był na wyspie można było dostać się według własnego pomysłu - kradnąc ponton i podpływając nim do brzegu, przepłynąć wpław, lądem, a nawet lotnią. Otwarty teren był przeciwieństwem obecnego trendu "niewidzialnych korytarzy", gdzie w zasadzie jest jedno wyjście. Tam swobodę czuć było przez sporą część gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem bliżej Crysis'owi 3 stylem rozgrywki będzie do części drugiej niż pierwszej, no ale poczekamy na jakiś konkretny gameplay. Pierwsza część mimo to bardziej mi się podobała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trailer efektowny, ale w sumie niewiele z niego można wyciągnąć. Dżungla w mieście jak najbardziej mi pasuje, oprawa nie musi wyraźnie przewyższać tej z dwójki i też nie będę specjalnie narzekać. Równocześnie liczę jednak na poprawione AI przeciwników i mniej "tunelową" rozgrywkę, co w takim settingu jest bardzo łatwe do zrobienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem, jak duże będą różnice między platformami.

Może będzie jeszcze lepiej niż w poprzedniej części:

 

Pecetowa wersja Crysis 3 korzystać będzie z dobrodziejstw bibliotek DirectX 11, których nie obsługują konsolowe edycje. Mimo to, twórcy w miarę możliwości chcą zaoferować posiadaczom kilkuletnich platform sprzętowych takie same efekty jak na PC. Hojengaard uważa, że nie jest to niewykonalne, ale wymaga zastosowania szeregu programistycznych sztuczek. (...) twórcom udało się przenieść do konsol funkcję parallax occlusion mapping, która teoretycznie nie powinna być możliwa do uzyskania na Xboksie 360 (rozmówca nie wspomniał w tym przypadku o PlayStation 3). Nie był w stanie jednak potwierdzić, czy taka opcja ostatecznie pojawi się w konsolowych wersjach. Wszystko dlatego, że dla studia Crytek najważniejsza jest wydajność i jeśli zaimplementowanie pewnych efektów odbije się negatywnie na płynności rozgrywki, wtedy twórcy po prostu zrezygnują z takich rozwiązań.

A najważniejsze, że:

 

Deweloper ma nadzieję, że w ostatnich latach życia z PlayStation 3 oraz Xboksa 360 uda się wycisnąć maksimum możliwości właśnie strzelaninie Crysis 3. Twórcy chcą udowodnić, że limity konsol nie zostały przekroczone i potrafią one jeszcze całkiem sporo. Nie ulega jednak wątpliwości, że pecetowa wersja będzie najbardziej dopracowana pod względem oprawy graficznej. Studio Crytek może się jednak starać, aby różnice były jak najmniej widoczne.

źródło: gry-online.

 

I tak powinny działać wszystkie studia - bawić się optymalizacją a nie płakać, że potrzeba 16GB RAMu, żeby wyświetlić prostą liniówkę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znakiem tego możemy spodziewać się najładniejszej gry tej generacji... Albo przynajmniej najładniejszej gry multiplatformowej tej generacji... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Crysis 3 to bedzie odgrzewany kotlet : ) Dwójka z innymi misjami i paroma nowymi broniami tak samo jak COD'y

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...