Skocz do zawartości
Colicab

Co się dziś zepsuło w Twoim aucie?

Rekomendowane odpowiedzi

Jakieś szczegóły jaki silnik, w czym i jaki przebieg oraz co się stało?

Grand Scenic II, 1.6 16V, ~265 tys. przebiegu

Zerwany pasek od alternatora, wkręcił się w rozrząd. Standard :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grand Scenic II, 1.6 16V, ~265 tys. przebiegu

Zerwany pasek od alternatora, wkręcił się w rozrząd. Standard :E

 

Po zakupie Laguny I 1.6 16V mechanik mi mówił o swojej przygodzie z paskiem osprzętu w 1.6. Pasek osprzętu się zerwał, ale na szczęście nie wkręcił się w rozrząd, zalecił abym od czasu do czasu spojrzał na stan paska bo to się zdarza przy tych silnikach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 1.6 też rozwala obudowę? O f.ck szczerbaty.gif

No właśnie nie rozwaliło obudowy. Dostał się pod. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdycha mi dwumasa, zastanawiam się ile może kosztować robocizna. Wymieniać będę komplet z łożyskiem oporowym itd.

Edytowane przez panzar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj czy przedwczoraj zaczęło mi coś cykać pod maską. Zerkam dziś z mechanikiem, a tam połowa paska leży na osłonach, druga wciąż siedzi na rolkach. :E przyczyną jest zepsuty napinacz. Siedzi pod kątem, ściągnął pasek, i go przekroiło na którejś rolce. Połowę paska na rolkach widziałem już wcześniej, jak tylko zajrzałem pod maskę. Po pierwszych dziwnych dźwiękach. Mechanik pod innym kątem spojrzał i od razu zauważył przyczynę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 dniowa Kia Proceed GT, 689km na liczniku, do wymiany cały zacisk prawy tył. EPB, AutoHold i Ręczny poległ:) Ach te nowe samochody:) Wymiana całego zacisku. Wczoraj w GSXR umarł akumulator, działa dobrze lądował się, dwa tygodnie bez używania, zwarła się cela. Zamówiłem aku okazało się ze zamówionego nie ma nas stanie, pod 4 dniach dopiero info. Także żyć nie umierać:) do tego drugie moto rozgrzebane i już w ogóle nie ma czym jeździć.

Edytowane przez Looke85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aua :D turlaj się teraz busami, czy dadzą zastępczy? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakim cudem w nowym aucie może zepsuć sie nowy zacisk?! No bez jaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zepsuł się sam zacisk, padł układ sterowania ręcznym który jest elektryczny poprzez silnik servo. Nie da się wymienić ani sterowania silnika, ani silnika całego, jest tylko komplet z zaciskiem. Jest zastępcze już Skoda Rapid 1.0T :D

Edytowane przez Looke85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś wszystko jest możliwe. Kiedyś kupiłem używanego GTX 970. Dobrze że był na gwarancji bo miał skoszony tryb 3d. Wymiana na martwą sztukę xD 

Oczywiście wymienili mi drugi raz, i trafiła się taka sztuka że ło panie. 

:E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up, za tym właśnie tesknimy. I wpisami w instrukcji obsługi pojazdu jak w W123: Producent nie przewidział wymiany tylnego mostu podczas całego okresu użytkowania pojazdu. Czy jakoś tak:).

Edytowane przez Looke85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, maxpower napisał:

Łożysko w kole 400 zł. 10 - letnia Honda Civic. Pierwsza awaria od nowości.

Nie awaria tylko eksploatacja.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Merc:

- zimne luty na przekaźniku odpowiedzialnym za odpalanie auta

- zepsułem sobie spryskiwacz :(

 

Dodge:

- zapieczony zacisk

- pojawił się purchel na jednym nadkolu :( 

- trzeszczący głośnik pod wpływem wilgoci - w sumie trzeszczy od kiedy mam to auto, ale co raz mocniej mnie to denerwuje

 

12 minut temu, Grzechu_1990 napisał:

Nie awaria tylko eksploatacja.

jeśli nie ma określonego interwału wymian to jednak awaria a nie eksploatacja :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś strasznie zaczęło walić z przodu, gdy jeżdżę po nierównościach. Normalnie bym tego nie usłyszał, bo kabina jest dobrze wyciszona, ale że klimy jeszcze  nie napełniłem, to zacząłem sezon jazdy z otwartą szybką. :whee:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Grzechu_1990 napisał:

Jakim cudem w nowym aucie może zepsuć sie nowy zacisk?! No bez jaj.

Bardzo prosto. Tutaj już wyjaśnił, że padła elektronika, ale równie dobrze mogła w mechanicznej części paść uszczelka tłoczka i zacisk się rozszczelnił. Znam też przypadek pęknięcia prowadnicy zacisku (wada materiału tulejki) czy pęknięcie ślimaka odpowiedzialnego za ruch tłoczka przy zaciąganiu ręcznego. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak czy siak jest to nieco dziwne z mojego punktu widzenia, ja rozumiem że coś może sie zepsuć po jakimś czasie, no ale w zasadzie od razu :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, maxpower napisał:

Nie znam się. Zaczęło piszczeć. Mechanik wymienił. Przejechane ~38 000 km.

38k przez 10 lat? Jezu, na rowerze niektórzy robią więcej :E a kiedyś kilku moich znajomych się ze mną sprzeczało, że białych kruków już nie ma i nie będzie. 

Godzinę temu, Keyser_Soze napisał:

Coś strasznie zaczęło walić z przodu, gdy jeżdżę po nierównościach. Normalnie bym tego nie usłyszał, bo kabina jest dobrze wyciszona, ale że klimy jeszcze  nie napełniłem, to zacząłem sezon jazdy z otwartą szybką. :whee:

To na pewno było łożysko? Przy jeździe po nierównościach nie słychać łożyska, łożysko daje stały wisk, tym mocniejszy im wyższa prędkość. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

230 za napinacz. Nie tak źle. Nie paczałem na ceny i jestem pozytywnie zaskoczony. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spaliła się żarówka przedniego lewego kierunku w Lagunie(pierwsza od 6 lat)  - wymieniona z "zapasów bagażnikowych" - ach ta francuska elektryka :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zepsuło się jeszcze ale się zepsuje i stąd decyzja o prewencji. 

Klapki w kolektorze będę wywalał w przyszłym tygodniu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Padła chłodnica (wymienione wczoraj)
peugeot 207 CC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, JeRRy_F3D napisał:

Padła chłodnica (wymienione wczoraj)
peugeot 207 CC

Jak to padła? Część metalowa czy plastikowa się poddała? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...