Skocz do zawartości
Colicab

Co się dziś zepsuło w Twoim aucie?

Rekomendowane odpowiedzi

Nie dziś - ale w drugi dzień tych mocnych mrozów - akumulator (jakiś brendowany przez Norauto - taki był w aucie w momencie zakupu 3,5 roku temu - może jutro dojrzę datę produkcji)w Pierdku wyzionął ducha. Cd w co kupiłem i co zrobiłem :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Triple combo :) 

  • uszczelka podszybia się odkształciła na rogu i woda zalała podłogę kierowcy
  • wypadanie zapłonu na 1 cylindrze
  • brak świateł stop przy normalnym hamowaniu (przy awaryjnym działa)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Renacie - prawe: błotnik przód, drzwi przednie, drzwi tylne, błotnik tył, kierunkowskaz na błotniku, zderzak tył też chyba dostał (nie chce mi się nawet na to patrzeć :-) ) - "się zepsuły" za pomocą dziadka w Pandzie wyjeżdżającego z podporządkowanej.

  • Haha 1
  • Sad 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikomu nic (moja kierował, młoda z tyłu - ja akurat w filharmonii siedziałem :-) ). Teraz jeszcze raz luknąłem - chyba wymienię dwoje drzwi + kierunek i listwy i tak zostawię poharatane resztę.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tempomat świruje od jakiegoś czasu, rozłącza się albo włączyć się nie da, myślałem, że to manetka ale muszę jeszcze czujnik sprzęgła sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mi świrował... ale był na szarym końcu listy zmartwień :E 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jesteście z tych, co wolą mieć kontrolę nad swoim autem? :E

 

coś mi zaczęło skrzypieć w konsoli środkowej... no i klamka od strony pasażera nie zawsze reaguje na dotyk.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja luba wczoraj przywaliła tyłem/bokiem w drzewo cofając pod żłobkiem 😐 Zderzak lekko pękniety, porysowany. Klosz lampy pęknięty. Najgorszy zderzak, bo od V6 w kolorze ciężej dostępne z dwoma wydechami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Pospawać plastik i pomalować?

Edytowane przez marko125-91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 godziny temu, marko125-91 napisał:

Pospawać plastik i pomalować?

Teoretycznie można, w praktyce wolę wymienić na ładny w kolorze. Dobór odcienia nie zawsze wyjdzie idealnie a nie chce mieć różnicy (chociaż nawet przekładka może dać inny kolor). Generalnie szkoda bo na auto dmucham i dbam jak mało kto... no ale stało się.

Edytowane przez larry.bigl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Larry, Ty z lubelskiego jesteś, nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, lesiu155 napisał:

Larry, Ty z lubelskiego jesteś, nie?

nie, Bydgoszcz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aa to pomyliłem jak tak, to niestety nie pomogę :(

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawy próg od dołu skorodowal i się rozpada, trzeba na wiosnę wyciąć raka i wspawać kawałek progu i podłogi :D taka niespodzianka w styczniu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Felga z oponą  po wjezdzie w dziure w zeszłym tygodniu poddały sie po na przejechaniu kilkuset metrów od domu.  W poniedziałek odbieram naprostowaną.  Co ciekawe ze  sporo  krzywa od środka alufelga przejechałem 15 kilometrów i trzymała powietrze na parkingu tydzień....  

Edytowane przez Tomcat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Umarła kamera cofania. Po błędach i analizie znajomego elektryka gdzieś jest nadłamany kabel, pewnie tam gdzie się wysuwa. W czwartek oddaję do naprawy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Luty coś pechowy. 

Dzisiaj po odpaleniu check engine.
Spanikowany podjechałem do pobliskiego warsztatu na podpięcie kompa (150zeta ta usługa..)

Autko odpalone a tu check engine - podjazd do warsztatu po sąsiedzku podpięty komp - problem z Egr- skasowany.
Jak wróci szybko mam wpaść za tydzień na wymianę - w czyszczenie się nie bawią 

Pojeździłem trochę , podskoczyłem w kilka miejsc nie wrócił.
Przepakowuje auto i już jest znowu....

Za 3 tyg przegląd to chyba musze zrobić , coś jeszcze wspomniał mechanik o rantach na tylnych tarczach i i że może warto zrobić 😬

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.02.2024 o 21:00, Tomcat napisał:

Spanikowany podjechałem do pobliskiego warsztatu na podpięcie kompa (150zeta ta usługa..)

Jakie auto? Warto kupić sobie interface i czasem samemu zobaczyć. Najczęściej w cenie usługi właśnie już coś kupisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Focus mk2. Znajomy z pracy ma coś na test mi pożyczyć, jak bedzie ok to sobue kupie cos w stylu vgate icar 2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Viaken STN1170 ELM327 v3 do Forda Kugi MK1 i fajnie się sprawdza, także polecam. Chociaż chyba już jest nowsza wersja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 4.10.2023 o 17:04, lesiu155 napisał:

Wszystko na ziemi i niebie wskazuje, że po 4 latach i ~64kkm klęknęła dwumasa LUK... A miałem w wakacje swapować skrzynię na mocniejszą i nowe koło wrzucać tylko oczywiście Żona zakrzyczała pomysł :E

Tak sobie jeździłem bo stwierdziłem, że pier&*$% nie robię aż dwumasa bokiem wyjdzie, na przeglądzie się okazało, że to nie dwumasa, a u*ebała mi się tylna łapa silnika (śruby zardzewiały, zapiekły się i wzięły pękły...). I wczoraj mi przy 3k RPM checka wyrzuciło i moc obcięło, muszę zobaczyć logi błędów :/

Edytowane przez lesiu155
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uuuuu kontrolka od temperatury się zapaliła, chlapnięte płynem chłodzącym w przedziale silnikowym. W warsztacie powiedzieli, że po rozgrzaniu i na obrotach wycieka płyn chłodzący gdzieś między blokiem a głowicą. Mówią, że uszczelka pod głowicą (5-8k) albo pęknięta głowica (9-12k) albo pęknięty blok silnia = wymiana silnika (15-20k), Citroen 1.6HDI.

Na razie zmieniam warsztat 😜 

  • Sad 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ile to kosztuje, dla tego szukam innego warsztatu. Te podane są nawet trochę ponad górny pułap. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...