Skocz do zawartości
Colicab

Co się dziś zepsuło w Twoim aucie?

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, ernorator napisał:

Wiem ile to kosztuje, dla tego szukam innego warsztatu. Te podane są nawet trochę ponad górny pułap. 

Trochę? 20k za wymianę francuza w dieslu? Pogielo ich. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warsztat znaleziony, samochód naprawiony. Uszczelka poszła, głowica wyszlifowana, rozrząd wymieniony, ~4k z lawetą. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zajrzałem ostatnio pod samochód bo zaczepiłem osłoną silnika o blokadę parkingową, a tam urwany wieszak środkowego tłumika :E zaczyna się sypać ten samochód...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój rdzopel też już na wylocie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No ja ze swoim jeszcze związany także będę go łatał ile się da ;) Muszę te poduszki ogarnąć tylko z sąsiadem się złapać nie mogę...

Edytowane przez lesiu155

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto mi pływało

IMG-20240509-213107.jpg

Okazało się że tuleje w sankach i wahaczach, plus sanki wygnite na wylot przy tulejach. 

IMG20240509144103.jpg

Drugi dzień walki, drugie sanki za 100zl ze szrota, wahacze wyczyszczone i pomalowane, jutro tuleje i składam całość. Dużo roboty ale samemu wyjdzie tanio i zrobione tak jak chce czyli dobrze. 

  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, T0TEK napisał:

Dużo roboty ale samemu wyjdzie tanio i zrobione tak jak chce czyli dobrze

Czyli najważniejsze :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

gdzie mnie z tym szprajem przy pomidorach :E

 

dobra robota!

Edytowane przez huudy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Po naprawie poduszek wychodzą inne rzeczy - przy gaszeniu silnika telepie budą (i co któreś gaszenie coś metalicznie dzwoni) więc mam 3 tropy:
1. klapa gasząca - może jeszcze dzisiaj sprawdzę jak się zamyka
2. czwarta poduszka (którą i tak wymienię przy najbliższej okazji, myślałem, że przy okazji rozrządu ale chyba nie będę tyle czekał)
3. dwumas.... i to pewnie będzie to...

Nie pojeździłem za długo z prędkościami ~130 ale wibracje nadal są :E  kończą mi się już pomysły, tylko skrzynia chyba została, ew. czwarta poduszka.

A i ostatnio znowu mi na 3 biegu checka wywaliło i moc odcięło, co ciekawe sprawdzałem błędy poprzednim razem i nic nie znalazło.... Na 2 nie odcina, 4 muszę spróbować bo równo przy 3k rpm.

Edytowane przez lesiu155

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

A wystarczyło wbić na Vectra Klub Polska, poczytać 5 min, że "Ten typ tak ma, nie ma sensu grzebać" - a tak to tylko się zamartwiasz :E 

Tymczasem w końcu moje auto stało się bardziej francuskie!
Brak opisu.

Niestety, to tylko ikona przeglądu do ogarnięcia, za komunikatem :( Ale w końcu jakaś pomarańczowa łuna bije z zegarów :E 

Edytowane przez serwal4
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardziej chyba nieco moje zaniedbania ;)

Klapa gasząca jest do zrobienia, powoli się zamyka. Dziś może ją wyciągnę i wyczyszczę dobrze, zobaczymy co z tego wyjdzie.

Co do checka - błąd niskiego ciśnienia na szynie paliwowej. Jak to poczytałem to może być sporo rzeczy, muszę popatrzyć kostki jak wyglądają na początek.

Na wibracje i metaliczne dzwonienie przy gaszeniu nie mam pomysłu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, serwal4 napisał:

A wystarczyło wbić na Vectra Klub Polska, poczytać 5 min, że "Ten typ tak ma, nie ma sensu grzebać" - a tak to tylko się zamartwiasz :E 

Nie rozumiem dlaczego fora zostały porzucone na rzecz grup FB, na większości był względny porządek, typowe usterki podpięte, żeby unikać powielonych pytań itp. Chwilę byłem na grupie FB i kilka razy w tygodniu przewijały się podobne pytania, a wyszukiwarka nic nie znajdowała (chociaż tutaj istnieje cień szansy, że wpływ ma moja znikoma aktywność na FB i brak umiejętności posługiwania się jim :D ).

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyszukiwarka na FB jest celowo zepsuta żeby generować ruch i zatrzymywać ludzi dłużej u siebie. A fora zostały porzucone bo 1) same się zabiły przez nadgorliwych moderatorów, którzy dostali minimum władzy i odpalił im się tryb pana i władcy, potrafili ucinać ciekawe dyskusje i ganić użytkowników za byle co 2) ludzie mają wszystko w jednym miejscu - FB, więc mimo wątpliwej wygody zrezygnowali z for 3) FB zapewnia większą reaktywność, komentarze, reakcje, notyfikacje wszystko od razu się pojawia co też napędza ludzi aby tam się udzielać

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, lesiu155 napisał:

Na wibracje i metaliczne dzwonienie przy gaszeniu nie mam pomysłu :D

Jakaś luźna osłona wydechu? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
43 minuty temu, huudy napisał:

Jakaś luźna osłona wydechu? 

O, prawda, muszę zobaczyć co z tłumikiem środkowym bo ostatnio widziałem, że chyba się uchwyt urwał :D Ale może i jakaś osłona bo mam wrażenie, że to z przodu.

Edytowane przez lesiu155

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, bleidd napisał:

Wyszukiwarka na FB jest celowo zepsuta żeby generować ruch i zatrzymywać ludzi dłużej u siebie. A fora zostały porzucone bo 1) same się zabiły przez nadgorliwych moderatorów, którzy dostali minimum władzy i odpalił im się tryb pana i władcy, potrafili ucinać ciekawe dyskusje i ganić użytkowników za byle co 2) ludzie mają wszystko w jednym miejscu - FB, więc mimo wątpliwej wygody zrezygnowali z for 3) FB zapewnia większą reaktywność, komentarze, reakcje, notyfikacje wszystko od razu się pojawia co też napędza ludzi aby tam się udzielać

Wymieniłeś wszystko, co odrzuca mnie od FB :D 

Ale fakt, czasami na forach trzeba było czekać tydzień na odpowiedź, co stanowiło problem jak utkniesz z rozgrzebanym autem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj i dziś po ulewach zauważyłem że guma dookoła drzwi (ta materiałowa) i kawałek osłony słupka nad oknem kierowcy jest lekko wilgotne. Nie mokre ale wilgotne. Zauważyłem na uszczelce mocowania relingów dziurkę. Myslalem że cieknie tą drogą ale jednak nie. Którędy jeszcze muszę cieknąć? Szyberdach? Dodam że reszta podsufitki i uszczelki sucha, tylko fragment o długości kilku centymetrów tej materiałowej uszczelki i oslony na wysokości górnej krawędzi okna w drzwiach kierowcy.

Robiłem też test wlewając wodę z butelki i wszystkie odpływy szyberdachu są drożne, woda pięknie zlatuje. Uszczelka dookoła szyberdachu również dolega ładnie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd zaworu ciśnienia głównego w skrzyni, powrót na drugim biegu z pracy do domu w trybie awaryjnym. Skasowanie błędu pomaga na chwilę i wraca. Szykuje się naprawa, trzeba poszukać jakiegoś speca od dsg. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tylko nie pod Częstochowę :E Jak ogarniesz jakiś dobry warsztat, to daj znać.

Edytowane przez DannyKay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Kowal napisał:

Błąd zaworu ciśnienia głównego w skrzyni, powrót na drugim biegu z pracy do domu w trybie awaryjnym. Skasowanie błędu pomaga na chwilę i wraca. Szykuje się naprawa, trzeba poszukać jakiegoś speca od dsg. 

Frog z Wieszowej może podrzuci jakiś polecany zakład? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wiedziałem, że turbo popuszcza olej, ale nie wiedziałem, że jest tak źle... Cały czas coś...

WSPQfJg.jpeg

0EWFpz7.jpeg

Skraplacz też oczywiście do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@lesiu155 jak chcesz regenerować turbo to od siebie polecam serwis w Radomiu, Kielecka 56/G. Robili mi dwie turbiny do W203 CDI 270 i W211 CDI 320 i obie zrobili świetnie. 

W przypadku drugiej musiałem co prawda odesłać żeby poprawili ale w ogóle zero spiny, napisali jedynie że nie są w stanie stwierdzić czy błąd ktoś zrobił przy montażu czy był po ich stronie i wzięli na siebie poprawkę. Zero spiny, wszystko z kulturą, fajny kontakt. W ciemno był wysyłał tam kolejna gdybym tfu tfu musiał naprawić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ale mam dobrego mechanika w Warszawie od Opli, robiłem mapę u niego - może na hybrydę się szarpnę, zobaczę jak koszty. IC jest do wymiany i jak patrzyłem od 3.0 to koszt jest porównywalny do jakiegoś FMICa więc jest miejsce na drobne mody ;) 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiesz o tym, że w 3.0 masz intercooler 650x400x30 a w 1.9 650x414x34 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...