Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli to będzie mix Fallouta i Deus EX.

 

Mix Fallouta i Deus Ex nie brzmi zbyt dobrze. Moim zdaniem to będzie coś, czego jeszcze nie widzieliśmy w grach, albo raczej rzadko spotykamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cała dyskusja pojawiła się bo miałem obawy że pójdzie w stronę Div to będzie słabo, ale całe szczęście poszli w stronę Deus Exa. Division w konwencji MMO kiedy nie widzisz nikogo dopóki nie jesteś w party albo w PvP :E Nono. Uwaga, może być dla ciebie zaskoczeniem, ale Div możesz grać solo przez całą grę i wyłączyć multi.

Obawy na chwilę obecną nieuzasadnione, bo nic nie wskazuje na to, że pójdą w stronę Division. Dzięki za info w sprawie tego ostatniego tytułu, po 200h nie zauważyłem, że można tam grać solo. :E Co jest drogą przez mękę, jeśli już o tym mówimy, bo to co ten tytuł ma do zaoferowania, zaoferować może tylko przy zabawie online/coop.

CDPR za dużo nie stworzył, Wiedzmin, koniec, więc jak mam się opierać na ich poprzednich tytułach? :E

Trzy części stworzył, z których jasno wynika w co celuje, w czym jest mocny, w czym niekoniecznie. Pewniejsze źródło niż bezsensowne porównywanie do randomowych gier, jak robisz w dalszej części wypowiedzi. Opierajac się na czym dokładnie? Bo z dostępnych materiałów na pewno to nie wynika. Chyba, że tak jak wcześniej, będziesz na siłę szukał porównań. Wtedy zawsze coś się znajdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze naoglądałem się, naczytałem i grałbym. A tu jeszcze dwa lata czekania :P

Żeby tylko. :E

 

Cyberpunk 2077 to znacznie, znacznie więcej niż połączenie Fallouta i Deus Exa. Można by tu spokojnie jeszcze kilka tytułów wymienić, np. Titanfalle.

Pod niektórymi względami to będzie coś zupełnie nowego czy może inaczej: CD Projekt RED chce pójść o krok dalej niż konkurencja. Na razie trudno coś więcej napisać, bo opieramy się wyłącznie na wrażeniach dziennikarzy.

 

PS Gra nie będzie miała żadnego trybu sieciowego na premierę. CD Projekt podobno eksperymentował w tym temacie, ale nie są w stanie nic sensownego zaimplementować do czasu wydania gry. Jest szansa, że pojawi się coś takiego, w nieznanej postaci, długo po premierze (np. w wersji GOTY).

 

https://i.redd.it/i5ewp51fqt311.png :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS Gra nie będzie miała żadnego trybu sieciowego na premierę. CD Projekt podobno eksperymentował w tym temacie, ale nie są w stanie nic sensownego zaimplementować do czasu wydania gry. Jest szansa, że pojawi się coś takiego, w nieznanej postaci, długo po premierze (np. w wersji GOTY).

 

https://i.redd.it/i5ewp51fqt311.png :E

 

Bardzo dobrze, przynajmniej wiadomo, że trybowi dla jednego gracza zostało poświęcone 100% uwagi tak jak w przypadku serii Wiedźmin :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hoodedman

czyli był opad szczęki na pokazie gameplay`u. Czyli będzie bardzo dobrze. Niestety widok z pierwszej osoby praktycznie dyskwalifikuje dla mnie Cyberpunka. Szkoda. Liczę na mody jak się pojawią zagram. Nienawidzę RPG z pierwszej osoby.

 

a tak w ogóle to wk0rwia mnie to że grę - i to w bardzo zaawansowanej formie nadającej się na pokaz - widzi tylko garstka recenzentów. To dla nich CDP tworzy grę? Czy dla graczy.

Edytowane przez hoodedman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokażą w grudniu pewnie, ale do premiery i tak jeszcze bardzo daleko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro przy prowadzeniu pojazdów będzie można włączyć kamerę z tyłu, kwestia czasu będzie stworzenie moda na widok z trzeciej osoby. Gorzej ze strzelaniem

Edytowane przez Drzemor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zapoznaniu się z filmikiem od tvgry myślę, że albo cyberpunk będzie absolutnym hitem albo growym rozczarowaniem dekady. W przypadku tej gry nie ma miejsca na coś pośrodku bowiem oczekiwania względem tej produkcji dosłownie sięgają zenitu. Do tego jeszcze ciekawią mnie zapowiedzi, że miasto ma być faktycznie miastem a nie makietą jak w przypadku GTA V. Byle tylko nie wpakowali się w platform parity bo skrojenie tej produkcji pod obecne konsole i późniejsze wydanie jej na next-genach w tej samej formie może tej produkcji mocno zaszkodzić bo z tego co się wypowiadają redaktorzy to czuć, że miasto faktycznie żyje a wiadomo jak sobie jaguar z takim czymś może poradzić :E

 

Nie odpuszczą tak wielkiego rynku i na pewno będą musieli pójść na spore kompromisy, ale wydadzą grę ponownie jak Rockstar już pod nową generacje, znacznie ulepszoną. Osobnej wersji przecież nie zrobią na PC, bo to nieopłacalne.

Edytowane przez hennepin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro przy prowadzeniu pojazdów będzie można włączyć kamerę z tyłu, kwestia czasu będzie stworzenie moda na widok z trzeciej osoby. Gorzej ze strzelaniem

To nie takie proste, skoro widok TPP będzie dostępny tylko w trakcie prowadzenia pojazdów, Redzi zapewne nie przygotują żadnych animacji naszego avatara (pomijając cutscenki), bo nie mają takiej potrzeby. Jeśli już, będzie to wyglądać mega słabo. Jeśli jakikolwiek model istnieje, bo równie dobrze możemy być kamerą na kiju.

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie takie proste, skoro widok TPP będzie dostępny tylko w trakcie prowadzenia pojazdów, Redzi zapewne nie przygotują żadnych animacji naszego avatara (pomijając cutscenki), bo nie mają takiej potrzeby. Jeśli już, będzie to wyglądać mega słabo.

Animacje? Jakie animacje? Po co komu dodatkowe animacje, przecież każdy wie, że model protagonisty jest zawsze zrigowany i kamerę między TPP i FPP można do woli przełączać tylko wredny developer wyłącza tą opcję, bo nie lubi graczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

czyli był opad szczęki na pokazie gameplay`u. Czyli będzie bardzo dobrze. Niestety widok z pierwszej osoby praktycznie dyskwalifikuje dla mnie Cyberpunka. Szkoda.

 

Ja sobie nie wyobrażam innej kamery przy takiej grze S-F. Cieszę się, że będzie coś ala Deus Ex ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby tylko. :E

 

Cyberpunk 2077 to znacznie, znacznie więcej niż połączenie Fallouta i Deus Exa. Można by tu spokojnie jeszcze kilka tytułów wymienić, np. Titanfalle.

Pod niektórymi względami to będzie coś zupełnie nowego czy może inaczej: CD Projekt RED chce pójść o krok dalej niż konkurencja. Na razie trudno coś więcej napisać, bo opieramy się wyłącznie na wrażeniach dziennikarzy.

 

PS Gra nie będzie miała żadnego trybu sieciowego na premierę. CD Projekt podobno eksperymentował w tym temacie, ale nie są w stanie nic sensownego zaimplementować do czasu wydania gry. Jest szansa, że pojawi się coś takiego, w nieznanej postaci, długo po premierze (np. w wersji GOTY).

 

https://i.redd.it/i5ewp51fqt311.png :E

albo dodadzą po premierze jak GTA Online

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielka szkoda wedlug mnie ze nie bedzie mozna normalnie w grze sie poruszac z widokiem zza plecw postaci ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem....moznaby to fajnie wyanimowac, naprawde dla mnie wielka szkoda ;/ mogliby zrobic ze jazda fura, chodzenie/bieganie po miescie moze byc widok zza plecow, a jak jest combat to przelacza sie na fpp. Skoro to rpg to ja tam bym tam chcial widziec co moja postac nosi za pancerz, buty,fryzure etc... A tak to troche bieda imho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczysz jak I wciśniesz.

 

Come on....tak to ja nie chce ;) Nie no ewidentnie giereczka nie wazne jakim majstersztykiem bedzie to nie trafia w moje gusta, takze juz nie marudze i bede sobie sledzil dyskusje, Peace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam się nie nastawiam, że będzie tylko i wyłącznie FPP. Do premiery na pewno jeszcze sporo czasu i zdążą zmienić zdanie 50 razy. Może wpadną na jakiś sposób w jaki będzie można sensownie zaimplementować przełączanie kamery i wszyscy będą szczęśliwi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam się nie nastawiam, że będzie tylko i wyłącznie FPP. Do premiery na pewno jeszcze sporo czasu i zdążą zmienić zdanie 50 razy. Może wpadną na jakiś sposób w jaki będzie można sensownie zaimplementować przełączanie kamery i wszyscy będą szczęśliwi.

Gra powstawała między W2 a W3 myślisz, że nie mieli już tych rozmów? Że nigdy na to nie wpadli? To nie jest przełączanie kamery, to jest konieczność dorobienia setek nowych animacji, które pasują do customizacji i do dwóch płci, to nie jest machnięcie magiczną różdżką i odsuniecie kamery. Nie wspomnę już o samej kamerze i kolizji z otoczeniem, wszystko trzeba ustawiać na nowo żeby kamera nie przechodziła przez ściany, cała masa technikaliów, których się nie zauważa jak się gra w gre, ale z punktu technicznego jest niesamowicie skomplikowana i czasochłonna. Jakby dodali teraz TPP wszędzie musza ograć CAŁĄ gre, każdy narożnik i sprawdzić czy kamera dobrze działa, przy FPP nie dość, że jest to mniej problematyczne to jeżeli grają tak od dłuższego czasu większość rzeczy mają obskoczone.

Edytowane przez Pulpit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Będzie jak w Destiny.

 

 

Umiesz czytać? Gra nie będzie miała multi. A jeśli zrobią to na pewno nie uda się zrealizować czegoś na zasadzie destiny - bo musieliby całą gre znów przebudować. Myśl, człowieku, myśl :cool:

 

Gra powstawała między W2 a W3 myślisz, że nie mieli już tych rozmów? Że nigdy na to nie wpadli? To nie jest przełączanie kamery, to jest konieczność dorobienia setek nowych animacji, które pasują do customizacji i do dwóch płci, to nie jest machnięcie magiczną różdżką i odsuniecie kamery. To nie tak działa.

 

Gdy zaczynali tworzyć grę to myśleli o rzucie izometrycznym coś jak Shadowrun: Returns (Długo jescze przed wydaniem pierwszego Teasera). Później koncepcję zmieniali .. Dlatego to tak trwało.. Gdyby od razu wiedzieli jak gra będzie wyglądała to byśmy już ją dawno dostali. I długość produkcji nie świadczy o jej wielkości.. Niestety .. Po prostu zmieniali koncepcję.. Miei Wieśka 3 + DLC wiec mieli zarobek z innego dzieła.. Nie spieszyło im się.

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Umiesz czytać? Gra nie będzie miała multi. A jeśli zrobią to na pewno nie uda się zrealizować czegoś na zasadzie destiny - bo musieliby całą gre znów przebudować. Myśl, człowieku, myśl :cool:

 

 

 

Gdy zaczynali tworzyć grę to myśleli o rzucie izometrycznym coś jak Shadowrun: Returns (Długo jescze przed wydaniem pierwszego Teasera). Później koncepcję zmieniali .. Dlatego to tak trwało.. Gdyby od razu wiedzieli jak gra będzie wyglądała to byśmy już ją dawno dostali. I długość produkcji nie świadczy o jej wielkości.. Niestety .. Po prostu zmieniali koncepcję.. Miei Wieśka 3 + DLC wiec mieli zarobek z innego dzieła.. Nie spieszyło im się.

Zmiana kamery w fazie prototypowania to inny koszt niż zmiana kamery w momencie kiedy pokazują już gotowe demo, które trwa aż 50 min, to był prawdziwy vertical slice, a nie jakieś posklejane byle co, w tym momencie nie ma miejsca na takie decyzje i takei zmiany, żadna poważna firma na to by się nie zdecydowała i nie powinna się decydować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Zmiana kamery w fazie prototypowania to inny koszt niż zmiana kamery w momencie kiedy pokazują już gotowe demo, które trwa aż 50 min, to był prawdziwy vertical slice, a nie jakieś posklejane byle co, w tym momencie nie ma miejsca na takie decyzje i takei zmiany, żadna poważna firma na to by się nie zdecydowała i nie powinna się decydować.

 

Ja ze swojego żródła wiem że mieli w planach / czy już nawet zaczęli tworzyć grę w stylui ShadowRun Returns. Nie wiem ile to trwało jak dokładnie ale mieli to w planach. Było to jeszcze przed wypuszczeniem Wieśka 3.

 

Ja tam się nie nastawiam, że będzie tylko i wyłącznie FPP. Do premiery na pewno jeszcze sporo czasu i zdążą zmienić zdanie 50 razy. Może wpadną na jakiś sposób w jaki będzie można sensownie zaimplementować przełączanie kamery i wszyscy będą szczęśliwi.

 

Ale po co? Widok FPP jest dużo lepszy. Czego dowodem jest Deus Ex. Jakoś nie wyobrażam sobie Cyberpunka z kamerą za pleców. Wówczas otrzymalibyśmy zwykłą strzelankę rąbankę.

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Jakie to źródło?

 

Prosto z centralki CDP Red.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby dodali teraz TPP wszędzie musza ograć CAŁĄ gre, każdy narożnik i sprawdzić czy kamera dobrze działa, przy FPP nie dość, że jest to mniej problematyczne to jeżeli grają tak od dłuższego czasu większość rzeczy mają obskoczone.

Chcesz powiedziec, ze widok TPP ustawia sie recznie dla kazdego miejsca w grze? :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet w głupim Pubie to ogarnęli.

Jeśli gra od początku jest projektowana pod FPP, to przejście na TPP jest skomplikowane, jeśli ma to jakoś wyglądać. Obczaj np. Mirror's Edge w TPP - immersja jest całkowicie zabite przez fatalne animacje i wykrywanie kolizji. W drugą stronę nie jest to duży problem.

 

Chcesz powiedziec, ze widok TPP ustawia sie recznie dla kazdego miejsca w grze? :lol2:

Nie, ale ale trzeba sprawdzić, czy nie ma problemu z kolizjami i rozwiązać ewentualne problemy.

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Jeśli gra od początku jest projektowana pod FPP, to przejście na TPP jest skomplikowane. W drugą stronę nie jest to problem.

 

Projektowana może była od początku pod FPP.. ale przed rozpoczęćiem gry w głowach mieli inne koncepcje o których pisałem wyżej. Tylko to właściwie nie ma juz żadnego znaczenia. Będzie FPP i tyle .. Najbardziej wolałbym rzut izometryczny ale trudno.. Tak też może się udać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • a nie lepiej polowac na 4070ti super bo 2160p ci wydupcy te wszystkie nvidie chyba że chcesz bez RT stricte tego używać?
    • https://tftcentral.co.uk/reviews/gigabyte-aorus-fo32u2p Miałem okazję przeczytać recenzję i zwróciło moją uwagę HDR P1000. W skrócie - są errory dla jaśniejszych odcieni szarości przez co mogą wydawać się "wypalone" w oknach 10% lub mniej ale za to obraz 10%-100% jest na tym samym poziomie co tryb TB400. Czyli - na wykresie nie jest równo ale za to nie ma sytuacji jak w innych panelach na qd-oled gdzie zarzynało się jasność realnej sceny aby wydobyć peaki. Osobiście wczoraj robiłem bardziej dogłębne porównania pomiędzy TB400/P1000 oprócz tego że high-lighty są oczywiste-jaśniejsze i wyskakują to niektóre sceny mogą być ciut podbite w cieniach ale tutaj musiałem się mocno przyglądać i elementy np. chmur mają te same szczegóły w obu trybach. Na szczęście wyniki co do poprawności wyświetlania kolorów czy temperatury w HDR są praktycznie takie same i nie ma oczywiście "wyprania" kolorów.   Jakie zdanie ma @PiPoLiNiO?
    • Sam piasek wygląda lepiej, ale nadal bez petardy (samo ziarno). Za to - chcę, aby to wybrzmiało (!) - dev odpowiedzialny za implementację pomysłu piasku w tej grze - mistrz. Jeszcze nie widziałem tak fajnie zaprogramowanego algorytmu pracy piasku, wirów, zawirowań, zachowań w odniesieniu do ternu, itd. Dla mnie majstrsztyk programistyczny, tylko graficznie coś nie pykło, tak jak reszta oprawy (nie bardzo wiem dlaczego - tam wystarczyłby chyba mały blur ziarna piachu i IMO zmiękczyłby ten obecnie szorstki odbiór).   Zastanawia mnie tylko "słabe zainteresowanie" moderów. Bardzo mało nowego. CP2077 - naście/dziesiąt nowych modów dziennie. Dziadzio W3 - nadal i niezmiennie po kilka nowych modów dziennie! A HFW... jakoś mało. A przecież aż prosi się o np. autoloota.  
    • Różnie z tym bywa, oba sieją piszczącymi cewkami nawet na pulpicie, drugi dodatkowo gdy grafa jest obciążona. Żona ma asusa tuf, też piszczy przy przewijaniu www. Już się w to nie będę bawił oddaje oba.  W drugim mmodelu dysk był gorszy 500TBW vs 1500, słabszy zapis i odczyt iopsy na łeb leciały. Dodatkowo monitor ma jakieś fazy w cieniach.   Na plus, pamięci jakoś same poleciały na 5600 vs 5200.   Aha dyski, lepszy był microna, szrot wdc.
    • Dzięki zerknę w jakiś wolny wieczór.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...