Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekaw jestem polskiej obsady dubbingowej. W obecnym stadium gry na 90% wybiorę angielską ścieżkę, nie widzę mieszania polskiego z hiszpańskim naszego fabularnego kompana.

No i już wiem, że czekam z wymianą obecnego sprzętu na premiere Cyberpunka :)

W polskiej wersji hiszpański będzie zastąpiony ślunskim :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ślunskim, tylko Ukraińskim. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem polskiej obsady dubbingowej. W obecnym stadium gry na 90% wybiorę angielską ścieżkę, nie widzę mieszania polskiego z hiszpańskim naszego fabularnego kompana.

No i już wiem, że czekam z wymianą obecnego sprzętu na premiere Cyberpunka :)

 

Abstrahując od Polskiego. IMHO fajnie by było gdyby głównym jeżykiem był English ale podobnych wstawek innego języka była duża ilość. Night City to w końcu olbrzymia metropolia, pewnie zamieszkuje ją cała masa Japończyków, chińczyków, Rosjan i Polaków :)

 

Edit: zapomniałem o Peruwiańczykach i Somalijczykach ofc... 

Edytowane przez -Mystic-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś były przecież plotki o tym, ze bez implantu tłumaczącego nasz bohater ni ch... nipanimaju :E

A w tak ogromnego RPG zamierzam grać po polsku, na szczęście Redzi potwierdzili przecież pełny dubbing.

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, tak jak Polski dub w Wieśku to było +xx% do klimatu, tak tutaj chyba jednak zostawię tylko napisy. Hamerykańska metropolia, ich kultura, "klimat skrojony" pod nich. Polski może nie tyle tutaj wadzić, co po prostu mniej naturalnie pasować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm oglądając materiał czuć Deusa na kilometr. A jakie elementy brano pod uwagę? To pewnie twórcy sami kiedyś wyjawią.

Zaraz, zaraz. Stawiasz tezę, że ta gra jest ostro wzorowana na Deus Ex, ale to twórcy gry mają ją potwierdzić? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, tak jak Polski dub w Wieśku to było +xx% do klimatu, tak tutaj chyba jednak zostawię tylko napisy. Hamerykańska metropolia, ich kultura, "klimat skrojony" pod nich. Polski może nie tyle tutaj wadzić, co po prostu mniej naturalnie pasować.

Yep, w Wiedźminie polski był naturalny, tutaj wygląda to zgoła inaczej. Angielski voice acting brzmi świetnie, przy tym pozostanę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiedźmin się sprawdził, bo to słowiańskie klimaty, Cyberpunk to USA na sterydach więc polska wersja może być taka se (zaraz ktoś wyskoczy "a-ale podręcznik ma fanowskie tłuczenie hurr!)

idąc tym tropem to Wieska powinienem ogrywać po rosyjsku lub wręcz po ukraińsku (brak oficjalnego tłumaczenia)

bo język polski ma dużo naleciałości germańskich np. niemieckie zucker czytane w obu językach jako cukier ;)

 

ponoć w stanach zabrakło kilka tysięcy głosów do uznania niemieckiego za język państwowy :D

 

tylko mnie ten game-play zniechęcił?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pytał o ray tracing, to jak przyjrzycie się, to można zobaczyć częśc ustawień graficznych:

https://www.dsogaming.com/news/cyberpunk-2077-will-support-both-real-time-ray-tracing-and-nvidias-hairworks/

Będzie i Hairworks, i RT (ten pierwszy był nawet włączony). Detale, na jakich gra została uruchomiona, to mieszanina wysokich-ultra w 1920x1080.

Ten screen z opcjami to fejk:

 

Aktualizacja: rzekomy screen z ustawieniami graficznymi #Cyberpunk2077 okazał się fałszywką. Oficjalnie nie wiadomo więc, czy gra wykorzysta ray tracing.

I sam Marcin Momot:

 

Ktoś zapomniał zmienić logo na nowe. ;) To nie jest screen z naszej gry.

Nowe logo ma 2077 pod napisem Punk, a nie pod całością.

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem. Dementować to sobie może i tak wiadomo, że ich gra będzie to obsługiwać. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem połowę z tych 48 minut, nie chce za dużo widzieć, mimo że zapewniają że wszystko może ulec zmianie, aczkolwiek tyle co zobaczyłem jeszcze mocniej upewniło mnie w przekonaniu, że to będzie HIT przez duże H. Czekam z niecierpliwością, jeszcze tak dużego hype'u na grę nie widziałem i w sumie sam nie zaznałem. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja ogladam drugi raz i najbardziej mnie wgniata dzwiek i klimat. grafika jak grafika ale lepsza imersje daja dzwieki i tu zrobione jest to przednio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem. Dementować to sobie może i tak wiadomo, że ich gra będzie to obsługiwać. ;)

Raytracing bardzo możliwy, ale Hairworks raczej bez sensu.

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@edit

polski wiedzmin byl zepsuty?? mysle ze nie ma szans zeby to zepsuli.

Jak niżej, nie widzisz różnicy między wschodnioeuropejskimi średniowiecznymi wsiami, a Cyberpunkiem rodem z USA :hmm: Chyba, że hollywoodzkie hity też z dubbingiem oglądasz :Up_to_s: Jakość dubbingu nie ma znaczenia, bo kompletnie psuje klimat.

 

Cyberpunk z polskimi dialogami wyglądał by mniej więcej tak:

Immersja płynąca z gry była by na poziomie tego trailera. Myślę że zdecydowanie lepiej wersja US.

 

edit.

koniecznie do oglądajcie do końca - kopara opada co tam się odpier#@!*

:lol2::E

 

idąc tym tropem to Wieska powinienem ogrywać po rosyjsku lub wręcz po ukraińsku (brak oficjalnego tłumaczenia)

bo język polski ma dużo naleciałości germańskich np. niemieckie zucker czytane w obu językach jako cukier ;)

 

ponoć w stanach zabrakło kilka tysięcy głosów do uznania niemieckiego za język państwowy :D

 

tylko mnie ten game-play zniechęcił?

Już nie bądź taki językoznawca ;) Wiedźmin był tworzony przez Sapkowskiego, mógł się dziać na większości polskich wsi i pięknie to współgra zwłaszcza dla nas, czy Rosjan z ich podkładem. Cyberpunk to Pondsmith i Ameryka, nie wyobrażam sobie grać w Cyberpunka z dubbingiem. (Ale pewnie przy drugim podejściu tak przejdę) :E

Edytowane przez skunRace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raytracing bardzo możliwy, ale Hairworks raczej bez sensu.

Niby czemu bez sensu?

Inna sprawa, że włosy w grach wyglądają wystarczająco dobrze i bez HW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby czemu bez sensu?

Niewielkie wykorzystanie. Setting (same łyse pały i irokezy, brak zwierząt) i perspektywa. Sama technologia też popularności nie zdobyła, od czasu W3 żadna gra z tego nie korzystała (za oficjalną stroną Nvidii).

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niewielkie wykorzystanie. Setting (same łyse pały i irokezy, brak zwierząt) i perspektywa.

 

Jest gdzieś info że 100% będziemy w betonowej Dżungli? Nie wiem dlaczego nie miało by też być zwierząt, chociażby epizodycznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o tą konkretną grę to moim zdaniem będzie lepiej jak Redzi zrobią same napisy w języku polskiem wystarczy to w zupełności i łatwiej zrobić napisy niż angażować aktorów.

Powiem tak audio dialogów w każdym innym języku niż angielski popsuł by immersje. W Wiedźminie 3 polski dubbing pasował idealnie, bo słowiański klimat itd tutaj w Cyberpunk 2077 kwestie dialogowe nagrane przez polskich, niemieckich,włoskich, hiszpańskich aktorów pewnie popsuły by odbiór gry.

I zrobiło by to z gry hiszpańską,włoską telenowele.

 

Są gry gdzie pełne lokalizacje pasują, a są takie gdzie nie. Grając w stare Assasyny od AC 2, Brotherhood zawsze ustawiałem włoskie audio bo akcja gry miała miejsce we Włoszech. Akcja Cyberpunk 2077 będzie się działa w USA więc język angielski będzie najlepiej pasował. W Max Payne 3 kwestie wypowiadane przez brazylijczyków wrogów Maxa nie były w ogóle tłumaczone.

Policja na stacji w Pradze w DeusEx: Mankind Divided w oryginalnej ścieżce dźwiękowej mówi po czesku i fajnie to wyszło, ale te same kwestie wypowiadane po włosku lub innym języku niż czeski już nie tak dobrze moim zdaniem.

Ale to jest moja subiektywna opinia. Wiem że międzynarodowa społeczność graczy pewnie by nie podzieliła mojego zdania, ale to właśnie audio najlepiej buduje klimat język(dialogi) jak i muzyka. Inny przykład kwestie wykrzykiwane, mówione w grze Escape from Tarkov w języku rosyjskim brzmią świetnie, a tylko dlatego bo areną działań gry jest fikcyjne Rosyjskie miasto.

Edytowane przez aenwu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest gdzieś info że 100% będziemy w betonowej Dżungli?

[link do konkurencji]

 

Nie ma żadnej informacji o jakichś zielonych terenach.

 

Nie wiem dlaczego nie miało by też być zwierząt, chociażby epizodycznie.

W świecie CP 2020 wszystkie zwierzęta wymarły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest ok, szczeny z podłogi niestety nie zbierałem, wiec na premierę mogę poczekać.

Będzie to gra jaką gry powinny być, bo wszystko co ostatnio wychodzi to 90% z pkt A do B i tak w kółko.

Liczę na dobre zadania poboczne i linie fabularną, audio świetne / graficznie to jeszcze pewnie podreperują / / świetny kapitalny świat / strzelanie mnie niepokoi - więc narzemiennie.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

W Elex dubbing się bardzo udał.. No ale jakoś do Cyberpunka nie pasuje mi rodzimy język. Mam nadzieje ze skupią się wyłącznie na angielskim języku.

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba będzie potrzebny mały cud aby ta gra działała na obecnych konsolach.

Edytowane przez Ściem@

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby dla czego Wiesiek 3 zadziałał i to na gorszych konsolach niż mamy obecnie. Fakt na premierę było to 25-30fps i wszystko odpowiednio przycięte, ale działał i z czasem nawet poprawili wydajność. Teraz mają PS4 pro i Xbox one X więc będzie łatwiej, mniejsza liczba NPC, zasięg rysowania, cienie, AF, AO, GI itd. i będzie git na konsolach.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Jak oni te pasty nakładają? Ręcznie czy maszynowo? Bo jak miałem 970 strixa, to po chyba 4-5 latach od kupna uznałem że wymienię pastę, bardziej z ciekawości jak to się robi, niż ze wzrostu temperatur, jak ściągnąłem chłodzenie, to sobie myślę WTF? Pasta tak walnięta jakby ktoś to po kilku głębszych robił, nie wiem ale połówka rdzenia była bez pasty  może to tak miało być, bo wsumie jeden jedyny raz wymieniałem pastę na gpu.
    • Nie ma czegoś takiego... ta zgoda podobno istniała już kilka razy w ciągu kilku miesięcy, a jednak... Obecnie Partia Republikańska w większości to opłacane przez Putina pionki, mniejszość to ta, która chce pomóc Ukrainie. Do tego masz karierowiczów, którzy zrobią wszystko(Johnson, który bez przyzwolenia Trumpa nie kiwnie palcem). Trump jest najważniejszym politykiem po prawej stronie w USA i to on decyduje o kształcie i kierunkach polityki Partii Republikańskiej. Właśnie z tego powodu rozdzielili te pakiety pomocowe, bo okazało się, że część demokratów nie chciała poprzeć pomocy dla Izraela(morderstwa osób cywilnych w Gazie), a tym samym dla Ukrainy i zrobił się kłopot. Teraz pomoc dla Izraela przejdzie, a pomoc dla Ukrainy zostanie uwalona, jeśli w ogóle zostanie poddana pod głosowanie. Reagan przewraca się w grobie, bo jest totalnie niezrozumiałe czym stała się prawica w USA i czyich interesów broni.
    • To już druga osoba bodajże w tym temacie z tym samym modelem i po własnej aplikacji pasty taka duża różnica, gwarancji nie trzeba żegnać jak przyrosty są tak fajne to warto to zrobić, jak jest plomba na którejś śrubie to można zamówić i nakleić jeżeli np suszarka + żyletka nie dały rady lub w ogóle ktoś robi dziurę w plombie od razu  Chwile temu zamawiałem z alledrogo do xfx https://allegro.pl/oferta/5x-naklejki-gwarancyjne-asus-msi-palit-xfx-evga-gigabyte-zotac-15362612792
    • Dane CFM z opakowań producentów nie można porównywać między nimi, a najlepiej kompletnie na te dane nie patrzeć. Nie dość, że nie ma żadnego ogólne standardu względem którego dokonywane są te pomiary, więc każdy producent mierzy jak uważa, to dodatkowo zarówno te dotyczące przepływu jak i ciśnienia są dokonywane przy skrajnych i nierealnych sytuacjach. Na przykład w przypadku ilości przepchniętego powietrza mogą być stosowane kilkudziesięciocentymetrowe tunele z "prostownikami przepływu" na końcu którego znajduje sie wentylator i po przeciwnej stronie przyrząd do pomiaru, czyli coś czego nikt w domowym komputerze nie zastosuje przez co taki wynik jest niestosowalny w praktyce dla wentylatora zamontowanego bezpośrednio na radiatorze (czy to od wieży chłodzenia czy układu cieczą) lub kratce obudowy. Zostają tylko praktyczne testy jak np. TechPowerUP czy HWCooling.net lub takie przy stałej metodologii dla wszystkich śmigieł jak np. Cybenetics. W takim przypadku będziesz miał miarodajne wyniki. Nie potrzebujesz takiej przejściówki dopóki gniazdo do którego wpinasz 4 pinową wtyczkę nie jest blokowane plastikiem z boku w którym wtyczka by wystawała (a jeżeli blokuje to możesz próbować tę blokadę usunąć). Rozstaw pinów w wentylatorze 2, 3 i 4 pinowym jest teoretycznie identyczny, bo dwa pierwsze piny to kolejno uziemienie i napięcie, kolejny to pomiar obrotów i ostatni czwarty to pin do sterowania PWM. Wentylator 2 i 3 pin można sterować tylko poprzez zmianę napięcia pracy, a dla wentylatora PWM nie ma teoretycznie znaczenia czy steruje się go sygnałem czy napięciem, tak długo jak jego sama konstrukcja nie przeszkadza w sterowaniu jego obrotami poprzez zmianę napięcia zamiast sygnałem modulacyjnym (jak np. nie powinno się robić w przypadku łożysk magnetycznych jak w wentylatorach Phanteks T30 lub Corsair ML120 czy konstrukcjach Sunona MagLev).
    • Świetny ruch, ale mimo wszystko wk*****m się niemiłosiernie, że występują takie egzemplarze. Sam polecam/poleciłem ten model nie jednemu znajomemu i wszystko jest ok. Super, że pomogło, przykro, że Asus wypuszcza takie buble w postaci Asus Dual, które człowiek musi sobie poprawiać sam. Wiadomo, że mógłbyś to próbować zrobić w inny sposób i szkoda, że tak fajny model jakim jest Asus Dual, potrafi wypuścić takie gówno.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...