Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Zbyt kolorowo... jak na cyberpunk? Chyba żartujesz. wink.gif

 

Nie wiem skąd przekonanie, że cyberpunk = klimat Bladerunnera. Tutaj klimat też jest bardzo gęsty, co zresztą widać na początku demka po wejściu do tego "mieszkania", sam soundtrack, który wtedy załącza się w tle też robi genialną robotę.

 

Nie, nie żartuję i nie chodzi mi tu o żaden klimat Bladerunnera. Jest wiele dzieł, które pokazują cyberpunk jako znacznie, znacznie mroczniejszy i można je uznać za cyberpunkowe, często nawet kiedy cyberpunkowe wcale nie są :)

 

Nie hejtuję, ale wyrażam opinię - te wszystkie neoniki i fioletowe kolorki bardziej mi przypominają jakiś tani vaporwave. Średni ma to związek z prawdziwym, mrocznym cyberpunkiem. Sorry, ale według mnie to już Matrix jest bardziej cyberpunkowy :E

 

Soundtrack też takie nowoczesne elektro - pół-dubstep, pół-rock. Średnio to wygląda.

 

Żeby nie było - nie jadę po RED-ach, ale też nie podniecam się wszystkim co wyprodukują, tylko dlatego bo robią druga polską grę, znaną na całym świecie ;)

 

Moim zdaniem za mało TPP pokazali.

 

No i nie napalajcie się tak bo mało kto odpali tę grę w takich detalach na średniej półki piecu :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak za mało TPP jak to jest tytuł FPP?

 

A ogólnie? No cóż. Nie wszystko się musi wszystkim podobać. Ja się tam cieszę, że nie polecieli Batmanem.

Edytowane przez crush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem fanem anime, ale oglądaliście kiedyś Ghost in The Shell z 1995 roku? Właśnie o takie nieco mroczniejsze kolorki mi chodzi.

 

Szkoda właśnie, że podjęli decyzję, żeby ta gra była full FPP. Tak naprawdę to pewnie stało się tak tylko ze względu na dodatkowe zestawy animacji, które musieliby dostosowywać do każdej broni, terenu itp.

Edytowane przez Filip454

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ej. Ale takich pomysłów to Ty im nie podsuwaj. :E

Szansa marna ale może jakiś pracownik CDPR to czyta. :E

O nie, ja pójdę nawet dalej - w polskiej wersji trzeba odpowiednio doświadczonego aktora, dlatego w roli naszego kompana - Wojtek Cejrowski! :E

 

No mnie też te lata 80 tak sobie pasują... a może to kwestia tej palety barw? W RAGE 2 to robi robotę, ale tutaj miałem nadzieję na nieco bardziej stonowaną i nieco bardziej poważną, mniej kiczowatą stylistykę? Więcej cyber niż punk :E

Taa, kurna, wiem... kanon!

 

Tylko mnie nie wyzywać od fanów Blade Runnera, jedynka to kupa, dwójka lepsza, ale dupy nie urywa. Jak już mam wybierać - Punk vs Blade to biere Punka.

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, albo po prostu chcieli spróbować gry w FPP? Może z racji tego, że Cyberpunk to raczej bardziej strzelanie niż okładanie się bronią białą?

Mnie generalnie cieszy jak twórca próbuje sił z czymś innym, szczególnie przy nowej marce. ;)

 

O nie, ja pójdę nawet dalej - w polskiej wersji trzeba odpowiednio doświadczonego aktora, dlatego w roli naszego kompana - Wojtek Cejrowski! :E

Grałbym. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za wykorzystanie pomysłów chcę skromne 0,01 zł od sprzedanej kopii gry :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Meh, gameplay nie robi żadnego wrażenia. Tytuł do ogarnia na pewno, ale widać że sporo pracy przed CDPR, bo jest masa problemów. Grafika nie robi wrażenia jak W3, oprócz NPC konsole nie powinny mieć problemów. Szykuje się powtórka z W3, gdzie procek grał główną rolę, a GPU można było mieć ziemniaka bo grafika została zjechana do minimum żeby konsole wyrobiły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zobaczyć jak Ty na tym ziemniaku grałeś w dniu premiery. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeglądam wątek i nie wierzę co czytam ... wstręt do polskich dialogów :kwasny:

Jaki wstręt? Całość sprowadza się do konkretnego przypadku. Jeśli polski dubbing prezentuje się bardzo dobrze, ale angielski (czy jakikolwiek inny) lepiej wpisuje się w setting danej produkcji, wybór jest dla mnie oczywisty. Ot cała filozofia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam czy i kiedy youtube zbanuje ten gameplay za cycki :lol2::hmm:

 

Nie usunie, raz że film ma ograniczenie wiekowe, a dwa ze to CDPR wrzuca a nie randomowy jutuber.

Poza tym na YT jest wbrew pozorom masa cycków ;)

 

Dam Ci coś:

Już tego nie odzobaczysz :P

(nie ma nagości)

 

 

 

Takie brednie będziemy czytać jeszcze 2 lata, potem pewnie też, to jak walka z wiatrakami ;)

 

Już teraz chyba trzeci raz ;)

 

Nie jestem fanem anime, ale oglądaliście kiedyś Ghost in The Shell z 1995 roku?

 

Ale GITS też momentami kipiał od kolorów :) Nie mówiąc już o drugiej części:

 

Niektórzy to by chyba chcieli żeby jakiś monochromatyczny filtr nałożono na CP77 :)

Główne ulice kolorowe, jedziesz kawałek dalej i masz syf. Obydwie lokacje też były cholernie mroczne.

 

Za wykorzystanie pomysłów chcę skromne 0,01 zł od sprzedanej kopii gry :E

 

Bierz kasę jak Sapkowski, gra się pewno nie sprzeda :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale ja podałem pierwszą część i ona ma inną kolorystykę i o taką mi chodziło.

 

Podam może inny przykład kolorystyki. Może tym razem zapodam gierkę. Przykładowo kolory w Streets of Rage są bardziej cyberpunkowe.

 

44506.gif

Edytowane przez Filip454

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zobaczyć jak Ty na tym ziemniaku grałeś w dniu premiery. :D

Na 960 2gb średnio-wysokie stabilne 60 fpsow. To był ziemniak. Na razie CP leci na 1080Ti na Ultra, bo work in progress, jak uda im się zejść do 1080 60kl/s to będzie cud. Ale nie wierze w optymalizacje bez ciec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale ja podałem pierwszą część i ona ma inną kolorystykę i o taką mi chodziło.

 

Podam może inny przykład kolorystyki. Może tym razem zapodam gierkę. Przykładowo kolory w Streets of Rage są bardziej cyberpunkowe.

 

Widzę znowu muszę wklejać opis z podręcznika o tych waszych ciemnych i mhrocznych kolorach. Nie ma czegoś takiego jak "bardziej cyberpunkowe", to oni stworzyli gatunek, ich kolory są kanonem, to że tobie się nie podobają to nie jest nasz problem. Już zygam tym "hur dur musi być ciemno i dużo neonuf"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tydzień po premierze będą mody robiące mroczną wersję, więc nie ma o co kruszyć kopii #tylkoPC :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

40172242_1000047596833170_3087383042537291776_n.jpg?_nc_cat=0&oh=d0657ed9e202fb8b8c5e3500cc956d4c&oe=5BED2A62

Sporo tych zmian.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeglądam wątek i nie wierzę co czytam ... wstręt do polskich dialogów :kwasny:

 

Ja osobiście gorąco kibicuję CDP, aby wydali w pełni spolonizowany tytuł i taki będę ogrywał. Jakoś innym nie przeszkadza, aby wydawać tytuły po francusku, niemiecku czy rosyjsku z napisami w reszcie języków. Niech CDP wyda grę z polskimi i angielskimi dialogami, a reszta niech czyta.

Ja najprawdopodobniej będę grał z polskimi głosami, za dużo tekstu w połączeniu z dynamiczną walką. Uzależniam to jednak od jakości dubbingu ale znając CDR to można być spokojnym o dość wysoki poziom takowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podam może inny przykład kolorystyki. Może tym razem zapodam gierkę. Przykładowo kolory w Streets of Rage są bardziej cyberpunkowe.

A kto powiedział, że taka kolorystyka jest bardziej cyberpunkowa? :E

Cyberpunk 2077 odnosi się do CyberPUNKA 2020, a nie do Twoich wyobrażeń na temat tego gatunku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest też w chuj dialogów przez radio, i nie wszystkie są tak oczywiste dla kogos bez perfekcyjnego angielskiego. A tylko "wiedzieć o co chodzi" to za mało jak na grę RPG.

 

Zresztą nawet gdybym miał CPE nie wiem, jak bym grał. Te obecne głosy są tak do porzygu generic, american, bland...

Będziesz grał jak uważasz za stosowne, ja nigdzie nie pisałem żeby nie było polskiego, tylko, że mi kompletnie nie pasuje do amerykańskiego Cyberpunka. Kwesite prze radio pewnie będą tłumaczone z napisami, w Wiedźminie były wszystkie dialogi NPCtów z napisami do włączenia.

 

Dobra, dobra, jestem ciekaw czy Amerykanie też się tak wczuwali w wieśka jak Wy zamierzacie w CP i grali w niego po polsku/rosyjsku :P Dubbing musi być i jak dla mnie wcale to klimatu nie zepsuje. Acz te 'obcojęzyczne' wstawki od naszego towarzysza, jak ja takich akcji nie lubię, jak z reklam tygodnia meksykańskiego w radio :kwasny:

Ja tam się wczuwam, w Metro zawsze po rosyjsku, Wiedźmin wiadomo po polsku, amerykański żołnierz w jakimś FPSie po angielsku, tutaj Cyberpunk też wiadomo ;)

 

Przeglądam wątek i nie wierzę co czytam ... wstręt do polskich dialogów :kwasny:

 

Ja osobiście gorąco kibicuję CDP, aby wydali w pełni spolonizowany tytuł i taki będę ogrywał. Jakoś innym nie przeszkadza, aby wydawać tytuły po francusku, niemiecku czy rosyjsku z napisami w reszcie języków. Niech CDP wyda grę z polskimi i angielskimi dialogami, a reszta niech czyta.

Takich głosów było mało, większość raczej podyktowana tym, że Cyberpunk i dubbing, kompletnie nie pasuje, ale jak zawsze zdania są podzielone. Polonizacja na pewno będzie i każdy będzie grał jak chce, sam przejdę grę drugi raz po polsku, ale za pierwszym razem, nie wyobrażam sobie psuć klimatu Cyberpunka i grać dubbingiem. Zobrazuje to tak, że dla mnie Cyberpunk przy pierwszym podejściu w naszym języku, to jak GTA z dubbingiem ;)

 

No i nie napalajcie się tak bo mało kto odpali tę grę w takich detalach na średniej półki piecu :E

Właśnie za miesiąc wymieniam pieca i mi się zdąży zestarzeć do premiery :D:E

 

Meh, gameplay nie robi żadnego wrażenia. Tytuł do ogarnia na pewno, ale widać że sporo pracy przed CDPR, bo jest masa problemów. Grafika nie robi wrażenia jak W3, oprócz NPC konsole nie powinny mieć problemów. Szykuje się powtórka z W3, gdzie procek grał główną rolę, a GPU można było mieć ziemniaka bo grafika została zjechana do minimum żeby konsole wyrobiły.

Ziemniaki w akcji.

 

https://pclab.pl/art63116-20.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będziesz grał jak uważasz za stosowne, ja nigdzie nie pisałem żeby nie było polskiego, tylko, że mi kompletnie nie pasuje do amerykańskiego Cyberpunka. Kwesite prze radio pewnie będą tłumaczone z napisami, w Wiedźminie były wszystkie dialogi NPCtów z napisami do włączenia.

 

 

Ja tam się wczuwam, w Metro zawsze po rosyjsku, Wiedźmin wiadomo po polsku, amerykański żołnierz w jakimś FPSie po angielsku, tutaj Cyberpunk też wiadomo ;)

 

 

Takich głosów było mało, większość raczej podyktowana tym, że Cyberpunk i dubbing, kompletnie nie pasuje, ale jak zawsze zdania są podzielone. Polonizacja na pewno będzie i każdy będzie grał jak chce, sam przejdę grę drugi raz po polsku, ale za pierwszym razem, nie wyobrażam sobie psuć klimatu Cyberpunka i grać dubbingiem. Zobrazuje to tak, że dla mnie Cyberpunk przy pierwszym podejściu w naszym języku, to jak GTA z dubbingiem ;)

 

 

Właśnie za miesiąc wymieniam pieca i mi się zdąży zestarzeć do premiery :D:E

 

 

Ziemniaki w akcji.

 

https://pclab.pl/art63116-20.html

Jak się nie potrafi dostosować gry pod sprzęt to tak jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skun powinieneś wiedzieć ze testy z w3 praktycznie z żadnego portalu się nie pokryły, bo wyłączając dwie opcje z opcji można było dostać boost +20 fpsow z tylka, i wielu forumowiczów znalazło idealne ustawienia z ziemniakami do wysokich ustawień. Ultra mało mnie interesuje i CDPR który jest znany ze średniej optymalizacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem gameplay na początku podjarka wiadomo w koncu to długo wyczekiwany Cyberpunk, potem obejrzałem jeszcze raz juz na spokojnie i poczytałem troche komentarzy w necie, ponizej wkleję komentarz z którym w wiekszosci się zgadzam:

 

scena kupowania robopająka była spoko. Ale to co się stało później to porażka. Dwójka patałachów przychodzi do siedziby potężnego gangu, który ma sprzęt wart miliony i która jest zajebiście strzeżona. Przychodzi jakiś szefu, a oni przystawiają mu broń do głowy. WTF? Ale dobiją targu (bo przecież nic się nie stało) i wirus w chipie niszczy ich systemy obrony. Oczywiście taki super zaawansowany technologicznie gang, że jeden wirus niszczy wszystkie systemy ich bezpieczeństwa (redundancja, e po co to komu?). Zaczyna się strzelanina i nasza dwójka oczywiście daje sobie bez problemu radę. Reszta gangu spokojnie sobie czeka i urządza pogawędki. Członkowie gagu są oczywiście ślepi i upośledzeni i nie korzystają z super zaawansowanych zabawek jakie walają się dookoła. Jeden nawet rzucił się z kataną na laskę z cyber shootgunem LOL. Później walczą z kolesiem w egzoszkielecie, który powinien być w stanie rozwalić bez problemu cały oddział żołenierzy. Nah, dwójka uliczników rozwala go w minutę. I proszę państwa o to potężny gang został zniszczony. Co prawda dookoła jest sprzęt warty miliony, ale przyszliśmy tylko po pająka, więc resztę zostawiamy w spokoju, bo po co nam to. Idziemy stąd. A tuż za bramą czeka na nas Militech, który mógł ten cały gang po prostu zgnieść masą pancerzy własnych pojazdów.

 

Ja rozumiem suspension of disbelief i że to tylko demo, które ma pokazać mechaniki gry, ale cała ta walka była tak głupia jak w FC: Dragon Blood, a ten potężny gang to jakieś upośledzone leszcze. Jeśli założenie gry jest takie, że główny bohater jest nikim i gra ma być dla dorosłych, to może dobrze by było jak by nie rozwalał od tak całego, potężnego gangu.

 

Gang, który napada na Militech i ma super wypasione zabawki warte miliony (32:39) musi być raczej dość potężny w porównaniu do naszej dwójki. Szczerze mówiąc, sam ten koleś w egzoszkielecie sprawia wrażenie dość potężnego. W dodatku niby mają obsesje na punkcie modyfikacji i są w tym ekstremalni nawet jak na standardy Night City. Tylko, że w trakcie walki w ogóle nie korzystają, ani z super broni jakie posiadają, ani z tych modyfikacji. Nasze dziewcze na początku kariery jest bardziej zaawansowane technologicznie niż gang technoświrów. Ten koleś z kataną może nawet miałby jakiś sens, tylko szkoda, że nie potrafi robić takich wślizgów i skoków jak V, tylko biegnie przed siebie jak tępy osioł. Szczególnie, że wcześniej dostajemy informacje, że używają reflex busters. Co za peszek, pewnie przez przypadek zapomniał w kiblu. O egzoszkielecie zniszczonym w minutę już pisałem. Wygląda na to, że ten Militech produkuje jakiś złom.

 

Ta misja miałaby sens, gdyby to rzeczywiście była dziupla jakiś drobnych handlarzy/paserów. Ale pokazuje się nam groźny gang złożony z 30-40 technoświrów w ekstremalnymi wszczepami i masą najnowszego wojskowego sprzętu, a dostajemy tępe tarcze strzelnicze, które nawet nie potrafią wykorzystać przewagi liczebnej, sprzętu i własnego terenu

Koniec cytatu, od siebie dodam ze bardzo nie podoba mi sie zachowanie przeciwników podczas walki, są bardzo statyczni, nie flankują, nie wymuszaja na graczu zmiany pozycji/osłony czy wycofywania sie, wielu z nich nie korzysta z osłon, przez co rozgrywka przypomina strzelanie do głupich kaczek i po prostu nie daje przyjemnosci.

Edytowane przez Azakiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O, chyba ktoś odkrył wadę jakichś 100% gier, w których się używa jakiejkolwiek broni.

 

Widocznie ta osoba by chciała gry w rodzaju:

- wpadasz do siedziby gangu

- giniesz

- wpadasz do siedziby gangu

- giniesz

...

- wpadasz do siedziby gangu

- giniesz

...

- idziesz gdziekolwiek i spotykasz kogokolwiek z przewagą w czymkolwiek

- giniesz

- giniesz

- giniesz

 

Sounds fun.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skomentował bym ten post Azakiel ale szkoda mi czasu na to, większych głupot nie czytałem od czasów jak czytałem jeszcze posty odina

Edytowane przez Pulpit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O, chyba ktoś odkrył wadę jakichś 100% gier, w których się używa jakiejkolwiek broni.

 

Widocznie ta osoba by chciała gry w rodzaju:

- wpadasz do siedziby gangu

- giniesz

- wpadasz do siedziby gangu

- giniesz

...

- wpadasz do siedziby gangu

- giniesz

...

- idziesz gdziekolwiek i spotykasz kogokolwiek z przewagą w czymkolwiek

- giniesz

- giniesz

- giniesz

 

Sounds fun.

 

Nie chce gry w stylu misji singlowych z serii Call of Duty gdzie gracz jest jak rambo, chce rpega w ktorym kazda potyczka z poteznym przeciwnikiem nauczy mnie pokory tak jak to robi seria DarkSouls, chce zeby pewne misje byly bardzo trudne do wykonania metodą siłową jesli wejdziemy tam postacia która bedzie za słabo rozwinięta, i chce przeciników ktorzy myslą troche i wykorzystują przeciwko mnie nie tylko prostą broń ale też inne rzeczy (z ktorych korzysta tez moja postać)

 

niestety pokazana wymiana ognia w cyberpunku nie wygląda na wymagającą, postacie przeciwników stoją jak kołki, nie trafiają zbyt celnie, nie flankują, a postac głownej bohaterki skacze w srodek nich nie ponosząc zadnych konsekwencji, takie cos bedzie bawiło młodszych graczy ale bardziej wymagający gracz szybko sie czyms takim znudzi.

Edytowane przez Azakiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To sobie ustawisz na hard a jak zginiesz odinstalujesz grę.

 

nie wiem czy sie rozumiemy, chciałbym zeby przeciwnicy zachowywali sie lepiej podczas walki zeby gracz czuł presje jak walczy z grupą a nie zeby na hardzie roznica polegala na tym ze przeciwnicy dalej stoją jak kołki ale mają 500% energii i zabijają jednym strzałem

 

Jak grałem w Uncharted 3 i w serie HALO to momentami tak było i to było swietne.

 

Innymi słowy chodzi mi o to zeby walka nie była ekstremalnie trudna ale wymagała pokory od gracza i uwaznego grania, w serii darksouls zwykle spotkanie początkującego gracza ze dwoma szkieletorami moze zakonczyc sie zgonem, zabicie ich nie jest trudne ale wymaga skupienia i timingu, nie mozna biec na pałe i machac mieczem byle jak. Chcialbym zeby walka w Cyberpunku tez wymagała uwaznego grania od gracza, zeby uczyła go pokory, zeby nie było tak ze niewazne jak pobiegne gdzie skocze to o tak mnie nie zabiją.

Edytowane przez Azakiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...