Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie. I jemu ma się prawo to nie podobać.

Inna sprawa, że ja naprawdę nie wiem co w takim przypadku mu się podoba jeżeli chodzi o gry ze strzelaniem bo praktycznie żaden tytuł nie ma tej kwestii rozwiązanej w jakoś wybitnie wysublimowany sposób. :E

Elex. :lol2:

 

A czy ja powiedziałem że jakaś gra (single player) ze strzelaniem mi się wybitnie podoba :cool: taka gra jeszcze nie wyszła :cool: ale moze kiedys wyjdzie :E , ale jak juz sie tak zastanowić :hmm: do dosyc przyjemne grało mi się w ostatniego DOOMA, miedzy innymi dlatego ze stanie w miejscu oznacza w tej grze szybki zgon więc trzeba zapierdzielać i mieć oczy naokoło głowy.

Edytowane przez Azakiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest takie powiedzenie, że jeżeli gdziekolwiek nie pójdziesz i śmierdzi, to może problemem nie jest otoczenie, a ty sam (:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest shooter tylko gra RPG

Ja tu widzę więcej strzelania niż kombinowania i rozwijania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie marudzić oczywiście można, ale jedno jest nie do podważenia tak dużej gry AAA z otwartym światem w klimatach cyberpunk, Sci-Fi i RPG nigdy wcześniej nie było. To co robią Redzi to spełnienie marzeń wielu graczy komputerowych RPG.

 

Jeszcze kawał czasu do premiery i tylko trzymać kciuki aby było jak najlepiej i aby znowu pokazali, że można zrobić świetną grę, która spodoba się milionom fanów RPG.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo to pokaz dla prasy był K***A. Ile można?

Ty, a zauważyłeś, że na trailer'ach nawet RPG'ów 2D masę potyczek, czarów etc. pokazują?

 

Przecież on tam mówił, że to jest tylko jedno z wielu możliwości rozwiązania tego zadania.

Edytowane przez crush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.youtube.com/watch?v=9FvDhcYj0NE&feature=youtu.be&t=216

3:07

 

Wiem, że i tak nie obejrzysz i tak będziesz dalej swoje głupoty wypisywał, ale cóż doszedłem do wniosku, że chociaz +1 będzie mi wpadać za każdym razem jak będe poprawiał kogoś później zobacze ile razy to musiałem robić

Edytowane przez Pulpit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po komentarzach widze ze naprawde nic nie poradze ze wielu graczy wychowanych na dzisiejszych gniotach dla debili ma małe wymagania odnosnie strzelania w grach :lol2:

Ciężko mieć specjalne wygórowania w stosunku do gry, która nie jest strzelaniną. O czym z uporem osła starasz się nie pamiętać.

postacie przeciwników stojące jak debile (nie ma problemu po co więcej), postac gracza ktora nie musi sie chować tylko skacze w srodek zadymy i nic jej nie jest (nie ma problemu fajne jak na filmach)

Jak będą zachowywać się przeciwnicy, ocenimy w pełnej wersji. Narzekanie na wskakiwanie w środek zadymy jest niepoważne, pamiętając jak wiele rozwiązań ta gra będzie oferować. Jednym z nich są wszczepy i inhalatory, które tego typu akcje mają ułatwiać.

nawet jesli postac jest dopakowana to walka powinna byc moim zdaniem wymagająca i wymuszająca na graczu zmienianie osłon, flankowanie i obserwowanie zachowań przeciwników zeby wybrac odpowiedni moment do ataku (np wtedy gdy przeładowują broń)

Wymagasz mechanik charakterystycznych dla shootera, od gry która shoooterem nie będzie. Dodatkowo oceniasz rozgrywkę na podstawie materiałów, które do tak daleko idącej oceny się nie nadają, bo stanowią efektowną prezentację gameplay'u, a nie finalny produkt. Jak ludzie Ci to próbują wytłumaczyć, wyjeżdżasz z jakimiś bzdetami o wymaganiach dzisiejszego gracza, co nijak ma się do kontekstu dyskusji. Nie dziw się więc, że nie jesteś traktowany poważnie.

 

Równocześnie jestem w stanie zrozumieć czego oczekujesz, ale jeśli rozgrywka ma pod jakimś względem przypominać choćby Deus Exa, to sam gracz zadecyduje jak trudna ona będzie. W HR czy MD mieliśmy sporo wszczepów, z których korzystanie było całkowicie opcjonalne. Smart Vision, Cloak, Typhoon, etc. Obie ostatnie części przeszedłem full stealth/no kill, bez używania wspomnianych ulepszeń. Bo taki miałem kaprys. Nie wiem dlaczego w produkcji Redów mielibyśmy takiej elastyczności nie dostać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tu widzę więcej strzelania niż kombinowania i rozwijania

Specjalnie dla ciebie misiu kudłaty sprawdziłem całe 48 minut gameplayu

2:46 do 4:26 - 2 minuty

25:05 do 25:35 - 30 sekund

37:01 do 37:19 - 18 sekund

39:20 do 41:53 - 2 minuty 33 sekundy

(niech będzie że melee to też strzelanie lmao) 43:00 do 43:20 - 20 sekund

44:10 do 45:30 - 1 minuta 20 sekund

Łącznie 7 min 1 sekunda

 

Na 48 minut gameplayu 7 spędzono na strzelaniu, reszta to był albo dialog albo chodzenie/jeżdżenie, albo cut-scenka (w której nikt się nie strzelał), całe ~15% gameplayu to strzelanie. Rzeczywiście, człowiek z mózgiem w czaszce wyciągnie jedyny oczywisty wniosek - gra, w której się więcej chodzi i gada niż strzela, to shooter :boink: :boink: :boink:

Edytowane przez Pulpit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież i tak nie przetłumaczycie, komuś kto jest tak przekonany o własnej wyjątkowości ;)

 

giphy.gif

 

Nie stresujcie się tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież i tak nie przetłumaczycie, komuś kto jest tak przekonany o własnej wyjątkowości ;)

 

giphy.gif

 

Nie stresujcie się tak.

Czekam w kolejce dungeonów HC w WoWie więc musze jakoś zabijać czas, a zaczęła mnie w sumie bawić głupota ludzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko mieć specjalne wygórowania w stosunku do gry, która nie jest strzelaniną. O czym z uporem osła starasz się nie pamiętać.

 

Własnie dlatego że gra jest rpegiem z elementami strzelania mam wobec niej inne wymagania i oczekuję bardziej taktycznego podejscia a nie akcji rodem z CoD-a

 

Jak będą zachowywać się przeciwnicy, ocenimy w pełnej wersji. Dodatkowo oceniasz rozgrywkę na podstawie materiałów, które do tak daleko idącej oceny się nie nadają, bo stanowią efektowną prezentację gameplay'u, a nie finalny produkt.

 

Niestety na razie mamy tylko ten materiał do dyskusji wiec oceniamy to co mamy.Jak pojawi się kolejny "upgrejd gry" to ocenimy więcej i zweryfikujemy poglądy. Sami twórcy zresztą prosili społecznosć o ocenę zaprezentowanego materiału, poniżej cytat:

 

Przepraszamy, że musieliście czekać tak długo!Podobało wam się to, co widzieliście? Bo dla nas, fakt, że w końcu pokazujemy wam Cyberpunka 2077, to wielkie wydarzenie. Zapraszamy na nasze fora, Twittera, Facebooka - powiedzcie nam, co myślicie. Czy świat gry jest taki, jaki sobie wyobrażaliście? Czy rozumiecie już, co mieliśmy na myśli mówiąc o immersji, uzyskanej dzięki widokowi FPP? Jak podoba się wam „cyberpunk za dnia”? Naprawdę chcemy to wiedzieć.

 

Wymagasz mechanik charakterystycznych dla shootera, od gry która shoooterem nie będzie.

 

Powtórzę po raz kolejny. Ja to widze troche inaczej niż ty, mechaniki które wymieniłem raczej nie spotykam w shooterach. A to podobno ma być gra rpg wiec oczekuje mechanik a nie tylko napier**nia w przycisk fire i radosnego robienie wslizgów w trybie slow-mo bo to juz miałem w shooterach.

 

Równocześnie jestem w stanie zrozumieć czego oczekujesz, ale jeśli rozgrywka ma pod jakimś względem przypominać choćby Deus Exa, to sam gracz zadecyduje jak trudna ona będzie. W HR czy MD mieliśmy sporo wszczepów, z których korzystanie było całkowicie opcjonalne. Smart Vision, Cloak, Typhoon, etc. Obie ostatnie części przeszedłem full stealth/no kill, bez używania wspomnianych ulepszeń. Bo taki miałem kaprys. Nie wiem dlaczego w produkcji Redów mielibyśmy takiej elastyczności nie dostać.

 

Bardzo lubie przechodzić czesto misje po cichu (no kill lub prawie no kill) i tez oczekuje elastycznosci, chodzi mi o to ze jak już dojdzie do rozwałki z mojej lub nie z mojej winy to żeby było to potraktowane bardziej taktycznie/poważnie , oczywiscie gracz bedzie (mam nadzieje) miał czesto możliwosc wyboru jak chce przejsc misje (dyplomacja, po cichu, czy frontowymi drzwiami z buta). Odnośnie - no kill to Podobno gry nie da sie ukończyć bez zabijania.

 

Odnośnie oczekiwań co do walki z przeciwnikami to wkleje czyjść komentarz z oficjalnego forum który mi sie podoba

 

Twórcy określają grę jako RPG z elementami strzelania. I super - w to mi graj. Potraktujmy zatem elementarność strzelania z odpowiednim poziomem imersyjności. Wykożystajmy go do zbudowania poziomu trudności, czy raczej łatwości z jaką możemy stracić życie w cyberpunkowym świecie przyszłości. Tylko wtedy nabierzemy szacunku do naszych wyborów, oraz poczujemy radość ze zdobywania nowego sprzętu. Sprzętu, który umożliwi nam przetrwanie, a nie jedynie nowe sposoby na eliminowanie przeciwników. Na ten moment gra wygląda mi na samograj. Bieganie z punktu A do B, przez kolejne pomieszczenia, bez strachu że wyłapiesz kulkę. Bez odczuwania zagrożenia, dużo szybciej przeeksplorujemy mapę, która nie wygląda na zbyt obszerną ( wszystko jakby znajdowało się tuż obok, adres docelowy misji - przecznicę dalej)

Edytowane przez Azakiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tu widzę więcej strzelania niż kombinowania i rozwijania

Aha, to pewnie jak zobaczyłeś pierwszy raz na oczy Deus Ex: Human Revolution, to pomyślałeś ciekawy FPS, a ja grę przeszedłem praktycznie nie strzelając :E

Edytowane przez skunRace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ech, to smęcenie ortodoksów, którzy chcieliby, by każda gra była co najmniej tak upierdliwa jak Soulsy i tylko tak upierdliwa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem gameplay na początku podjarka wiadomo w koncu to długo wyczekiwany Cyberpunk, potem obejrzałem jeszcze raz juz na spokojnie i poczytałem troche komentarzy w necie, ponizej wkleję komentarz z którym w wiekszosci się zgadzam:

 

scena kupowania robopająka była spoko. Ale to co się stało później to porażka. Dwójka patałachów przychodzi do siedziby potężnego gangu, który ma sprzęt wart miliony i która jest zajebiście strzeżona. Przychodzi jakiś szefu, a oni przystawiają mu broń do głowy. WTF? Ale dobiją targu (bo przecież nic się nie stało) i wirus w chipie niszczy ich systemy obrony. Oczywiście taki super zaawansowany technologicznie gang, że jeden wirus niszczy wszystkie systemy ich bezpieczeństwa (redundancja, e po co to komu?). Zaczyna się strzelanina i nasza dwójka oczywiście daje sobie bez problemu radę. Reszta gangu spokojnie sobie czeka i urządza pogawędki. Członkowie gagu są oczywiście ślepi i upośledzeni i nie korzystają z super zaawansowanych zabawek jakie walają się dookoła. Jeden nawet rzucił się z kataną na laskę z cyber shootgunem LOL. Później walczą z kolesiem w egzoszkielecie, który powinien być w stanie rozwalić bez problemu cały oddział żołenierzy. Nah, dwójka uliczników rozwala go w minutę. I proszę państwa o to potężny gang został zniszczony. Co prawda dookoła jest sprzęt warty miliony, ale przyszliśmy tylko po pająka, więc resztę zostawiamy w spokoju, bo po co nam to. Idziemy stąd. A tuż za bramą czeka na nas Militech, który mógł ten cały gang po prostu zgnieść masą pancerzy własnych pojazdów.

 

Ja rozumiem suspension of disbelief i że to tylko demo, które ma pokazać mechaniki gry, ale cała ta walka była tak głupia jak w FC: Dragon Blood, a ten potężny gang to jakieś upośledzone leszcze. Jeśli założenie gry jest takie, że główny bohater jest nikim i gra ma być dla dorosłych, to może dobrze by było jak by nie rozwalał od tak całego, potężnego gangu.

 

Gang, który napada na Militech i ma super wypasione zabawki warte miliony (32:39) musi być raczej dość potężny w porównaniu do naszej dwójki. Szczerze mówiąc, sam ten koleś w egzoszkielecie sprawia wrażenie dość potężnego. W dodatku niby mają obsesje na punkcie modyfikacji i są w tym ekstremalni nawet jak na standardy Night City. Tylko, że w trakcie walki w ogóle nie korzystają, ani z super broni jakie posiadają, ani z tych modyfikacji. Nasze dziewcze na początku kariery jest bardziej zaawansowane technologicznie niż gang technoświrów. Ten koleś z kataną może nawet miałby jakiś sens, tylko szkoda, że nie potrafi robić takich wślizgów i skoków jak V, tylko biegnie przed siebie jak tępy osioł. Szczególnie, że wcześniej dostajemy informacje, że używają reflex busters. Co za peszek, pewnie przez przypadek zapomniał w kiblu. O egzoszkielecie zniszczonym w minutę już pisałem. Wygląda na to, że ten Militech produkuje jakiś złom.

 

Ta misja miałaby sens, gdyby to rzeczywiście była dziupla jakiś drobnych handlarzy/paserów. Ale pokazuje się nam groźny gang złożony z 30-40 technoświrów w ekstremalnymi wszczepami i masą najnowszego wojskowego sprzętu, a dostajemy tępe tarcze strzelnicze, które nawet nie potrafią wykorzystać przewagi liczebnej, sprzętu i własnego terenu

Koniec cytatu, od siebie dodam ze bardzo nie podoba mi sie zachowanie przeciwników podczas walki, są bardzo statyczni, nie flankują, nie wymuszaja na graczu zmiany pozycji/osłony czy wycofywania sie, wielu z nich nie korzysta z osłon, przez co rozgrywka przypomina strzelanie do głupich kaczek i po prostu nie daje przyjemnosci.

 

Ej a to nie było tak ze narrator powiedział ze teraz będzie pokaz możliwości dostępnych broni? czy cos w tym stylu. Założę się ze w finalnej wersji podczas tej misji nie będziesz miał dostępnych op broni albo cos pozmieniają z trudnością. Czekam na giereczke i jak będzie preorder to od razu leci :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówił, mówił. Przecież tam było jasno zaznaczone, że to jest generalnie początek gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kto powiedział, że taka kolorystyka jest bardziej cyberpunkowa? :E

Cyberpunk 2077 odnosi się do CyberPUNKA 2020, a nie do Twoich wyobrażeń na temat tego gatunku.

 

 

Dobra, już tak nie brońcie tej świecącej tandety tylko z powodu tego, że to polskie -.-

 

Odnosi się do Cyberpunka 2020? Skoro tak to czemu 2020 ma już kolory takie jak powinny być (bliższe temu o czym mówiłem), a nie świecące się jak psu jajca?

 

 

maxresdefault.jpg

 

Porównaj sobie powyższy artwork z poniższą wizją Redów. Jest OGROMNA różnica i trzeba być ślepym, żeby jej nie widzieć.

 

 

40172242_1000047596833170_3087383042537291776_n.jpg?_nc_cat=0&oh=d0657ed9e202fb8b8c5e3500cc956d4c&oe=5BED2A62

 

 

Zobacz jak wyglądał E3 Trailer. Przede wszystkim to kwestia oświetlenia, nasycenia kolorów, nawet nie samej mroczności. To nie jest żadna "MOJA WIZJA"... Zepsuli kolory i tyle. Najnowsza wersja pre-alpha jest po prostu zbyt rozświetlona. Sorry, ale bronienie gry ze względu na to, że jest polska jest po prostu słabe.

 

W ogóle gra graficznie mi przypomina plastikowe gierki Ubi i ich Watch Dogs 2. Bez obrazy, to tylko moja opinia i mam prawo tak twierdzić.

Edytowane przez Filip454

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście. Każdy ma prawo do głupoty. :E

 

Bezpośrednie porównywanie starożytnego obrazka do gry to już w ogóle wyższy poziom gimnastyki. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obrazek powstawał w latach 80, a gra powstaje teraz i tylko odnosi się do obrazka, ale świat cyberpunkowy nie jest szaro-bury jak miasta w głębokiej komunie :E, jest przesycony kolorami i różnorodnością, dzięki technologii np. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Taka tam ciekawostka, na rozluźnienie.<br style="color: rgb(34, 34, 34); font-family: verdana, tahoma, arial, sans-serif; background-color: rgb(238, 242, 247);"><br style="color: rgb(34, 34, 34); font-family: verdana, tahoma, arial, sans-serif; background-color: rgb(238, 242, 247);">Resetera, temat o gameplayu CP2077, założony w poniedziałek - 4,987 postów. Temat o gameplayu RDR2, założony 9 sierpnia - 3,532 posty. Hype is worldwide!

 

Może dlatego, że gra jest właśnie polska i jesteśmy na polskim forum? Jak wejdziecie na zagraniczne fora to bez końca pieją o RDR2 :E

 

 

 

Oczywiście. Każdy ma prawo do głupoty. :E

 

W sumie to do bycia ślepym też każdy ma prawo więc nic do Ciebie nie mam.

 

 

Bezpośrednie porównywanie starożytnego obrazka do gry to już w ogóle wyższy poziom gimnastyki.

Porównuję kolorystykę obrazka do kolorystyki grafiki gry i tu jest różnica. Oczywistym jest, iż nie porównuję obrazka 2D do grafiki 3D z gry.

 

 

Obrazek powstawał w latach 80, a gra powstaje teraz i tylko odnosi się do obrazka, ale świat cyberpunkowy nie jest szaro-bury jak miasta w głębokiej komunie :E, jest przesycony kolorami i różnorodnością, dzięki technologii np.

 

W dalszym ciągu nie widzę przeciwwskazań do zrobienia lepszej kolorystycznie grafiki.

 

Nieprawda - nie ma definicji odnośnie tego jak bardzo kolorowy jest cyberpunkowy świat. Każde dzieło może go inaczej odwzorowywać i pokazywać różne jego kolory, po prostu w wydaniu Cyberpunk 2077, ten świat mi się nie podoba, taka jest moja opinia i mam prawo ją wyrazić.

 

¯\_(ツ)_/¯

 

Ale niektórzy bardzo bronią gierki, co jest zrozumiałe bo jesteśmy na polskim forum, a ja lubię dolewać oliwy do ognia :E

Edytowane przez Filip454

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Może dlatego, że gra jest właśnie polska i jesteśmy na polskim forum? Jak wejdziecie na zagraniczne fora to bez końca pieją o RDR2 :E

O to panie dużo tych Polaków bo Cyberpunk osiągnął najwyższą oglądalność z premier na Twitchu w historii.

 

 

YT?

48 rozgrywki w niecałe 3 dni ponad 5 mln na głównym kanale.

RDR2 ostatni trailer z rozgrywki 6 mln w 2 tygodnie.

INWAZJA POLAKÓÓÓÓÓWWWWWW... :o

 

Teoria o uwielbieniu tylko przez polaków nie jest głupia. Ona jest idiotyczna, absurdalna, debilna, bezsensowna i niepoparta absolutnie niczym.

Dodatkowo jest z dupy.

Edytowane przez crush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ej a to nie było tak ze narrator powiedział ze teraz będzie pokaz możliwości dostępnych broni? czy cos w tym stylu. Założę się ze w finalnej wersji podczas tej misji nie będziesz miał dostępnych op broni albo cos pozmieniają z trudnością. Czekam na giereczke i jak będzie preorder to od razu leci :)

 

co sobie posmęcę na niektóre rzeczy to moje ale też bardzo czekam na te gre i jak bedzie preorder to od razu "shut up and take my money" bo wiele rzeczy mi sie w tej grze podoba :E (nawet te sztampowe przerysowane dialogi co do których niektórzy mają zastrzeżenia) ...de gustibus.

 

Dobra, już tak nie brońcie tej świecącej tandety tylko z powodu tego, że to polskie -.-

 

Odnosi się do Cyberpunka 2020? Skoro tak to czemu 2020 ma już kolory takie jak powinny być (bliższe temu o czym mówiłem), a nie świecące się jak psu jajca?

 

 

https://i.ytimg.com/vi/sRj1aZzwdL0/maxresdefault.jpg

 

Porównaj sobie powyższy artwork z poniższą wizją Redów. Jest OGROMNA różnica i trzeba być ślepym, żeby jej nie widzieć.

 

 

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/40172242_1000047596833170_3087383042537291776_n.jpg?_nc_cat=0&oh=d0657ed9e202fb8b8c5e3500cc956d4c&oe=5BED2A62

 

 

Zobacz jak wyglądał E3 Trailer. Przede wszystkim to kwestia oświetlenia, nasycenia kolorów, nawet nie samej mroczności. To nie jest żadna "MOJA WIZJA"... Zepsuli kolory i tyle. Najnowsza wersja pre-alpha jest po prostu zbyt rozświetlona. Sorry, ale bronienie gry ze względu na to, że jest polska jest po prostu słabe.

 

W ogóle gra graficznie mi przypomina plastikowe gierki Ubi i ich Watch Dogs 2. Bez obrazy, to tylko moja opinia i mam prawo tak twierdzić.

 

Odnosnie kolorystyki i "poziomu mroku" to nie mam żadnych zastrzeżeń co do tej gry, jesli jestem w ciemnym miejscu to gra jest odpowiednio ciemna jesli jest dzień to jest odpowiednio kolorowa, na obrazku który wkleiłeś jako wzorcowy ja widze noc a nie dzień, a ty to porównujesz z dniem w Night City, myślę ze w nocy to miasto będzie odpowiednio wyglądało.

Edytowane przez Azakiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

On po prostu chce Blade Runner'a i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O to panie dużo tych Polaków bo Cyberpunk osiągnął najwyższą oglądalność z premier na Twitchu w historii.

 

 

YT?

48 rozgrywki w niecałe 3 dni ponad 5 mln na głównym kanale.

RDR2 ostatni trailer z rozgrywki 6 mln w 2 tygodnie.

INWAZJA POLAKÓÓÓÓÓWWWWWW... :o

 

Teoria o uwielbieniu tylko przez polaków nie jest głupia. Ona jest idiotyczna, absurdalna, debilna, bezsensowna i niepoparta absolutnie niczym.

Dodatkowo jest z dupy.

 

Teoria ta ma uzasadnienie. Uzasadnieniem dla niej jest poprzednia sytuacja - bronienie Wieśka 3, jaki by on nie był i odpieranie wszystkich negatywnych opinii o grze :E

 

 

YT?<br style="color: rgb(34, 34, 34); font-family: verdana, tahoma, arial, sans-serif; background-color: rgb(238, 242, 247);">48 rozgrywki w niecałe 3 dni ponad 5 mln na głównym kanale.<br style="color: rgb(34, 34, 34); font-family: verdana, tahoma, arial, sans-serif; background-color: rgb(238, 242, 247);">RDR2 ostatni trailer z rozgrywki 6 mln w 2 tygodnie.<br style="color: rgb(34, 34, 34); font-family: verdana, tahoma, arial, sans-serif; background-color: rgb(238, 242, 247);">INWAZJA POLAKÓÓÓÓÓWWWWWW... :o

 

Zobaczymy, czy tyle samo ludzi będzie w to grać :E Coś cienko to widzę. Porównywanie jakości gry po wyświetleniach na YouTube - no pierwsza klasa, polecam i pozdrawiam Piotr Fronczewski :E

 

 

 

On po prostu chce Blade Runner'a i tyle. 

 

Wybacz, ale tego filmu nie oglądałem :E

 

Chcę po prostu cyberpunku w wydaniu lat 90-tych, a nie obecnym. Może tak to ujmę. Tak jak to widzieliśmy w gierkach na NES-a, kreskówkach itp.

 

 

 

Azakiel, być może należy winić za to noc, ale chyba chodzi mi o te wszystkie filtry oraz zbyt silny efekt blooma. Sam nie wiem. Zobaczymy jaka wyjdzie finalna wersja, wtedy sobie ocenię czy warto w to zagrać. Zresztą dla mnie i tak liczy się grywalność i klimat, na nowinki techniczne mam wywalone.

 

Mieszane mam po prostu odczucia co do tej gry. Bardzo mi ona przypomina (jeśli chodzi o kolorystykę za dnia) Watch Dogs 2 i ten cały plastik.

Edytowane przez Filip454

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że RDR będzie mieć więcej graczy tyle tylko, że nie wyłącznie z racji jakości, a po prostu trybu MP którego Cyberpunk nie będzie miał.

 

Bronienie Wieśka tam gdzie na to zasługiwał jak najbardziej. A że Ty się skupiasz ewidentnie na jakiejś tam grupce fanatyków to problem Twój i ich, a nie gry.

Wiesiek został uznany równie mocno w Polsce jak i na świecie. Zarówno przez branżę jak i przez graczy. I w każdym miejscu znajdziesz cały przekrój osób - od bezkrytycznych bo płaczących na wszystko.

 

Mnie naprawdę wisi maksymalnie to czy grę robią Polaczki w Polsce czy tabor cygański w Rumunii.

 

 

WD2 można wiele zarzucić ale akurat gra wyglądała adekwatnie do miejsca w którym się działa.

Podobnie zresztą jak GTA5 które też można by nazwać kreskówkowo kolorowym w stosunku do 4. Jakby przyjąć Twoje bezsensowne kryteria.

Edytowane przez crush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt chyba jeszcze tej kwestii w tym temacie, więc ja poruszę.

Czy wiadomo może coś o edycjach kolekcjonerskich tej gry? Ile będą kosztowały, w jakim będą formacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...