Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie znów będzie tak, że demo będzie tylko dla wybranych za zamkniętymi drzwiami, a pod naporem fanów się ugną i zaprezentują na swoim kanale na yt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie.

 

Przedstawiciele studia CD Projekt Red poinformowali w mediach społecznościowych, że na tegorocznym E3 zamierzają zorganizować publiczne pokazy rozgrywki z Cyberpunk 2077.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie.

 

Publiczne pokazy dla ludzi obecnych na targach w LA. Siedząc w Polsce zobaczysz trailer i przeczytasz wrażenia dziennikarzy z pokazów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak pojdzie dobra fama to mysle ze pokaza tak samo szybko jak pierwsza prezentacje, widac ze sie boja oceny :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze, że nie rozumiem. Skoro zwykli ludzie i tak zobaczą to na targach, a zobaczy zapewne nie 10 tylko 10000 osób to tu się i tak nic nie ukryje. Jak będzie jakieś "ale" to z pewnością ktoś o tym doniesie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Oj, coś zaczynają kręcić.

Albo to taki PR.

 

Czyżby premiera w 2020 zagrożona? To już chyba był pewniak po tym co gadali ogłaszając decyzję o dywidendzie.

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

a zobaczy zapewne nie 10 tylko 10000 osób to tu się i tak nic nie ukryje. Jak będzie jakieś "ale" to z pewnością ktoś o tym doniesie.

 

Toteż wszyscy będą śledzili takie doniesienia.

A prywatne pokazy w tłumie, praktycznie zawsze spotęgują pozytywne odczucia.

Edytowane przez Enfeeble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby było dla prasy i powiedzmy streamer'ów to bym zrozumiał, bo wtedy faktycznie łatwiej coś ukryć. Ale przy otwartym dostępie wszystkich??? Co za różnica czy zobaczy to 10000 na miejscu czy 1000000 w internecie?

Zgadzam się, że odbiór się zmienia ale przy otwartym dostępie z pewnością znajdzie się kilka osób które są zainteresowane grą ale nie hajpują jej pod niebiosa. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po mojemu głupi, sztuczny i przekombinowany ruch marketingowy/public relations związany z brakiem dostępu do gameplay'u jednocześnie w internecie skoro publiczny pokaz i tak będzie miał miejsce na E3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby było dla prasy i powiedzmy streamer'ów to bym zrozumiał, bo wtedy faktycznie łatwiej coś ukryć. Ale przy otwartym dostępie wszystkich??? Co za różnica czy zobaczy to 10000 na miejscu czy 1000000 w internecie?

Zgadzam się, że odbiór się zmienia ale przy otwartym dostępie z pewnością znajdzie się kilka osób które są zainteresowane grą ale nie hajpują jej pod niebiosa. ;)

Tala różnica, że kto pojedzie na targi to będzie nahajpowany i choćby gra była średnia, to zobaczy tylko pozytywne aspekty. Widz przed monitorem obejrzy na chłodno i wyłapie szczegóły. W dodatku szybko zjedzie do komentarzy, znajdzie ludzi myślących podobnie i zrobi się toksycznie.

Całkiem inne mechanizmy.

 

Nie ma sensu roztrząsać dlaczego nie będzie publicznego materiału. Będą targi, to się zobaczy. Sierpień też niedługo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo później przeproszą i pokażą i będzie że są fajni ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tala różnica, że kto pojedzie na targi to będzie nahajpowany i choćby gra była średnia, to zobaczy tylko pozytywne aspekty. Widz przed monitorem obejrzy na chłodno i wyłapie szczegóły. W dodatku szybko zjedzie do komentarzy, znajdzie ludzi myślących podobnie i zrobi się toksycznie.

Całkiem inne mechanizmy.

 

Nie ma sensu roztrząsać dlaczego nie będzie publicznego materiału. Będą targi, to się zobaczy. Sierpień też niedługo ;)

No nie wiem. Ja jestem typem odbiorcy który na targach również starałby się znaleźć jakieś minusy. :E Nie na siłę oczywiście.

Podejrzewam, że w takim tłumie nie jestem jedyny. Choć tu przyznać trzeba, że zatrważająca większość to będą hamburgery, a dla nich wszystko jest "emejzing". :E;)

 

Albo później przeproszą i pokażą i będzie że są fajni ;)

Jak najbardziej. "Pod niesamowitym ogromem presji naszych fanów... bla, bla, bla...". :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nic nie dzieje się bez przyczyny, a Redzi wcale nie są tak bardzo pewni swojego dzieła, tym bardziej, że sam proces produkcji gry przynosi wiele niewygodnych pytań. Myślę, że pod względem rozgrywki CP2077 będzie niewiele lepszy od Wiedźmina 3. Wątpię, że Redzi wyciągnęli jakiekolwiek sensowne wnioski z tego co w Wiedźminie zrobili źle, bo gra była aż tak do bólu nahajpowana, że niektórzy do dziś traktują ją jako ideał. Ja CP2077 kupię z innych powodów:

- uwielbiam klimat cyberpunku i czekałem właśnie na RPG w tym gatunku. Deus Ex mi nie podchodzi, nie mój styl. :) CP2077 spodobał mi się już po pierwszym trailerze z E3.

- raczej będzie to solidna gra, która przy pierwszym, czy nawet drugim przejściu będzie sprawiała dużo radości

- budowa świata wygląda bardzo obiecująco

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porównywać błędów rozgrywki do W3 to tu za bardzo nie ma jak. TPP oparte na walce wręcz vs. FPP oparte na strzelaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a Redzi wcale nie są tak bardzo pewni swojego dzieła,

 

Mam dokłednie odwrotne zrozumienie tego co robią. Imho są pewni i właśnie dlatego stać ich na taką głupotkę.

 

A w ogóle to serio fatalnie im idzie jak tylko taką decyzją rozpętują dyskusje na wielu forach xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio ktoś tu wspominał, że ubili/ubijają hajp. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio ktoś tu wspominał, że ubili/ubijają hajp. :D

 

Nie wiem kto, ale miał rację.

Przecież nie pokazują dla wszystkich prezentacji.

 

A i kochani, przypominam wam (nie ważne jaką macie ilość postów), że takie pitolenie po forach jest serio nisko cenione przez marketing.

Większość ludzi tutaj i tak wie czego chce i nic ich zdania nie zmieni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób ubija to hajp skoro sam wyżej stwierdzasz, że po forach się gada?

 

Ty naprawdę sugerujesz, że tutaj ktoś próbuje przekonywać na korzyść CDPR? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Porównywać błędów rozgrywki do W3 to tu za bardzo nie ma jak. TPP oparte na walce wręcz vs. FPP oparte na strzelaniu.

Według mnie jest jak. W3:

- słaby rozwój postaci

- słaby system przedmiotów

- słaba eksploracja

 

No i walka też była taka sobie. Ale w CP2077 będzie strzelanie, więc rzeczywiście może to wyglądać zupełnie inaczej.

 

To wszystko może też dotknąć każdą ich kolejną grę, w tym CP2077. Już mi się nie chce rozpisywać o szczegółach, dlaczego uważam te 3 rzeczy za nieudane w Wiedźminie, bo pisałem o tym na forum wielokrotnie. Ale mam poważne obawy co do rozgrywki w Cyberpunku i podstawy, żeby sądzić, że zbyt wiele się pod tym kątem nie zmieni.

 

A i kochani, przypominam wam (nie ważne jaką macie ilość postów), że takie pitolenie po forach jest serio nisko cenione przez marketing.

Większość ludzi tutaj i tak wie czego chce i nic ich zdania nie zmieni.

I bardzo dobrze. Marketingowcy i tak zwykle żyją w swoim świecie. Ja lubię się powymieniać poglądami. ;)

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tragedia, człowiek czeka cały rok na jakiś pokaz, to nie bo jakiś baran coś sobie wymyślił. Mnie już zaczyna wk.. ta cała jazda z tą grą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tragedia, człowiek czeka cały rok na jakiś pokaz, to nie bo jakiś baran coś sobie wymyślił. Mnie już zaczyna wk.. ta cała jazda z tą grą.

Bo przeżywasz jak mrówka okres? :)

Spuśćcie trochę ciśnienia, bo jak w końcu pokażą coś konkretnego, to się posikacie w spodnie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie jest jak. W3:

- słaby rozwój postaci

- słaby system przedmiotów

- słaba eksploracja

 

No i walka też była taka sobie. Ale w CP2077 będzie strzelanie, więc rzeczywiście może to wyglądać zupełnie inaczej.

 

 

 

gdyby nie fabuła , dialogi i klimat swiata to bym nie ukonczyl wieśka3 bo gameplay był mocno sredni a walki z bossami słabe, dla odmiany assasin odyssey miał odwrotnie (te elementy ktore w wiesku były słabe tam były lepsze, reszta z kolei na odwrót )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej niech dopieszczą stabilność gry i poprawność zadań, bo na premierę W3 słabo z tym było.

 

Obawiam się, że dział marketingu kiepsko zna się na programowaniu.

 

W jaki sposób ubija to hajp skoro sam wyżej stwierdzasz, że po forach się gada?

 

Gdzie tu sprzeczność? Prawdziwy hype to by był po nowym trailerze.

I nie na forach tylko na głównej reddita i milionie wyświetleń na YT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

gdyby nie fabuła , dialogi i klimat swiata to bym nie ukonczyl wieśka3 bo gameplay był mocno sredni a walki z bossami słabe, dla odmiany assasin odyssey miał odwrotnie (te elementy ktore w wiesku były słabe tam były lepsze, reszta z kolei na odwrót )

Zgadzam się. Przeszedłem W3 dwa, albo trzy razy. Już nie pamiętam. ;) Próbowałem ostatnio odpalić Wieśka. Ściągnąłem sobie gierkę, nawet mody poinstalowałem, ale bardzo szybko się od tej gry odbiłem. Jeśli zna się fabułę i każde zadanie, to nie ma tutaj nic, co przyciągnęłoby uwagę gracza.

Co do AC:Odyssey to mam inne odczucia. Może walka jest trochę lepsza niż w W3, ale reszta? Skalowanie poziomu przeciwników to jeden z najgorszych grzechów jakie można popełnić przy projektowaniu gry RPG. I fakt, skalowanie jest widoczne w wielu grach, w tym w uwielbianym przez wszystkich (i przeze mnie) Skyrimie. Tyle, że w takim Skyrim nadal czujemy sens rozwoju postaci, a w AC:Odyssey nie za bardzo. Po co na kolejne lvl? Żeby iść sztucznie utartą ścieżką zaplanowaną przez developerów, którzy uważają swoje dzieło za sandboxa? Po co nam dobry ekwipunek, skoro za kilka leveli będzie do wyrzucenia, a ulepszanie go na wyższych poziomach to tak duży koszt, że szybciej znajdziemy coś nowego niż zbierzemy materiały.

 

Seria TES, mimo że od czasów Morka przeszła wiele uproszczeń, nadal jest dobrym przykładem tego jak zrobić świetnego sandboxa RPG, który za każdym razem będzie wciągał gracza tak samo. Nie wystarczy dać otwartego świata i powiedzieć "róbta co chceta", trzeba jeszcze zaprojetkować rozgrywkę w taki sposób, aby gracz czuł sens rozwoju postaci i eksploracji świata, żeby czuł z tego satysfakcję. Sztuczne zmuszanie gracza do tych czynności wywołuje u mnie odwrotny efekt i odrzuca od gry - tu mam na myśli szczególnie Asasyny.

 

Za to zarówno W3 jak i AC:Odyssey to dobre przykłady tego jak gier cRPG nie powinno się projektować. Szczególnie, jeśli jak w przypadku AC:Odyssey gra jest uważana za sandboxa. Naprawdę niewiele trzeba zrobić, żeby rozgrywka sprawiała przyjemność i miała sens, można przecież iść utartymi już szlakami, jeśli nie ma się środków na zaprojektowanie czegoś bardziej oryginalnego. Nie rozumiem zatem dlaczego deweloperzy uparcie wrzucają skalowanie i losowość tam, gdzie pasuje to jak garbaty do ściany.

 

Boję się jak będzie wyglądał system przedmiotów w Cyberpunku.

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie jest jak. W3:

- słaby rozwój postaci

- słaby system przedmiotów

- słaba eksploracja

Żadnego z tych elementów nie nazwałbym słabym. Z pewnością jest duże pole do poprawy. Częściowo, jak w przypadku eksploracji, mamy do czynienia z klątwą sandboksów. Mało która gra o tej konstrukcji, jest w stanie dostarczyć sensowny i pozbawiony schematów content. Takie same obawy mam co do CP2077, ale nie mogę powiedzieć, że szczególnie zaprzątają mi one głowę. Całościowo W3 to nadal klasa sama dla siebie, jeśli w przypadku kolejnej produkcji uda się osiągnąć podobny poziom, to dla mnie będzie to już sukces. A to że jest sporo rzeczy do poprawienia, działa tutaj tylko na korzyść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...