Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Wyjdzie na Ps5 to zobaczymy co podrasują.

Nie będą podrasowywać nic ponad wersję PC, szkoda czasu i pieniędzy na to.

 

Czepiacie się grafiki jakby to ona była najważniejsza. Ważna jest sama rozgrywka i mechanika itp. Idealnym przykładem jest Crysis, który nic nie oferował ciekawego oprócz oprawy graficznej.. Bo sama gra była drętwa jak zużyta skarpeta

 

Pytanie co lepiej dostać? Gre pokroju Crysis, gdzie gra nudziła już po paru godzinach grania? Czy lepiej dostać coś takiego jak Deus Ex, który miał świetny gameplay ale za to graficznie odstawał od wielu innych gier.

 

Oczywiście, że to drugie ale pamiętajmy, że grafika też tworzy klimat ;) Im bardziej jest ona realna tym mocniejsze może choć nie musi być poczucie immersji.

 

W jaki sposób design świata oberwał? Wierzysz w to, że jakby to wyszło od razu na PS4 to co? Więcej otwartych budynków? Więcej ludzi na ulicach? Nie wierzę w to.

 

Wycięli choćby sporą ilość drzew o które swego czasu była niezła burza, zredukowali ilość małych szczegółów jak np śmietniki przy domach (można się śmiać jak ktoś chce), które dawały wrażenie, jeszcze bardziej realnego świata a nie pustych placów z domkami, zamknięto przynajmniej lokal Tequi-la-la(na pierwszym trailerze był wyraźnie otwarty), zrezygnowano najwyraźniej z lokali z jedzeniem, przy których mimo wszystko stoją ludzie co wygląda idiotycznie i aż dziwne, że Rockstar tego nie usunął, konieczne było zrezygnowanie z lepszego AI policji. Nie chce mi się przekopywać całego wątku beta hunt na gtaforums ale przykładów jest sporo.

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy też walka z Sasqutach- pomiędzy kolejnymi zamachami młota można sobie spokojnie uciąć partyjkę sapera.

Jej ruchy powinny być szybsze i mniej przewidywalne, młot mieć większy zasięg, no i zakładając zwierzęcą siłę- jesteśmy na hita (jak w walce z Havlem w Dark Souls 1).

Dawno większych bredni nie czytałem - litości, pogódźcie się z tym że to jest aRPG, nie kolejne Soulsy. Mało wam ich jeszcze? Spokojnie zrobią kolejne Sekkiro albo inne Dark Souls LVII.

 

Ja nie spodziewałem się od początku super dopieszczonego gameplay'u, bo to RPG, czyli tabelki i statystyki muszą tu mimo wszystko jakoś działać. Nie znaczy to, że walka w wRPG musi być kiepska i drewniana jak w Gothicu, był Mass Effect 2 i 3, a nawet - pod tym względem - Andromda, był Wiesiek, nawet Technomancer dawał radę... No i właśnie - ja w samym gameplayu paradoksalnie nie widzę niczego gorszego. Niektóre animacje mogłyby być lepsze, ale inne są naprawdę dobre.

 

Mnie bardziej zasmuciły/nie porwały dwie rzeczy - miejscami grafika oraz fakt, że w tym pociętym czymś kompletnie nie było czuć jakiegokolwiek charakteru gry. Zeszłoroczny gameplay, a nawet tegoroczny teaser pokazały mi grę ze znacznie, znacznie lepszej strony, znacznie bardziej pozwoliły poczuć, jak w to się potencjalnie będzie grać i znacznie bardziej zachęciły do zakupu. ZWŁASZCZA zeszłoroczny gameplay, który był spójny, długi i całkiem klimatyczny, a że nie pokazał jakiejś tam smyczy, jednego rodzaju hakowania więcej i jednej animacji zabójstwa od tyłu? Ale była tam intensywna walka, był boss, była jakakolwiek dłuższa rozmowa... I był klimat, klimat, podobnie jak w tegorocznym teaserze.

 

Tym razem to kapiszon, kapiszon klejony na szybko, bo pewnie niespodziewana i szybka była decyzja o rezygnacji z PAX (nie wiem z jakich powodów).

 

Marketingowo pierwsza wpadka CPDR moim zdaniem.

Obiecali, więc musieli coś pokazać, i wyszło jak wyszło.

 

A UI naprawdę dobry i w umie dochodzę do wniosku że jego większe uwspółcześnienie (np. inne kolory) zrobiłyby mu krzywdę.

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy było więc wrzucam

 

Disclaimer: this video was recorded in 1080p and upscaled to 4k to utilise YouTube’s higher bitrate for 4k videos.

 

Także to tyle z gameplayu w 4K o który ktoś pytał. Prezentowanie pecetowej wersji w 1080p zalatuje mocno 2010 rokiem, tak tylko mówię. Nie ma się co dziwić, że wyglądało to słabo na prezentacji a ja się dziwiłem co takie wszystko rozmazane. Brawo CDPR, kolejna wpadka :E Wyczuwam konkretną paćkę na obecnych konsolach skoro do przedpremierowych prezentacji podchodzą tak zachowawczo.

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale poprzedni gameplay też był w 1080p. I oba wyglądają podobnie. Nie rozumiem skąd ta paranoja co do grafiki. Faktycznie grafika wygląda bardzo nierówno:

 

WIcdjSo.jpg

 

Ale poza tymi pojedynczymi przypadkami efekt psuje głównie niska rozdzielczość i kompresja. Będzie okej, chyba nikt nie oczekiwał czegoś więcej na tytuł cross-genowy?

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, masz rację. A tych kwadratowych puszek nawet nie skomentuję, nawet na to zabrakło mocy? :lol2: Gra może być naprawdę dobra ale skoro w grę jeszcze nie mieliśmy możliwości zagrać to można jedynie komentować grafikę i to co pokazali na gameplayach :D

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tyle mocy, co budżetu. Możliwe też, że to model tymczasowy, ale raczej w takim razie nie pokazywaliby go publicznie. Trochę niepokojące, ale raczej nie wpłynie bezpośrednio na wrażenia z rozgrywki. Gorzej, jeśli z powodu braku budżetu ucierpią inne elementy gry.

 

Mi to zupełnie nie przeszkadza. Tym bardziej, że ostatnio gram w gry dość biedne graficznie i bawię się lepiej niż w tych nudnych AAA z super grafiką. szczerbaty.gif Pod względem grafiki jestem już naprawdę przyzwyczajony i wyrozumiały. No chyba, że gra wygląda jak kupa a działa jeszcze gorzej, na to nie ma usprawiedliwienia.

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może taki mają design... :E

Też mnie to trochę "rozwaliło", chociaż sam nie zwróciłem początkowo uwagi ;)

Może to tylko placeholdery...

 

Ech, dlaczego oni to w ogóle wydają na zwykłego X-a i PS4? (No dobra, wiem, kasa) Sam mam słaby PC i żaden ze mnie przedstawiciel PC Master Race, nawet w Wildlands nie mogę komfortowo pograć w znośnych detalach i 60 FPS, i dopóki nie kupię co najmniej nowego Ryzena, to się to nie zmieni, no ale takie wpadki w 2020?

 

Nib pierdoła bez znaczenia, ale jednak razi... Takie puszki to faktycznie Half-Life 2, DOOM 3, Far Cry 1 i okolice...

 

No chyba, że naprawdę mają mieć taki design, easter-eggi, oczka, wicie, rozumicie...

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Budżetu na model puszki? Przecież to byle designerowi zajmie maksymalnie 10 minut, nie mówię o teksturach.

 

Nie tyle mocy, co budżetu. Możliwe też, że to model tymczasowy, ale raczej w takim razie nie pokazywaliby go publicznie. Trochę niepokojące, ale raczej nie wpłynie bezpośrednio na wrażenia z rozgrywki. Gorzej, jeśli z powodu braku budżetu ucierpią inne elementy gry.

 

Mi to zupełnie nie przeszkadza. Tym bardziej, że ostatnio gram w gry dość biedne graficznie i bawię się lepiej niż w tych nudnych AAA z super grafiką. szczerbaty.gif Pod względem grafiki jestem już naprawdę przyzwyczajony i wyrozumiały. No chyba, że gra wygląda jak kupa a działa jeszcze gorzej, na to nie ma usprawiedliwienia.

 

Ja obecnie gram w Shadow Warrior z 2013 roku (kupka wstydu liczy sobie trochę gier) i na grafikę nawet nie zwracam uwagi bo gra jest dobra :)

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to tylko placeholdery...

Ale wtedy raczej nie pokazywaliby tego publicznie.

 

Budżetu na model puszki? Przecież to byle designerowi zajmie maksymalnie 10 minut, nie mówię o teksturach.

Jeśli chodzi o jeden model, to wtedy to co napisałem wyżej rzeczywiście nie ma sensu, ale obawiam się, że ten problem występuje w znacznie większej skali. :(

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego oni to w ogóle wydają na zwykłego X-a i PS4? A zresztą, skoro musieli, trzeba to było przyciąć jak Wieśka na Switcha. Sam mam słaby PC i żaden ze mnie przedstawiciel PC Master Race, nawet w Wildlands nie mogę komfortowo pograć w znośnych detalach i 50 FPS i dopóki nie kupię co najmniej nowego Ryzena się to nie zmieni, no ale takie wpadki w 2020?

Nib pierdoła bez znaczenia, ale... No chyba że naprawdę maja mieć taki design, easter-eggi, oczka, wicie, rozumicie...

Z tego samego powodu co R* wydał GTA V na Xbox360/PS3, gra zbyt długo powstaje z myślą o obecnym sprzęcie żeby wywalać kilka lat pracy do kosza ;) Mam nadzieję, że geometria w tej grze nie będzie kłuć w oczy tak jak te puszki bo by było słabo.

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I dlatego nie powinni pokazywać WiP

 

Milion stron o puszkach i wyglądzie Keanu xD W ogóle to anulować preordery i gra wygląda na 1/10 - oszukali nas!

 

Chyba jednak EA ma rację - dymać ile wlezie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale ja generalnie tego nie kumam, geometria tych puszek zaważyłaby na wydajności? Z tosterami jest aż tak źle? :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wy się nie znacie. To są po prostu puszki o nowoczesnym designie :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale ja generalnie tego nie kumam, geometria tych puszek zaważyłaby na wydajności? Z tosterami jest aż tak źle? :E

Każdy dodatkowy wielokąt(polygon) to dodatkowe obciążenie dla CPU. Podejrzewam, że na obecnych konsolach i tak już wszystko jest pod korek.

 

https://www.youtube.com/watch?v=FknHjl7eQ6o

 

3:38. A co to za przełączający się cień na budynku po lewej? Albo to bug albo takich kwiatków będzie więcej :E

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I dlatego nie powinni pokazywać WiP

 

Milion stron o puszkach i wyglądzie Keanu xD W ogóle to anulować preordery i gra wygląda na 1/10 - oszukali nas!

 

Chyba jednak EA ma rację - dymać ile wlezie.

Pre ordery to głupota więc akurat anulowanie jest oznakiem rozsądku, a nie paniki.

 

 

Nie będę się wypowiadał na temat grafiki bo dla mnie może to wyglądać jak Deus Ex HR i zakładając, że cała reszta będzie na odpowiednim poziomie będę zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I dlatego nie powinni pokazywać WiP

 

Milion stron o puszkach i wyglądzie Keanu xD W ogóle to anulować preordery i gra wygląda na 1/10 - oszukali nas!

 

Chyba jednak EA ma rację - dymać ile wlezie.

Czyli co, "święty CDPR" to już nie można wyrazić swojej opinii, nawet jeśli dotyczy strony wizualnej gry?

Mi akurat grafika nie przeszkadza, ale forma w jakiej Redzi zaprezentowali ten materiał już tak.

Do tego zauważyłem brak "przerywników dialogowych" z Widoku TPP, słabo wyglądającą walkę i AI, sztywno wyglądające "skradanie", brak perkow socjalnych (jak charyzma, zastraszanie, wdzięk, elokwencja itp.)

Po tym materiale, wygląda to dla mnie jak shooter z elementami RPG, gdzie wybory sprowadzają się do "rozwalić mu mózg, czy go zhakować".

Obym się mylił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oglądam to video na yt i myślę sobie "fajnie, podoba mi się to co widzę, ale będzie giera". Po chwili czytam komentarze pod filmikiem i "hmm, mają rację - śreeednio to wygląda". Wchodzę po chwili na laba i czytam komentarze i już wiem, że to będzie totalny gniot niewarty czapki gruszek. Następnie odpalam fajka, chwila refleksji i myślę sobie "co te dzieci smartfonów w ogóle pier@!#$, niech se lepiej posłuchają trapu z autotune zamiast tak pitolić i obrzydzać mi jedyną grę na którą naprawdę czekam".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tego zauważyłem brak "przerywników dialogowych" z Widoku TPP

Przecież dialogi od początku miały być i były w FPP. CD Projekt RED niczego innego nie zapowiadał.

Perki, o których mówisz, będą obecne w grze.

 

A co do wyborów i możliwości - ja tu konkurencji żadnej nie widzę. Tę grę będzie można ukończyć całą (a będzie to pewnie 50+ godzin) bez zabijania kogolwiek. Nawet gdy zadanie może pójść nie tak, bo zrobimy coś "nieprzewidywalnego", to misja się nie zakończy, tylko będziemy żyć z konsekwencjami. Same możliwości hakowania zapowiadają się na bardziej rozbudowane niż to, co mieliśmy np. w Deus Eksach.

 

Jeszcze nawiązując do wcześniejszych wypowiedzi dotyczących strzelania. Z tym systemem jest tak, że to nigdy nie będzie tak płynne i dynamiczne, jak w ostatnim Doomie czy Rage'u 2. Chcąc nie chcąc, to właśnie nie jest FPS, tylko RPG, więc walka opiera się w jakimś stopniu na statystykach i mimo to wygląda to o niebo lepiej niż np. w Mankind Divided czy Alpha Protocol (to tak a propos "drewna"). Ludzie dostaliby Dooma, to by marudzili, że Cyberpunk to czysty FPS, nie RPG. Jak jest na odwrót - to dopiero byłby płacz, jakie to tragiczne, wystarczy poczytać wypowiedzi niedzielnych graczy o Alpha Protocol. :E Jest to kwestia odpowiedniego wyważenia i na dotychczasowych materiałach wygląda to co najmniej przyzwoicie, na pewno nie jest to element, którego mieliby się wstydzić, a myślę, że do premiery jest tu jeszcze pole do poprawy, tak samo w kwestii animacji (niekoniecznie tylko tego).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież dialogi od początku miały być i były w FPP. CD Projekt RED niczego innego nie zapowiadał.

Perki, o których mówisz, będą obecne w grze.

To sorry musiałem przegapić, mimo wszystko fajnie by było przynajmniej w niektórych zobaczyć "emocje V".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, co do walki zgadzam się z qjinem.

 

Jeszcze taka refleksja - ten materiał położyły dodatkowo chusteczkowe ujęcia.

Może miało być filmowo, czy coś, ale jak materiał nie jest w 4k, a silnik nie wspiera super-duper cinematic depth of field, a wszystko nie błyszczy sie jak psu jajca do góry podszewką, to dostaję w efekcie fascynujące ujęcia wielkiego billboardu albo beżowego asfaltu - tak fascynujące, że w życiu nie przyszłyby mi do głowy, chociaż mój zmysł operatorski jest żaden... a tutaj takich najazdów jest co najmniej kilkanaście.

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to lipa wyszła. Wyglądało to jak zlepek fanowski z kilku krótkich trailerów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to lipa wyszła. Wyglądało to jak zlepek fanowski z kilku krótkich trailerów.

Lipne sa kometarze ludzi nie rozumiejacych co chcieli pokazac. Rok temu pokazali zadania i projekt graficzny a wczoraj styl rozgrywki oraz smaczki w grze co zostalo bardzo dobrze wypunktowane podczas prezentacji. Rozumiem ze co pokaz ma byc walkowany gameplay jedno i to samo.

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co, hype train się wykoleił? Ale to chyba tak jest kiedy gra się zmienia parokrotnie podczas budowania. Możliwe że trailer który dostaliśmy rok temu na E3 to był kompletnie inny build, a teraz kiedy powinni szlifować grę okazuje się że trzeba "downgrejdować", bo PS4 nie wyrabia ;) Zimny kubeł został wylany, a jeszcze będzie szansa na parę takich i może w końcu ludzie się obudzą z PRowej magii CDPR. Może w końcu ludzie się dowiedzą że CDPR to Janusz wśród IT.

 

Jedyny pozytywny aspekt, jeśli CP nie sprzeda się tak jak według założeń, szybciej zobaczymy Wieśka 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Zamiast Wieśka 4 wolałbym CP 2088 :E. Albo coś jeszcze innego. Space-opera od CDPR...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie wykoleiło, parę osób zrzędzi, ale odbiór ogółu jest pozytywny. Oficjalny kanał to 109 tys. lajków i 2 tys. dislajków. Przy innych źródłach wygląda to podobnie.

 

Zrzędzą głównie te same osoby, co zrzędziły od ubiegłorocznego trailera.

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Tyle teorii. A gdy idziesz miastem i neony dają 1100 nit zamiast 600-700 to różnica jest kosmiczna
    • Monitory qd oled w oknie 10% nie przekraczają 500 nitów, gdzie oledy od LG serii C w oknie 10% mają 700-800 nitów, więc sorry ale się nie zgadzam. Mam w domu DW (po 2 latach ten monitor jest wciąż w topce najbardziej ogarniętych hdr na monitorach) i C3 42 - ten drugi lepiej wypada w hdr (jasność w oknie 10% i większy ekran robią swoje). Co do  Cyberpunk to też obecnie gram w 4k i polecam te dwa mody i ustawienia (wklejam poniżej). Dzięki nim ta gry wygląda lepiej jak nigdy. I highly recommend Cyberpunk 2077 Nova LUT Mod (HDR variant under the Update section + Optional ENV File "Raster", even if you use PT in-game) + setting in-game HDR10PQ + Midpoint 3 + Max HDR Luminance 25% more than your actual display luminance in nits (e.g. 2.000 nits if you have a 1.500 nits TV) + Saturation 0. Then you can also install HD Reworked Project Mod for much better textures (Ultra Quality if you have 16GB VRAM, otherwise Balanced). Performance may take a small hit but you can recover it by just lowering both in-game Volumetric Clouds and Ambient Occlusion settings to Medium (with no noticeable differences).
    • To przy następnym wywaleniu sprawdzę. Jak nie mam internetu to w menadżerze urządzeń nie widać pozycji Intel i225 i w sumie to nic nie mogę zrobić z kartą wtedy.    win 11
    • Dzięki za odpowiedź Dirian i wyjaśnienie z tą obudową. W takim przypadku i po domiarach stwierdzam, że obudowa się zmieści - trochę na styk na szerokość, ale z przodu i z tyłu będzie luźno i przestronnie:) No właśnie - dylematy, dylematy. Chyba jednak skłaniałbym się do tego RTX 4060 Ti 16GB, bo jeśli dobrze rozumiem, to jest on nawet nieznacznie szybszy od RX 7700 XT - oczywiście za dopłatą:) Tylko zastanawiam się, którą konkretnie wersję, bo myślałem o tej https://proline.pl/gigabyte-geforce-rtx-4060-ti-gaming-oc-16gb-gddr6-dlss-3-gv-n406tgaming-oc-16gd-p8118871, ale widzę, że już niedostępna i pytanie czy brać inną - jeśli tak, jaką, czy czekać aż będą mieli dostawę - pytanie czy będą mieli na ten model czy to już wychodzi ze sprzedaży. Druga kwestia, czy decydując się na tego RTX 4060 Ti 16GB pozostałe komponenty można zostawić według tego co podesłał forskoczek20 i będzie się to wszystko razem ładnie zgrywało i działało w sposób optymalny? Ostatecznie chyba jednak będę sam to składał, żeby móc w pełni odczuć fun z nowego sprzętu i wrócić trochę do tych lat minionych, kiedy jako dziecko rozpakowywało się prezenty:) Stąd pytanie - czy coś należałoby dorzucić do tej listy zakupów i czy są jakieś dobre programy, żeby ogarnąć sterowniki, aktualizację BIOS itd., czy jednak najlepiej brać wszystko ze stron producentów i instalować ręcznie? 
    • https://www.itemfix.com/v?t=hrpf5c
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...