Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Jeden plus co może cieszyć już teraz i pojawia się niejednokrotnie  we wrażeniach to naprawdę dobre AI Jackiego który nam towarzyszy i naprawdę się przydaje potrafi sobie sam poradzić nawet i poczyścić, wypada mieć nadzieje że za każdym razem gdy ktoś nam będzie towarzyszyć to AI będzie działać dobrze.

A tak ogólnie to polecam odsłuchać sobie tego 

Hype rośnie szczególnie jak ktoś zwraca uwagę na detale które naprawdę robią różnice w rozgrywce.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Detale wychodzą powoli na wierzch po tej fali rozczarowania jaka ogarnęła wiele osób, w tym i nas. Za chwilę będziemy się znowu jarać byle czym :D

BTW czy CDPR zapowiedział kiedy będą następne odcinki NCW? Co miesiąc na przykład? Czy w nieregularnych datach? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
42 minuty temu, stark2991 napisał:

BTW czy CDPR zapowiedział kiedy będą następne odcinki NCW? Co miesiąc na przykład? Czy w nieregularnych datach? 

Mają być co kilka tygodni mniej więcej i mają być trzy odcinki Night City Wire, ale wiadomo zawsze może coś się zmienić.

Na 100% na pewno za to zareaguje UBI przesunie premierę AC Valhalla by uniknąć CP2077 :E  boją się jak ognia, wchodzić w drogę, więc zaraz na konferencji Ubi pewno przesunięcie premiery Asasyna "spowodowane oczywiście chęcią dopracowania"

Edytowane przez frog67
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@frog67 Im to akurat może wyjść na dobre ?

Obejrzałem filmik który wrzuciłeś. Nawet spoko ta laska opowiada, nie nudziłem się. Ale do rzeczy. Zwróciłem uwagę na jeden fajny szczegół - ta laska zhackowała chip od Militec'u i usunęła z niego wirusa. A przez to misja kończy się tym, że gracz walczy razem z gangiem Maelstrom przeciwko Militec'owi. Nie ma walki z bossem, bo boss walczy po "naszej" stronie. No to jest ciekawe podejście do zagadnienia :) 

A z tego 3-godzinnego filmiku z TVGry wiadomo, że ta misja będzie mieć aż 8 różnych scenariuszy. Poznaliśmy jak dotąd chyba połowę. Nieźle.

I jeszcze jedna rzecz - większość tego co nam pokazano pochodzi z samego początku gry. I już tam są takie złożone i wielowarstwowe misje. Noo, CDPR się nie pier... :D Mam tylko nadzieję, że to nie jest wyłącznie pokazówka pod gameplaye tylko cała gra taka będzie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
8 minut temu, stark2991 napisał:

 

zhackowała chip od Militec'u i usunęła z niego wirusa. A przez to misja kończy się tym, że gracz walczy razem z gangiem Maelstrom przeciwko Militec'owi. Nie ma walki z bossem, bo boss walczy po "naszej" stronie. No to jest ciekawe podejście do zagadnienia :) 

 

Można jeszcze rozegrać to tak że znajdujemy poprzedniego bossa gangu Maelstorm (jest on uwięziony i Royce maczał w tym palce bodajże :E  ) więc wypuszczamy starego bossa robi się wojenka wewnętrzna Royce ucieka a my mamy starego szefa i Maelstorm po swojej stronie :E 

Edytowane przez frog67
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, stark2991 napisał:

Detale wychodzą powoli na wierzch po tej fali rozczarowania jaka ogarnęła wiele osób, w tym i nas. Za chwilę będziemy się znowu jarać byle czym :D

BTW czy CDPR zapowiedział kiedy będą następne odcinki NCW? Co miesiąc na przykład? Czy w nieregularnych datach? 

Ja cały czas podhajpowany jestem od początku. Ani razu nie zatraciłem nadziei w tej projekt. :P A po tych filmikach,  a zwłaszcza po w wypowiedzi Pawła Sasko jestem mega spokojny.  Trzeba przyznać, że konkretnego gościa od pr tam mają. :D

NCW następne? Cytuje z ostatniej wypowiedzi tej dziewczyny (prowadzącej): "for a couple of weeks". :E Może będzie następny na tym evencie Xbox July?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
31 minut temu, stark2991 napisał:

Zwróciłem uwagę na jeden fajny szczegół - ta laska zhackowała chip od Militec'u i usunęła z niego wirusa. A przez to misja kończy się tym, że gracz walczy razem z gangiem Maelstrom przeciwko Militec'owi. Nie ma walki z bossem, bo boss walczy po "naszej" stronie. No to jest ciekawe podejście do zagadnienia

Generalnie można będzie ominąć końcową walkę w quescie  z bossem już podczas samej rozmowy wcześniej przykładając mu np. spluwę do głowy.  Rozwiązań takich ma być ponoć sporo. 

 

Któregoś z tych dni bym się spodziewał kolejnego pokazu NCW. 

Edytowane przez Jaycob
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, blubaju napisał:

Ja natomiast w ogóle nic nie oglądałem co dotyczy CP2077. Już raz śledziłem pokazy gameplayów jak i przedpremierowych recenzji i przez to straciłem zainteresowanie zanim gra się pojawiła. :szczerbaty:

:E Ja tylko ten pierwszy który pokazali i więcej już nic nie oglądam.

3 godziny temu, lukadd napisał:

Myślę, że Redzi będą dziobać nad tą grą tyle ile potrzeba, a jak będzie mus to i jeszcze raz przesuną premierę, aby dopracować grę.

Sam nie robię preordera,  czekam, aż sytuacja się rozwinie, do premiery jeszcze ładne kilka miesięcy, ale liczę, że zagram na ~premierę(kiedy by miała nie być :E) w dopracowany produkt.

Pożyjemy zobaczymy, nic mnie nie zdziwi,  preordera też nie składam, po prostu kupię jak już uznam, że to czas na Cyberpunka ;)

2 godziny temu, ODIN85 napisał:

Możesz brać w ciemno a jednocześnie nie kupisz na premierę:hmm:

Jak wyżej, nie ma to żadnego znaczenia, Wiedźmina kupiłem na premierę (pudełko) i leżało na półce dobrych kilka miesięcy, zanim zacząłem grać. Tutaj też nie będę grał na premierę, tylko jak grę już w miarę połatają, więc, czy kupie na premierę i będzie leżeć, czy po jakimś czasie, to nie ma znaczenia, ale kupie na pewno. Mogę brać w ciemno, na zasadzie, że bez czytania recenzji i forum, jestem w stanie kupić grę, tylko z kilkoma producentami tak mam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

tgz9jjnsc5851.jpg

Kolejny smaczek. Fragment  tekstu piosenki Radiohead na tatuażu. :D  Niektórzy to mają oko. Pewnie klatka, po klatce analizują.

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem ten 20 minutowy gameplay i w sumie zero emocji. Drewnianie to wygląda. Jazda samochodem to jakaś lipa, na liczniku 100 mil na godzinę a toczy się jakby 60 kmh jechał. Toczą się 30 kmh na godzinę a silnik wyje jakby jechali na 1 biegu. Coraz bardziej mehowato to wygląda. Jedyny plus to to że kołnierz w kark nie wchodzi jak postać rusza głową.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
5 godzin temu, Pentium D napisał:

Obejrzałem ten 20 minutowy gameplay i w sumie zero emocji. Drewnianie to wygląda. Jazda samochodem to jakaś lipa, na liczniku 100 mil na godzinę a toczy się jakby 60 kmh jechał. Toczą się 30 kmh na godzinę a silnik wyje jakby jechali na 1 biegu. Coraz bardziej mehowato to wygląda.

Ja tam nawet nie oczekuje od modelu jazdy cudów bo to nie samochodówka, tylko RPG.

W zasadzie z tytułów RPG to jazdę mieliśmy tylko w Andromedzie, do GTA nawet nie ma co porównywać bo GTA to nie ten gatunek.

W Deus Exach nigdy nie mieliśmy prowadzenia aut czy chociażby w tytułach PB, owszem w starym Fallout2 można było złożyć samochód ale ciężko to nazwać jazdą, raczej animacją przemieszczania się i tyle.

Ogrywający (część z nich ) zaznaczyła że rożne auta prowadzą się inaczej, i może być że Quadra będzie ci się źle prowadzić ale auta Nomadów już lepiej.

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam jak to będzie wyglądało na XBOX S. Na pewno nie kupię gry na premierę. Jedyne co ograłem na padzie to Wiedźmin 3, więc w ramach ćwiczenia mojej 40-letniej głowy z chęcią zagram w grę FPS na konsoli.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedna rzecz odnośnie modelu jazdy - nic nie jest finalnie przyklepane i może się zmienić.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli model jazdy jest zrealizowany podobnie jak w GTA V, czyli w postaci plików z parametrami dla każdego pojazdu, to zmiana takiego modelu to będzie chwila moment.

Widocznie postawili na dość prosty model jazdy, ale feedback z dema jest raczej negatywny więc można się spodziewać że to zmienią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Oby takie skupianie się na mniej ważnych rzeczach nie wpłynęło negatywnie np. na rozwój postaci czy eksplorację.

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
55 minut temu, frog67 napisał:

I jeszcze jedna rzecz odnośnie modelu jazdy - nic nie jest finalnie przyklepane i może się zmienić.

 

Gdyby model jazdy był zbliżony do tej z Forcy to było by grubo :D, aczkolwiek no nie oszukujmy się,  nie będę wymagał od gry RPG gry wyścigowej, od tego mam inne tytuły. Z tego co widziałem i słyszałem z wypowiedzi to mi w zupełności jak jest teraz i tak pewnie będę częściej korzystał z szybkiej podróży. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś chodzą ploty, że może nie być wsparcia dla gtx z serii 9xx. Jak tak zrobią to sobie strzelą w stopę strasznie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z Vulkanem? Mi gry lepiej chodzą na tym API. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, kadajo napisał:

Już samo oparcie gry na DX.12 spowoduje to że Maxwelle ucierpią jeśli idzie o wydajność, co prawda grę odpalisz ale wydajność może być co najwyżej przeciętna, jeśli nie marna, dopiero Turingi u Nvidii w pełni obsługują DX.12

Ciekawy test się zapowiada kolejny z gatunku 290X VS 970 GTX o ile da się na tych kartach zagrać :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra jest już zbyt daleko w produkcji aby nie dało się użyć jakiegoś tricku aby odpalić ja w DX11, zapewne te biblioteki są użyte przy konsolach ?

Ja tam się o wydajność nie martwię na swoim Pascalu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszytko zależy jak to zoptymalizją. Są gry gdzie różnica jest mała, są takie już z zauważalna różnicą tzn dx11 lepiej.

Np w RDR2 fps jest porównywalny teraz chodzi mi o Vulcan vs dx12, ale jakoś znacznie lepiej gra się na vulcanie. Karta to gtx970. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, AndrzejTrg napisał:

Wszytko zależy jak to zoptymalizją. Są gry gdzie różnica jest mała, są takie już z zauważalna różnicą tzn dx11 lepiej.

Albo tak jak w Shadow of the Tomb Raider gdzie tytuł w dx.11 działa duuużo gorzej niż w dx.12, szczególnie w miejscach procesorowych.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, na dx11 dla mnie Shadow był nie grywalny, shuttering i spadki fps.  Dobrze, że nie będzie tego przestarzałego sterownika. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, frog67 napisał:

Albo tak jak w Shadow of the Tomb Raider gdzie tytuł w dx.11 działa duuużo gorzej niż w dx.12, szczególnie w miejscach procesorowych.

Właśnie zapomniałem dopisać.

 

Akurat na tą gre nie czekam, więc laska,ale jakby mi zaczęli plotkować o valhali że nie będzie wspierać gtx9xx to by mnie coś strzeliło. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...