Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

28 minut temu, ODIN85 napisał:

Na końcu bo teraz konsole to główny rynek.

To zgadnij jaka gra jest najbardziej popularna na świecie.....

 

pasjans

 

Zainstalowana na 1,5 mld komputerów na świecie. :E

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Stjepan napisał:

To zgadnij jaka gra jest najbardziej popularna na świecie.....

  Pokaż ukrytą zawartość

pasjans

Zainstalowana na 1,5 mld komputerów na świecie. :E

Saper :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież myszka i klawiatura to już pewnie działa od początku, a dali pada ponieważ chcieli poznać opinie graczy na temat sterowania padem aby poznać opinie co jest dobre, a co do poprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to w niektórych relacjach z dema widziałem wzmianki o graniu klawiaturą i myszką, po prostu nie wszystkie skróty były przypisane albo były przypisane w dziwne miejsca, ale generalnie gra je obsługiwała. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 10.07.2020 o 20:38, Stjepan napisał:

To zgadnij jaka gra jest najbardziej popularna na świecie.....

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

pasjans

 

 

Zainstalowana na 1,5 mld komputerów na świecie. :E

Tak jak nie lubię się zgadzać z Odinem, to tutaj ma rację :E Cyber na konsolach przy premierze to będzie 60% dla konsoli, i 30-35% dla PC. Dopiero później PC nadrobi sprzedażą. Popularność nie ma tutaj nic do rzeczy bo każdy rynek ma inne dane i potrzeby, w grach AAA konsole po prostu rządzą. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, TheMr. napisał:

Tak jak nie lubię się zgadzać z Odinem, to tutaj ma rację :E Cyber na konsolach przy premierze to będzie 60% dla konsoli, i 30-35% dla PC. Dopiero później PC nadrobi sprzedażą. Popularność nie ma tutaj nic do rzeczy bo każdy rynek ma inne dane i potrzeby, w grach AAA konsole po prostu rządzą. 

No pewnie że masz rację, ale pasjans i saper jest na każdym komputerze z każdym Windowsem wszędzie tego się nie da przebić. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezmiennie mi się to podoba, DWIE konsole zgarniają po 33%, TAK SAMO jak PC, dlatego rządzą :E
Ja wiem, nie w każdej grze statystyki sprzedaży w pierwszym miesiącu/roku są tak równe, ale zdaje się, że w Wieśku były.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Zas

No akurat nie w tym przypadku, sprzedaż Wieśka 3 na PC była znacznie niższa w pierwszym roku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To będzie dobra gra, którą na pozycję 'bardzo dobra' może wyciągnąć rewelacyjna fabuła, budowanie historii, sposób opowiadania, kreacja świata. Wszystko inne (jak animacje, walka, pojazdy) będą pewnie tylko poprawne. Na mesjasza już dawno przestałem się nastawiać. Nie oczekuję 11/10, "tylko" bardzo dobrej gry.

Aha, liczę na dużą opcję modyfikacji interfejsu. Wiem, że to RPG, ale wysryw różnych znaczników, informacji i przede wszystkim tego licznika obrażeń.. no nie, po prostu nie.

Edytowane przez TmK
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 10.07.2020 o 16:44, Isharoth napisał:

Szczerze mówiąc wygląda to lipnie.

Niestety... coś czuje, że po porażce będą próbowali się wybić następną edycją Wiedźmina. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Never Preorder 

cyberpunk_2077_pismo_syndyk_tabletowo-67

 

aaxV902R_700w_0.jpg

Edytowane przez Minciu
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Minciu napisał:

Never Preorder 

I co to ma wspolnego z Cyberpunk 2077? Jeszcze ta nazwa pliku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, bleck napisał:

Niestety... coś czuje, że po porażce będą próbowali się wybić następną edycją Wiedźmina. 

Jasnowidz Jackowski normalnie :D

Niezależnie od tego czy CP2077 będzie sukcesem czy porażką to i tak kolejny w kolejce jest nowy Wiedźmin. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cyberpunk 2077 jest skazany na sukces - mniejszy lub większy (częściowo) zależności od tego, jaką jakość będzie ostatecznie prezentować, a można spodziewać się przynajmniej (bardzo) dobrej gry. Tytuł może okazać się rozczarowaniem, ale absolutnie nic nie wskazuje, że będzie porażką - pod żadnym względem. 

W kolejce to są dodatki oraz Cyberpunk 2077 Online. Reszta zależy od sukcesu finansowego gry. Jeśli będzie ogromny, tak jak się przewiduje, to na nowego Wiedźmina sobie jeszcze długo poczekamy.

Chyba że sukces przełoży się na znaczną rozbudowę zespołu deweloperskiego i będą w stanie klepać równocześnie dwie duże gry AAA (taki jest cel CD Projektu RED, ale będzie on zależny od wiadomo czego). 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, ODIN85 napisał:

No właśnie to mnie wkurza, będzie masa błędów a oceny od 8 w górę.

To nie Ubisoft, jeżeli tak jak w Wiedźminie fabuła będzie spójna, postacie dobrze nakreślone, oraz miodny gamepley cRPG to czemu mają być mniejsze oceny, to duży sandbox, w takich gra błędy i glitche to norma, a nie jakaś korytarzówka na 20h, tu widzę potencjał 100h i więcej gry, jak jeszcze wyjdzie wersja multiplayer to już w ogóle.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe kto pierwszy pęknie i przesunie premierę Ubi czy CDPR znowu :E chociaż teraz się zarzekają że żadnej obsuwy nie będzie.

Jeżeli już Valhalla i CP2077 wyjdą koło siebie to komu oberwie się mocniej? niby bardziej powinno to zaszkodzić CP  mocniej bo nowy tytuł, a taki AC to już wyrobiona marka, tyle że na Cybera dużo większy hype.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, frog67 napisał:

Ciekawe kto pierwszy pęknie i przesunie premierę Ubi czy CDPR znowu :E chociaż teraz się zarzekają że żadnej obsuwy nie będzie.

Jeżeli już Valhalla i CP2077 wyjdą koło siebie to komu oberwie się mocniej? niby bardziej powinno to zaszkodzić CP  mocniej bo nowy tytuł, a taki AC to już wyrobiona marka, tyle że na Cybera dużo większy hype.

AC to prostsza gra, bardziej schematyczna i rzemieślnicza robota, bez polotu i serca, a CP to nowość z tym czego nie ma AC, nie wiem jak to będzie zobaczymy. :E

Kiedyś pewna kapela metalowa wydawała nowe albumy co rok, co nowszy to większa kupa i kalka, ludzie się wkurzyli przestali kupować, recenzje też nie były dobre, więc chłopaki zrobili przerwę i od kilku lat wydają album co trzy, a czasami i co pięć lat i płyty są dobre znowu.

Edytowane przez Stjepan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Stjepan napisał:

AC to prostsza gra, bardziej schematyczna i rzemieślnicza robota, bez polotu i serca, a CP to nowość z tym czego nie ma AC, nie wiem jak to będzie zobaczymy. :E

Jak patrze na CP2077 od strony rpg i ile tam jest statystyk, umiejętności perków i ogólnych powiązań no to słabo się człowiekowi robi :E  Jak ktoś lubi takie babranie się w tabelkach cyferkach, bulidach to pewnie poczuje się jak w domu.

 

Kilka ciekawostek z niemieckiego artykułu przetłumaczone na Polski ( a cały artykuł to 19 stron) tu część

 

Z takich ciekawszych rzeczy:

Dokładniejszy opis tego co robią poszczególne atrybuty:

Budowa ciała - zdrowie i wytrzymałość, jak długo możesz przytrzymać wroga zanim Ci się wyrwie, strzelby, broń ciężka, ciężkie karabiny maszynowe, broń obuchowa, otwieranie drzwi siłą, wyciąganie ludzi z samochodów (przy kradzieży auta)

Inteligencja - rozwiązywanie złożonych problemów, szybkie hakowanie, pojemność cyberdeku, umożliwia interakcję z większą ilością obiektów, ujawnia ukryte ścieżki w świecie gry

Refleks - szybkość, zwinność i czas reakcji, uniki, trafienia krytyczne, szybkość ataku i poruszania się, posługiwanie się karabinami, pistoletami i ostrzami

Technika - tworzenie pancerzy i broni, posługiwanie się bronią typu technologicznego, większa efektywność przeciwko mechanicznym przeciwnikom

Opanowanie - radzenie sobie w stresujących sytuacjach, wpływa na trafienia krytyczne i odporności, na to jak szybko przeciwnicy mogą zauważyć Cię w trakcie skradania oraz twoją skuteczność jako cichego zabójcy

- 12 umiejętności rozdzielonych pomiędzy 5 atrybutów, każda z własnym drzewkiem rozwoju.

W Budowie Ciała mamy Walkę na Pięści, Atletykę (wytrzymałość fizyczna) i Anihilację (strzelby i broń ciężka),

w Inteligencji Hakowanie Urządzeń (oddziaływanie na otoczenie) oraz Hakowanie Celu (oddziaływanie na ludzi),

w Refleksie Pistolety, Karabiny i Ostrza,

w Technice Crafting (wytwarzanie przedmiotów) i Inżynierię (majsterkowanie, materiały wybuchowe, itp.),

a w Opanowaniu Skradanie się i Zimną Krew (obejmuje różne bonusy otrzymywane po tym jak twoje zdrowie spadnie poniżej 40%).

Drzewko każdej umiejętności liczy sobie około 20 perków, z czego niektóre mają 3 poziomy do odblokowania. Na samym dole każdego drzewka znajduje się cecha, czyli umiejętność specjalna, która wymaga uprzedniego wykupienia większości wcześniejszych perków

- od poziomu naszych atrybutów zależy ile perków możemy zainwestować w poszczególne umiejętności (obecnie maksymalny poziom każdego atrybutu wynosi 20)

- nie licząc perków i atrybutów (które rozwijamy punktami otrzymywanymi przy awansie na wyższy poziom), umiejętności takie jak Atletyka czy Hakowanie Urządzeń rozwijamy poprzez praktykę, za co też otrzymujemy dodatkowe bonusy z nimi związane. Rozwój tych umiejętności ma też wizualne przełożenie na rozgrywkę, gdyż im bardziej rozwiniemy umiejętność posługiwania się np. pistoletem, zaobserwujemy różnicę w animacjach przy posługiwaniu się tą bronią

- interfejs i menu utrzymane są w czerwono-błękitnej kolorystyce, dosyć podobnej do tej, którą podziwiać mogliśmy w teledysku Grimes

- w menu znajdziemy mapę (w formie trójwymiarowego hologramu, który możemy obracać i przybliżać), dziennik, wiadomości, bazę danych (glosariusz), ekwipunek i ekran postaci

- w kwestii obiektów obecnych na mapie, poza tymi o których mowa była już wcześniej, pojawia się tam też skup złomu (gdzie pewnie będziemy mogli sprzedać niepotrzebne graty) oraz szafki (czyżby odpowiednik schowka z Wiedźminów?)

- ekwipunek dzieli się na Plecak, Wyposażenie i Cybersprzęt. Na modyfikacje cybersprzętu znajdują się cztery sloty, a na broń trzy. Są też sloty szybkiego dostępu, pod które podpiąć można gadżety oraz przedmioty do spożycia. Oparty jest na systemie wagowym

- przedmioty w świecie gry dzielą się pod kątem jakości na powszechne, nietypowe, rzadkie, epickie, legendarne oraz unikalne, przy czym te ostatnie to faktycznie są przedmioty jedyne w swoim rodzaju, z własną historią i reputacją, jak na przykład pistolet Royce'a. Od ich poziomu jakości zależy liczba dostępnych slotów na modyfikacje. Status danego przedmiotu możemy podnieść za pomocą naszych umiejętności technicznych (czyli nawet z broni startowej możemy zrobić legendarną spluwę)

- ubrania nie mają domyślnie statystyk, nadajemy im je sami poprzez umieszczenie modyfikacji w odpowiednich slotach (możemy je także dodawać). Dzięki temu możemy nosić to, co odpowiada nam najbardziej wizualnie bez przejmowania się cyferkami

- cybersprzęt dzieli się na Active (aktywowany przez gracza), Triggered (aktywujący się w określonych warunkach) i Passive (działający w tle). Cybersprzęt ma takie same poziomy jakości jak inne przedmioty i w zależności od nich, zajmować może większą liczbę slotów. W naszym ciele mamy miejsce na trzy ulepszenia mózgu, jedno ulepszenie oczu, trzy ulepszenia układu sercowo-naczyniowego, dwa ulepszenia systemu odpornościowego, dwa ulepszenia systemu nerwowego, trzy ulepszenia skóry, jedno ulepszenie systemu operacyjnego oraz kilka ulepszeń szkieletu

- cybersprzęt można modyfikować za pomocą czegoś nazywanego fragmentami, co też zajmuje sloty na ulepszenia

- wytwarzane przez gracza przedmioty zazwyczaj są lepsze niż te pozyskiwane w świecie gry

- poza modyfikacjami do broni pokroju tłumika, można również modyfikować jej wygląd

- sekwencje z braindancem będzie można prawdopodobnie zignorować, ale wtedy będziemy musieli działać z mniejszą ilością informacji

- potwierdzony został dosyć szczegółowy system zniszczeń samochodów

- jeżeli za bardzo nabroimy w świecie gry, w pościg ruszy za nami (znany z pierwszego zwiastuna) Psycho Squad

- nazwy stacji radiowych w świecie gry

 

 

  • Vexelstrom Radio
  • Night FM
  • The Dirge
  • Radio Pebkac
  • Pacific Dreams
  • Morro Rock Radio
  • Body Heat Nation

 

 


- z ciekawostek odnośnie niemieckiej wersji językowej, Redzi zatrudnili nauczyciela francuskiego w celu nauczenia niemieckich aktorów użyczających głosów Haitańczykom odpowiedniego kreolskiego akcentu, a do roli Jackiego zatrudnili Niemca latynoskiego pochodzenia, który płynnie mówi po hiszpańsku

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up na pewno będzie ciekawie, na ciekawe questy też liczę, tak w Wieśku że się będę raz śmiał, raz mi będzie kogoś żal, a innym razem będzie WTF o co chodzi. :E CDPR może mnie pozytywnie zaskoczyć przeciwnie do Ubisoftu, gdzie jedyną fajną akcję jaką ostatnią pamiętam z ich gier to palenie pola zioła z FC3, a tak to nic. :E

Może CP2077 się zapiszę obok moich najlepszych cRPG XXI wieku którymi były Fallout: New Vegas i Wiedźmin 3. Te dwie gry mają u mnie 10/10 jeśli chodzi o XXI wiek.

Edytowane przez Stjepan
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, frog67 napisał:

Jak patrze na CP2077 od strony rpg i ile tam jest statystyk, umiejętności perków i ogólnych powiązań no to słabo się człowiekowi robi :E  Jak ktoś lubi takie babranie się w tabelkach cyferkach, bulidach to pewnie poczuje się jak w domu.

Nie czytałem, żeby było tego aż tyle, ale nawet jeśli, to się tylko wydaje przytłaczające. Pograsz trochę i wszystko zapamiętasz. Zresztą w grach najczęściej takie informacje są odpowiednio dawkowane i nie wrzucają cię od razu na głęboką wodę. Wątpię że w grze AAA zrobią nie wiadomo jak bardzo skomplikowane mechaniki. I to mnie najbardziej smuci, bo twórcy często idą w drugą stronę i starają się zrobić wszystko najprościej jak się tylko da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No już wiadomo czego się spodziewać w zalecanych Ampere (RTX3080) i nowe Navi (6900XT ?)

Wiadomo próg wejścia stosunkowo niski ale do maxa to będzie trzeba mieć maszynę

@Isharoth Właśnie wielu ogrywających podkreśla że to przede wszystkim RPG, bo statystyk umiejętności i całej reszty to tam jest ogrom, zresztą uniwersum CP od Mike'a to ponad 80 książek :E 

Wielu podkreślało że początek może być trudny i łatwo się pogubić, bo bez przerwy jesteśmy zasypywani informacjami o czymś i coś nowego jest nam przedstawiane.

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co do tej pory widziałem wygląda bardzo przecietnie, myślę że gra będzie dobra, solidna, ale daleka od tego czego oczekuję od twórców Wiedźmina 3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe, mocniejsze karty = po co się starać przy optymalizacji. :E

Życie pokazuje, że taki scenariusz jest jak najbardziej możliwy, tym bardziej biorąc pod uwagę opinie z dema, które technicznie działało strasznie na PC według opinii ludzi, którzy nie patrzyli tępo tylko na sam gameplay - obym się mylił...

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, caleb59 napisał:

Życie pokazuje, że taki scenariusz jest jak najbardziej możliwy, tym bardziej biorąc pod uwagę opinie z dema, które technicznie działało strasznie na PC 

Opinie są różne w kwestii wydajności, co tylko pokazuje jak bardzo niedopracowany to bulid, niektórym cięło i mieli spadki poniżej 30, a innym chodziło stabilne 60 w minimum,  a maksymalny framerate dobijał nawet pod 100... więc opinie różne.

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...