Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

zupełnie inaczej wyglądały pierwsze pokazy, np. akcja z panną w wannie czy montaż implantów. Animacje były dopieszczone, spójne i dobrze przechodzące jedna w drugą. Modele postaci były pełne polygonów, otoczenie pełne było detali.

Pamiętam jakie wrażenie na mnie zoriły tamte prezentacje który były po prostu wyreżyserowane od początku do końca (niby gameplay ale widać że była tam jakaś ingerencja) a jak wygląda szerszy fragment nad ktrórym już takiej kontroli nie mieli lub przyzwyczajają ludzi z tym co dostaną.

Jak ktoś jest noobem w tym temacie i gra od niedawna to łyka takie rzeczy i jest zachwycony bo to przecież CDP i Wiedźmin!!111!!. No cóż....

Ja widzę że gra dryfuje w stronę "jakoś to będzie"

Ponadto skończyłem TLoU II które robi totalą MAZGĘ graficzną z Cyberlola. Chyba dalej jestem na haju po tej grze - tak dobrze jest zrealizowana pod kątem graficznym i animacyjnym.

Edytowane przez Legoman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiadomo. GOTY to będzie kolejny kotlet od Ubi. :cool:

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Legoman napisał:

Ponadto skończyłem TLoU II które robi totalą MAZGĘ graficzną z Cyberlola. Chyba dalej jestem na haju po tej grze - tak dobrze jest zrealizowana pod kątem graficznym i animacyjnym.

nie porównuj oscryptowanej, upchanej QTE i cinematicami liniowej/pseudo-otwartej gierki do bardziej skomplikowanego open-worlda z masą wyborów, ścieżek i mechanik

jeżeli fabuła, rozwój postaci oraz same postaci, zadania główne/poboczne i klimat będą stały wysoko to graficzka + animacje schodzą na dalszy daleki plan

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, crush napisał:

No wiadomo. GOTY to będzie kolejny kotlet od Ubi. :cool:

Dobry pocisk nigdy nie jest zły :D :rotfl: 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Legoman napisał:

Ponadto skończyłem TLoU II które robi totalą MAZGĘ graficzną z Cyberlola. Chyba dalej jestem na haju po tej grze - tak dobrze jest zrealizowana pod kątem graficznym i animacyjnym.

No jesteś na haju najwyraźniej. Dobrze, że chociaż zdajesz sobie z tego sprawę bo przedawkowanie fanbojstwa zdrowe nie jest. Jasne, TLOU2 wygląda i rusza się świetnie ale serio porównujesz pod kątem grafy i animacji ekskluzywną grę, która rozmiarem i głębią jest jak kałuża przy oceanie Cyberpunka? No litości, ja wiem że to pclol a na dworze gorąco ale są jakieś granice.

Pod nowym Night city wire na kanale ign komentarze arcy optymistyczne a entuzjazm aż się wylewa a na pclabie klimat jak na stypie (i to bez alko). Ja tam widzę nadciągającą zajebistość a że będzie masa bugów i glitchy to żadna nowość bo zrobić takiego behemota bez nich to nawet najwięksi takiej magii nie umieją. No bo przecież w Skyrim są tryliardy polygonów, animacje są na poziomie mocap premium a błędów w detekcji kolizji ze świecą szukać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, sideband napisał:

Ale ta aberracja chromatyczna jest zbędna i wygląda to bardzo nienaturalnie.

Wciskają te rozmazywacze na siłę i czasem jest problem żeby je wyłączyć. W CP2077 pewnie będzie odpowiednia opcja w menu, tak jak to było w W3. Pomijając CA, screeny wyglądają bardzo ładnie i klimatycznie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Phoenixsuple napisał:

O kurcze, ladnie slonce przygrzalo :rotfl:

Albo okres dostała.

2 godziny temu, Legoman napisał:

Ponadto skończyłem TLoU II które robi totalą MAZGĘ graficzną z Cyberlola. Chyba dalej jestem na haju po tej grze - tak dobrze jest zrealizowana pod kątem graficznym i animacyjnym.

I wszystko jasne, jakiś fanboj wiadomo czego z PPE. Zobaczymy co się szybciej zestarzeje TLoU II czy Cyberpunk 2077 stawiam, że TLoU II tak jak wszystkie gry na konsole.

Edytowane przez Dozorca
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Isharoth napisał:

Wciskają te rozmazywacze na siłę i czasem jest problem żeby je wyłączyć. W CP2077 pewnie będzie odpowiednia opcja w menu, tak jak to było w W3. Pomijając CA, screeny wyglądają bardzo ładnie i klimatycznie. :)

To nie jedyna gra gdzie aberracja jest stosowana od czapy zamiast w momentach kiedy rzeczywiście może powstać. O rozmyciu w ruchu i innych tego typu bzdurach dyskusja jest raczej zbędna większość to wyłącza, ponieważ to nonsens + zbędne obciążenie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nonsens? Mnie się też czasem obraz rozmywa jak ruszam głową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te rozmycia różnego typu w grach nie wyglądają tak jak to widzisz podczas kręcenia głową i dlatego przeszkadzają.

Jedyne rozmycie do przyjęcia jest w samochodówkach i też nie jest to zawsze dobrze zrealizowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To miał być żart, że mi się w ten sam sposób obraz rozmywa, najczęściej w weekend'y. :E

Wiem, wiem. Wszelakie blury, abberacje i filtry od razu won.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro oskryptowanie to jedyna opcja żeby załapać taki poziom immersji jak w TLoU to ja nie widzę przeciwskazań. Dla mnie te skrypty w TLoU nie były odbierane negatywnie. Owszem wymaga to pracy...

Poza tym nie tylko o skrypty chodzi, modele postaci, włosy jak z początków lat 2000 w grach wideo to nie jest najlepszy prognostyk. Włosy są na poziomie Wiedźmina 3. Wyglądają tak źle że zacząłem na to zwracać uwagę często. (jak się raz zobaczy to już nie odzobaczysz ;) ) - jest problem z kolizjami przedmiotów,  i wieloma innymi rzeczami o których nie chce mi się pisać. To nie wygląda jak produkt finalny. Patrząc na rozmiar tej gry - niewiele się zmieni, a może się zmieni na gorsze jak trzeba będzie jeszcze "optymalizować" czyli ciąć detale a nie poprawiać kod...

W dniu 11.08.2020 o 00:37, qjin napisał:

Wiedźmin 3 na oficjalnych gameplayach też nie robił szczególnego wrażenia, zwłaszcza na tych pierwszych z konferencji Microsoftu, np. ten na bagnach... Też było sporo głosów niezadowolenia/rozczarowania.

Szczerze mówiąc, mnie się podobał bardziej jedynie tylko ten 30-minutowy gameplay z targów gamescom 2014, pozostałe nie były zbytnio nastrajające hurraoptymistycznie; resztę roboty robiły zwiastuny. 

Mam wrażenie, że niektórzy spodziewają się czegoś innego po tych odcinkach Night City Wire, a im pod względem formy bliżej do dzienników deweloperskich, w których skupiają się na konkretnych elementach. Może przy okazji gamescomu pokażą jakiś obszerniejszy zapis rozgrywki, o  ile w ogóle CD Projekt RED coś planuje w tym okresie. W każdym razie przed premierą na pewno coś się pojawi, bo w sumie wcale aż tak wielu konkretnych materiałów nie pokazali. 

Najnowsze materiały w najlepszej dostępnej jakości: https://www.gamersyde.com/news_cyberpunk_2077_details_lifepaths_and_weaponry-21764_en.html

co ty opowiadasz. Pamiętam zwiastuny video i pózniej gify z przejazdu Geralta na koniu po malowniczych terenach, wyglądało to jak z innej epoki, - jak bym przeskoczył o 3 generacje gier ubishitu do przodu. Mega daleki zasięg rysowania, roślinność na uber poziomie, falowanie drzew, pogoda, później przejazd przez wieś i miasto portowe, - przecież to była szczęka na podłodze. Nawet jak teraz odpalam Wiedźmina 3 to miło na niego popatrzeć - gra się kompletnie nie zestarzała. Spokojnie możan by ją było wydać w 2021 roku jako AAA.

Edytowane przez Legoman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Legoman   jak to sam ująłeś 

11 godzin temu, Legoman napisał:

 

Jak ktoś jest noobem w tym temacie i gra od niedawna (...)

 

Najwyraźniej jesteś zwykłym noobem skoro chcesz porównywać liniowego exa z open world.

44 minuty temu, Legoman napisał:

skoro oskryptowanie to jedyna opcja żeby załapać taki poziom immersji jak w TLoU to ja nie widzę przeciwskazań. Dla mnie te skrypty w TLoU nie były odbierane negatywnie. Owszem wymaga to pracy...

Oskryptowanie rodem z TloU w open world? Trolololol

43 minuty temu, Legoman napisał:

co ty opowiadasz. Pamiętam zwiastuny video i pózniej gify z przejazdu Geralta na koniu po malowniczych terenach, wyglądało to jak z innej epoki, - jak bym przeskoczył o 3 generacje gier ubishitu do przodu. Mega daleki zasięg rysowania, roślinność na uber poziomie, falowanie drzew, pogoda, później przejazd przez wieś i miasto portowe, - przecież to była szczęka na podłodze. Nawet jak teraz odpalam Wiedźmina 3 to miło na niego popatrzeć - gra się kompletnie nie zestarzała. Spokojnie możan by ją było wydać w 2021 roku jako AAA.

Opowiada jak było, nawet ktoś z dev team sie wypowiadał że jakby użyli renderu, który był na zwiastunach to żaden PC by z tym nie wydolił. Dodatkowo od kiedy grafika to wyznacnzik jakośći, niech będzie dobra, taka powiedzmy 7/10 to przy obecnych standardach i tak będzie się podobać a jak widać tytuł ma się bronić rozgrywką a nie grafiką...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po obejrzeniu ostatnich filmów z CP2077, hype u mnie zmalał z 20% do 1%. Nie będę się już powtarzał z grafiką, aberracją chromatyczną, z drzewami z Painta, ale mi lepiej wygląda stare Dying Light, które ukończyłem miesiąc temu ;). Czyżby optymalizacja? Albo porwali się z motyką na słońce z rozbudowaniem świata.  Miałem przeczucie, że Redzi nie umieją w takie klimaty. Wiedźmin był piękny, dobrze zoptymalizowany, duży, a tutaj..? Wolałbym dostać tytuł, który ma kosmiczne wymagania, ale wygląda. Nie no, szkoda gadać. Poza tym, mi się ten świat nie widzi. Albo sci-fi pełną gębą, albo współczesność, albo przeszłość. Bo tutaj wygląda jak GTA na sterydach.  Doszło u mnie do tego, że bardziej czekam na nowego Assassina, hahaha :D. Ale najbardziej na STALKER 2 i Dying Light 2 - na to sobie jeszcze poczekam...

Edytowane przez GS01
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@GS01 Nie ma to jak oceniać gry gdzie widziało się 5 min z kilkudzisięciu godzin kontra skończone tytuły, na domiar tego ocenianie przez pryzmat grafiki jakby to w nią się grało :E 

 

Ja tam hype nie mam i wydaje mi się że gra będzie na takie 8.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, joloxx9 napisał:

@GS01 Nie ma to jak oceniać gry gdzie widziało się 5 min z kilkudzisięciu godzin kontra skończone tytuły, na domiar tego ocenianie przez pryzmat grafiki jakby to w nią się grało :E

Widziało się ponad 1,5 godziny rozgrywki i innych materiałów prezentujących grę. Zapoznawało się  z recenzjami innych ludzi, którzy grali. Dla mnie to jest część opinii jaką sobie mogę wyrobić na podstawie tego, co udostępnili. Wiem, że zagram, wciągnie mnie fabuła i takie tam. Ale jak na tytuł, który ma być lepszy, NOWSZY niż Wiedźmin 3 to zapowiada się kiepsko, a wiem co mówię, bo śledziłem dzięsiątki takich premier i zawsze przeczucia się potwierdzały. No ale wiadomo - to może być wyłącznie moja subiektywna wizja.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale o nowym Assasynie to jednak jak najbardziej można się wypowiedzieć już po obejrzeniu 2min trailera bo przecież wszyscy wiemy jaki będzie. Taki jak wszystkie inne?

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gameplaye które pokazały że to będzie dokładnie to samo co w ostatnich cześciach po za nowym settingiem. Ale i tam zagram jak w każdego assassina :szczerbaty: jednak te gry maja to do siebie że pogram 2 godziny i już dalej nie moge, dopiero nastepnego dnia moge odpalić znowu. Cyberpunk mnogością wyborów i nowymi pomysłami pozamiata, mam nadzieje :szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czego wy oczekujecie od grafiki jak to multiplatformowa gra na konsole z 2013 roku ? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, GS01 napisał:

Po obejrzeniu ostatnich filmów z CP2077, hype u mnie zmalał z 20% do 1%. 

Znam więcej takich osób 

30 minut temu, ODIN85 napisał:

U mnie to samo, oby było chociaż te 45 fps w 4k na 3080.

Tyle to powinno być na 1080Ti bez RT. Oni chcą to wydać na PS4 i XO.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam obawy czy wyłączenie RT nie sprawi, że gra będzie miała poziom PS3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Assassyn wiadomo jaki będzie - kalka z Odyssey + usprawnienia. Świat wciągający przez pierwsze 40 godzin, potem nuda i powtarzalność. Całkiem inna liga. Dobre popykać w niedzielę. Natomiast Cyberpunk jak dla mnie, będzie musiał sporo nadrabiać fabułą, zadaniami, postaciami, relacjami, jeśli schrzanią walkę wręcz, jazdę samochodem, itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, crush napisał:

Dlaczego nonsens? Mnie się też czasem obraz rozmywa jak ruszam głową.

Tez tak czasem mam jak sie napije i wlasnie motion blur akceptuje w grach tylko do symulowania upicia, nacpania, zatrucia, szoku czy choroby postaci ktora gramy, wtedy to sie dobrze sprawdza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Motion blur też trochę poprawia odbiór 30fps, must-have na konsolach :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...