Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba być typowym konsolowym fanbojem z PPE który nie zna się na grach aby mówić, że ta gra wygląda słabo i jeszcze to porównanie do TLOU2 gdzie mamy kilka postaci na ekranie w porównaniu do gry z otwarty światem gdzie tych postaci ma być kilkadziesiąt.Cyberpunk 2077 to będzie obecnie najładniejsza gra z otwartym światem i zmieni to pewnie dopiero GTA VI lub kolejna gra od Redów po Cyberpunku. Jak można mówi, że to wygląda słabo jeszcze przy takich kotletach które dzisiaj wychodzą np. od Ubisoftu, albo może kolejne nudne TPP od Sony z zawyżanymi ocenami?

C3.jpg

C5.jpg

C2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, GS01 napisał:

Widziało się ponad 1,5 godziny rozgrywki i innych materiałów prezentujących grę. Zapoznawało się  z recenzjami innych ludzi, którzy grali. Dla mnie to jest część opinii jaką sobie mogę wyrobić na podstawie tego, co udostępnili. Wiem, że zagram, wciągnie mnie fabuła i takie tam. Ale jak na tytuł, który ma być lepszy, NOWSZY niż Wiedźmin 3 to zapowiada się kiepsko, a wiem co mówię, bo śledziłem dzięsiątki takich premier i zawsze przeczucia się potwierdzały. No ale wiadomo - to może być wyłącznie moja subiektywna wizja.

No to widzisz, ja nie opieram sie na "recenzji" zbudowanej na krótkiej grze w bete. Sam napisałeś "Wiem, że zagram, wciągnie mnie fabuła i takie tam." więc troche to ma się nijak do tego co napisałeś.

 

Produkt na pewno będzie jak to napisałeś NOWSZY, a to że nie będzie rewolucja graficzna to nic. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twarze bohaterów na tych screenach wyglądają nieco lepiej niż w ME: Andromeda i bliżej im do modeli w takich produkcjach jak Greedfall. Daleko im do większości tytułów AAA. Rozdzielczość tekstur, DLSS, RT to nie wszystko. W Cyberpunku to oświetlenie i odbicia robią robotę (tylko i głównie). No i widzę też, że koniecznie trzeba będzie na starcie wyłączyć aberrację. Jest to niepożądany, uboczny efekt w fotografii, wiem z doświadczenia zawodowego i nie ogarniam dlaczego pchają to do gier.

 

Edytowane przez GS01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porównanie twarzy i sugerowanie że to podobny, nieco wyższy poziom od Andromedy to musi być prowo, nie ma innej opcji :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, GS01 napisał:

wiem z doświadczenia zawodowego i nie ogarniam dlaczego pchają to do gier.

 

W ktorej branzy biora do pracy slabo widzaczych ??

57 minut temu, Dozorca napisał:

Trzeba być typowym konsolowym fanbojem z PPE który nie zna się na grach aby mówić, że ta gra wygląda słabo i jeszcze to porównanie do TLOU2 gdzie mamy kilka postaci na ekranie w porównaniu do gry z otwarty światem gdzie tych postaci ma być kilkadziesiąt.Cyberpunk 2077 to będzie obecnie najładniejsza gra z otwartym światem i zmieni to pewnie dopiero GTA VI lub kolejna gra od Redów po Cyberpunku. Jak można mówi, że to wygląda słabo jeszcze przy takich kotletach które dzisiaj wychodzą np. od Ubisoftu, albo może kolejne nudne TPP od Sony z zawyżanymi ocenami?

 

 

 

Slabo i do tego brak detali na tych fotach :rozga::rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie od dawna gry mają taką grafikę, która jest w pełni zadowalająca.

Pewnie zagram w tego Cyberpunka... chyba, że optymalizacja będzie taka, że nie uzyskam zadowalającej płynności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skąd obawa o optymalizację, pamiętajcie że to ma wyjść na 7 letnie konsole, o ile ktoś nie musi odpalać "ulta" rtx i innych ubijaczy to wątpie żeby się było czym martwić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, GS01 napisał:

Twarze bohaterów na tych screenach wyglądają nieco lepiej niż w ME: Andromeda i bliżej im do modeli w takich produkcjach jak Greedfall. Daleko im do większości tytułów AAA. Rozdzielczość tekstur, DLSS, RT to nie wszystko. W Cyberpunku to oświetlenie i odbicia robią robotę (tylko i głównie). No i widzę też, że koniecznie trzeba będzie na starcie wyłączyć aberrację. Jest to niepożądany, uboczny efekt w fotografii, wiem z doświadczenia zawodowego i nie ogarniam dlaczego pchają to do gier.

 

To nie fotografia tylko gra komputerowa dziejąca się w futurystycznym świecie przyszłości, a w takich klimatach filmowych aberracja jest dodawana jako efekt artystyczny. Nie wiem czego tu nie rozumieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, Phoenixsuple napisał:

W ktorej branzy biora do pracy slabo widzaczych ??

https://pl.wikipedia.org/wiki/Aberracja_chromatyczna

1 minutę temu, kadajo napisał:

To nie fotografia tylko gra komputerowa dziejąca się w futurystycznym świecie przyszłości, a w takich klimatach filmowych aberracja jest dodawana jako efekt artystyczny. Nie wiem czego tu nie rozumieć.

Ano tego, że zbrzydza to obraz, rozjechane kolory na krawędzi służą czemu niby..? Aberracja nie równa się ostrość, powoduje rozmycie, rozpaplanie gorzej niż przy FXAA - napatrzyłem się na zdjęciach, napatrzyłem się nawet przez mikroskop i dziękuję za takie ?w grach. Dobrze, że można to wyłączyć, więc nie ma co dyskutować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli nadal nie rozumiesz. Co poradzę :)

Jako ktoś kto pisze ze zajmuje się fotografia zawodowo spodziewałbym się ze rozróżniasz techniczne aspekty od artystycznych. Ale pewnie zdjęcia tez pod lupa oglądasz czy każdy piksel ostry ;)

Znam wielu takich, technicznie pozjadali wszystkie głowy ale artystycznie leżą i kwiczą :)

Edytowane przez kadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętasz efekt bloom w grach? To był też syf. Odeszli od tego, na szczęście. Po co do silników graficznych, które w założeniu mają dawać lepszą grafikę niż rzeczywistość implementować jakieś brzydzące wszystko efekty. Ja tego nie łykam. Gra powinna przedstawiać świat w taki sposób, jak widzi ludzkie oko, a nie soczewka w obiektywie...

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak efekt jest gówniano zrobiony to nie jest to jego wina. I kto powiedział ze gra ma przedstawiać świat tak jak widzi ludzkie oko ? Gra to forma sztuki artystycznej i każdy może sobie robić ja wizualnie jak chce. 

Tak samo jest własnie w fotografii, są artyści którzy potrafią w bardzo fajny sposób wykorzystać lens flare czy nawet abberacje. A to że ty tego nie widzisz/nie rozumiesz to nie jest ich wina.

Proste.

Edytowane przez kadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To o czym mówisz, to postprocessing w grach. To są efekty dokładane na samym końcu na klatkach obrazu, przypudrowanie takie, sztuczne. Proponuję się pobawić ENBSeries żeby się to szybko znudziło.  Lepiej żeby producent skupił się na jakości modeli, animacjach, oświetleniu, cieniowaniu, odbiciach niż na celowym zniekształcaniu obrazu lub co gorsza - maskowaniu tym wszelkich niedoróbek. Fotografowie? Ja wykonuję między innymi fotografię produktową - cel jest jeden - ma być czysto, jak na renderze. Później to oglądasz w sklepach internetowych.  To o czym mówisz to inna bajka, jednemu się podoba, drugiemu nie, a trendy w takiej fotografii zmieniają się dynamicznie. Czy podobają Ci się fotografie czarno-białe z XX wieku? Mogą się podobać, bo jeden powie, że klimatyczne, a drugi powie, że szkoda bo nie w kolorze i jest ziarno, a chciałbym to zobaczyć w stanie realnym. Przykład? Japoński fotograf Liam Wong - przedstawia klimtycznie Tokio nocą. Ale to się po czasie nudzi, a co dopiero po 10 latach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiec zgodzisz się ze trzeba rozróżniać obraz techniczny od artystycznego tak ? I paradoksalnie to własnie czysto techniczny obraz jest najnudniejszy bo od taki obrazek niczym się nie wyróżniający. Co z tego ze czysty jak dupa niemowlaka i ostry jak żyleta. W fotografii produktowej chodzi o to żeby tak obiekt pokazać. To nie jest artystyczna praca. A gra nią jest. Ale właśnie po to możesz w niej te efekty wyłączyć jak ci przeszkadza ale jak tak zaczniesz cały ten post procesing wyłączać to odbierzesz obrazowi własnie ten klimat i zostanie taki czysty nudny render.

Sztukę trzeba zrozumieć, tez kiedyś uważałem ze najlepiej to żeby wszytko było idealnie czyste i ostre jak brzytwa.

Edytowane przez kadajo
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ma wspólnego TLOU2 z CP2007 prócz tego że obydwie to gry ? Nic. Więc co tu porównywać. Artystycznie obydwie gry wyglądają świetnie, pomimo ze to całkowicie rożne klimaty.
Technicznie zapewne CP2077 będzie wyglądał lepiej bo będzie na PC ale na razie porównać można tylko filmiki nieskończonej gry ze skończoną. :)

Edytowane przez kadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, joloxx9 napisał:

Nie wiem skąd obawa o optymalizację, pamiętajcie że to ma wyjść na 7 letnie konsole, o ile ktoś nie musi odpalać "ulta" rtx i innych ubijaczy to wątpie żeby się było czym martwić.

horizon zero dawn na pc

wszystko da się schrzanić :P

osobiście tylko wyczekuje  na tag  #thisisnotthewitcher4 i ujadania na zmianę setingu

Edytowane przez Auberon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Liniowość vs. otwarty świat to też nie jest gwatant lepszej jakości. RDR2 zjada TLoU2 detalami bez popicia. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystkie porównania gier są jak porównani miedzy książkowym Harym Potterem a Marsjaninem skazane na porażkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
1 godzinę temu, GS01 napisał:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Aberracja_chromatyczna

Ano tego, że zbrzydza to obraz, rozjechane kolory na krawędzi służą czemu niby..? Aberracja nie równa się ostrość, powoduje rozmycie, rozpaplanie gorzej niż przy FXAA - napatrzyłem się na zdjęciach, napatrzyłem się nawet przez mikroskop i dziękuję za takie ?w grach. Dobrze, że można to wyłączyć, więc nie ma co dyskutować.

Kwestia gustu, ja abberacje lubie. Potrafi dodać czasem klimatu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Auberon napisał:

horizon zero dawn na pc

wszystko da się schrzanić :P

osobiście tylko wyczekuje  na tag  #thisisnotthewitcher4 i ujadania na zmianę setingu

Nie twierdzę że się nie da :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest tego od zatrzęsienia, wystarczy poszukać, co więcej ludzie dalej potrafią znajdywać nowe rzeczy. Co jak co ale ilość detali w RDR2 przytłacza i nikt tego poziomu poza samym R* w następnej grze raczej nie przeskoczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprzednim królem detali było GTAV. R* można sporo zarzucić ale w tym nikt im nie podskoczy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie oczekiwał, że pamiętasz. 

Nikt nie oczekiwał nawet, że zwróciłeś na nie uwagę. 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, ODIN85 napisał:

Żadnego nie pamiętam z Gta.

 

Jest 10 części z tej serii. Miłego oglądania. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Jak sam niżej napisałeś - wykresy są skorygowane i w miarę poprawne, więc jednocześnie możesz zauważyć, że wahania występują niezależnie czy jest rozwój przemysłowy czy nie. Temperatury są na poziomie jak to było 800 lat temu, a nadal niższe niż 1200 lat temu. Skąd przekonanie, że teraz będzie już tylko rosło i rosło? Historia pokazuje, że było cieplej. W perspektywie geologicznej - nie tak dawno temu. Dodatkowo napisałem, że w krótkim terminie obserwujemy wzrost temperatury, ale po co patrzeć w szerszej perspektywie - nie bedzie pasować do narracji. Albo te wykresy średniej temperatury w latach 1960-1990 vs 2011-2020... piękne manipulowanie danymi na podstawie wybranych okresów. Profeska tylko po to aby po raz kolejny udowodnić, że ma się bezwzględną rację i każdy kto mówi inaczej to upadł na głowę.   No tak - jak zimno to naturalnie, ale jeśli mamy tak samo dynamiczny powrót "do normy" to już planeta się pali i to wina wyłącznie człowieka. Wysiadam. Poza tym - sam wzrost temperatur to pikuś - gorsze są tego skutki czy wzrost intensywności i siły zjawisk ekstremalnych jak tornada, huragany, powodzie itp (tutaj mozemy się chyba zgodzić) - tutaj nie mamy już żadnych rzetelnych "dowodów" jedynie szczątkowe kroniki jak to było kiedyś, które trzeba traktować z przymrużeniem oka.   Każdy widzi na wykresie co chce zobaczyć, ale ja wysiadam bo tutaj jest odchylenie tylko w jedną stronę, że jedyna niepodważalna prawda jest taka, że planeta się pali. Tak samo kiedyś płaskoziemcy też nie dopuszczali myśli, że mogą się mylić
    • Zwróć uwagę, że przy 4K 4070Ti z 12Gb będzie już na granicy w coraz większej ilości gier, dla własnego komfortu brałbym 7900XT wiedząc, że wydaję sporo kasy. A 4K mocno korzysta z GPU właśnie, więc nie wiem czy chciałbym pół środek jakim jest 4070 żeby zaraz się wkur(zać), że brakuje VRAMu a RT na tej karcie to bajer.  
    • Niektóre programy z XP działają na Win11, więc może nie byc konieczne az takie kombinowanie.  W ostateczności zrób wirtualkę bez dostępu do sieci (ze względów bezpieczeństwa)..
    • Cześć, mam na sprzedaż nowy laptop Dell G15 5530. Laptop dostałem w prezencie od rodziny, niestety nie jest mi potrzebny bo kupiłem niedawno komputer stacjonarny. Dokument zakupu z marca tego roku. Laptop wyciągnięty z pudełka w celu zrobienia zdjęć. Laptop uruchomiony raz w celu sprawdzenia czy działa. Dokładna specyfikacja sprzętu poniżej: Procesor - Intel® Core™ i7-13650HX (14 rdzeni, 20 wątków, 3.60-4.90 GHz, 24 MB cache) Pamięć - RAM 16 GB (DDR5, 4800 MHz) Dysk - SSD M.2 PCIe 1TB Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (Full HD) Częstotliwość odświeżania ekranu 340 Hz Karta graficzna NVIDIA GeForce RTX 4060 System operacyjny Microsoft Windows 11 Home Zasilacz 330 W Zdjęcia mogę podesłać na priv. Cena 6500zł + ewentualne koszta wysyłki / Odbiór osobisty na terenie Olsztyna. W razie potrzeby możliwość wystawienia na allegro. Pozdrawiam.
    • Wyedytuj post, bo jakieś dziwne rzeczy piszesz. Z tego co wyczytałem chcesz zrobić obraz dysku z XP i przenieść go na nowego lapka też z XP, ale potem pytasz się, że j zrobić obraz Win 7 i przenieść go na W11... Zrób ze starego systemu wirtualkę: https://www.veeam.com/blog/how-to-convert-physical-machine-hyper-v-virtual-machine-disk2vhd.html
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...