Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, Jaycob napisał:

 

Jak na moje oko to spora poprawa detali.

No i jakie powietrze czyste... zero smogu, zasługa kwarantanny i Covid 2020 ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U góry XOX, na dole PC.

 

A tu ekskluzywny screen z podstawowego Xboxa.

496853_w926.jpg

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.09.2020 o 00:57, Dozorca napisał:

Z czarnych Animalsów zrobili nawet nie opalonych białych ale czysto jasno białych nieprzyjemnych osobników, odechciewa się brnąc dalej w to hobby jak się widzi takie sytuacje. Już w zeszłym roku ktoś im wytknął, że Animals, zwierzęta są czarni widać obsrali się przez to

 

http://images.gamersyde.com/image_cyberpunk_2077-42642-2618_0003.jpg

 

Jak ktoś nie pamięta https://www.youtube.com/watch?v=QgoYwP4RHoQ

Moim zdaniem ci starzy wyglądali bardziej klimatyczne, ci nowi biali wyglądają zbyt prosto.

 

Gdzie było powiedziane, że nie będzie w tym gangu białoskórych członków? Albo, że teraz nie będzie tych o ciemnej karnacji czy też czarnoskórych? Bo tu już znowu zaczyna się szukanie sensacji w sumie to nie wiadomo z jakiego powodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Kszyrztow napisał:

Gdzie było powiedziane, że nie będzie w tym gangu białoskórych członków? Albo, że teraz nie będzie tych o ciemnej karnacji czy też czarnoskórych? Bo tu już znowu zaczyna się szukanie sensacji w sumie to nie wiadomo z jakiego powodu.

Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu widać, zgadzam się ze wszystkim, ja tam nie widzę "wybielania" Animalsów jak widać na zwiastunie czarnoskórzy też są jako członkowie gangu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Jaycob napisał:

 

To wygląda dosłownie jak konsola vs pc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tbbqr6j8eho51.pngJudy nigdy za mało :E  (jakaś skacowana heh)

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda tak samo jak poprzednio tylko filtry i kadr ją pogorszyły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I to mocno bo ten screen do tego ma się nijak

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Kris194 napisał:

Co jej się stało z twarzą? :E

Gdyby postać na każdym screenie wyglądała tak samo idealnie pod względem mimiki, to by oznaczało że są słabe, sztywne animacje i mimika twarzy.. Zrób sobie losowe zdjęcie podczas mówienia czegoś to zobaczysz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.09.2020 o 06:34, Kris194 napisał:

Podane wymagania co do CPU są zdecydowanie za niskie. Widzę jedynie 2 możliwości. Albo miasto w tej grze jest martwe albo będzie można ustawić wszystko suwakami tak aby wyglądało jak martwe. Już RDR II w Saint Denis jedzie równo po 8 wątkach a to ma porządnie działać na 4c/4t? Jakoś w to wątpię.

edit

Mój błąd, dopiero teraz spojrzałem, że w rekomendowanych jest i7-4790 (4c/8t) czyli wszystko się zgadza.

Różnie z tym bywa bo na przykład taki Shadow of the Tomb Raider w miejscu, które jest wąziutkim korytarzykiem w którym nie dzieje się nic, ciśnie moje 4 rdzenie w 100% gdzie w takim Gta V gdzie jest tryliard wszystkiego Cpu chodzi na 3/4. Gdzie tu sens? Wygląda to w wielu grach jakby to specjalnie było robione (w co nie wierzę bo to imo po prostu fuszerka). Także jak CP2077 dobrze zoptymalizują to i na czterech gołych jajcach pofrunie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, MisterMaster napisał:

Różnie z tym bywa bo na przykład taki Shadow of the Tomb Raider w miejscu, które jest wąziutkim korytarzykiem w którym nie dzieje się nic, ciśnie moje 4 rdzenie w 100% gdzie w takim Gta V gdzie jest tryliard wszystkiego Cpu chodzi na 3/4. Gdzie tu sens? Wygląda to w wielu grach jakby to specjalnie było robione (w co nie wierzę bo to imo po prostu fuszerka). Także jak CP2077 dobrze zoptymalizują to i na czterech gołych jajcach pofrunie.

leci pętla

while (game.exit) {

AttendMouseAndKeyboard()

CalculateFishics();

UpdateAI();

UpdateGpuData();

}

niejednokrotnie sam robiłem 100% procesora dodając w pętli 1

to co jest optymalizacja pod konkretny sprzęt jest nie optymalne na innym

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jak co ale widać inspirację R* :D W sumie jak brać przykład to z najlepszych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Leonardo.Da.Vinci napisał:

Fajne, fajne...
Ale za tę aberrację chromatyczną, to powinni chłostać devów! ;) IMO

Więcej do gry tego to już się nie dało nawalić :E  w każdym zdjęciu dosłownie, a niektórzy jeszcze piszą "ja nic nie widzę .. gdzie?" :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Patrze na kolejne zwiastuny i coraz bardziej zaczyna mi to przypominać takie quasi cyberpunkowe GTA. Klimatem do Deus Ex'a nie ma podejścia narazie, jest jakoś zbyt cukierkowo i kolorowo. 

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widać po wielu elementach, że to gra robiona dla mas pod jak największą sprzedaż zwłaszcza w tych ostatnich prezentacjach gdzie każda postać z tymi farbowanymi włosami wygląda jak dzisiejszy nastolatek z antify lub od lgbt i nie jest to robione bo taka jest wizja autora systemu czy też wyobrażenia twórców gry ale tak to wygląda bo taka jest dzisiejsza moda w przemyśle rozrywkowym gdzie co druga pseudo gwiazda muzyki, filmu tak dzisiaj wygląda. W pierwszym Deus Ex z 2000 roku takich postaci w ogóle nie było, nawet nie było tego w wersji z 2011 roku dlaczego? A bo w realu po ulicach tacy ludzie w ogóle nie chodzili więc nie można się było na czym wzorować. Te NPC-ty które można zobaczyć na trailerach czy rzutach ekranu z Cyberpunka to tak naprawdę odzwierciedlenie dzisiejszych idolów z instagrama, youtube gwiazd muzyki i innych gałęzi przemysłu rozrywkowego, ogólne ten element czyli jeden z głównych elementów tej gry wygląda bardzo słabo. No czy z czymś wam się to nie kojarzy? Przecież w tej grze chyba 99% postaci tak wygląda czy każda postać w Night City musi mieć farbowane włosy?

https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/gonXvzSJ7ckkiYLb8kQqLH.jpg

cc.jpg.d85d03746b2f1272567e6740aaa24e12.jpg

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, tak to wygląda, bo gra nie bazuje na ultrapoważnym lore Blade Runnerowym czy innym, a na Cyberze 2020 Majka Pondsmitha, gdzie właśnie dominuje taki przaśny, kolorowy, futurepunkowy utopijny styl. Skoro sam autor materiału źródłowego wielokrotnie powtarzał, że 2077 to idealne odwzorowanie jego wizji, zupełnie jakby ktoś mu się podłączył do mózgu i zassał informacje, to chyba robią to dobrze. Nie każdy cyberpunk musi wyglądać tak samo. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Cóż, TmK może mieć rację.

Ta stylistyka nie jest dla każdego. Mnie osobiście odrzuca i chyba będę musiał się pobawić w jakieś ENB i tym podobne presety. Ogrywam właśnie Mankind Divided i gra idealna nie jest ale nie potrafię wyobrazić sobie lepszego Cyberpunku jeśli chodzi o sam styl.

Mrok, realizm, pełna dystopia, poważny klimat, świetne dialogi, spójność przedstawionego świata, co prawda małego ale każda uliczka czy pomieszczenie pełne jest ciekawych elementów, dbałość o detale jest doskonała. Cyber 2077 chce dystopie połączyć ze swego rodzaju pastiszem. Gdyby na niektóre elementy gry nałożyć cell shading to wyszłyby z tego Borderlandsy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też nie kupuje tego pastiżowego stylu, niczym lata 80-tke podkręcone do kwadratu i w przyszłości. Wiem, że Redzi chcą (przynajmniej tak mówią) ukazać historię mocno kontrastującą z tym stylem graficznym, ciężką i szaro-burą ale jakoś tego nie widzę. Na razie trailery zapowiadają kolorową i "fajną" grę niczym kolejny Watch Dogs czy inny Far Cry. Mam nadzieję że to tylko chęć przekonania do siebie mas, zobaczymy po pierwszych recenzjach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, bleidd napisał:

Też nie kupuje tego pastiżowego stylu, niczym lata 80-tke podkręcone do kwadratu i w przyszłości. Wiem, że Redzi chcą (przynajmniej tak mówią) ukazać historię mocno kontrastującą z tym stylem graficznym, ciężką i szaro-burą ale jakoś tego nie widzę. Na razie trailery zapowiadają kolorową i "fajną" grę niczym kolejny Watch Dogs czy inny Far Cry. Mam nadzieję że to tylko chęć przekonania do siebie mas, zobaczymy po pierwszych recenzjach.

No ale Cyberpunk to są lata 80-90 jakby nie patrzeć ;) Nie ma jednej wizji, tak samo jak fantasy ma milion smaków tak i Cyberpunk może być bardziej kolorowy albo bardziej mroczny. Ten gatunek istniał i istnieje poza tym co pokazał Bladerunner :E 

W ogóle to kolory tam nie są najistotniejsze, przecież nie to stanowi rdzeń gatunku. Transhumanizm, władza korporacji, postęp technologiczny i jednoczesna bieda i dystopia zderzająca się z bogactwem. To stanowi o cyberpunkowości gry/książki/filmu a nie paleta barw. Osobiście wolę żeby gra uderzała w te tematy a nie była tylko mroczną wydmuszką w neonowym świetle która poza estetyką nie odnosi się do sedna gatunku. 

Plus w trailerach też jest masa nocnych, ciemnych, mrocznych ujęć. Ale i tak chyba wielu ludzi myli obrany styl artystyczny z tym czy gra jest "poważna" czy nie. Nie pisze konkretnie do Ciebie, po prostu miałeś ostatniego posta :E

Edytowane przez Akozz
  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja takiego zbytniego łączenia stylu z treścią raczej nie trawie. Oczywiście są wyjątki ale wolę pewną spójność świata przedstawionego ze stroną audiowizualną. Zbyt duże pomieszanie różnych rodzajów stylistyki jest dla mnie odpychające. Takiego Outerworlds będącego kosmicznym Sci-Fi w konwencji art-deco nie cierpię. Od Fallouta New Vegas odbijałem się chyba z 5x (jednokołowe roboty - policjanci w kształcie telewizorów patrolujący postapokaliptyczne kasyna - litości). Oczywiście nie porównuje tych produkcji do C2077, chodzi mi o wspomnianą kontrastowość.Wole gdy świat / styl / grafika / konwencja / muzyka idą w jedną stronę będąc pewnymi tego czym chcą być. Skłonny jestem poświęcić innowacyjność stylu dla jego spójności. Ta pierwsza niech się objawia w mechanice i gameplayu. 

Cytat

Plus w trailerach też jest masa nocnych, ciemnych, mrocznych ujęć. Ale i tak chyba wielu ludzi myli obrany styl artystyczny z tym czy gra jest "poważna" czy nie.

Cóż, trailer z polskim dubbingiem utwierdził mnie w przekonaniu, że zbyt poważnie raczej się nie prezentuje. Oczywiście będzie próbowała zahaczać o "poważne" kwestie i tematy ale jak posłuchałem tego: https://www.youtube.com/watch?v=X4zhKhxQh0g&ab_channel=PlayStationPolska to przed pierwszym kadrem brakowało mi tylko "Patryk Vega Przedstawia". Czysty kicz. 

Duże gry mają to do siebie, że starają się dostarczyć coś dla każdego. Przez to często nie mają jasno obranego punktu bo próbują być wszystkim po trochu.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Dozorca napisał:

No widać po wielu elementach, że to gra robiona dla mas pod jak największą sprzedaż zwłaszcza w tych ostatnich prezentacjach gdzie każda postać z tymi farbowanymi włosami wygląda jak dzisiejszy nastolatek z antify lub od lgbt i nie jest to robione bo taka jest wizja autora systemu czy też wyobrażenia twórców gry ale tak to wygląda bo taka jest dzisiejsza moda w przemyśle rozrywkowym gdzie co druga pseudo gwiazda muzyki, filmu tak dzisiaj wygląda. W pierwszym Deus Ex z 2000 roku takich postaci w ogóle nie było, nawet nie było tego w wersji z 2011 roku dlaczego? A bo w realu po ulicach tacy ludzie w ogóle nie chodzili więc nie można się było na czym wzorować. Te NPC-ty które można zobaczyć na trailerach czy rzutach ekranu z Cyberpunka to tak naprawdę odzwierciedlenie dzisiejszych idolów z instagrama, youtube gwiazd muzyki i innych gałęzi przemysłu rozrywkowego, ogólne ten element czyli jeden z głównych elementów tej gry wygląda bardzo słabo. No czy z czymś wam się to nie kojarzy? Przecież w tej grze chyba 99% postaci tak wygląda czy każda postać w Night City musi mieć farbowane włosy?

 

Oby to nie przypominało tego typa, którego wrzuciłeś bo inaczej meh...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...