Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, frog67 napisał:

No jakby mieli nagrać kilka wersji V każdy w innym języku, albo może z innym akcentem to na grę byśmy poczekali do 2035 i na Playstation 8 tytuł startowy :E 

O budżecie nie wspominając, taki Cyber musiał by kosztować z 90$ aby myśleć o zarobku.

Przecież tych wersji i tak już jest od groma i trochę.

CP2077-language.png

11 wersji językowych, faktycznie oczekiwanie kolejnej to coś niemożliwego :E

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, frog67 napisał:

No jakby mieli nagrać kilka wersji V każdy w innym języku, albo może z innym akcentem to na grę byśmy poczekali do 2035 i na Playstation 8 tytuł startowy :E 

O budżecie nie wspominając, taki Cyber musiał by kosztować z 90$ aby myśleć o zarobku.

Akcenty z każdego stanu w USA. :E  A w przypadku Polski to jeszcze niech po śląsku mówią i powinna być także opcja dodania kaszubskich napisów. :E 

Edytowane przez Jaycob
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Jaycob napisał:

Akcenty z każdego stanu w USA. :E 

Wtedy granie teksańczykiem obowiązkowe, zawsze chciałem poczuć się jak Redneck 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aa.. czyli chodziło o to, że wersja turecka ma tylko napisy, a nie o angielski z tureckim akcentem :E... No OK, teraz rozumiem.
Widać u islamskich fanatyków za mały rynek na takie lewackie gry. :D Erdogan, Orban... plus kraje arabskie. :P A Czesi pewnie nie dostali, żeby nie było komedii (Luke, jo sem twój tatinek!... czy tam jakieś inne wszczepiczku na druciczku ;))

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Cebula_Z_internetu napisał:

Dobrze że jest kreator, ale problem jest to że nia ma gotowych presetów do tego kreatora.

Przecież jest kilka gotowych presetów postaci do wyboru z tego co było widać na dostępnych materiałach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Isharoth napisał:

A jak jako twórca gry pod nazwą "medium" umieszczę taką konfigurację, jaką chciałem wcześniej umieścić pod "high" to nadal będzie dla ciebie kaleczenie oczu, czy nie? ;)

Do czego zmierzam... Nazwa presetu nie mówi zupełnie nic, ponieważ nie ma żadnego ustalonego standardu co do określania takich. Jedna gra pod presetem medium nadal będzie wyglądać pięknie, druga już nie. Ogólnie to w dzisiejszych czasach ma to już coraz mniejsze znaczenie, ponieważ od dobrych kilku lat gry w większości są tworzone w stylistyce miłej dla oka. Oczywiście na minimalnych ustawieniach przypomina nam się zeszła dekada, ale takie ustawienia też mają swoje zastosowanie. Właśnie to jest duża zaleta PC - możliwość dostosowania gry pod siebie.

Piszesz że granie niżej "high" na PC mija się z celem, ale to tylko dlatego, że interesujesz się sprzętem komputerowym, a co najważniejsze stać cię na taki sprzęt. Karty graficzne z serii na serię robią się coraz droższe, a nie każdy może sobie pozwolić na składanie PC za 5-10k. Napiszesz pewnie, że w takim razie lepiej kupić sobie konsolę i byłbym skłonny się zgodzić, ale są różne przypadki i trzeba wziąć je pod uwagę, nie zamykać się jedynie w obrębie własnych doświadczeń. 

Też zawsze z tego kisnę  ?  jak ludzie łatwo dają sie oszukać przez własne ego ☺️, nawet dzisiaj w robocie rozmawiałem ze znajomym na ten temat, mozna jeszcze dodać ze w niektorych grach/silnikach skalowanie wraz z ustawieniami jest prawie niezauwazalne wizualnie w wielu aspektach graficznych, w innych z kolei grach roznice między high a ultra dają niezauwazalną roznice w grafice a bardzo potężną w wydajnosci.

HaYvdsc.jpg

 

46 minut temu, Jaycob napisał:

PC RT:

cyberpunk_2077___behiekjkv.gif

PS5  (a w zasadzie to PS4 ze wsteczną) RT*

downloadlpk4t.gif

*a raczej brak. :E 


Tak jak u mnie. :( 

 

To nie jest dobre porównanie bo w wersji "rzekomo" PS5 uzywa innej broni (oddaje pojedyncze strzały), no i jesli mnie oczy nie mylą to w wersji pecetowej pada deszcz a w wersji PS5 jest po prostu ciemno

Edytowane przez Azakiel
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Zas napisał:

Czesi pewnie nie dostali, żeby nie było komedii (Luke, jo sem twój tatinek!... czy tam jakieś inne wszczepiczku na druciczku ;))

Probuď se, samuraji, máme město k vypálení ?

  • Like 1
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Phoenixsuple napisał:

 

 

Wersja na zwykłego XO i podstawowe PS4 to ciągle słodka tajemnica :E

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Kszyrztow napisał:

Wersja na zwykłego XO i podstawowe PS4 to ciągle słodka tajemnica :E

A ja się teraz zastanawiam jak będzie wyło podstawowe Playstation 4 i Prosiak, tylko co będzie gorsze ? hałas czy te boskie cinematic experience :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Kszyrztow napisał:

Wersja na zwykłego XO i podstawowe PS4 to ciągle słodka tajemnica :E

Jaka tam słodka tajemnica ?. To będzie coś troszkę lepsze niż port W3 na Switcha. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, frog67 napisał:

Jeżeli z wrażeń ogrywania 16h rysuje się obraz że narzekają najbardziej na bugi ( to pewne że są i będą i nawet za pół roku) i UI że mało intuicyjne .. i tyle reszta pasuje to znaczy że jest bardzo dobrze i w zasadzie nie muszę obawiać się o grę. ! 

Optymista z ciebie, ja mam inne odczucia, obstawiam ze to bedzie po prostu fajna klimatyczna opowieść ale jesli chodzi o gameplay i mechaniki to bedzie raczej casualowa gra, ludzie w komentarzach zastanawiają sie nad drzewkami rozwoju i buildami co mnie osobiscie bawi bo to przeciez Cd Projekt RED a nie np From Software, to nigdy nie miała byc gra skillowa ani mocno taktyczna, drzewka są po to zeby były ku uciesze gawiedzi (zeby gracz miał co odblokowywać) tak jak customizacja jest ku uciesze gawiedzi zeby gracz miał co siebie ustawiać w opcjach jak bedzie miał ochote a sama walka bedzie po prostu radosną rozwałką (tyle tylko ze sobie wybierzesz sposób w jaki chcesz to zrobic)

Chciałbym sie mylic i dostac naprawde wymagającą grę od strony mechanik rozgrywki (walka, jazda pojazdami, walka w pojazdach, stealh gameplay)  ale od takiej gry odbiłoby sie mnóstwo graczy więc od strony biznesowej to byłby strzał w stope wiec rozumiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, frog67 napisał:

A ja się teraz zastanawiam jak będzie wyło podstawowe Playstation 4 i Prosiak, tylko co będzie gorsze ? hałas czy te boskie cinematic experience :rotfl:

Zapomniałeś o blurze, aż strach jak to będzie wyglądać na XO gdzie nawet RDRII wyglądało tragicznie.

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o możliwość wyboru jeden chce strzelać drugi hakować itd. będzie dobrze ?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrzę na to porównanie i mam wrażenie jakbym oglądał gry z 2 różnych generacji, nie ma co ukrywać, między wersją na stare konsole a PC jest przepaść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, Azakiel napisał:

To nie jest dobre porównanie bo w wersji "rzekomo" PS5 uzywa innej broni (oddaje pojedyncze strzały), no i jesli mnie oczy nie mylą to w wersji pecetowej pada deszcz a w wersji PS5 jest po prostu ciemno

Obejrzyj jeszcze raz trailer z wersji PS. Pada tam deszcz w tej scenie, ale jest po prostu tak lipnie widoczny.

Rodzaj broni i jej rozbłysków niewiele tu zmienia, na konsoli nie masz odbić z RT, nie masz oświetlenia z RT do tego przycięte detale i tak to wygląda jak wygląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PC:

download0okn7.gif

 

PS5 BC:

download2uvj9g.gif

 

Tak wiem to tylko gify, kompresja kuje, ale ja tam dostrzegam, że odbicia lepsze na PS5, ale więcej tego deszczu na PC? :D 

BTW ten hud jak wył. lepiej.  Mam nadzieję, że będzie można w pełni tak dostosować. 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej jest po prostu tak słabo widoczny, tną jak mogą aby to poszło na tych 7-letnich konsolach.

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, frog67 napisał:

A ja się teraz zastanawiam jak będzie wyło podstawowe Playstation 4 i Prosiak, tylko co będzie gorsze ? hałas czy te boskie cinematic experience :rotfl:

Może czas rozkręcić te zabawki i powymieniać tam pastę na procesorze i GPU, czy co to tam jest....

Tak tam też jest "pasta"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, frog67 napisał:

A ja się teraz zastanawiam jak będzie wyło podstawowe Playstation 4 i Prosiak, tylko co będzie gorsze ? hałas czy te boskie cinematic experience :rotfl:

To i to można wyeliminować bardzo prosto.  Na hałas zakładasz słuchawki, a na doświadczenie filmowe tankujesz kratę browarów. :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Kris194 napisał:

Patrzę na to porównanie i mam wrażenie jakbym oglądał gry z 2 różnych generacji, nie ma co ukrywać, między wersją na stare konsole a PC jest przepaść.

No Cycu w końcu w miarę ogarną porównanie bez większych wpadek :E

No, ale w sumie to można powiedzieć, że patrzysz na grę z dwóch różnych generacji. PS czy xbox to już nie ta generacja. I mimo, że to gra cross-gen to z tego co się zapowiada to i tak sporo przypakowali wersję PC :D

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj real odpowiedź na heheszki z NPCa skręcającego pod kątem prostym na ulicy ;)
 


 

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba twórcy cały czas grzebią przy teksturach do gry, spójrzcie na ten obrazek (rura i silnik) to jest z rzekomo ostatniej wersji jaka jest w necie (zwróccie uwage ze wersja ps4 ma wiecej tekstur na silniku niz wersja pc.

tFMHu2P.jpg

A teraz obrazek jaki sie wczesniej pojawił w necie (zwróccie uwagę na rurę nad silnikiem w wersji rzekomo PS4, ma dodatkowe tekstury zabrudzenia ktorych nie ma wersja na górze)

HxJVht8.jpg

 

jak dla mnie to troche nie ma sensu i nie wiem co o tym myslec i trzeba poczekac z porównaniami do wersji finalnej po pierwszym duzym patchu.

P.S. to co mnie troche zmartwiło to duza roznica w ilosci polygonów pomiędzy np postaciami w grze a niektorymi elementami otoczenia (taki jak np ten silnik) , liczylem ze w wersji PC bedzie tutaj na bogato (więcej detalu zrobionego geometrią a mniej normal mapą) ale przy tak duzym swiecie pewnie musieli wprowadzic takie uproszczenia.

 

Edytowane przez Azakiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nadzieje że na jutubie obejrzę tą grę wymaksowaną z RT w 8K/60fps na jakimś turbo sprzęcie jak wcześniej Wieśka 3 i RDR2, wszystko na ultra, RT i 8K. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, RozQ napisał:

Którą ze ścieżek startowych wybieracie?

Street Kid, ale zobacze z ciekawości jak wygląda start gry corpo i nomada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • @LeBomB nie chciałem tworzyć za długiego posta a wszystko jest w linku , poza tym najważniejszy jest import, eksport jest tylko koniecznością , taka Portugalia czy Hiszpania importowała sobie towary z kolonii "za darmo" i nie musieli eksportować niczego w zamian poza niewolnikami do pracy Pisałem trzeba analizować merytorycznie i logicznie co dobrego mamy dzięki byciu w UE a co jest złego w tym że jesteśmy w UE, a potem myśleć co w zamian  Jako bantustan kolonialny nie mamy za dużo do powiedzenia ale próbować trzeba  Napewno trzeba się cieszyć że Tusk to człowiek "Niemców" bo dzięki temu nie mamy wojny w Polsce, premier Grecji się wygadał kto dążył do wejścia do wojny za wszelką cenę gdyby nadal rządził PiS to podejrzewam ze w Polsce mogła by już być wojna , Niemcy chcą powrócić do partnerstwa z Rosją 
    • Tak to najlepiej też wyłączyć i możesz też odrobinkę zmniejszyć kontrast do 50 w HDR Game (ten tryb jest też lepszy od Vivid, ma lepsze kolory)
    • A wyłączenie Dark Enhance jeszcze trochę pomaga.
    • @voltq  1. Artykuł podaje dane z 2020 i 2021 roku 2. słowo klucz w tym co przytoczyłeś: importuje 3. co z eksportem? Czyli bez UE eksport spada o około 75% jeżeli przestanie się opłacać przez np. cło. Pogrubiłem produkty, które mają szczególne wymagania importowe do UE przez co nie wszystko da się eksportować masowo bez odpowiednich umów i spełnienia odpowiednich przepisów. 
    • To jest właśnie ten "minusik". W ASUS było po ciemnej stronie PQ, w AORUSIE w jasną stronę mocy Na szczęście jak wspomniałem wcześniej: Temperatura kolorów oraz poprawność kolorów jest bardzo dobra na poziomie TB400 oraz te błędy luminacji jasnej szarości występują we właśnie mniejszych "okienkach" 1-10% potem ta sama norma co w TB400.   Oznacza to że obraz jest lekko jaśniejszy niż TB400 ale ma więcej powera w high lightach dające po 1000+ nitów gdzie w tych wysokich nitach właśnie te błędy luminacji są wypalone ale w odbiorze to nie przeszkadza a lekko podniesione cienie można łatwo dostosować w ustawieniach np. gry czy kalibratorze. Podkreślę że nie jest to wyprany kolor albo wyprana czerń, (również to potwierdza koleś z TFTcentral) i nie miałem żadnych zastrzeżeń grając w Resident Evil'y a to horrory i dużo ciemności więc podbite znacząco cienie mogłyby zepsuć klimat gry nie wspominając o znacznie trudniejszej potem korekcie
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...