Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Cebula_Z_internetu napisał:

Możliwe że po jakimś czasie silnik się brudzi.

Na konsole i PC geometria musi być taka sama, czyli zrównane do najsłabszego ogniwa. Nikt nie będzie specjalnie robił silnika "na bogato" tylko dla PC.

Nikt nie mówi o silniku, ale o teksturach, oświetleniu, ilości obiektów na ekranie, PC może bo może.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, wersja na PS4 Pro nie wygląda tak źle, więc skoro stara konsola sobie radzi to na moim PC z tego roku powinno być tylko lepiej - a przynajmniej mam taką nadzieję ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

127027650_1702086023296534_5557899249096

Dystopia, nie Slavtopia, słowiański przykuc i pierogi. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, lis22 napisał:

Moim zdaniem, wersja na PS4 Pro nie wygląda tak źle, więc skoro stara konsola sobie radzi to na moim PC z tego roku powinno być tylko lepiej - a przynajmniej mam taką nadzieję ;)

Na spokojnie ograsz, do takiej gry wystarczy 60 fps więc można z detalami iść w górę 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę mi fajka opadła jak zobaczyłem ten filmik z PS4 pro :E Rany ale mydło. To co będzie na mojej PS4 fat :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Stjepan napisał:

No ja na twojejtubie mam nadzieję że obejrzę tą grę wymaksowaną w 8K tak jak Wieśka 3 i RDR2, na RTX3090 oraz RX6900. :E Sam będę grał w 1080p na medium. :)

No ale jak to? Taki #pcmr jak ty bedzie gral w gorszej jakosci niz konsolowcy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, TmK napisał:

Trochę mi fajka opadła jak zobaczyłem ten filmik z PS4 pro :E Rany ale mydło. To co będzie na mojej PS4 fat :E

Ludzie ograli RDR2 z mydłem na PS i się cieszyli z klimatu gry(sam tak ogrywałem na premierę :E) to i przy Cyberze nie powinno być za dużo marudzenia

Edytowane przez lukadd
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe kiedy taki gamepley w CP 2077 zobaczymy. :E 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SLI już jest praktycznie martwe więc pewnie za pińć lat w 8k :E  A tak to będziemy musieli się zadowolić 4k.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, lukadd napisał:

SLI już jest praktycznie martwe więc pewnie za pińć lat w 8k :E  A tak to będziemy musieli się zadowolić 4k.

Pewnie u Thrity IR za trzy lata. :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Stjepan napisał:

Ciekawe kiedy taki gamepley w CP 2077 zobaczymy. :E 

Przy RTX4090 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, blubaju napisał:

Przy RTX4090 :)

Pewnie tak. :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra wygląda kozak, żeby zrobić rozróbę trzeba mieć czołg lub być terminatorem inaczej MAX-TAC sklepie każdego :D

Chyba będę potrzebował upgradów :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na PC większość ma monitor 1080p, ja dopiero co przeszedłem na 1440p i trochę żałuję. Mam tv 4K i na konsoli gram w niby 2160k z upscalingiem ale tv 4K to też nie jest jeszcze pod każdą strzechą, a co tu dopiero mówić o 8K, które może się w ogóle nie przyjąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, lis22 napisał:

Na PC większość ma monitor 1080p, ja dopiero co przeszedłem na 1440p i trochę żałuję. Mam tv 4K i na konsoli gram w niby 2160k z upscalingiem ale tv 4K to też nie jest jeszcze pod każdą strzechą, a co tu dopiero mówić o 8K, które może się w ogóle nie przyjąć?

TV 8K już podobno są, Olimpiada w Tokio 2020 teraz 2021 będzie pierwszą imprezą sportową transmitowaną w 8K, fakt 4K już robi robotę jak Picarda oglądałem w 4K z HDR, ale wiadomo nic nie stoi w miejscu, już pokazują przeźroczyste ekrany 8K niektórzy producenci, Przyszłość jest dzisiaj. :):E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do konsolowej wersji to chyba każdy zapomina lub nawet nikt nie bierze pod uwagę, że starą generację to chyba można kupić za poniżej 1000 zł, a niektórzy oczekują nie wiadomo czego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, blubaju napisał:

Przy RTX4090 :)

Zamień pierwszy numerek na 8-9 i będzie dobrze. ?

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Jaycob napisał:

Tak wiem to tylko gify, kompresja kuje, ale ja tam dostrzegam, że odbicia lepsze na PS5, ale więcej tego deszczu na PC? :D 

Akurat materiał na tych gifach jest dziwny. Na PS5 widać wyraźniej odbicia po lewej stronie, a na PC po prawej. Chyba nie ma co oceniać w taki sposób, bo trzeba by najpierw zadbać o odpowiednie, takie same warunki testowe dla obu platform.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, DisconnecT napisał:

Zamień pierwszy numerek na 8-9 i będzie dobrze. ?

Mówisz o RTX 8090, to tak który rok 2033 strzelam. :E no ale pełne RT i 8K/120fps. :E  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Stjepan napisał:

127027650_1702086023296534_5557899249096

Dystopia, nie Slavtopia, słowiański przykuc i pierogi. :E

hehehe przypomniał mi sie ten suchar ?

comment_A4N3c1KUdCHcwZi5k6gB5ZnvmSVQPvNM

  • Thanks 1
  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Cebula_Z_internetu napisał:

Możliwe że po jakimś czasie silnik się brudzi.

To akurat jest możliwe, lub też inny zespół grafików siedzi i poleruje wersje konsolową a inny wersje PC i są małe roznice , moze byc tez tak ze testowane są rożne buildy z roznymi paczkami tekstur zeby sprawdzic jak strumieniuje je silnik i dlatego w necie lądują rozne wersje tych buildów.

1 godzinę temu, Cebula_Z_internetu napisał:

Na konsole i PC geometria musi być taka sama, czyli zrównane do najsłabszego ogniwa. Nikt nie będzie specjalnie robił silnika "na bogato" tylko dla PC.

To tak nie działa, najczęsciej robi się wersje high poly a potem sie optymalizuje siatki i tekstury w dół, czasami robi sie jedną wersje na wszystkie platformy a czasami roznice są w teksturach a czasami w teksturach i siatkach. Nawet do starego Dooma3 devsi mieli obiekty high poly a to co było potem w grze to juz inna bajka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, lukadd napisał:

Ludzie ograli RDR2 z mydłem na PS i się cieszyli z klimatu gry(sam tak ogrywałem na premierę :E) to i przy Cyberze nie powinno być za dużo marudzenia

Gratuluję wytrwałości, ja po godzinie grania na PS4 rzuciłem nią przez okno (joke :E ) czekałem rok na wersję PC i o matko tak bardzo warto było czekać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie ten skręt w prawo wykonał bez kręcenia kierownicą w 5:20.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ogóle nie kręci kierownicą, słabo to wygląda na filmie, ale raczej to gry nie popsuje ;)

 

Póki co Wiedźmin 2 mnie wciągnął na moim XBOX ONE S. Ale nawet on potrafi chrupnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem wersja na ps4pro wygląda zaskakująco dobrze jak na tego typu grę, spodziewalem sie wiekszej tragedii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • A mi w ich testach VRR coś nie gra, testowali AOC którego mam (VA) i według nich i tej scenki migocze jak diabli. Posiadam go od dwóch dni i ani jednego mignięcia nie widziałem.  Tutaj też ludzie się sprzeczali, który model migocze, a który nie.
    • Model ASUS TUF Gaming , o którym wspominasz jest to fajnie prezentujący się 27 calowy monitor IPS 2K (2560 x 1440) z natywnie 240 Hz, po OC 260Hz (1ms) dodatkowo pokrycie barw DCI-P3 wynosi 90 % więc monitor zapewni dobrą jakość i wyrazistość a obraz będzie płynny i przyjemny. Niektóre gry wykorzystują HDR więc z tym monitorem również można skorzystać z tej funkcji. Według mnie plusem jest też jasność na poziomie 400 nitów oraz technologie synchronizacji FreeSync i G-Sync (dla amd i nvidia).  Oczywiście są też tańsze modele z rozdzielczością 2K 240Hz patrz Lenovo Legion z lepszym pokryciem bartw DCI-P3 95% i z funkcją PIVOT - aby móc dostosować sobie wysokość i kąt pochylenia monitora do swoich potrzeb.
    • Chociaż faktycznie, niezawarcie umowy o produkcji w Polsce plus offset to wina Plaszczaka który brał wszystko z półki. Z samolotami bez uzbrojenia też się popisał, więc pewnie MON odkręca wszystko i spróbuje podpisać offset + produkcję w ostatniej umowie. Czemu się nie dało w drugiej? A no Plaszczak to Plaszczak co tutaj więcej dodawać.   Jak podpisywać umowy z Niemcami potrafią Czesi którzy w Europie mniej znaczą niż Polska ale jednak potrafią negocjować. Pomysł żeby brać pociski z Korei jako lewar na Niemcy nawet nie skomentuję, bo to poziom debila mógł wymyślić. 
    • Przede wszystkim to przynajmniej moim zdaniem zmiana bez sensu. Co do OC to jest to poblokowany CPU (coś jak non k u intela), więc tylko UV  
    • Fajnie że podałeś typ tego extendera bo z samego zdjęcia tak niskiej jakości trudno wywnioskować. Po zdjęciu wnioskuje, że to ten typ:  https://rbline.pl/extender-poe-pft1320-36882.html    Ogólnie standardowe extendery jakie stosowałem tylko regenerują sygnał nie są switchami czyli nie rozdzielają sygnału. W tym przypadku mają w sobie switcha. Różnica jest taka, że takie urządzenie różni się od typowego switcha tym, że zasilanie bierze z "głównego" switcha POE i nie ma w sobie zasilacza (taka jest idea extenderów). Na stronie którą podlinkowałem jest informacja  Więc można łączyć kaskadowo. Jednak pod 1 wyjście nie podłączysz kolejnych 2 extenderów (pewnie sam z siebie pobiera na własne działanie ze 2 W) oraz 3 kamer (każda np. po 6W). Czyli nie możesz podłączyć urządzeń które w sumie biorą więcej niż 15W. Jeszcze jedna uwaga. W specyfikacji masz 1 x PoE (802.3af/at). Oznacza to, że aby na 2 wyjściach w expanderze mieć 15W to switch musi być POE+ 802.3at, czyli na jednym porcie musi dać 30W. Jak dasz standardowego switcha 802.3af (czyli 15W) to w extenderze nie możesz podłączyć do każdego z dwóch wyjść urządzeń biorących 15 W. Wtedy tylko 1 port będzie działał z teką mocą  albo 2 gdzie suma mocy nie przekroczy 15W (Możesz wtedy np. podłączyć tylko 2 kamery np. po 6W).   
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...