Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, ODIN85 napisał:

Kolega ma lapka z odpowiednikiem 970 i jakoś gra we wszystkie nowości.

RE3 High 50FPS FullHD 3 dni zabawy i nie musiałem wydawać 3.5k na grafikę. Dobrze się bawiłem w grze, a nie menu grając suwakami w prawo. Fajnie jest mieć coś lepszego, ale jak ktoś gra 2 dni w miesiącu to lekki bezsens wydawać dużo. Teraz meczę RDR2 na "Medium" i też się dobrze bawię. Jeśli Cyberpunk, będzie mi chodził na Thinkpadzie tak jak RDR2 to wstrzymam się z zakupem części pod stacjonarkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, ODIN85 napisał:

Rdr2 nawet na średnich wygląda lepiej niż na Pro.

Expresscard dławi GTX 1080 i mam wydajność GTX 1060, ale dla mnie i tak rakieta chcę sobie ograć CP na spokojnie. Wodotryski będę oglądał na Youtube lub za 2 lata ;)

Edytowane przez ŁysyZBrazzers

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, ODIN85 napisał:

Spoilery już latają po sieci.

Dobrze czasem nie znać angielskiego?

jesli ktos bedzie chcial pograc w tę grę dla "fabuły" to mysle ze najlepiej bedzie mocno omijać growe portale , fora dyskusyjne oraz sekcje komentarzy pod newsami do czasu ukonczenia gry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za chwile będzie na YT pewnie pełne walkthrough. :rotfl: Oficjalnie wiadomo już też, ze główny wątek ma być dużo krótszy od tego z Wiedźmina. 

 

Edytowane przez T.m.p1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, T.m.p1 napisał:

Oficjalnie wiadomo już też, ze główny wątek ma być dużo krótszy od tego z Wiedźmina. 

 

Skąd wiadomo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, T.m.p1 napisał:

https://www.ppe.pl/news/152185/cyberpunk-2077-uwazajcie-na-spoilery-watki-fabularne-wyciekly-do-sieci.html

"Jak zapowiadało CD Projekt RED, historia główna jest w przypadku CP 2077 krótsza od tej z Wiedźmina 3"

a gdzie tam jest napisane o tym "dużo krótszy", czy to już sam sobie dopowiedziałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, STALKERqwe napisał:

a gdzie tam jest napisane o tym "dużo krótszy", czy to już sam sobie dopowiedziałeś?

W artykule ppe jest napisane, że jest krótszy. 

Jak chcesz wiedzieć o ile to sobie poszukaj info z zagranicznych mediów, padają konkretne przedziały godzinowe w których główny wątek można skończyć. Dla mnie 10 godzin w tą albo tamtą to duża różnica.

Edytowane przez T.m.p1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie śmieszy ten płacz: Nie kupować gier na premierę!

Gdyby tak myślała większość graczy, to gier by już NIE BYŁO W OGÓLE!

Gra, podobnie jak film musi zarobić i najważniejszy jest pierwszy weekend, pierwszy tydzień, miesiąc, itp. Jeśli gra by się nie sprzedała w tym okresie to twórcy mogliby dojść do wniosku, że nie opłaca się tych gier robić w ogóle i tyle. Śmiejecie się z tych, którzy biorą pre ordery i kupują gry na premierę ale bez nich nie byłoby gier i nie mielibyście w co grać ;)

Co do grafiki: można się dobrze bawić ogrywając indyki, sam gram wiele w gry, typu "Children of Mortha", "Dead Cells", "Spelunky" czy 'Cat Quest" i w gry na Switcha jak "Pokemon Sword", itp. Nie zmienia to jednak faktu, że od gier AAA wymaga się jak najlepszej grafiki, bo inaczej po co jest inwestować w nową kartę graficzną? Może mam płytkie podejście ale od wysokobudżetowych gier oczekuję oprawy graficznej, która wypali mi oczy i usmaży mózg, a tymczasem od czasu "Crysisa" rosną tylko wymagania a grafika pozostaje na w miarę podobnym poziomie. Moim zdaniem winne są gry open world, które nie mogą mieć super duper oprawy graficznej ze względu na rozmiary świata i brak gier liniowych - z drugiej strony, nawet te liniowe produkcje, jak seria CoD też nie zachwyca oprawą, więc sam już nie wiem, jak to jest ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, lis22 napisał:

Trochę mnie śmieszy ten płacz: Nie kupować gier na premierę!

Gdyby tak myślała większość graczy, to gier by już NIE BYŁO W OGÓLE!

Gra, podobnie jak film musi zarobić i najważniejszy jest pierwszy weekend, pierwszy tydzień, miesiąc, itp. Jeśli gra by się nie sprzedała w tym okresie to twórcy mogliby dojść do wniosku, że nie opłaca się tych gier robić w ogóle i tyle. Śmiejecie się z tych, którzy biorą pre ordery i kupują gry na premierę ale bez nich nie byłoby gier i nie mielibyście w co grać ;)

Bzdura. Nie wiem czy wiesz ale coś takiego jak pre-order to ciągle świeży zabieg i stosunkowo nowa strategia biznesowa w historii tego rynku jako całości. Kiedyś pre-ordery nie istniały a branża rozwijała się w kosmicznym tempie. Gry dostawały darmowe dema krótko przed premierą co miało niwelować problem piractwa, każdy mógł legalnie sprawdzić chociaż ułamek gry i zdecydować o jego dopracowaniu / jakości.

To, że istnieją pre-ordery jest tylko i wyłącznie wynikiem tego, że ludzie są naiwni. Jak ktoś łyka agresywny marketing i zaczyna wkręcać się w fale hype'u to kupi dosłownie wszystko, popularne stało się bezpośrednie kupowanie YouTuberów, którzy jako "influencerzy" promują to czy tamto. Jak ludzie usłyszą od względnie lubianej osoby, że warto, że będzie spoko i ich stać to kupią. Dotyczy to sprzętu, gier jak i wszystkiego innego. To samo zresztą dotyka tzw. Early Accessu w którym niektóre produkcje pozostają latami, nie rozwijają się, prezentują tragiczny poziom ale hajs i tak spływa a wykręcić się zawsze można słowem "beta" w tytule, ot taki przykład Escape From Tarkov, powstaje chyba od 5 lat, progress jest śmiechu warty a mami kupujących droższe edycje dostepem do DLC. Chyba w 2050'tym roku. Oczywiście istnieją wyjątki, które faktycznie i uczciwie osiągają zamierzony efekt i bez wsparcia by nie powstały. 

Na przestrzeni ostatnich lat zauważono jakie pieniądze leżą w portfelu typowego gracza i robi się wszystko aby je systematycznie wyciągać, mam wrażenie, że jakość finalnego produktu to dla wielu firm efekt uboczny. Jak słyszę, że gry stają się coraż droższe w produkcji to chce mi się tylko śmiać. Pewnie, CP jest zapewne drogą produkcją, jak się robi z "Kijanu" filar marketingu to tanio raczej być nie może. Ale co z całą resztą? Remastery remasterów i reedycje, podrasowany silnik - ten sam świat, ten sam scenariusz, często nawet te same assety, czasami ta sama gra tylko z reskinem mającym robić za kompletnie nową konwencje z nową zajebistą ceną. Mikrotransakcje w grach single player, modele biznesowe wprost zerżnięte z rynku mobilnego, dłużej wymieniać?

Poczytaj ile Activision zarabia dziennie na mikropłatnościach z samego Modern Warfare. No faktycznie, nie kupię preordera to pewnie upadną. Biedaki. :( 

Tak więc żadnych pre-orderów. Zero zakupów w dniu premiery. 

Nie zostawie u EA/Ubi/Blizzard'a i innych góry hajsu to nie będzie w co grać? No trudno. To nie będzie. Dla mnie ta branża już dawno jest śmiechu warta, znajdzie się inne hobby.

Edytowane przez T.m.p1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, T.m.p1 napisał:

W artykule ppe jest napisane, że jest krótszy. 

Jak chcesz wiedzieć o ile to sobie poszukaj info z zagranicznych mediów, padają konkretne przedziały godzinowe w których główny wątek można skończyć. Dla mnie 10 godzin w tą albo tamtą to duża różnica.

Poszukałem i nie znalazłem. Tylko jest info że jest krótszy niż w3, więc jakieś konkretne źródło tych doniesień?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, lis22 napisał:

Trochę mnie śmieszy ten płacz: Nie kupować gier na premierę!

Gdyby tak myślała większość graczy, to gier by już NIE BYŁO W OGÓLE!

W pisaniu "nie kupuj gry na premierę" chodzi o to, żeby niepotrzebnie nie narażać się na rozczarowanie i poczekać na jakieś sensowne opinie. Przecież nikt nikomu nie zabroni wydawania pieniędzy na co mu się podoba. Chodzi tu o zwykły rozsądek, tym bardziej że gry AAA, z pominięciem kilku studiów takich jak właśnie CPDR, Rockstar, często potrafią być rozczarowujące. A co jeśli komuś nie podobały się dotychczasowe gry CDPR, a CP2077 jest zainteresowany z powodu innego settingu i prawdopodobnie zupełnie innej mechaniki? Ma kupić grę w ślepo, tak jak robi to większość? Nie, tu też lepiej będzie poczekać i zbadać temat po premierze.

35 minut temu, lis22 napisał:

Gra, podobnie jak film musi zarobić i najważniejszy jest pierwszy weekend, pierwszy tydzień, miesiąc, itp. Jeśli gra by się nie sprzedała w tym okresie to twórcy mogliby dojść do wniosku, że nie opłaca się tych gier robić w ogóle i tyle. Śmiejecie się z tych, którzy biorą pre ordery i kupują gry na premierę ale bez nich nie byłoby gier i nie mielibyście w co grać ;)

Zdajesz sobie sprawę z tego, że większość graczy właśnie nie kupuje gry na premierę? I twórcy jakoś jednak widzą opłacalność. :E W ciągu 2 pierwszych tygodni sprzedało się około 4 mln kopii Wiedźmina 3. Z czego już w pierwszym dniu zarobki pokryły środki zainwestowane w grę. Do 2019 sprzedano już 20 mln kopii gry.

Ale załóżmy na moment, że przyjmujemy dość skrajny scenariusz i na premierę grę kupuje rzeczywiście bardzo mały procent graczy np. 2%. Załóżmy też że większość graczy kupi grę zaraz po pierwszym miesiącu. Skoro coś takiego byłoby normą to niby dlaczego twórcy mieliby myśleć że tworzenie gier jest nieopłacalne? To by było normalne. Zresztą pod względem finansowym jest to lepszy scenariusz niż w przypadku przekładania premiery - po prostu muszą poczekać na wpływy, przy czym niekoniecznie muszą ją dalej rozwijać (poprawa bugów itd. to i tak o wiele mniejszy koszt niż w trakcie tworzenia jej).

35 minut temu, lis22 napisał:

Co do grafiki: można się dobrze bawić ogrywając indyki, sam gram wiele w gry, typu "Children of Mortha", "Dead Cells", "Spelunky" czy 'Cat Quest" i w gry na Switcha jak "Pokemon Sword", itp.

Akurat Pokemony na Switcha to jedne z najgorszych, dużych gier. Game Freak to leniwy producent wykorzystujący siłę marki, to że jest ona rozpoznawalna na całym świecie i przystępna dla dzieci. ;)

35 minut temu, lis22 napisał:

Nie zmienia to jednak faktu, że od gier AAA wymaga się jak najlepszej grafiki, bo inaczej po co jest inwestować w nową kartę graficzną? Może mam płytkie podejście ale od wysokobudżetowych gier oczekuję oprawy graficznej, która wypali mi oczy i usmaży mózg, a tymczasem od czasu "Crysisa" rosną tylko wymagania a grafika pozostaje na w miarę podobnym poziomie. Moim zdaniem winne są gry open world, które nie mogą mieć super duper oprawy graficznej ze względu na rozmiary świata i brak gier liniowych - z drugiej strony, nawet te liniowe produkcje, jak seria CoD też nie zachwyca oprawą, więc sam już nie wiem, jak to jest ...

Ten argument jak najbardziej ma sens. Ale czemu oczekiwać tylko lepszej grafiki? Tu właśnie o to się rozchodzi. Że często płacąc 240zł dostajemy dobrą grafikę na pierwszym miejscu, a niekoniecznie dobrą rozgrywkę. Dołóżmy do tego fakt, że jeszcze niektórzy twórcy na chama dopchają do takiej gry mikropłatności. :E

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, STALKERqwe napisał:

Poszukałem i nie znalazłem. Tylko jest info że jest krótszy niż w3, więc jakieś konkretne źródło tych doniesień?

https://www.purepc.pl/cyberpunk-2077-z-krotsza-fabula-bo-wiedzmin-3-byl-zbyt-dlugi

Cytat

Już teraz można jednak wyciągnąć pewne wnioski na podstawie słów producenta CD Projektu RED. Według danych z serwisu How Long To Beat gracze kończyli główny wątek Wiedźmina 3 średnio w ok. 50 godzin (przedział 32-85 godzin), co sugeruje, że Cyberpunk 2077 może zaoferować fabułę starczającą na ok. 40 godzin (przedział 25-70 godzin), co wcale nie jest złym wynikiem. 

https://gamerant.com/cyberpunk-2077-main-story-length/

Cytat

With the story for Cyberpunk possibly clocking in at about 40 hours, it is clearly still a massive game. Cyberpunk also features 75 deep side quests, which if completed will greatly add to the length of a playthrough. Cyberpunk 2077 may be a bit shorter than the Witcher 3, but for some players, that may be a positive. With the game being aimed at an older audience that often includes people with jobs, families, and other commitments, 40 hours seems like a more manageable game length than The Witcher 3's 50 hours. While both Cyberpunk 2077 and The Witcher 3 are long games, the former being slightly shorter is not necessarily a bad thing.

Wszystkie źródła podają średnią różnicę na poziomie + / - 10 godzin. Dla mnie to dużo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Zdajesz sobie sprawę z tego, że większość graczy właśnie nie kupuje gry na premierę?

Skoro tak to skąd te rekordowe zyski Call of Duty już w pierwszy weekend od premiery?

Może starsi gracze poczekają kilka dni ale grupa docelowa, zwłaszcza młodzież, która chce grać w multi z kolegami kupi na premierę.

Zresztą, jak ktoś czeka na grę to nie będzie czekał rok aż stanieje i ją połatają, sam kupuję dużo na promocjach, wyprzedażach ale to na co czekam biorę na premierę.

Cytat

Akurat Pokemony na Switcha to jedne z najgorszych, dużych gier. Game Freak to leniwy producent wykorzystujący siłę marki, to że jest ona rozpoznawalna na całym świecie i przystępna dla dzieci.

Wiesz, to moje pierwsze Pokemony ever, więc mi się podobają ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, lis22 napisał:

Skoro tak to skąd te rekordowe zyski Call of Duty już w pierwszy weekend od premiery?

Rekordowe zyski to oni mają z mikropłatności typu skórki i skiny a nie z premiery.

Edytowane przez T.m.p1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, lis22 napisał:

Skoro tak to skąd te rekordowe zyski Call of Duty już w pierwszy weekend od premiery?

Nie interesuje się CoDem i ogólnie gardzę firmami typu Activision czy EA, bo są one szkodnikami dla rynku gier. Nie do końca mam więc obraz tej sytuacji. Zapytam więc... W odniesieniu do czego te zyski były rekordowe? Może tu chodzi o to, że ich poprzednia gra sprzedała się w ciągu 2 pierwszych tygodni w takim i takim nakładzie, a teraz również w ciągu 2 tygodni sprzedała się lepiej od poprzedniczki?

5 minut temu, lis22 napisał:

Może starsi gracze poczekają kilka dni ale grupa docelowa, zwłaszcza młodzież, która chce grać w multi z kolegami kupi na premierę.

Nie wszystkie gry AAA to multi. Nie wszystkie mają też multi warte uwagi. Niektórzy tutaj myślą, że 15 latkowie grają we wszystkie tytuły jakie wyjdą. Jak mają bogatych rodziców to może i grają. Ale wtedy nie możemy mówić o większości.

5 minut temu, lis22 napisał:

Wiesz, to moje pierwsze Pokemony ever, więc mi się podobają ;)

One są słabe nawet w porównaniu do innych gier. :E

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kobitka znana ponoć w gamingowym światku za 3 h daje stream ze swoimi wrażeniami  z swoich przegranych 16 godzin. Będa live pytania itd. W grze jest nawet postać związana z jakimś questem pobocznym której ona użyczyła twarzy i chyba głosu. To jakby ktoś nie miał żadnych planów na 23:00 :E Może powie coś ciut więcej niż reszta wcześniej

 

Edytowane przez JeanPepin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, JeanPepin napisał:

Kobitka znana ponoć w gamingowym światku za 3 h daje stream ze swoimi wrażeniami  z swoich przegranych 16 godzin. Będa live pytania itd. W grze jest nawet postać związana z jakimś questem pobocznym której ona użyczyła twarzy i chyba głosu. To jakby ktoś nie miałem żadnych planów na 23:00 :E Może powie coś ciut więcej niż reszta wcześniej

Proponuję uważać przy oglądaniu tego typu rzeczy, nawet jeśli streamer będzie starał się nie spoilerować, to na czacie może się zdarzyć kilka złośliwych osób, których komentarzy moderatorzy nie zawsze zdążą usunąć. Przeczytasz coś przez przypadek i masz zepsute wrażenia z gry. ;)

Skoro gdzieś już lecą jakieś spoilery, to ja od tej pory unikam w Internecie tematu CP2077 jak ognia, oprócz tego forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, T.m.p1 napisał:

Wszystkie źródła podają średnią różnicę na poziomie + / - 10 godzin. Dla mnie to dużo.

 

10g mniej o rany ! .......odwołuje zakup, oddajta mnie moje pięniądze ??

a na poważnie - może jest ziarenko prawdy w tym że główny wątek gry pod względem długosci został dostosowany na podstawie doswiadczen developera z wiedzminem 3

Iu2h4a5.png

Z innymi duzymi grami wcale nie jest lepiej

https://www.gry-online.pl/S018.asp?ID=1304

Jak widać hardkorwi gracze kończący swoje ukochane  tytuły w 100% albo nawet po kilka razy to mały procent całosci.

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Isharoth napisał:

Proponuję uważać przy oglądaniu tego typu rzeczy, nawet jeśli streamer będzie starał się nie spoilerować, to na czacie może się zdarzyć kilka złośliwych osób, których komentarzy moderatorzy nie zawsze zdążą usunąć. Przeczytasz coś przez przypadek i masz zepsute wrażenia z gry. ;)

Skoro gdzieś już lecą jakieś spoilery, to ja od tej pory unikam w Internecie tematu CP2077 jak ognia, oprócz tego forum.

Dlatego też wystarczy kliknąć pod komentarzami na UKRYJ CZAT, polecam

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Azakiel napisał:

a na poważnie - może jest ziarenko prawdy w tym że główny wątek gry pod względem długosci został dostosowany na podstawie doswiadczen developera z wiedzminem 3

Sama długość to jedno a to jak ta fabuła jest poprowadzona to drugie. Jeżeli między ważnymi dla fabuły wątkami i zwrotami akcji są długie przerwy w których za wiele się nie dzieje to motywacja do pchania tego dalej raczej mocno spada.

Edytowane przez T.m.p1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, T.m.p1 napisał:

https://www.ppe.pl/news/152185/cyberpunk-2077-uwazajcie-na-spoilery-watki-fabularne-wyciekly-do-sieci.html

"Jak zapowiadało CD Projekt RED, historia główna jest w przypadku CP 2077 krótsza od tej z Wiedźmina 3"

Speedruny Wiedźmina 3 mieszczą się przeważnie w widełkach pomiędzy 2 a 3 godziny, szast prast i po historii głównej. Nie wiadomo jak ktoś "robił historię główną z cp2077" czy leciał "speedrunem" czy jednak trochę sobie pozwiedzał bo na samej jeździe samochodem po bezdrożach jeden z devów CDPR nabił chyba 160 godzin :rotfl:

Wiadomo że takie jeżdżenie nie można zaliczyć pod "w miarę szybkie ukończenie historii głównej", ale żeby napisać "historia główna w cp2077 jest krótsza od tej z wiedźmina 3" to trzeba by było wziąć z 10 graczy którzy mieliby za zadanie ukończyć tylko historie główną i wyciągnać średnią, a później ci sami gracze niech ukończą wiedźmina 3 by osoby się zgadzały i ich umiejętności/styl gry i wtedy będzie wiadomo która jest krótsza.

No ale PPE, kliki muszą sie zgadzać... ;) :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, T.m.p1 napisał:

https://www.purepc.pl/cyberpunk-2077-z-krotsza-fabula-bo-wiedzmin-3-byl-zbyt-dlugi

https://gamerant.com/cyberpunk-2077-main-story-length/

Wszystkie źródła podają średnią różnicę na poziomie + / - 10 godzin. Dla mnie to dużo.

Czytałeś w ogóle dokładnie co oni tam napisali? Są to jedynie ich przewidywania (wróżenie z fusów) na podstawie oficjalnej informacji "wątek główny nieznacznie krótszy niż w W3". Tam żadnego potwierdzenia nie ma czy to będzie mniej lub więcej niż 10 godzin różnicy. Podsumowując, info z tyłka.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...