Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Mamy roadmap. ............................ Eeeeeee re he he he

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, skypan napisał:

Mamy roadmap. ............................ Eeeeeee re he he he

No właśnie, tylko go masz. A co w nim jest to sam widzisz. To też pokazuje w jakim miejscu oni są obecnie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Realnie jeśli chodzi o PC to bym się spodziewał kilku niedużych korekt jakichś bugów i tyle.  Byłoby cudem jakbym poprawiono "mały" błąd w postaci wiszących w powietrzu giwer czy zwłok.

Edytowane przez Delwin
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.ppe.pl/news/153781/cyberpunk-2077-z-innym-wygladem-johnnyego-silverhanda-sprawdzcie-postac-przed-angazem-keanu-reevesa.html

Oto koncept arty przed angażowaniem Keanu. Różnicy diametralnej nie ma - jedynie brody brak, a może gdyby tak skupili się bardziej na robocie, a nie na niekończącym się marketingu, to efekt końcowy byłby znacznie lepszy?

Sam Mike Pondsmith podobno widział w młodym Davidzie Bowie kandydata na Silverhanda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na oficjalnym Discordzie jakiś dev potwierdził że nic poza błędami, wydajnością nie będzie poprawione, także jak ktoś się spodziewa jakichś overhauli to się rozczaruje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, bleidd napisał:

Bugi bugami ale mam nadzieję, że chociaż tak fundamentalnie skopane rzeczy jak to zafixują

 

Ponoć zachowanie policji było całkiem poprawne tylko jakiś dev przed premierą coś pozmieniał i teraz teleportują się za pleców  ;)

Edytowane przez Dario+

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też o tym czytałem ale brzmi to bardziej jak pobożne życzenie a nie stan faktyczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To bylo w tym niby przecieku od bylego pracownika na redicie czy discordzie.

Redzi odpowiedzieli na caly ten leak ze to nie prawda. Takze zobaczymy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch 1.1 już jest.

1.1 GB na GOGu 

6.7, 5.4 lub 9.5 GB na Steamie,

16,4 GB na XBOXa 

Prawie 17 GB na PS5. 

Na PS4 nie ma :) ?

Edytowane przez Element Wojny
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Element Wojny napisał:

Patch 1.1 już jest.

1.1 GB na GOGu, 6.7 GB (lub 5.4 GB) na Steamie, 16,4 GB na XBOXa.

Potwierdzam, u mnie zasysa własnie w tle. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

 

Update v1.1


Stability

  1. Various stability improvements including:
  2. Memory usage improvements in various systems within the game: characters, interactions, navigation, in-game videos (news, tv, etc.), foliage, laser effects, minimap, devices, AI, street traffic, environmental damage system, GPU-related, and more.
  3. Various crash fixes (related to, among others, loading saves, game opening/closing and Point of No Return).
 

Quests/Open World

  1. Fixed an issue where calls from Delamain would end immediately and seem like they cannot be picked up in Epistrophy.
  2. Fixed an issue where players would not receive calls from Delamain when approaching relevant vehicles in Epistrophy.
  3. Fixed an issue where the objective could get stuck on "Answer the call from Mr. Hands" in M’ap Tann Pèlen.
  4. Fixed an issue where Judy could teleport underground in Pyramid Song.
  5. Fixed an issue where it would be impossible to talk to Zen Master in Poem of The Atoms.
  6. Fixed an issue where Takemura wouldn’t call in Down on the Street.
  7. Fixed an issue where Jackie could disappear in The Pickup.
  8. Fixed an issue where it could be impossible to get out of the car in The Beast in Me: The Big Race.
  9. Fixed an issue where players could stop receiving calls and messages after moving too far away from A Day In The Life area.
  10. Fixed an issue where opening the package wouldn’t update Space Oddity.
  11. Retro-fixed the saves affected by a rare issue where speaking to Judy in Automatic Love would be impossible due to an invisible wall. The underlying issue is under investigation.
  12. Fixed an issue that prevented players from collecting the reward in Gig: Freedom of the Press. The quest will auto-complete for those who could not collect the reward previously, and the reward will be provided automatically.
  13. Fixed an issue where Delamain would remain silent throughout Epistrophy if the player initially refused to help him.

UI

  1. Fixed an issue where prompt for exiting braindance could be missing.
  2. Removed an invalid item from loot.

Visual

  1. Fixed an issue where a grenade’s trajectory could be displayed in photo mode.
  2. Fixed particles’ hue appearing pink when viewed close up.
  3. Fixed cars spawning incorrectly in Reported Crime: Welcome to Night City.

Achievements

  1. Fixed an issue where completing one of the assaults in progress in Santo Domingo would sometimes not contribute towards progression for The Jungle achievement, preventing its completion.

Miscellaneous

  1. Addressed the issue responsible for saves getting oversized (related to the modifier indicating if the item is crafted), and trimmed the excess size from already existing saves (note: this won’t fix PC save files corrupted before 1.06 update).
  2. Fixed an issue where input could stop registering upon opening the weapon wheel and performing an action.
  3. Fixed an issue where the "Continue" button in the Main Menu could load an end game save.

PC-specific

  1. It will now be possible to obtain achievements while in Steam offline mode. Note: Offline mode needs to be enabled before starting the game. This change does not work retroactively.
  2. Addressed the game startup crashes related to loading cache on NVIDIA graphics cards.

 

 

Edytowane przez ditmd
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze informacje mówią o świetnej optymalizacji na PC - ludzie którzy mieli po 40-45fps teraz mają powyżej 60fps.

 

 

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ma być ten "large" patch :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, kadajo napisał:

Zero poprawy wydajności...

Serio ? No to albo ludzie uprawiają bajkopisarstwo albo zależy od sprzętu.

Dla mnie w tym patchu nie ma w zasadzie nic na co czekałem że poprawią ale też na wiele nie liczyłem więc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ogarniam. Wymaga 60gb wolnego a ciągnie 1gb !?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten patch to powinien się nazywać 1.07, a nie 1.1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Element Wojny napisał:

Serio ? No to albo ludzie uprawiają bajkopisarstwo albo zależy od sprzętu.

Dla mnie w tym patchu nie ma w zasadzie nic na co czekałem że poprawią ale też na wiele nie liczyłem więc...

Nie nie, chodzi mi że w tych notes nic nie ma na temat poprawy wydajności. Patcha jeszcze nie ściągałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie poprawy płynności nie zauważyłem bo oczywiście za mało grałem na 1.1. Mam jedynie wrażenie, że dlss daje nieco ładniejszy obraz ale to chyba tylko placebo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, kadajo napisał:

Nie nie, chodzi mi że w tych notes nic nie ma na temat poprawy wydajności. Patcha jeszcze nie ściągałem.

Liczę że jak ludzie ściągną to trochę potestują. Póki co widziałem 2 opinie i goście są zachwyceni wzrostem wydajności, ale nie znam ich konfiguracji więc nie bardzo mogę się odnieść. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Element Wojny napisał:

Pierwsze informacje mówią o świetnej optymalizacji na PC - ludzie którzy mieli po 40-45fps teraz mają powyżej 60fps.

 

 

Poczekaj na "comparison now vs before". Zobaczymy co ucięli w jakości grafiki albo faktycznie będzie mocno poprawiona optymalizacja. Przeważnie "nic z niczego się nie bierze, za darmo umarło" ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, RyszardGTS napisał:

Poczekaj na "comparison now vs before". Zobaczymy co ucięli w jakości grafiki albo faktycznie będzie mocno poprawiona optymalizacja. Przeważnie "nic z niczego się nie bierze, za darmo umarło" ;) 

Spoko a przede wszystkim niech sprawdzą ten patch by się nie okazało że 10 rzeczy poprawia a kolejnych 15 psuje...

No i nie ma co ukrywać - nawet wielkość poprawek wskazuje że top priorytetem były tu konsole. 

 

Haha już widzę pierwsze posty że ludziom ten patch zwalił grę ?

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, Element Wojny napisał:

Pierwsze informacje mówią o świetnej optymalizacji na PC - ludzie którzy mieli po 40-45fps teraz mają powyżej 60fps.

 

 

Pewnie mu się odpaliło na niższych ustawieniach.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...