Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Jak ściągnę to dam znać czy na mojej konfiguracji coś się zmieniło na plus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odnosnie patcha (tego i następnych)  to mysle ze nawet jesli priorytetem nie byłyby konsole to nie ma co liczyc na jakies radykalne poprawki mechanik i bugów w tak krótkim czasie skoro nie ogarneli tego do premiery a przekladali pare razy premiere. Mysle ze ta gra za jakies 2 lata bedzie miała jako taki kształt (ale super balansu czy dobrych ciekawych mechanik bym sie nie spodziewał ...ten developer nigdy na to nie kładł nacisku i nigdy nie był w tym dobry)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na fb ktoś już sapie, ze 1.1 na pc nieodpala mu gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, JeRRy_F3D napisał:

Na fb ktoś już sapie, ze 1.1 na pc nieodpala mu gry.

Działa bez problemu ;) 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moim konfigu wydajność bez zmian po patchu.

Edytowane przez kadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, kadajo napisał:

Zero poprawy wydajności...

  

18 minut temu, kadajo napisał:

Jak ściągnę to dam znać czy na mojej konfiguracji coś się zmieniło na plus.

To skąd niby wiesz? :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, dawidoxx napisał:

  

To skąd niby wiesz? :E 

Widać ze nie czytasz wszystkich postów ;)

Edytowane przez kadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem tych plotek o rzekomym wzroscie wydajnosci na pc, skoro w oficjalnych informacjach(poniżej) nie ma o tym ani słowa to naturalne ze nie bedzie roznicy zauwazalnej (gdyby była to na pewno by sie tym pochwalili)

Cytat

 

Patch 1.1 for Cyberpunk 2077 is now available on PC, consoles and Stadia!

In this update we focused on various stability improvements, which you can find outlined in the patch notes below. We will continue this work in patch 1.2 and other upcoming updates. At the same time we will keep fixing the bugs you encounter and listening to your feedback on how to improve the overall game experience.

Stability
Various stability improvements including:

  • Memory usage improvements in various systems within the game: characters, interactions, navigation, in-game videos (news, tv, etc.), foliage, laser effects, minimap, devices, AI, street traffic, environmental damage system, GPU-related, and more.
  • Various crash fixes (related to, among others, loading saves, game opening/closing and Point of No Return).

Quests/Open World

  • Fixed an issue where calls from Delamain would end immediately and seem like they cannot be picked up in Epistrophy.
  • Fixed an issue where players would not receive calls from Delamain when approaching relevant vehicles in Epistrophy.
  • Fixed an issue where the objective could get stuck on "Answer the call from Mr. Hands" in M'ap Tann Pèlen.
  • Fixed an issue where Judy could teleport underground in Pyramid Song.
  • Fixed an issue where it would be impossible to talk to Zen Master inPoem of The Atoms.
  • Fixed an issue where Takemura wouldn't call in Down on the Street.
  • Fixed an issue where Jackie could disappear in The Pickup.
  • Fixed an issue where it could be impossible to get out of the car in The Beast in Me: The Big Race.
  • Fixed an issue where players could stop receiving calls and messages after moving too far away from A Day In The Life area.
  • Fixed an issue where opening the package wouldn't update Space Oddity.
  • Retro-fixed the saves affected by a rare issue where speaking to Judy inAutomatic Love would be impossible due to an invisible wall. The underlying issue is under investigation.
  • Fixed an issue that prevented players from collecting the reward in Gig: Freedom of the Press. The quest will auto-complete for those who could not collect the reward previously, and the reward will be provided automatically.
  • Fixed an issue where Delamain would remain silent throughout Epistrophy if the player initially refused to help him.

UI

  • Fixed an issue where prompt for exiting braindance could be missing.
  • Removed an invalid item from loot.

Visual

  • Fixed an issue where a grenade's trajectory could be displayed in photo mode.
  • Fixed particles' hue appearing pink when viewed close up.
  • Fixed cars spawning incorrectly in Reported Crime: Welcome to Night City.

Achievements

  • Fixed an issue where completing one of theassaults in progress in Santo Domingo would sometimes not contribute towards progression for The Jungle achievement, preventing its completion.

Miscellaneous

  • Addressed the issue responsible for saves getting oversized (related to the modifier indicating if the item is crafted), and trimmed the excess size from already existing saves (note: this won’t fix PC save files corrupted before 1.06 update).
  • Fixed an issue where input could stop registering upon opening the weapon wheel and performing an action.
  • Fixed an issue where the "Continue" button in the Main Menu could load an end game save.

PlayStation-specific

  • Performance optimization of crowds on PlayStation 4 Pro and PlayStation 5.
  • Various crash fixes on PlayStation 4.

Xbox-specific

  • Improved memory usage for character creation, mirrors, scanning, camera remote control, menus (inventory, map) on Xbox One, Xbox One X and Xbox One S.

PC-specific

  • It will now be possible to obtain achievements while in Steam offline mode. Note: Offline mode needs to be enabled before starting the game. This change does not work retroactively.
  • Addressed the game startup crashes related to loading cache on NVIDIA graphics cards.

Stadia-specific

  • Concert audio should no longer be inaudible in Never Fade Away.
  • Fixed corrupted textures on several melee weapons.
  • Tweaked default deadzone settings to be more responsive. Note: the change will not affect settings unless they’re set to default.

 

  •  

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, kadajo napisał:

Widać ze nie czytasz postów wszystkich ;)

Wybacz ze nie widziałem Twojego posta którego napisałeś w tym samym momencie co ja.. ;E    

 

//

 

Na konsolach tez wyszedł ten patch? :D  

Edytowane przez dawidoxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego już wyżej pisałem że zero poprawy wydajności. Teraz to potwierdzam.

38 minut temu, kadajo napisał:

Nie nie, chodzi mi że w tych notes nic nie ma na temat poprawy wydajności. Patcha jeszcze nie ściągałem.

Napisałem to 35 minut temu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bug nie znikania celowników po ich przerobieniu na cześć nadal jest. Czytając te opisy to bardzo niewiele poprawili. Z mojej listy bugow prawie nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, dawidoxx napisał:

Na konsolach tez wyszedł ten patch? :D  

Patch 1.1 for Cyberpunk 2077 is now available on PC, consoles and Stadia!

Edytowane przez Phoenixsuple
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już kilka osób zgłasza nowy bug że jak odbiorą telefon od Takemury to ten nic nie mówi.

No to jest już totalny game breaking bug bo jak posunąć fabułę do przodu bez tego wątku ?

 

I ten "fixed" bug z Delamainem ponoć nic nie fixuje...

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest bug. Nigdy nie odbierałeś głuchych telefonów?
Pełen realizm.

  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warto chyba też zrobić screeny porównawcze na takich samych detalach przed i po patchu, bo podobno jest graficzny downgrade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, JeRRy_F3D napisał:

Na fb ktoś już sapie, ze 1.1 na pc nieodpala mu gry.

Potwierdzam, wczoraj gra działała... dzisiaj po aktualizacji na steam... gra wypłaszacza się przy starcie... weryfikacja plików nie pomaga. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, tajfunikpol napisał:

Potwierdzam, wczoraj gra działała... dzisiaj po aktualizacji na steam... gra wypłaszacza się przy starcie... weryfikacja plików nie pomaga. 

Odinstaluj mody jeśli takowe używasz. 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedna z misji z cyberpsychozą, gdzie lala wychodzi z lodówki nadal ma bug. U mnie objawia się tym że panienka wychodzi z lodówki siada i staje się nieśmiertelna i na nic nie reaguje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E tam patch do zapomnienia mało poprawia a widzę coraz więcej zgłoszeń że coś popsuło.

Wracam do Wieśka obada się jak wyjdzie 1.2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Element Wojny napisał:

Odinstaluj mody jeśli takowe używasz. 

Dziękuje.... pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm, sprawdźcie sobie AI npców, postrzelałem sobie na ulicy, to teraz nikt nie kuca, uciekają! lol, najlepsze, że po chwili znikają :rotfl:, biegłem sobie z tymi npcami którzy uciekają przed mną, odwracam się do tyłu ktoś jest, wracam kamerą do przodu i już tych npców nie ma co biegli, cała pusta ulica, sprawdzam czy ktoś został za mną i też pusto!, jest cud, nikt już nie kuca, ale ekspresowo znikają.
Stałem sobie tak na chodniku patrzyłem czy coś zmienili z samochodami czy znikają, a tu nagle te npcy co uciekli pojawiły się w tym samym miejscu... instant teleport.

Słaby ten patch notes:/
 

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z Playstation ponoć im się nawet udało widzę dość pozytywne wpisy ale z kolei z Xboxem coś im chyba bardzo nie poszło bo same ch... i k... lecą :)

I serio jak nie macie jeszcze zrobionego wątku Takemury to lepiej nie instalujcie tego patcha bo nie ruszycie fabuły głównej. 

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tej gry tym skladem personalnym po prostu nie da sie naprawic wzieli dotacje od panstwa pozatrudniali znajomych ktorzy nie nadaja sie do robienia gier , cd projekt musial by zatrudnic fachowcow z innych firm od gier albo przeprosic sie z ekipa od wiedzmina ale kto teraz bedzie wchodzil na tonacy statek ? naprawia jedno a zepsuja 10 innych rzeczy to jest koniec tej gry

Edytowane przez voltq
  • Like 2
  • Sad 1
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, eagle napisał:

Jedna z misji z cyberpsychozą, gdzie lala wychodzi z lodówki nadal ma bug. U mnie objawia się tym że panienka wychodzi z lodówki siada i staje się nieśmiertelna i na nic nie reaguje.

U mnie misja z Seaside Cafe była zbugowana i nie mogłem znaleźć drzazgi przy trupie :-) a tak wszystkie inne bezproblemowo 

Edytowane przez dawidoxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, voltq napisał:

tej gry tym skladem personalnym po prostu nie da sie naprawic wzieli dotacje od panstwa pozatrudniali znajomych ktorzy nie nadaja sie do robienia gier , cd projekt musial by zatrudnic fachowcow z innych firm od gier albo przeprosic sie z ekipa od wiedzmina ale kto teraz bedzie wchodzil na tonacy statek ? naprawia jedno a zepsuja 10 innych rzeczy to jest koniec tej gry

Też mi się tak wydaje. Jak to się mówi, z g*wna bata nie ukręcisz. ;)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...