Element Wojny 10294 Napisano 23 Stycznia 2021 Teraz, JeRRy_F3D napisał: Ciekawostką jest, że: 1. Instalując 1.06 klikałem jak zyeb 100x "pobierz" i wyskakiwało, że "błąd pobrania...". Zrzucałem to na karb zapchanych serwerów, a dopiero następnego ranka wyczytałem, że na dysku musi być tyle wolnego miejsca ile zajmuje sama gra! = 60 GB. Usunąłem coś - dałem free 60 gb i poszło. TERAZ ŁASKAWIE GOG informuje o tym czytelnym info (brawo!). 2. Patch z GOG ma ok. 1GB downloadu, a mimo tego wymaga ponownie 60 GB (!?!) wolnego na dysku. Nie rozumiem tego. Żenada. Cóż, na ogół takie rzeczy zdarzały mi się tylko przy Baldurs Gate 3... w Early Access. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JeRRy_F3D 2573 Napisano 23 Stycznia 2021 9 minut temu, Element Wojny napisał: Powrót do poprzedniej wersji niekiedy kosztuje ponowną instalację - ale za to będziesz mógł grać bez bugu z Takemurą. To jakiś kretyński mechanizm instalacji. Zaciągasz 1GB patch z GOG = musisz mieć 60gb wolnego na dysku. Wrrr... Patchujesz wstecz (choć pobrałeś ledwie 1GB ostatniego patacha) a musisz ciągnąć 97% gry. Jakiś cyrk z tym. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azgan 8784 Napisano 23 Stycznia 2021 2 godziny temu, dawidoxx napisał: Grubo ponad rok jak nie wiecej będzie trzeba poczekać zeby ta gra wygladała w miare normalnie Już chyba No Man's Sky był szybciej łatany i z lepszymi efektami ? 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JeRRy_F3D 2573 Napisano 23 Stycznia 2021 5 minut temu, Saberman napisał: In Night City, looks are everything. Style over substance. Wszystkie te slogany reklamowe, (..) Całe szczęście mamy modderów, którzy (jak zwykle) muszą poprawiać głupie decyzje, czy niezorganizowanie deweloperów. https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/1099?tab=description https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/968 https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/1076 https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/963?tab=description https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/1127?tab=posts https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/1092?tab=description Fajne info i linki, ale chyba celniej byłoby je copynąć do wątku stricte o modowaniu CP. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Element Wojny 10294 Napisano 23 Stycznia 2021 2 minuty temu, Jaycob napisał: Ciekawostką jest też to, że wersja 1.1 była 7 dni temu. Tak po prawdzie to nie jestem pewien czy to nie miał być zwykły hotfix 1.07 który miał się ukazać tydzień temu, a tu nagle Iwiński wyskoczył z oświadczeniem "w 10 dni dostaniecie patch 1.1" no to szybko go przerobili na 1.1 dodali kilka rzeczy i wypuścili. Takie gdybanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ditmd 2908 Napisano 23 Stycznia 2021 Pewnie namieszali w kodzie gry tak że sami tego nie mogą ogarnąć 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Element Wojny 10294 Napisano 23 Stycznia 2021 3 minuty temu, JeRRy_F3D napisał: To jakiś kretyński mechanizm instalacji. Zaciągasz 1GB patch z GOG = musisz mieć 60gb wolnego na dysku. Wrrr... Patchujesz wstecz (choć pobrałeś ledwie 1GB ostatniego patacha) a musisz ciągnąć 97% gry. Jakiś cyrk z tym. Z Wieśkiem tak nie ma. Cofając 1.32 do 1.31 ściągnęło mi dodatkowe 2-3 GB i tyle. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaycob 7978 Napisano 23 Stycznia 2021 (edytowane) Mogło tak być. Jak coś zajmuje 1.1 GB no to sorry, ale to nie jest "large patch". Zdaje się, że wszystkie te hotfixy były większe. 2 minuty temu, Element Wojny napisał: Tak po prawdzie to nie jestem pewien czy to nie miał być zwykły hotfix 1.07 który miał się ukazać tydzień temu, a tu nagle Iwiński wyskoczył z oświadczeniem "w 10 dni dostaniecie patch 1.1" no to szybko go przerobili na 1.1 dodali kilka rzeczy i wypuścili. Takie gdybanie. Edytowane 23 Stycznia 2021 przez Jaycob Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JeRRy_F3D 2573 Napisano 23 Stycznia 2021 (edytowane) 3 minuty temu, Element Wojny napisał: Z Wieśkiem tak nie ma. Cofając 1.32 do 1.31 ściągnęło mi dodatkowe 2-3 GB i tyle. No i dlatego tak mnie to dziwi. Co prawda dziś pół świata ma wywalone na coś takiego jak net, limity, itd. - bo cały świat ma net po światełku. Tylko ja mam 10Mbit (realne z 5Mbit a w szczycie nie więcej niż 1Mbit) i aby cofnąć 1GB patcha mam zaciągać kolejny raz 60GB (?!?). IMO DRAMAT (i bezsens). Edytowane 23 Stycznia 2021 przez JeRRy_F3D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AvengerGT 163 Napisano 23 Stycznia 2021 21 minut temu, lukadd napisał: Aktualnie mam wersje 1.06 bo ostatnio nie aktualizowałem i oświetlenie w tej wersji załącza się identycznie jak na tym filmiku w klubie z patcha 1.1. Więc to już musiało być dużo wcześniej. Cofam do wersji 1.03 zobaczymy. W sumie zastanawiałem się czy aby na pewno wcześniej też tak nie było. Teraz na to zwracam uwagę bo ktoś mi to wskazał palcem. Z drugiej strony zaskakujące, że wcześniej mogłem tego nie zauważyć, chociaż trzeba przyznać, że nie dostaje się tym jakoś bardzo w twarz, nie jest to popup z metra czy dwóch. W każdym razie obadam jeszcze sprawę z filmami na yt bo cofnąć się do 1,06 nie mogę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukadd 8985 Napisano 23 Stycznia 2021 2 minuty temu, azgan napisał: Już chyba No Man's Sky był szybciej łatany i z lepszymi efektami ? Nie nie był. Zresztą z NMS to była całkowicie inna sprawa. Na premierę ta gra była całkowicie pusta Kilka NPC na krzyż itd. Gdzieś dopiero po ~2latach gra zaczynała nabierać sensu gdy poszczególne elementy były dodane do gry. CP wydali w takim stanie bo oni sobie zdawali sprawę, że po prostu nie połatają już tej gry. Za dużo gliczy i niedoróbek które są głęboko w silniku, wiele elementów trzeba by klepać od nowa od podstaw. Nie ma na to szans i zajęło by to pewnie lata intensywnej pracy i przebudowywania elementów gry i silnika nieraz od podstaw. Więc połatają tylko z grubsza i powierzchownie, na nic więcej nie liczę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ditmd 2908 Napisano 23 Stycznia 2021 1 5 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaycob 7978 Napisano 23 Stycznia 2021 10 minut temu, JeRRy_F3D napisał: Fajne info i linki, ale chyba celniej byłoby je copynąć do wątku stricte o modowaniu CP. Dodałem. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azgan 8784 Napisano 23 Stycznia 2021 1 godzinę temu, Wu70 napisał: https://www.wykop.pl/artykul/5916735/potezny-downgrade-grafiki-w-cyberpunk-2077-i-inne-problemy-wraz-z-nowym-patchem/ Weryfikowaliście te rewelacje? Kabaret ? 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukadd 8985 Napisano 23 Stycznia 2021 Teraz, AvengerGT napisał: W sumie zastanawiałem się czy aby na pewno wcześniej też tak nie było. Teraz na to zwracam uwagę bo ktoś mi to wskazał palcem. Z drugiej strony zaskakujące, że wcześniej mogłem tego nie zauważyć, chociaż trzeba przyznać, że nie dostaje się tym jakoś bardzo w twarz, nie jest to popup z metra czy dwóch. W każdym razie obadam jeszcze sprawę z filmami na yt bo cofnąć się do 1,06 nie mogę. Na pewno było dużo bliskich doczytywań od samego początku. Na niektóre doczytywania/lod już zaraz po premierze podrasowywałem sobie ustawienia w cfg. W klubie z oświetleniem nie pamiętam jak było, ale pamiętam na wczesnych patchach jak gdzieś w takim ciemnym zaułku z jakimś punktowym ogniem gdzie sobie robiłem testy, było to samo, kilka kroków w przód i załączało się lepsze oświetlenie, kilka w tył i było okrojone. W innych miejscach też to było, ale nie pamiętam jaki to był patch na pewno 1.05, albo i wcześniej. Podobnie jak i w Wieśku 3 bardziej szczegółowe np. cieniowanie załącza nam się kilka kroków przed postacią. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azgan 8784 Napisano 23 Stycznia 2021 45 minut temu, Reddzik napisał: Jeśli oni te fixy nazwali 1.1, zamiast 1.07 bo raczej ten patch notes jest strasznie biedny, do tego te cyrki o których się pisze w necie. To nie wiem co oni chcą dać do 1.2, żeby to miało ręce i nogi Narzędzia developerskie z błaganiem o pomoc Moderów z społeczności Nexusa ? Kompromitacja na całej linii dla studia jak nie ogarnia własnego silnika który jest rozwijany od kilku lat i robią na nim kolejne gry 1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JeRRy_F3D 2573 Napisano 23 Stycznia 2021 (edytowane) 3 godziny temu, wii napisał: Powinni iść z kolejnym wiedźminem skoro jeszcze na zachodzie to nie był taki wyeksploatowany temat a i mieli już jakieś doświadczenie z obecnymi konsolami na tym silniku. Zrobić wszystko jak było, trochę zmienić może filtry jakieś małe odświeżenie graficznie a większy świat i bardziej złożony. 3 godziny temu, Jaycob napisał: Mi się jednak wydaje, że zgubiła ich chciwość i wypuszczanie gry na stare konsole i przez to brak czasu (beznadzieje zarządzanie). Kolejny Wiedźmin to sorry, ale to zastój w branży. 3 godziny temu, Pitross20 napisał: A mi się wydaje, że CD RED będzie klepać Pana Wieśka, oraz Cybera, i może jeszcze coś nowego świeżego w miedzy czasie na urozmaicenie ich studia. A prawda gdzieś pośrodku leży, bo WSZYSTKIM nie dogodzi (W4? Phii... nudy! CP... phii - lipa - mogli iść w W4!) Po pierwsze należy pamiętać, że devsi, to nie firmy "robiące dobrze" graczom (a nie wiedzieć dlaczego panuje takie przekonanie, że oni są dla nas! płacę wymagam! i inne pierdy), tylko zarządowi i wynikom finansowym. Zatem, nie zarzyna się kury, która złote jaja wypierduje = robimy W4, W5, W6 i W7 (do obrzygu). Tytuł ma fanów, miano kultowego = to nie ma prawa się nie udać i nie sprzedać (od strony biznesowej = nic prostszego / logiczniejszego). Jakoś robi się FC 6 (!) - ciekawe dlaczego? AC "tysiąc pięćset sto dziewięćset" (!) - ciekawe dlaczego? - itd. itd. I zobaczcie jakie grubasy rynku idą w kotlety (!?!). Skoro idą w kotlety = to znaczy, "że tak się robi w okolicy Poczdamu". Po drugie 100x chętniej (ja) sięgnę po W4, niż FC 9 i AC 11 razem wzięte (ale to subiektywna wrzutka). Po trzecie - atak na nowe lądy (CP2077) - BRAWO! To naprawdę odwaga (mając W3), ale i buta. Ewidentnie się przeliczy z możliwościami i nie podołali na 100%. Po czwarte UBI i inne grubasy, to jednak GRUBASY - i pomimo całego szacunku, respektu i dumy dla rodzimego CDP, to życie pokazuje, że to jednak są małe piko w branży. Zrobili wybitnego W3, ale mocami przerobowymi zapewne nie dotykają grubasów rynku (niestety) i stąd (niestety) "nonszalancka" i samobójcza decyzja = idziemy w nowe = w CP2077 = damy radę (gówno dali). A należało gnieść wiesia4 (dla kasy i stabilności) + iść w nowe = CP2077 (pozyskiwać nowe lądy). To się nazywa dywersyfikacja (prawie ). Robimy co umiemy (W4), a jak z jakiegoś powodu zacznie kuleć - mamy drugie (CP). To oczywista oczywistość zarządczo-biznesowa. Niestety. To nie UBI! I nastąpiła ściana zasobowa. Nie byli (chyba) w stanie zrobić kolejnego i dobrego W4 gniotąc CP... no i mamy kiszkę. Nie ma W4 (póki co nawet zajawek, że coś ktoś), CP kuleje... a krew już nosa poszła (ekipa się rozpada, zespoły wymordowane, itd.). Ciekawym co dalej... (?) Edytowane 23 Stycznia 2021 przez JeRRy_F3D 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azgan 8784 Napisano 23 Stycznia 2021 (edytowane) Godzinę temu, caleb59 napisał: Nie obraź się ale jeszcze przed premierą byłeś tak zaślepiony tą grą, że Twoja obecna opinia nie powinna się w ogóle liczyć. Nie tylko On. Śmiać mi się chcę jak czytałem w temacie PCLab GOTY i CP2077 na pierwszym miejscu za najlepszą grę w 2020 roku 14 minut temu, JeRRy_F3D napisał: Po pierwsze Po drugie Po trzecie Po czwarte Po 5,Nie zabijaj.Po 6,Nie cudzołóż.Po 7,Nie kradnij. Przypomnij o czym jest ten CP2077?? Edytowane 23 Stycznia 2021 przez azgan 2 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukadd 8985 Napisano 23 Stycznia 2021 (edytowane) 25 minut temu, azgan napisał: Kabaret ? Z tego co obejrzałem te filmiki po kolei to kabaret z gościa co wcześniej tego nie zauważył. Teraz widzę, że na pewno zdecydowana większość tego co on pokazuje była już wcześniej. Np. te artefakty na pasach/przejściu etc. co pokazuje. One były od samego początku przytrafiały się w różnych miejscach mniej lub bardziej było to widoczne w zależności od ustawień jakości DLSS w ustawieniach gry. Wolumetrii w tej grze jest napakowane tyle, że nie ma opcji, aby wszędzie było idealnie i gładko. Od początku w grze na dalszych planach przy punktach świetlnych można było zaobserwować niższą rozdzielczość wolumetrii. Ten filmik z doczytywaniem textur na autach to czasami bug bo przytrafiał się ludziom od początku jak gra wyszła i częściowo jest powiązany z streamingiem textur, szybsze ssd i mocniejszy komp ograniczał to do minimum. Edytowane 23 Stycznia 2021 przez lukadd Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 17682 Napisano 23 Stycznia 2021 10 minut temu, ODIN85 napisał: Chyba trzeba to z dysku wywalić i wrócić za rok. Przecież ty raz przechodzisz grę i już do niej nie wracasz ? 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reddzik 4830 Napisano 23 Stycznia 2021 Do tego robi speedruna ^^ i potem dziw, że gra jest na kilka godzin, jak sporo rzeczy się omija. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 17682 Napisano 23 Stycznia 2021 (edytowane) 1 minutę temu, Reddzik napisał: Do tego robi speedruna ^^ i potem dziw, że gra jest na kilka godzin, jak sporo rzeczy się omija. Albo zdziwiony ze czegoś nie wiedział albo nie widział Edytowane 23 Stycznia 2021 przez kadajo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Delwin 18 Napisano 23 Stycznia 2021 51 minut temu, Element Wojny napisał: Tak po prawdzie to nie jestem pewien czy to nie miał być zwykły hotfix 1.07 który miał się ukazać tydzień temu, a tu nagle Iwiński wyskoczył z oświadczeniem "w 10 dni dostaniecie patch 1.1" no to szybko go przerobili na 1.1 dodali kilka rzeczy i wypuścili. Takie gdybanie. A całkiem możliwe. Z drugiej strony - pytanie co poprawiono na konsolach... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 17682 Napisano 23 Stycznia 2021 Teraz, Delwin napisał: A całkiem możliwe. Z drugiej strony - pytanie co poprawiono na konsolach... Na PS4 poprawiono wydajność. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rambek911 341 Napisano 23 Stycznia 2021 Teraz, kadajo napisał: Na PS4 poprawiono wydajność. Skad o tym wiesz ? trzyma stałe 30 klatek przy jezdzie samochodem czy nadal miedzy 25 a 30 są wahania? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach