Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Cebula_Z_internetu napisał:

W 2 lata Ubi jest w stanie zrobić dopracowaną grę, pozbawioną błędów i świetnie zoptymalizowaną. A te bałwany przez 7 lat nie potrafią zrobić czegoś co przypomina grę, przecież tam więcej jest bugów niż samej gry, to jest w ogóle jakiś cud że ta gra w ogóle działa. Różnica między "Ubi" a "cd projekt red" to jest przepaść.

ubi wypuszczajac dodatek do the division 2 z patchem day one.. wypuscilo syf, ktory pozwalal na 5min gry, bo przy npc nie mogles kliknac F.. wiec, co ty piszesz o ubi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Cebula_Z_internetu napisał:

W 2 lata Ubi jest w stanie zrobić dopracowaną grę, pozbawioną błędów i świetnie zoptymalizowaną. A te bałwany przez 7 lat nie potrafią zrobić czegoś co przypomina grę, przecież tam więcej jest bugów niż samej gry, to jest w ogóle jakiś cud że ta gra w ogóle działa. Różnica między "Ubi" a "cd projekt red" to jest przepaść.

Nie grałeś, nie zabieraj głosu bo syf robisz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

W 2 lata Ubi jest w stanie zrobić dopracowaną grę, pozbawioną błędów i świetnie zoptymalizowaną. 

Może dlatego, że co 2 lata mamy praktycznie do czynienia z tą samą formułą, tylko innym miejscem akcji. CDPR z kolei poleciało w nowe horyzonty dla nich no i wyszło co wyszło. 

10 minut temu, Cebula_Z_internetu napisał:

A te bałwany przez 7 lat nie potrafią zrobić czegoś co przypomina grę,

Chyba przez około 4 lata, po wydaniu ostatniego dodatku fabularnego do Wieśka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, baron6b napisał:

Może dlatego, że co 2 lata mamy praktycznie do czynienia z tą samą formułą, tylko innym miejscem akcji. CDPR z kolei poleciało w nowe horyzonty dla nich no i wyszło co wyszło. 

Chyba przez około 4 lata, po wydaniu ostatniego dodatku fabularnego do Wieśka.

Chyba wolę zagrać w nowy setting co 2 lata ale dokładnie wiem czego oczekiwać, niż czekać na grę 7 lat + 2 lata na załatanie. 

 

7 lat. To, że pierwsze 3 lata produkcji przez pierwszy zespół wrzucili dwa razy do kosza, to już ich wina i ich miernego zarządzania. To co oni wydali mógłby zrobić indie zespół 20 osób przez 3-4 lata twardej pracy, chociaż nawet indie zespół lepiej by sobie poradził :E 

  • Like 1
  • Haha 2
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, TheMr. napisał:

Chyba wolę zagrać w nowy setting co 2 lata ale dokładnie wiem czego oczekiwać, niż czekać na grę 7 lat + 2 lata na załatanie. 

 

7 lat. To, że pierwsze 3 lata produkcji przez pierwszy zespół wrzucili dwa razy do kosza, to już ich wina i ich miernego zarządzania. To co oni wydali mógłby zrobić indie zespół 20 osób przez 3-4 lata twardej pracy, chociaż nawet indie zespół lepiej by sobie poradził :E 

Patrz No Man's Sky :E

Do tego te Assassiny robione przez ubi mimo, że wychodzą co ~2 lata to nie znaczy, że tyle czasu są tworzone, bo zajmują się nimi na przemiennie oddzielne i olbrzymie studia, zatrudniające setki pracowników, a w porywach ponad 1000 ludu pracuje przy danej grze :E
A i tak pomimo dostępu do gotowego silnika i gotowych assetów wymagających tylko określonych modyfikacji, każdy wie jaki efekt mamy za każdym razem jak przychodzi do premiery ich kolejnej gry z tzw. generatora :E

 

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, TheMr. napisał:

7 lat. To, że pierwsze 3 lata produkcji przez pierwszy zespół wrzucili dwa razy do kosza, to już ich wina i ich miernego zarządzania. To co oni wydali mógłby zrobić indie zespół 20 osób przez 3-4 lata twardej pracy, chociaż nawet indie zespół lepiej by sobie poradził :E 

Haha dziękuję rozbawiłeś mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Cebula_Z_internetu napisał:

W 2 lata Ubi jest w stanie zrobić dopracowaną grę, pozbawioną błędów i świetnie zoptymalizowaną. A te bałwany przez 7 lat nie potrafią zrobić czegoś co przypomina grę, przecież tam więcej jest bugów niż samej gry, to jest w ogóle jakiś cud że ta gra w ogóle działa. Różnica między "Ubi" a "cd projekt red" to jest przepaść.

Z nudną rozgrywką w stylu single player MMO, słabą fabułą, dreanianymi postaciami o których się w trakcie grania zapomina i drętwymi dialogami. 

Wyczyn. CTRL C, CTRL V. 

12 minut temu, TheMr. napisał:

To co oni wydali mógłby zrobić indie zespół 20 osób przez 3-4 lata twardej pracy, chociaż nawet indie zespół lepiej by sobie poradził :E 

No, no. Zapomniałeś dodać, że gra wygląda jak z PS3. 

  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, lukadd napisał:

Patrz No Man's Sky :E

Kompletny inny rodzaj gry ;) 

 

5 minut temu, Partyzant Prawdy napisał:

Haha dziękuję rozbawiłeś mnie.

Ty mnie też. 

5 minut temu, crush napisał:

No, no. Zapomniałeś dodać, że gra wygląda jak z PS3. 

Gra wygląda jak z PS3.

 

Nie wiem czy istnieje rzecz która w Cyberze działa. Bo cała gra jest do kapitalnego remontu. 

 

Edytowane przez TheMr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, TheMr. napisał:

Kompletny inny rodzaj gry ;)

Tak sobie możesz tłumaczyć :E Gdyby tworzenie wielkich i rozbudowanych gier było tak proste i szybkie to mielibyśmy takich gier open world z przepięknym graficznym wykonaniem, miodną fabułą, świetną fizyką i masą smaczków itd. na pęczki, a mamy kilka na krzyż i tu też nawet przy najlepszych typu RDR2 czy GTA V można się czepiać różnych rzeczy i niedopracowań.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, lukadd napisał:

przepięknym graficznym wykonaniem, miodną fabułą, świetną fizyką i masą smaczków itd. na pęczki, a mamy kilka na krzyż i tu też nawet przy najlepszych typu RDR2 czy GTA V można się czepiać różnych rzeczy i niedopracowań.

Fakt, grafika jest ładna, ale kompletnie niezoptymalizowana. Fabuła? Jak już wcześniej wspomniałem, komuś musiało spaść kowadło na głowę by związać te wyrywki fabularne w jedność, fabuła nie ma żadnego podjazdu do seriali/książek związanych z cyberpunkiem/Sci-fi, jest co najwyżej średnia. Smaczki to możesz dodawać do gry która jest przynajmniej grywalna. 

Oni wydali grę która nie powinna zostać wydana, po raz pierwszy od dawna w historii została zablokowana sprzedaż w dwóch największych sklepach konsolowych. Gra musi serio zasłużyć żeby podjąć takie kroki, a bronienie jej i białego PRu CDPRu jest po prostu żałosne i smutne jednocześnie. 

  • Sad 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, TheMr. napisał:

To co oni wydali mógłby zrobić indie zespół 20 osób przez 3-4 lata twardej pracy, chociaż nawet indie zespół lepiej by sobie poradził :E 

Poza grafiką jestem przekonany że tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, TheMr. napisał:

Fakt, grafika jest ładna, ale kompletnie niezoptymalizowana. Fabuła? Jak już wcześniej wspomniałem, komuś musiało spaść kowadło na głowę by związać te wyrywki fabularne w jedność, fabuła nie ma żadnego podjazdu do seriali/książek związanych z cyberpunkiem/Sci-fi, jest co najwyżej średnia. Smaczki to możesz dodawać do gry która jest przynajmniej grywalna. 

Oni wydali grę która nie powinna zostać wydana, po raz pierwszy od dawna w historii została zablokowana sprzedaż w dwóch największych sklepach konsolowych. Gra musi serio zasłużyć żeby podjąć takie kroki, a bronienie jej i białego PRu CDPRu jest po prostu żałosne i smutne jednocześnie. 

Przesadzasz. Gra jest dobra mimo swoich wad. A kto przez chwilę dobrze się zastanowi dojdzie do wniosku że na arcydzieło nigdy nie było szans. Czekaj na cyberpunka 3

Błędem było wydawanie tej gry na PS4 (chociaż tu już jakoś ogarnęli) i Xbox one. Te platformy są po prostu zbyt słabe.

Edytowane przez Suchy211
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, Wu70 napisał:

Poza grafiką jestem przekonany że tak.

Z 15-20 osób jak nie więcej przy takiej grze AAA to ogarnia samo audio/udźwiękowienie i tu mówię o bezpośrednich pracownikach studia czynnie biorących udział w tworzeniu gry.

 

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, Wu70 napisał:

Poza grafiką jestem przekonany że tak.

Może w takim razie niech chętni sami stworzą sobie mały zespół, zwerbują do niego ludzi i niech zaczną tworzyć gry skoro to jest taki banał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorę Odina i GTA6 machniemy w tydzień.
Z nadgodzinami dwa tygodnie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To prędzej jakiś symulator ciecia czy coś podobnego.

Ewentualnie akcja tego GTA ograniczy się do parkingu.

Edytowane przez Kszyrztow
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Suchy211 napisał:

Przesadzasz. Gra jest dobra mimo swoich wad. A kto przez chwilę dobrze się zastanowi dojdzie do wniosku że na arcydzieło nigdy nie było szans. Czekaj na cyberpunka 3

https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a8EjdXe_460svvp9.webm

A tak obiecywali że miasto będzie tętniło życiem i możliwościami zwiedzania/korzystania z zajęć dodatkowych ;)

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@TheMr.

Apropo, to taki przykład jak studio Piranha Bytes, które liczy 32 osoby. Nie robią gier zbyt innowacyjnych i sporo w nich drewna i wiele też zlecają na zewnątrz, ale robią te open worldy i to nie wcale takie małe i puste. Taki elex, nie jest to wiadomo ta sama jakość grafiki, animacji, złożoności, ale gdy obierzemy CP2077 z jego filmowości i rozmachu i przyjrzymy się samej warstwie grywalności(czyli esencji tego co tak naprawdę robimy w grze) to nie wiem czy tak bardzo ten elex odstaje. Pod względem eksploracji świata jest poziom wyżej od CDPR, bo dobrze nagradza gracza, a przy użyciu jetpacka było co szukać w tej grze i co ważniejsze, AI też bym powiedział, że jest porównywalne. CDPR skopało balans, więc tu znowu remis. Rozwój postaci...w elexie przynajmniej większość perków działała. Fabuła nie nadzwyczajna, ale były wybory, a skoro w CP 90% dialogów nic nie wnosi pod tym względem to też nie wiem czy nie jest porównywalnie. Wiadomo, są w tyle mniej bądź daleko, ale to tylko 32 osoby, a nadal mogę wskazać elementy które wykonali lepiej.

Edytowane przez MrHardy
  • Like 1
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, RyszardGTS napisał:

https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a8EjdXe_460svvp9.webm

A tak obiecywali że miasto będzie tętniło życiem i możliwościami zwiedzania/korzystania z zajęć dodatkowych ;)

I tak koszulka z tęczowym logiem, czekamy teraz na nowego Wiedźmina od Redów

https://www.ppe.pl/news/153856/wiedzmin-od-netflix-rosnie-znamy-glowna-bohaterke-witcher-blood-origin.html

Edytowane przez Dozorca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawili ten błąd z patcha 1.1 uniemożliwiający przejście dalej w fabule czy dalej się wszystko trzyma na śllinę?

Czy NPC dalej znikają gdy gracz się odwróci?

Edytowane przez T.m.p1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sie robi z recenzjami, ktore nie pasuja CDPR hehe.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, MrHardy napisał:

@TheMr.

Apropo, to taki przykład jak studio Piranha Bytes, które liczy 32 osoby. Nie robią gier zbyt innowacyjnych i sporo w nich drewna i wiele też zlecają na zewnątrz, ale robią te open worldy i to nie wcale takie małe i puste. Taki elex, nie jest to wiadomo ta sama jakość grafiki, animacji, złożoności, ale gdy obierzemy CP2077 z jego filmowości i rozmachu i przyjrzymy się samej warstwie grywalności(czyli esencji tego co tak naprawdę robimy w grze) to nie wiem czy tak bardzo ten elex odstaje. Pod względem eksploracji świata jest poziom wyżej od CDPR, bo dobrze nagradza gracza, a przy użyciu jetpacka było co szukać w tej grze i co ważniejsze, AI też bym powiedział, że jest porównywalne. CDPR skopało balans, więc tu znowu remis. Rozwój postaci...w elexie przynajmniej większość perków działała. Fabuła nie nadzwyczajna, ale były wybory, a skoro w CP 90% dialogów nic nie wnosi pod tym względem to też nie wiem czy nie jest porównywalnie. Wiadomo, są w tyle mniej bądź daleko, ale to tylko 32 osoby, a nadal mogę wskazać elementy które wykonali lepiej.

Pomyśl sobie ze cała praca tych 40-50 osób z początku produkcji, mieli 50-60% gry ukończonej po 3 latach i poszła do kosza :E

A od 2014 roku, pomimo wynajęcia dwóch zewnętrznych firm, i pracy 50-100 osób u siebie dalej nie potrafili włożyć trybu online do swojego silnika :E Az mi się przypomina naprawianie taśma fallouta 76 i ich silnika online :E

I o to mi chodziło. Tabun ludzi 300 osób do grzania ciepłej posadki, a może 30-50 osób które potrafiły cokolwiek zrobić vs 32 profesjonalistów którzy przez 7 lat na 99% by wydali lepszą grę niż Cymbergaj. I nawet 200 mln dolców budżetu nie trzeba było :E

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, MrHardy napisał:

Pod względem eksploracji świata jest poziom wyżej od CDPR, bo dobrze nagradza gracza, a przy użyciu jetpacka było co szukać w tej grze

Pod jakim względem nagradza?  Nie grałem w Elex'a.  

W CP nie masz jetpacka, ale masz podwójny skok i ładujący skok, które znacząco zmieniają eksplorację miasta czy walkę. Bez tego nie wejdziesz na większe budynki - można skakać po dachach jak w jakimś parkurze.   Co nagradza to np. legendarne przedmioty, dodatkowe drzazgi z logami o świecie lub drzazgi rozwoju/umiejętności i widoki czy ciekawe easter eggi.;)  Nie wiem czy to dużo czy mało w porównaniu do Elexa. 

 

Cytat

Fabuła nie nadzwyczajna, ale były wybory, a skoro w CP 90% dialogów nic nie wnosi pod tym względem to też nie wiem czy nie jest porównywalnie. 

W Elexie są większe wybory?  Jak fabuła nienadzwyczajna to co to za porównanie? Okrajasz to co najlepsze w CP i grach Redów i robisz z tego porównanie. 

Napisałeś, że 90% dialogów, ale z ilu? Znasz te dane?

Zresztą, której większej grze RPG z ostatnich lat dialogi wnoszą coś więcej do rozmowy. Ja sobie nie przypominam takiej. Musze zagrać w tego Elexa. :E 

Co do SI, niedziałających perków... Elex jest na rynku ~3 lat. CP od 2 msc. Może warto było by poczekać troszkę dłużej na poprawki/aktualizacje itd.

 

BTW ktoś przetestował ilość perków, które działają, a które nie:
https://docs.google.com/spreadsheets/u/0/d/16w3LQBa8oRxQLIEVcXfLE1_vlAFO_zjq-WrKQoixgRQ/htmlview#

 

Edytowane przez Jaycob
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Jaycob napisał:

Co do SI, niedziałających perków... Elex jest na rynku ~3 lat. CP od 2 msc. Może warto było by poczekać troszkę dłużej na poprawki/aktualizacje itd.

Przeciez gra byla przekladana wielokrotnie wlasnie zeby wydac dopracowany produkt. To slowa Redow. Troche sie to kloci z tym co napisales...

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...