Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

6I5oREl.png

 

To jest wlasnie smutne ze ta gra jest pełna olbrzymich kontrastów, rzeczy dopracowane sąsiadują z totalną fuszerką i babolami w ilosciach jakich swiat nie widział

  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Azakiel napisał:

6I5oREl.png

 

To jest wlasnie smutne ze ta gra jest pełna olbrzymich kontrastów, rzeczy dopracowane sąsiadują z totalną fuszerką i babolami w ilosciach jakich swiat nie widział

No właśnie to jest problemem tej gry - dostrzeżesz coś naprawdę zaebistego, jakiś mega dopracowany motyw a chwilę potem wychodzisz na zewnątrz i pomidor.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Element Wojny napisał:

Ktoś z CDPR w ostatnim tygodniu wypowiedzenia mógł łatwo coś takiego przemycić, przecież widać było że nie miał nikt nad tym kontroli.

ps. i jak z tymi subtelnościami z CP ???

Te subtelności to częściej odnoszą się do zadań pobocznych, wypytamy czasem w zadaniu o konkretne rzeczy to dostaniemy jeszcze dodatkową opcję dialogową.

Zadanie z All Foods plant (te z Maelstromem) ma duże przełożenie na kilka wydarzeń i questów w trakcie gry

 

Jeżeli uwolnimy Bricka przy okazji, to ten pózniej puści nas wolno w Tottentanz,

Jeżeli zrobiliśmy zadymę to w trakcie jednego zadania z Nomadami Maelstrom odezwie się że pamiętają nasz pysk z tamtej zadymy.

W trakcie zadania z Panam (to z zesrzeleniem AV) kiedy MItch jest zakładnikiem możemy praktycznie z miejsca zdjąć żołnierza Militechu i uratować Mictha, za co podziękuje nam Panam i Mitch, a później przypomni nam to Saul. Jak nie zdejmiemy to Mitch się wyrwie i pochwał nie będzie jak i tekstów później. Tak samo jak nie zgodzimy się na najazd na Rafenów z Panam (tylko później) to będzie nam truć dupę o to calkiem długo.. bylo tego więcej ale już szczególow nie pamiętam żeby nie wyszlo że bajeruje. Zresztą grałem tylko raz a nie jak niektórzy już 3x zaliczyli !

Edytowane przez frog67
  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jechałem na robote.. wpadłem w poślizg i nie dojechałem :E 

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[PC] Cyberpunk 2077 at £22.53 with code @ Official Discounts / Eneba £22.53

Ale CP tanieje, w takim tempie za 2 miesiące będzie w cenie GOTY Wieśka 3.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na autoryzowanych sklepach wciąż poniżej 190 zł nie schodzi. 

9 minut temu, dawidoxx napisał:

Jechałem na robote.. wpadłem w poślizg i nie dojechałem

Bierzesz inny pojazd i przepychasz. :E 

56 minut temu, Sheeneek napisał:

lol... z takim jezykiem myslisz ze by przeszlo. Zeby to subtelniejsze bylo to mozna by i lyknac, ale to?

Tam takich tekstów jest mnóstwo.;) 

53 minuty temu, frog67 napisał:

Poza tym jest tyle drzazg w grze ! zatrzęsienie, część można łatwo nie znaleźć więc byłbym w stanie uwierzyć w takie zapiski w CP.

Przydało by się zaznaczyć na inny kolor te, które już są przeczytane, e.w niech już się nie pojawiają powtarzające się.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Jaycob napisał:

Na autoryzowanych sklepach wciąż poniżej 190 zł nie schodzi. 

To zaraz zejdzie bo nikt w autoryzowanych sklepach nie kupi kiedy może mieć klucz za stówkę. 

Kupowałem na Eneba i innych "kluczowniach" już nie raz nie mając żadnych problemów więc nie wiem po co przepłacać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, frog67 napisał:

Te subtelności to częściej odnoszą się do zadań pobocznych, wypytamy czasem w zadaniu o konkretne rzeczy to dostaniemy jeszcze dodatkową opcję dialogową.

Zadanie z All Foods plant (te z Maelstromem) ma duże przełożenie na kilka wydarzeń i questów w trakcie gry

  Pokaż ukrytą zawartość

Jeżeli uwolnimy Bricka przy okazji, to ten pózniej puści nas wolno w Tottentanz,

Jeżeli zrobiliśmy zadymę to w trakcie jednego zadania z Nomadami Maelstrom odezwie się że pamiętają nasz pysk z tamtej zadymy.

W trakcie zadania z Panam (to z zesrzeleniem AV) kiedy MItch jest zakładnikiem możemy praktycznie z miejsca zdjąć żołnierza Militechu i uratować Mictha, za co podziękuje nam Panam i Mitch, a później przypomni nam to Saul. Jak nie zdejmiemy to Mitch się wyrwie i pochwał nie będzie jak i tekstów później. Tak samo jak nie zgodzimy się na najazd na Rafenów z Panam (tylko później) to będzie nam truć dupę o to calkiem długo.. bylo tego więcej ale już szczególow nie pamiętam żeby nie wyszlo że bajeruje. Zresztą grałem tylko raz a nie jak niektórzy już 3x zaliczyli !

Myślę, że to da się odczuć / zauważyć (niestety) grając po raz drugi, albo (absurdalnie) wczytując się w recki innych, którzy "zagrali inaczej". Wtedy okazuje się, że nie do końca jest tu płasko (jak wielu twierdzi). Ja to właśnie powoli sprawdzam grając po raz drugi. Ale - np. - misja z barmanem i jego żoną...

 

Za pierwszym razem pośledziłem żonę, nakryłem i wewnątrz laska zaczyna się tłumaczyć, a ja mam 2 opcje - "nic nie mów - wszystko już wiem", albo "no to słucham". 

1. Gdy za pierwszym razem użyłem "nic już nie mów" - temat się zamyka. Dzwonie do barmana, potwierdzam jego obawy, żądam kasy (na co on się obrusza, że potraktowałem go jak każdego). Żona go zdradza. Gość fqrwiony śledztwem i żądaniem kasy. Koniec misji = misja zaliczona.

2. Za drugim razem - daje się żonie wygadać i okazuje się, że typ to ripper, że laska ma wszczepy, że nie zdradza barmana. Dzwonie, opowiadam mu to. Historia ma sens. Mąż wie o co chodzi i dlaczego jego dziecko nie jest podobne do nich. Sam w podzięce daje zapłatę (bez proszenia) - co zakładam - może się jeszcze pozytywnie odbić później na relacjach barman - V.

...1 zadanie, 2 podejścia i 2 diametralnie inne zakończenia / rozwiązania. Zatem może nie jest tak źle w kwestiach wyborów. 

Bezdyskusyjnie jednak płasko jest (tu przyznaje Wam rację) w rozróżnieniu zdolności i podejścia do tematu typem NOMAD, PUNK, KORPO... kim byś nie był IMO gra się tak samo, i to IMO wielki ból, niedoróba i zarzucony potencjał. 

 

Edytowane przez JeRRy_F3D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Jaycob napisał:

Na autoryzowanych sklepach wciąż poniżej 190 zł nie schodzi. 

Na ogół w takowych nie kupuję (chyba że naprawdę nie mam wyboru).

5 minut temu, JeRRy_F3D napisał:

Myślę, że to da się odczuć / zauważyć (niestety) grając po raz drugi, albo (absurdalnie) wczytując się w recki innych, którzy "zagrali inaczej". Wtedy okazuje się, że nie do końca jest tu płasko (jak wielu twierdzi). Ja to właśnie powoli sprawdzam grając po raz drugi. Ale - np. - misja z barmanem i jego żoną...

  Pokaż ukrytą zawartość

Za pierwszym razem pośledziłem żonę, nakryłem i wewnątrz laska zaczyna się tłumaczyć, a ja mam 2 opcje - "nic nie mów - wszystko już wiem", albo "no to słucham". 

1. Gdy za pierwszym razem użyłem "nic już nie mów" - temat się zamyka. Dzwonie do barmana, potwierdzam jego obawy, żądam kasy (na co on się obrusza, że potraktowałem go jak każdego). Żona go zdradza. Gość fqrwiony śledztwem i żądaniem kasy. Koniec misji = misja zaliczona.

2. Za drugim razem - daje się żonie wygadać i okazuje się, że typ to ripper, że laska ma wszczepy, że nie zdradza barmana. Dzwonie, opowiadam mu to. Historia ma sens. Mąż wie o co chodzi i dlaczego jego dziecko nie jest podobne do nich. Sam w podzięce daje zapłatę (bez proszenia) - co zakładam - może się jeszcze pozytywnie odbić później na relacjach barman - V.

1 zadanie, 2 podejścia i 2 diametralnie inne zakończenia / rozwiązania. Zatem może nie jest tak źle w kwestiach wyborów. 
Bezdyskusyjnie jednak płasko jest (tu przyznaje Wam rację) w rozróżnieniu zdolności i podejścia do tematu typem NOMAD, PUNK, KORPO... kim byś nie był IMO gra się tak samo, i to IMO wielki ból, niedoróba i zarzucony potencjał. 

No to dobrze że są choć tak małe różnice. Ciekawe czy inne wybory mają jakieś konsekwencje np. ten barman daje Ci inne questy albo poleca Cię komuś kto Ci da ?

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Element Wojny napisał:

No to dobrze że są choć tak małe różnice. Ciekawe czy inne wybory mają jakieś konsekwencje np. ten barman daje Ci inne questy albo poleca Cię komuś kto Ci da ?

To jest do sprawdzenia organoleptycznie. Logika podpowiada, że w zamian "za dobre potraktowanie" tematu i barmana powinienem to z czasem odczuć pozytywnie na dalszych etapach, ale logika podpowiada też, że policja nie ma prawa respić się za plecami na dachu wieżowca (a się respi!), więc... ;)

  

Edytowane przez JeRRy_F3D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, JeRRy_F3D napisał:

To jest do sprawdzenia organoleptycznie. Logika podpowiada, że w zamian "za dobre potraktowanie" tematu i barmana powinienem to z czasem odczuć pozytywnie na dalszych etapach, ale logika podpowiada też, że policja nie ma prawa respić się za plecami na dachu wieżowca (a się respi!), więc... ;)

Czyli takie różnice które ostatecznie nie mają żadnych konsekwencji poza jedną linią dialogową. Trochę to słabe no ale w końcu to gra action-adventure a nie rpg...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Element Wojny napisał:

Czyli takie różnice które ostatecznie nie mają żadnych konsekwencji poza jedną linią dialogową. Trochę to słabe no ale w końcu to gra action-adventure a nie rpg...

Nie bądźmy zbyt surowi. No... a jak wyglądają "wybory" w innych grach - pomiędzy wariant A, a wariant B? W zasadzie wybierasz jakąś linię dialogową = decyzja / wybór.
Tutaj w zależności - w co pójdziesz - albo skutecznie i sensownie (dla zleceniodawcy) w pełni zadanie rozwiązujesz, albo dostajesz ogólnikowe "nic" (wręcz błędne wnioski dla zleceniodawcy). Zadanie staje się płaskie z każdego względu dla gracza i w sumie bezsensowne (a również zaliczone). 
Pytanie, czy przekłada się na coś więcej ponad to krótkie zadanko i czy to ma znaczenie w dalszej grze (?).

 

typu: czy barman:
a) zabija żonę przy wariancie A? (domniemanie zdrady),
b) żyją długo i szczęśliwie przy wariancie B? (zna prawdę). 
;)


 

Edytowane przez JeRRy_F3D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Cebula_Z_internetu napisał:

Jeśli chodzi o grafikę to praktycznie wszystkie assety zostały kupione, albo perfidnie ukradzione. A zbudowanie miasta to żaden wyczyn, polega to na ustawianiu domków tak jak w simsach, 12 letnia dziewczynka ogarnęła by takie miasteczko w kilka godzin.

Czyli w sumie 500set nieudaczników!
Co było trudne - zrypali, cała resztę zrobiłaby jedna 12latka w kilka godzin.

Cud biznes!
Tylko brać się za produkcję.
Assety kupić i rozejrzeć się za ogarniętą 12latką... i viola na rynek gamerski! LOL ?

  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, Sheeneek napisał:

Tu nie masz racji, bo jest sporo zlotych przedmiotow w miejscach nieoznaczonych na ktore natrafimy przez czysta eksploracje.

A wyscig to jedna z najwiekszych porazek w misjach tej gry, w tym ostatnim wystarczy ze staniesz i widzisz jak glowny przeciwnik tez staje i czeka na ciebie :D

 

 

10 minut temu, Jaycob napisał:

To akurat nie prawda. Masz pancerze i bronie po ukrywane na praktycznie całej mapce bez znaczników, w miejscach, w których nie spodziewał byś się, że coś tam może być. 

 

No są te jatki z martwymi NPC, gdzie jedna z postaci ma legendarny przedmiot. Łatwo na badlandsach takie miejsca znaleźć, z uwagi na to, że wiesz gdzie szukać, bo są tylko budynki otoczone pustynią. W mieście to już inna historia. W pierwszym akcie chciałem wyczyścić mapę na watson. Poddałem się, skapitulowałem i zajrzałem do neta. Powód? Łażenia jest na godziny i patrzenia w każdy kąt, a niektóre są tak pochowane, że chyba nigdy bym nie znalazł. Samo wyszukiwanie itemów to też żadna frajda i powinna być połączona z inną formą aktywności. W W3 były w zbieractwo zaimplementowane historie szkół wiedźminów, questy i lokacje. Tu mam wrażenie, że zabrakło pomysłu.  Może to tylko tak wybrzydzam. Po prostu dla mnie nie jest tak satysfakcjonujący jak w elex czy nawet W3.

Z nowym patchem nie ma już losowości ilości slotów i modów przedmiotów, teraz gra losuje raz na stałe i wczytywanie ponownie zapisu już nic nie daje. Także prawdopodobieństwo legendarnego itemu z 4 slotami jest już niewielkie. Wielu lubiło taką losowość, bo to taki quasi element cRPG i urozmaicenie. Jak ktoś przed patchem miał już jeden set ubrań z maksymalną ilością slotów, to po patchu będzie zbierał większość legendarek z jednym, góra dwoma slotami.

56 minut temu, Element Wojny napisał:

Za każdym razem gdy próbowałem w tym temacie dyskutować słyszałem że gadam bzdury bo przecież mogę widzieć swoją postać na motorze i w niektórych samochodach :) 

Nie każdy też używa często pojazdów i to konkretnego, jednego typu. Tryb TPP ma swoje inne zalety, ale jednak widzę, że można było jednak zrobić TPP podczas walki i FPP podczas eksploracji do dyspozycji gracza jak chce. Kamera też przecież może się oddalać/przybliżać za plecami. Chętnie zainstaluję mod na kamerę zza pleców jak już będzie w grywalnej formie.

1 godzinę temu, Element Wojny napisał:

Nie do końca prawda :) Nigdy nie grałem w żadnego Gothica (tak wiem skąd się koleś urwał przecież wszyscy z niego grali) - po prostu nie grałem, a jak rok temu chciałem wreszcie to nadrobić to niestety gra mnie odrzuciła przy pierwszym podejściu. Nie wiem, może jeszcze spróbuję...

Jakby nie było w Gothica żadnego nie grałem, ale Elex mi się spodobał. Faktycznie na początku czułem się jak drwal w lesie, ale gra bardzo szybko zaczęła nadrabiać pewne niedogodności fabułą, światem i gameplayem. 

To mogło mieć też przełożenie na CP ale REDom albo się nie chciało albo zabrakło czasu/wizji. Przecież można było powiązać drzewko umiejętności/rozwój z originem Nomad/Street/Korpo - jakieś unikalne perki cokolwiek - tam gdzie Street Kid rozwiązuje problem za pomocą broni, tam Korpo mogło rozwiązywać za pomocą argumentów itp. ale nic zupełnie nic takiego nie ma w CP. 

Najlepszym zresztą przykładem jak to się robi zawsze będzie DA Origins - tam stare BioWare zrobiło to fenomenalnie, pamiętam jak fajnie się wracało jako Miejski Elf do miejsca skąd wystartowałem, gdzie mogłem pomóc swoim ziomkom, załatwić stare sprawy itd. Do tego przez całą grę czułem różnicę grając właśnie tym elfem, a nie arystokratą czy magiem. Tutaj zaś naprawdę po prologu cały sens originu znika, parę dodatkowych dialogów na całą grę to za mało. 

Ciężko się gra w starocie. Może mod DX11 by pomógł.

Ja w ogóle mam wrażenie, że zrobiono mnie w balona z zapowiedziami CP2077 i jakoś tak nie za specjalnie podkreślano, że to już nie jest cRPG jakie miało być. Wcześniej pierwsze o czym mówiono to właśnie ten element, że to przede wszystkim RPG i tak się to przewijało w zapowiedziach długo. Informacja o zmianie zupełnie mi umknęła. Ten projekt pierwotnie miał mieć wszystkie klasy z papierówki, potem wykreślono z połowę klas i zostały 4, żeby na końcu wszystko połączyć w jedno. Względem W3 zero progresu. Nie wiem czemu poszli bardziej w stronę action, a nie RPG. Lepsza sprzedaż?

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, T.m.p1 napisał:

To zaraz zejdzie bo nikt w autoryzowanych sklepach nie kupi kiedy może mieć klucz za stówkę. 

Kupowałem na Eneba i innych "kluczowniach" już nie raz nie mając żadnych problemów więc nie wiem po co przepłacać. 

Trochę przyzwoitości trzeba mieć . Klucze z tych keyshopów nie są w pełni legalne. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, MrHardy napisał:

Ja wogóle mam wrażenie, że zrobiono mnie w balona z zapowiedziami CP2077 i jakoś tak nie za specjalnie podkreślano, że to już nie jest cRPG jakie miało być. Wcześniej pierwsze o czym mówiono to właśnie ten element, że to przede wszystkim RPG i tak się to przewijało w zapowiedziach długo. Informacja o zmianie zupełnie mi umknęła. Ten projekt pierwotnie miał mieć wszystkie klasy z papierówki, potem wykreślono z połowę klas i zostały 4, żeby na końcu wszystko połączyć w jedno. Względem W3 zero progresu. Nie wiem czemu poszli bardziej w stronę action, a nie RPG. Lepsza sprzedaż?

Pełna zgoda. To całe wykreślenie RPG i zastąpienie go Action-Adventure albo gdzieś mi umknęło albo zrobiono to po cichu. Ktoś pisał że ta podmianka nastąpiła gdzieś pod koniec 2019r. albo na początku 2020r.

Lepsza sprzedaż ? Nie mi się wydaje że oryginalnie planowany CP miał być RPGiem z krwi i kości ale to był ten projekt co go Badowski wywalił do kibla w 2016r., potem zaś ta gra ewoluowała coraz bardziej w stronę action-shootera i tak się skończyło jak się skończyło. 

Anthema przykładowo nie kupiłem i w ogóle się na nim nie koncentrowałem głównie dlatego że BioWare głośno mówiło że to nie będzie kolejny Action-RPG ale looter-shooter czyli kompletnie nie mój typ gry. 

 

Edytowane przez Element Wojny
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Jaycob napisał:

Trochę przyzwoitości trzeba mieć . Klucze z tych keyshopów nie są w pełni legalne. 

Nie są legalne? To jakim cudem aktywują się na każdej platformie bez użycia VPNów i innych cudów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Cebula_Z_internetu napisał:

Ale działa, to po co przepłacać?

Dokładnie, granie na kontach z allegro za 5 zł także działa.  To, że coś działa to nie znaczy, ze jest ligit. 

Zresztą nie jest to temat na tego typu dyskusje. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Jaycob napisał:

To, że coś działa to nie znaczy, ze jest ligit. 

Najpierw udowodnij sprzedającemu na G2A czy innej platformie, że sprzedawany klucz został pozyskany w nielegalny sposób. Bo tak długo jak tego nie wiesz to są to Twoje domniemania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, MrHardy napisał:

Z nowym patchem nie ma już losowości ilości slotów i modów przedmiotów, teraz gra losuje raz na stałe i wczytywanie ponownie zapisu już nic nie daje. Także prawdopodobieństwo legendarnego itemu z 4 slotami jest już niewielkie. Wielu lubiło taką losowość, bo to taki quasi element cRPG i urozmaicenie. Jak ktoś przed patchem miał już jeden set ubrań z maksymalną ilością slotów, to po patchu będzie zbierał większość legendarek z jednym, góra dwoma slotami.

Kolejny element który pokazuje jak to w studiu nie ogarniają i nie potrafią zrobić z sensem takiej prostej rzeczy tylko tak po prostu zrobić na odpierdziel bez większego ładu ani bez wykorzystania potencjału.

Losowosć slotów mogła zostać, a jeśli już komuś to wadziło to mogli to zmienić chociażby na coś takiego:

Liczba slotów jest stała i zależna od naszego poziomu kiedy na taki przedmiot trafimy ... czyli

1-15 poziom  - 1 slot

16-30 poziom - 2 sloty

31-45 poziom - 3 sloty

46 i wyżej  - 4 sloty/ lub 3 jeżeli tyle oferuje dany przedmiot.

Po cholerę mi dobra (bazowo) kurtka którą znajdę już postacią zaawansowaną ale będzie miała 1 slot tylko ! na szrot z tym. Po co w takim razie ta cała różnorodność modyfikacji do ciuchów ! no masakra ! 

Jest mała różnorodność ciuchów często wygląda się jak pajac - to jeszcze bardziej to ograniczają ! 

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, frog67 napisał:

Po cholerę mi dobra (bazowo) kurtka którą znajdę już postacią zaawansowaną ale będzie miała 1 slot tylko ! na szrot z tym. Po co w takim razie ta cała różnorodność modyfikacji do ciuchów ! no masakra ! 

Jak tylko to zobaczyłem to patch 1.1 wyleciał u mnie z dysku ? 

Zabrali funkcje i nic nie dali w zamian. Słabo.

Pomysł z ilością slotów od LVL jest znacznie lepszy niż pozostanie na łasce RNG. Może coś z tym zrobią w 1.2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, MrHardy napisał:

Jak tylko to zobaczyłem to patch 1.1 wyleciał u mnie z dysku ? 

Zabrali funkcje i nic nie dali w zamian. Słabo.

Pomysł z ilością slotów od LVL jest znacznie lepszy niż pozostanie na łasce RNG. Może coś z tym zrobią w 1.2

U mnie poleciał z innego względu.
a) wszędzie czytam, że wnosi niewiele - a to ile pierniczy po drodze dopiero się dowiemy (więc po co?),
b) zasadniczy powód = moje placebo = na 1.1 IMO poszedł graficzny downgrade :( - czy taj jest w istocie nie wiem (nie robiłem grabów przed / po). Oceniam subiektywnie i na oko. Na 1.1 coś mi to wyglądało "gorzej".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to brakuje planu na to wszystko. Nie wiadomo co i kiedy mają naprawić i za co się zabrać. W dodatku zamiast łatać to co trzeba to usunęli tą funkcjonalność ze slotami, no super potrzebna rzecz. Mi od 1.1 zaczęły migotać elementy krajobrazu, wrzuciłem filmik:
 

Jakość filmiku słaba bo nagrywana telefonem ale widać o co chodzi. Migają palmy i inne elementy fauny, w dodatku często widać jak pewne obiekty renderują się 10-15m od postaci. Wszystkie ustawienia graficzne na maxa. RT mam na psycho a DLSS na Quality, rozdziałka 1440p.

Przestałem grać chwilę na 1.6 bo miałem błąd z misjami o zaginionych taxówkach. Naprawili to w 1.1 ale pograłem chwilę, pchnąłem fabułę o misje z AV no i co zastałem? Kupę niedopasowanych animacji psujących imersje i klimat podczas oskryptowanych misji. Więc niestety trzeba odłożyć do 1.2 o ile wniesie cokolwiek sensownego na PC.

Edytowane przez Artonis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Artonis napisał:

GJakość filmiku słaba bo nagrywana telefonem ale widać o co chodzi. Migają palmy i inne elementy fauny, w dodatku często widać jak pewne obiekty renderują się 10-15m od postaci. Wszystkie ustawienia graficzne na maxa. RT mam na psycho a DLSS na Quality, rozdziałka 1440p.

Przestałem grać chwilę na 1.6 bo miałem błąd z misjami o zaginionych taxówkach. Naprawili to w 1.1 ale pograłem chwilę, pchnąłem fabułę o misje z AV no i co zastałem? Kupę niedopasowanych animacji psujących imersje i klimat podczas oskryptowanych misji. Więc niestety trzeba odłożyć do 1.2 o ile wniesie cokolwiek sensownego na PC.

Jak takie cuda się dzieje na kartach RTX to co mają powiedzieć ludzie którzy grają na poprzednich generacjach...

Ten patch 1.1 jest z tego co widzę do zapomnienia, ale kto wie co przyniesie 1.2 ?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Element Wojny napisał:

Jak takie cuda się dzieje na kartach RTX to co mają powiedzieć ludzie którzy grają na poprzednich generacjach...

Ten patch 1.1 jest z tego co widzę do zapomnienia, ale kto wie co przyniesie 1.2 ?

Wątpię, że 1.2 przyniesie jakieś solidne efekty na PC (obym się mylił) to będzie patch, który nadal będzie się koncentrować na konsolach. Ja update kompa robiłem trochę pod CP właśnie, w 2019 wymieniłem procek, ramy itp. W 2020 na koniec poszedł update grafiki bo byłem świadom, że to już nie jest gra na stary sprzęt jak chce się pograć na ultra. CD Projekt miał szansę zrobić najlepszą grę tej generacji, ale wydali generalnie dobrego średniaka, który w głównej mierze zawdzięcza "swój sukces" Wiedźminowi 3. Gdyby nie W3 to wydaję mi się, że nie byłoby takiego sukcesu sprzedażowego. Grę może i połatają ale nie wierzę, że zostanie dodany np. porządny system policji czy inna wycięta zawartość. Podobnie nie wierzę w upgrade AI np. kierowców, którzy będą potrafić wymijać przeszkody na drodze w postaci pozostawionego przez nas samochodu. Jak naprawią fizykę obiektów, samochodów, postaci, cień V XD, spasowanie i wyświetlanie się animacji to będzie dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...