Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam przez większość czasu 60-70 FPS, ale potrafi zjechać i do 40-42 FPS, tyle że wtedy ewidentnie niedomaga CPU bo obciążenie GPU spada do 75-80%.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, JeRRy_F3D napisał:

Czyli paździerz i nie ma co drążyć (?) :hmm:

Ta gra jest nadziana błędami i babolami jak dobra kasza skwarkami. Nie wiem czy jakakolwiek próba "standaryzacji" występujących w Cyberpunku anomalii ma większy sens ;) 

  • Confused 2
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ONA:Podwieźć cię pod mój garaż...JA: Nie dziękuję

JEJ PODWÓZKA?

 

Zrzut ekranu 2021-04-12 172331.jpg

Edytowane przez amp41
  • Haha 2
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, amp41 napisał:

ONA:Podwieźć cię pod mój garaż...JA: Nie dziękuję

JEJ PODWÓZKA ?

Żeby takich rarytasów nie naprawić w 4 miesiące po premierze..............................................

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio doświadczam plagi przeciwników zespolonych z samochodami

rnZQfR0.png

jak i przeciwników, którzy stoją w kącie / za słupem / autem / drzwiami i stoją tam i nic nie robią, czasem strzelają sobie radośnie w te drzwi ale z reguły dopóki się nie zbliżę to nic się nie wydarzy. Będą tylko coś wykrzykiwać o tym jak to mnie nie zabiją.

Muszę przyznać, że na razie bugów w questach nie miałem, ale wszystkich innych gliczy jest zatrzęsienie i nie widzę w zasadzie żadnej różnicy względem wersji 1.04/1.06. Jak wszystko się gliczowało tak dalej się gliczuje. Ostatnio wspiąłem sie na jakiś stojący samochód bo chciałem gdzieś tam wejść i zderzenie z systemem wykrywania kolizji było tak potężne że gra mnie wzięła i zabiła :E Z resztą już parę razy zeskakiwałem z jakichś małych murków czy płotków i moja postać zaliczała glebę jakby spadła z 10m a nie 20cm, no ale chociaż nie kończyło się to natychmiastową śmiercią.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Element Wojny napisał:

Żeby takich rarytasów nie naprawić w 4 miesiące po premierze..............................................

Żeby to był stały błąd to łatwo by było naprawić. U mnie akurat tego nie było. To musi być jakiś grubszy problem z silnikiem że te modele losowo znikają i obawiam się że prędzej się poddadzą niż to naprawią.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem to jeszcze raz ukończyć żeńska V ale widzę że nic nie poprawili... Szkoda. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Isharoth napisał:

Żeby to był stały błąd to łatwo by było naprawić. U mnie akurat tego nie było. To musi być jakiś grubszy problem z silnikiem że te modele losowo znikają i obawiam się że prędzej się poddadzą niż to naprawią.

Prezes zarządu firmy CD Projekt – Adam Kiciński – udzielił wywiadu agencji Reuters. Głównym tematem rozmowy była oczywiście gra RPG Cyberpunk 2077 i jej problematyczna premiera. Szef polskiego studia zapewnił, że deweloperzy chcą naprawić swoje dzieło i sprawić, że przez kolejne lata będzie świetnie się sprzedawało. Nie widzę możliwości odłożenia Cyberpunka 2077 na półkę. Jesteśmy przekonani, że uda nam się doprowadzić grę do takiego stanu, że będziemy mogli być z niej dumni i z powodzeniem sprzedawać ją przez kolejne lata – stwierdził szef CD Projektu.
Źródło: https://www.gry-online.pl

Czyli naprawią !

(@tgolik dał mi lajka, normalnie nie wierzę robię screenshota i ładuję na social media)

Edytowane przez Element Wojny
  • Haha 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpaliłem sobie z RT ale dałem odbicia bo one głownie robią różnicę, reszta to dodatek, to ja nie wiem nad czym takie spusty bo te odbicia to robią się real ale oczywiście nie absolutnie wszędzie (to już całkiem zajechało by sprzęt) tyle klatek tracić za odbicia w kałużach i na witrynach sklepowych to ja podziękuję. 

Taka tam ciekawostka 

 

gEQJrq3.jpg

l3srO2g.jpgCzy warto ... chyba tylko w sytuacji dla kogoś gdy jest zakładnikiem ultra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna ciekawostka ale moim zdaniem absolutnie nie warta zarzynania fps'ów czy kombinowania z DLSS w ramach "coś za coś".

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak dla mnie to właśnie fajnie wygląda, chociaż jak miałbym grać w 30 FPS ale zjeżdżać z innymi ustawieniami to może i bym wyłączył, na szczęście mogę "wszystko w prawo" 8:E Fakt, DLSS trochę mydli ale reshade + wyostrzanie w sterowniku nvidii i różnica jest marginalna.

W sumie grafika to najlepsza rzecz CP77 :E 

Edytowane przez bleidd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry za OT:
 

Wygląda bardziej jak od twórców Frostpunka niż W3, chociaż muzyczka jest podobna do tego drugiego. :D 

Edytowane przez Jaycob
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już zauważono w kilku miejscach, z tym "ex-CD-Projekt RED Devs" to spora nadinterpretacja. Rozumiem że każdy lubi się podpinać pod duży sukces, ale bez przesady :) 

Ostatnio podobna nadinterpretacja miała miejsce w związku z jakimś kiepskim niemieckim serialem na Netflixie, gdzie ochoczo reklamowano go jako "serial twórców Dark" gdzie jak się okazało twórcy Dark nie mieli w ogóle nic z tym wspólnego bo robią zupełnie inny serial, ale z chęcią podpiął się pod to jeden z ich byłych producentów. Ogólnie ciekawa sprawa bo za zwrócenie na to uwagi redaktorowi zarobiłem ostrzeżenie a w dłuższej perspektywie permanentnego bana ;) 

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Element Wojny napisał:

Jak już zauważono w kilku miejscach, z tym "ex-CD-Projekt RED Devs" to spora nadinterpretacja. Rozumiem że każdy lubi się podpinać pod duży sukces, ale bez przesady

Ale już łatkę mają przypiętą. Pytanie w która stronę, bo wielu już napisało, aby nadziei sobie nie robić po CP. :D :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Jaycob napisał:

Ale już łatkę mają przypiętą. Pytanie w która stronę, bo wielu już napisało, aby nadziei sobie nie robić po CP. :D :E 

Bo "ex" w ich przypadku brzmi dobrze. Brzmi "brałem udział przy produkcji świetnego Wiedźmina 3, ale nie mam nic wspólnego z CP2077". 

Popatrz na tego dipshita z BioWare, obecnie dyrektora kreatywnego nowego ME. Koleś był jednym z głównych odpowiedzialnych za Andromedę i Anthema, ale po ich fiasku bardzo sprytnie usunął to ze swojego profilu tak samo jak mnóstwo wpisów żeby jak najmniej go z tymi tytułami łączyło. Teraz patrzysz na jego profil i co widzisz ? "Previous: A lot of other Mass Effects." Brzmi dobrze, bo kojarzy się z trylogią (przy której tworzeniu był dosłownie jednym z wielu). PR Master Level.

Zrzut ekranu 2021-04-13 152657.jpg

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten koleś to pewniak że nowy ME to będzie guano.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, kadajo napisał:

Ten koleś to pewniak że nowy ME to będzie guano.

Niestety ale się z Tobą zgadzam. O ile nie wydarzy się coś niespodziewanego, o ile nie trafią mu się w zespole jakieś utalentowane i wybitne jednostki które będą potrafiły przepchać swoje pomysły i poglądy to kolejna gra z tej serii będzie gwoździem do trumny tej serii. Większość pomysłów o których pisał w superlatywach w okresie przedpremierowym MEA/Anthema okazała się być totalnie nie trafiona albo okazała się kłamstwem. Koleś musi mieć albo bardzo dobrze chody albo totalnie włazić komuś w dupę, bo kiedy wielu jego o wiele bardziej utalentowanych kolegów straciło pracę, on nie dość że się uchował to jeszcze dostał stanowisko dyrektora kreatywnego. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I dlatego EA jest już spalone, Bioware to już praktycznie tylko Logo/Nazwa, obawiam się też że DiCE już tez weszło na ta ścieżkę a nowy BF będzie tylko ukoronowaniem upadku kolejnego deva ...

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 13.04.2021 o 16:50, kadajo napisał:

I dlatego EA jest już spalone, Bioware to już praktycznie tylko Logo/Nazwa, obawiam się też że DiCE już tez weszło na ta ścieżkę a nowy BF będzie tylko ukoronowaniem upadku kolejnego deva ...

Z rodziny topowego AAA+ to chyba tylko Rockstar nie jest spalony. 

Edytowane przez T.m.p1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, T.m.p1 napisał:

Z rodziny topowego AAA+ to tylko Rockstar nie jest spalony. Cała reszta albo prawie cała to gównoooooooo^2. 

Z naciskiem na jeszcze, widac jak slepo patrzą na kase przez co gta v wychodzi na 3 generacje z koleji, nie ma żadnych dodatków fabularnych bo lepiej stworzyć kolorowe skiny a dzieciaki i tak kase wydadzą.

Edytowane przez joloxx9
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, T.m.p1 napisał:

Z rodziny topowego AAA+ to tylko Rockstar nie jest spalony

Jeśli chodzi o jakość, to może. Ale jeśli chodzi o podejście do graczy to dawno już przebili EA w kategorii "gra jako usługa"

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.cyberpunk.net/pl/news/37996/hotfix-1-21

Hotfix 1.21 dla Cyberpunka 2077 jest już dostępny na PC, konsolach i w usłudze Stadia.

 

W tej aktualizacji skupiliśmy się na dalszych poprawkach ogólnej stabilności gry i naprawieniu najczęstszych błędów, które uniemożliwiały postęp. Oto lista zmian:

 

 

Zadania i otwarty świat

  • Naprawiono błąd w Kontrakcie: Ciepło, cieplej…, który uniemożliwiał obniżenie temperatury ciała 8ug8ear.
  • Naprawiono błąd, przez który brak możliwości podniesienia drzazgi „Przyślij jednostkę” w Podejrzeniu cyberpsychozy: Tanio i źle mógł blokować postęp. Przeczytanie drzazgi jest teraz zadaniem opcjonalnym.
  • Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy, przez który Takemura mógł utknąć w dokach Japantown, jeśli gracz zdecydował się ruszyć do Wakako i opuścił obszar zbyt wcześnie.
  • Naprawiono błąd, przez który wskazówki w Podejrzeniu cyberpsychozy: Krwawy rytuał nie były zaliczane, jeśli gracz zeskanował je przed rozmową z rannym NPC-em.
  • Zadanie Automat w opresji powinno się teraz uruchamiać prawidłowo po podejściu do Brendana.
  • Naprawiono błąd w zadaniu Przerwane milczenie, przez który po połączeniu z punktem dostępu ekran stawał się czarny i blokował postęp.
  • Naprawiono błąd, przez którynie można było ukończyć Zgłoszenia przestępstwa: Pośród ścieków, jeśli gracz otworzył pojemnik przed zeskanowaniem śladu krwi.
  • Naprawiono błąd, przez który Maelstromowiec pojawiał się w obszarze nieosiągalnym dla gracza, co blokowało postęp w zadaniach Święci i samuraje / Sacrum i profanum.
  • Naprawiono błąd, który blokował postęp w jednej z napaści w Japantown.
  • Rozwiązano problem, przez który gra zawieszała się podczas Kontraktu: Przysięga Hipokratesa, jeśli gracz wyskoczył przez okno po wybiciu go.
  • Naprawiono różne błędy związane z wrogami przechodzącymi przez przedmioty i unoszącymi się w powietrzu w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Naruszenie polityki prywatności.
  • Naprawiono błąd w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Naruszenie polityki prywatności, przez który postęp mógł zostać zablokowany kiedy przeciwnicy utknęli w hangarze.
  • Holocalle od Mitcha nie powinny się już blokować i samoczynnie powtarzać w przypadku przerwania.
  • Poprawiono pojawianie się Johnny’ego w różnych zadaniach.
  • Samochód Dennisa powinien teraz pojawiać się prawidłowo w zadaniu Numer jeden!
  • Gracze mogą teraz wsiąść do samochodu Dennisa z prawej strony w zadaniu Numer jeden!
  • Okna w szopie nie powinny już pękać po otwarciu pojemnika w zadaniu Numer jeden!
  • Zadanie Numer jeden! zakończy się teraz niepowodzeniem, jeśli gracz zostawi Haruyoshiego, zamiast zanieść go w bezpieczne miejsce po otwarciu pojemnika.
  • Naprawiono błąd, przez który gracz nie mógł używać broni i przedmiotów po wyjściu z vana Takemury w zadaniu Stary znajomy.
  • Gracz nie może już zadzwonić do Takemury w trakcie spotkania z Odą w zadaniu Stary znajomy.
  • Naprawiono błąd, który powodował pojawianie się Ody na moście pomiędzy Watson a Westbrook przed udaniem się do kryjówki Takemury w zadaniu Mieszkanie nr 303.
  • Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy, przez który Oda uderzał w samochód gracza, jeśli był on zaparkowany na jego drodze.
  • Naprawiono błąd, przez który zadanie Palący interes / Satysfakcja gwarantowana zawieszało się na celu „Poczekaj na telefon od wrzeszczącego mężczyzny”, gdy graczowi nie udało się ukończyć zadania.
  • Naprawiono błąd, przez który drzwi do ripperdoca Cassiousa Rydera nie otwierały się i uniemożliwiały graczowi ukończenie kontraktu.
  • Saul nie będzie już podążał za graczem po całym świecie gry po uwolnieniu go i opuszczeniu obszaru zadania Kto sieje wiatr.
  • Naprawiono błąd, przez który burza piaskowa mogła pojawić się w mieście, jeśli gracz skorzystał z szybkiej podróży w trakcie zadania Czerwony wieszcz lub Kto sieje wiatr.
  • Zadanie Kto sieje wiatr zakończy się niepowodzeniem, jeśli gracz opuści obóz Wraithów przed uratowaniem Saula.
  • Kontrakt: Odprawa powinien się teraz prawidłowo uruchomić po wejściu w obszar zadania.

 

Rozgrywka

  • Naprawiono błąd, przez który po popełnieniu przestępstwa na dachu budynku oficerowie NCPD pojawiali się za plecami gracza.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi wychodzenie z wody po drabinach.

 

Efekty wizualne

  • Naprawiono różne błędy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów.

 

Interfejs

  • Przywrócono ikonę nad NPC-ami z nałożonym hackiem Odwróć uwagę przeciwników.
  • Interfejs skanowania jest teraz mniej zaśmiecony.
  • Naprawiono błąd, przez który japoński/chiński tekst znikał, jeśli gracz zmienił język interfejsu z angielskiego na jeden z tych języków

 

Stabilność i wydajność

  • Wprowadzono różne usprawnienia zarządzania pamięcią (co zmniejsza liczbę awarii).

 

Konsole

  • Gracze mogą teraz wybierać naklejki w trybie fotograficznym za pomocą przycisku kółka w japońskiej wersji gry na PlayStation 4.

 

Stadia

  • Naprawiono błędy graficzne występujące na moście w Mikoshi w zadaniach Kwarantanna i Dezintegracja.
  • Like 2
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hotfix jak na Hotfix to bardzo opasły, zazwyczaj kojarzy mi się z szybką poprawką jakiegoś palącego buga a tu widzę całkiem całkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...