Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Zakleszczyło mi się auto więc i wysiadłem i co? :E

FjrEhaH.png

Swoją drogą nic dziwnego, że gra ma takie wymagania skoro renderuje samochody w całym mieście nawet jak ich w ogóle nie widać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj to chyba się zawijają. 

Zaraz za nimi Intel. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- Gra jest chodzącym memem
- Wyleciała z hukiem z PS Store (sytuacja dość bezprecedensowa)
- Każda komunikacja studia z graczami to przeprosiny, sypanie głowy popiołem i obietnice naprawy i odbudowy zaufania
- Opinie graczy umiarkowanie pozytywne
- Ogólny zawód i masa hejtu wylanego na wydawce

Jaki może być rezultat takiej premiery? Ot, rekord finansowy wydawcy :E Fajną mamy tę branżę

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie na ten moment ciekawi czy po 1.21 będą pojawiać się DLC czy będą dopiero po wersji  9.99+.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.04.2021 o 14:59, JohnyWol napisał:

U mnie normalnie pobrało 588MB. Przy żadnym patchu nie musiałem pobierać całej gry - tylko tyle ile ile waży sam patch. Mam wersję GOG

U mnie też przyleciało jedynie 588MB z GOGusia. :thumbup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, bleidd napisał:

- Gra jest chodzącym memem
- Wyleciała z hukiem z PS Store (sytuacja dość bezprecedensowa)
- Każda komunikacja studia z graczami to przeprosiny, sypanie głowy popiołem i obietnice naprawy i odbudowy zaufania
- Opinie graczy umiarkowanie pozytywne
- Ogólny zawód i masa hejtu wylanego na wydawce

Jaki może być rezultat takiej premiery? Ot, rekord finansowy wydawcy :E Fajną mamy tę branżę

https://pbs.twimg.com/media/EzCQXC7WEAMA4Rf?format=jpg&name=900x900

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marketing zrobił swoje. :whee:

Edytowane przez baron6b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, baron6b napisał:

Marketing zrobił swoje. :whee:

Marketing jak marketing.. ale nie jest to też najgorsza gra świata jak to niektórzy usilnie próbowali/próbują narzucić

Mimo całego szamba wylanego na redów -  gra była w Top na steam  w bestsellers i to wspólnie z outriders

"Nie ważne co mówią, ważne żeby mówili"

  • Like 1
  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, baron6b napisał:

Marketing zrobił swoje. :whee:

+ pre order oparty na Wiedźminie 3 i dobre początkowe recenzje również.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież jakby dzisiaj tak z tyłka wrzucili teaser Wieśka 4 i link do preordera to mieliby na koncie kolejne XXX milionów w przeciągu kilku godzin.

  • Haha 1
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  Będzie beka jak w trakcie streama napatoczy się na jakiś poważny bug :E 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, frog67 napisał:

  Będzie beka jak w trakcie streama napatoczy się na jakiś poważny bug :E 

Always wanted... i czekał z tym ponad 4 miesiące od premiery. Co za k...

Edytowane przez Element Wojny
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, JeRRy_F3D napisał:

U mnie też przyleciało jedynie 588MB z GOGusia. :thumbup:

Bo to patch do patcha był ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na patcha 1.2 czekal. Ogolnie goscia lubie za jego pozytywne podejscie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Dopiero w tym tygodniu zacząłem swoją przygodę z Cyberpunkiem. Grę kupiłem przed premierą, ale z braku czasu i chęci ogrania AC Valhalla do samego końca oraz po opiniach jak gra technicznie jest spieprzona postanowiłem przeczekać do łatki 1.2. Jestem jeszcze w Akcie 1 po zdobyciu flathead’a i po pierwszym Braindance w Lizzy’s Bar. Teraz czyszczę trochę mapę żeby zarobić kasę (ciągle jej mało) i kupić parę fajnych wszczepów. Gram na poziomie trudnym. Moje wrażenia są bardzo pozytywne. Fabuła jest na bardzo wysokim poziomie i mega wciąga. Już się nie mogę doczekać wizyty u Yoribu Arasaki :) Nie wiem jak było przed patchem 1.2, ale jeśli chodzi o błędy to po 12 godzinach miałem tylko glitcha z Evelyn Parker gdzie podczas końcowej rozmowy po misji z braindancem jej ręka zespoiła się z jej torebką. W takiej Valhalli miałem sporo niespodziewanych crashy do pulpitu (glitchy również), co na szczęście w CP2077 nie zdarzyło mi się ani razu. Jeśli chodzi o grafikę to jest to dla mnie najładniejsza gra w jaką grałem (do tej pory było nią RDR2) i najlepiej zaimplementowany Ray Tracing w grze (Jestem szczęśliwym posiadaczem RTX 3080 Gaming X Trio który kupił kartę w listopadzie u Janusza za 4800zł ;). Ta gra sporo traci wizualnie bez RT. Miasto wygląda fenomenalnie szczególnie w nocy w deszczu. Zobaczymy jak będzie dalej. Pozdro!

  • Like 1
  • Confused 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, maciek0804 napisał:

Cześć. Dopiero w tym tygodniu zacząłem swoją przygodę z Cyberpunkiem. Grę kupiłem przed premierą, ale z braku czasu i chęci ogrania AC Valhalla do samego końca oraz po opiniach jak gra technicznie jest spieprzona postanowiłem przeczekać do łatki 1.2. Jestem jeszcze w Akcie 1 po zdobyciu flathead’a i po pierwszym Braindance w Lizzy’s Bar. Teraz czyszczę trochę mapę żeby zarobić kasę (ciągle jej mało) i kupić parę fajnych wszczepów. Gram na poziomie trudnym. Moje wrażenia są bardzo pozytywne. Fabuła jest na bardzo wysokim poziomie i mega wciąga. Już się nie mogę doczekać wizyty u Yoribu Arasaki :) Nie wiem jak było przed patchem 1.2, ale jeśli chodzi o błędy to po 12 godzinach miałem tylko glitcha z Evelyn Parker gdzie podczas końcowej rozmowy po misji z braindancem jej ręka zespoiła się z jej torebką. W takiej Valhalli miałem sporo niespodziewanych crashy do pulpitu (glitchy również), co na szczęście w CP2077 nie zdarzyło mi się ani razu. Jeśli chodzi o grafikę to jest to dla mnie najładniejsza gra w jaką grałem (do tej pory było nią RDR2) i najlepiej zaimplementowany Ray Tracing w grze (Jestem szczęśliwym posiadaczem RTX 3080 Gaming X Trio który kupił kartę w listopadzie u Janusza za 4800zł ;). Ta gra sporo traci wizualnie bez RT. Miasto wygląda fenomenalnie szczególnie w nocy w deszczu. Zobaczymy jak będzie dalej. Pozdro!

 

Zobacz na moje screeny w tym temacie

  gram bez RT, mam ponad 70h dużo glitchy widziałem, ale są gra ma klimat i są mody które dużo poprawiają np. wygląd V, gram Valerią to wiadomo, dla mnie nawet ma znacznie manicure i pedicure u laski. :E mod poprawił brzydkie stopy, teraz są ładne damskie stopki. :E  

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Stjepan666 napisał:

Zobacz na moje screeny w tym temacie

  gram bez RT, mam ponad 70h dużo glitchy widziałem, ale są gra ma klimat i są mody które dużo poprawiają np. wygląd V, gram Valerią to wiadomo, dla mnie nawet ma znacznie manicure i pedicure u laski. :E mod poprawił brzydkie stopy, teraz są ładne damskie stopki. :E  

Dodam, że użyłem ustawień z neta odnośnie tego reshade z nVidii, do tego też mam sporo modów, i też gram "Vanessą"- preset z nexusa i wszystko co było wymagane, fryzy, dodatkowo ulepszony driving, zmieniony motorek :Paut nie używam-jeszcze nic nie kupiłem. Gram z zablokowanym 40fps, dwie opcje średnie- chmury i kaskadowe cienie, odbicia na Wysokie, reszta max, 1080p i gram na padzie.
np:
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/1818  + https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/2080 + https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/856

Na razie żadnych crashych- odpukać, w jednym queście Jackiemu coś odwaliło ale to po chwili się naprawiło wczytaniem zapisu, ogólnie nie tak źle, było gorzej na 1.1 jak testowałem na piracie.
Wiadomo, że do ideału brakuje i będzie brakować nawet za rok. Najbardziej kuje w oczy ten balans, niby bardzo trudny a po kilku poziomach tego nie czuć, mając broń Lizzie podniesiona do legendy.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, maciek0804 napisał:

Ta gra sporo traci wizualnie bez RT.

 

nie zgodze sie w tej kwestii, są pewne miejsca w których wyraznie widać efekt RT

cakXCIj.jpg

IGoXZsL.png

 

ale w wielu przypadkach gra wygląda bardzo dobrze bez RT

 

CEicUZ6.png

9w5ONQi.jpg

6aHAoJP.jpg

I4x6mxX.jpg

 

 

Edytowane przez Azakiel
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, że w niektórych miejscach nie widać różnicy, to nie oznacza, że gra jednak niedużo traci bez RTX ;) 

Takie porównywanie na screenshotach prowadzi tylko do błędnego wniosku, co nagminnie to widać w Internetach. Najwięcej mają do powiedzenia ci, co nigdy nie widzieli na własne oczy RTX ON. 

Liczą się detale, które mózg przetwarza na żywo w ruchu. Na tych ujęciach np. samochody 'świecą' pod podwoziem. Mało zauważalne na ujęciach, ale podczas grania w ruchu od razu rzuca się w oczy ;) 

To samo z odbiciami. Na ujęciach mała różnica, a w praktyce idziesz postacią i geometria odbicia jest kompletnie popsuta, odbicia przesuwają się nienaturalnie, od razu rzuca się w oczy przekłamanie.

Właśnie takie niuanse budują efekt RTX, a nie statyczne porównanie obrazu ;) 

 

To samo tyczy się DLSS, statyczne porównanie robi ogromne wrażenie, a w ruchu jednak już traci na jakości ;) 

 

RTX to przyszłość. Niestety na razie obarczona bardzo wysokimi wymaganiami. Obstawiam, że wraz z przyszłą generacją konsol przyszłe gry będą pisane tylko pod RT. Zapomnimy o RTX OFF, klasyczne renderowanie będzie historią.

Edytowane przez MaxaM
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klasyczne rednerowanie czyli co masz na myśli? RT będzie odpowiadać tylko z pewne efekty i nic więcej, bo rasteryzacja jest już na tyle doskonała i wydajna że nie ma sensu wszędzie pchać RT bo to marnotrawienie mocy przerobowej. RT jakie prezentuje CP - czyli tylko niektóre elementy - odbicia, okluzja otoczenia, to będzie trend najbliższych lat czyli hybryda. Przypuszczam, że w ciągu najbliższych 20 lat nie przerzucimy się w całości na RT bo to nie ma żadnego uzasadnienia. Pomijając fakt, że wiele gier ma znacznie lepszą okluzję otoczenia bez RT niż CP z RT.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, bleidd napisał:

Klasyczne rednerowanie czyli co masz na myśli? RT będzie odpowiadać tylko z pewne efekty i nic więcej, bo rasteryzacja jest już na tyle doskonała i wydajna że nie ma sensu wszędzie pchać RT bo to marnotrawienie mocy przerobowej. RT jakie prezentuje CP - czyli tylko niektóre elementy - odbicia, okluzja otoczenia, to będzie trend najbliższych lat czyli hybryda. Przypuszczam, że w ciągu najbliższych 20 lat nie przerzucimy się w całości na RT bo to nie ma żadnego uzasadnienia. Pomijając fakt, że wiele gier ma znacznie lepszą okluzję otoczenia bez RT niż CP z RT.

Też tak myślę, by renderować każdy foton światła osobno w czasie rzeczywistym to jeszcze karty graficzne mają za mało mocy w tak wielkiej grze jaką jest CP 2077.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...