Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Element Wojny napisał:

Chłopie jak grasz średnio co 3-4 dzień po 40 minut to absolutnie mnie nie dziwi że gra Cię nie wciągnęła - ba, nie znam chyba nikogo kto potrafiłby tak grać w jakąkolwiek grę i się w nią wkręcić. 

W moba :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Phoenixsuple napisał:

DLC prologu? Czyli trzeba od nowa zaczac gre zeby poznac nowosci ?? Jakos mi sie to calosci nie trzyma. Raczej DLC powinno byc dla tych co skonczyli gre.

Może będzie to coś na zasadzie "Wspomnienia z Przeszłości" lub coś w tym stylu dla tych którzy już ograli grę i normalną częścią rozgrywki dla tych którzy dopiero zaczynają ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Phoenixsuple napisał:

DLC prologu? Czyli trzeba od nowa zaczac gre zeby poznac nowosci ?? Jakos mi sie to calosci nie trzyma. Raczej DLC powinno byc dla tych co skonczyli gre.

 

Już takie coś mieliśmy w Deus Ex. The Missing Link jest dodatkiem wyciętej zawartości w środku gry. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak zrobia to dobrze to nie mam nic przeciwko, watek z Jackie troche zmarnowany poki co i krotki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
34 minuty temu, Phoenixsuple napisał:

DLC prologu? Czyli trzeba od nowa zaczac gre zeby poznac nowosci ?? Jakos mi sie to calosci nie trzyma. Raczej DLC powinno byc dla tych co skonczyli gre.

Fakt :D O tym nie pomyslalem. Zawsze mogli by to zrobic w dwojaki sposob, np. jak grasz od nowa jako czesc normalnego prologu, a jak juz jestes po i Jackie niezyje jakos aktywujesz wspomnienia Jacusia. 

Tyle ze masz racje i nie bylo by to jus takie latwe.

 

Widze ze skoro tu w 3 min 3 osoby wpadly na pomysl to i redzi dali by rade.

Edytowane przez Sheeneek
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prolog to jest taki jakiś poszatkowany ni z gruchy ni z pietruchy...

(trochę przedpremierowych zajawek pozlepianych ze sobą; chociaż twist z fabularny z ncpd niezły)

ostatnio próbowałem sobie wyrobić opinie o tej grze i...
"Gpu Crash for unknown reasons! Callstack here is probably irrelevant. Check if Breadcrumbs or Aftermath logged anything useful."

czasem nawet przy starcie (chyba gdy mam otwartego chroma)

nawet zmarnowałem 50 minut na debugowanie tej giery (x64dbg)

co najdziwniejsze to to że gra mi się wywala po ustawieniu tekstur innym niż wysokie ...
Kepler nie odsługuje użytego formatu tekstur? (wysokie są bez kompresji?)

co najlepsze to nie jestem wstanie zweryfikować ile mam klatek ani zrobić jakiegokolwiek screena bo MSI Afterburner a dokładnie riva tuner nie odsługuje dx12on7 ale to po czesci wina MS i bajzlu jakiego narobili

Teraz, Element Wojny napisał:

Może będzie to coś na zasadzie "Wspomnienia z Przeszłości" lub coś w tym stylu dla tych którzy już ograli grę i normalną częścią rozgrywki dla tych którzy dopiero zaczynają ?

coś w tej linii czasowej z przed półrocza ... prequel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Element Wojny napisał:

Jeśli to prawda to w takim wypadku przepraszam, nie sądziłem że GOL będzie w taki sposób manipulował wypowiedziami. 

Dno dna, osoba która napisała ten artykuł powinna wylecieć na zbity pysk. 

Powinna, ale jak znam życie, to pewnie dostała podwyżkę :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Element Wojny napisał:

Problemem AI w tej grze nie jest to że nie jest super mądre, ale to że jest super głupie. Kopiesz gościa leżącego na ziemi 3 metry od policji i zero reakcji, ale podejdziesz do policjanta za blisko na kilka sekund i ten zaczyna do Ciebie strzelać ? 

Takich motywów jest w tej grze od groma i serio nie da się tego wybronić żadnymi dziwnymi tłumaczeniami że świat jest taki a nie inny. 

W walce też szału nie ma, AI sobie stoi i strzela zza zasłony, czasem zmieni pozycję czy do nas podejdzie bliżej, a raczej wystawi się prosto na ostrzał, nie ma też koordynacji grupowej, przekazywania informacji, skradania do nas, flankowania, skracania dystansu, czy innych fajnych feature-ów.

Faktycznie AI prostu jest minimalnie inteligentne a to że nie ma wallhacka czy aimbota to jeszcze żaden sukces, przynajmniej tyle na wyższych poziomach trudności trzeba trochę się pomęczyć.

A to co się dzieje na ulicy poza walką to cóż....chociaż grałem tylko w wersję 1.0 czekam na nowy content :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
11 godzin temu, Little Sun napisał:

W walce też szału nie ma, AI sobie stoi i strzela zza zasłony, czasem zmieni pozycję czy do nas podejdzie bliżej, a raczej wystawi się prosto na ostrzał, nie ma też koordynacji grupowej, przekazywania informacji, skradania do nas, flankowania, skracania dystansu, czy innych fajnych feature-ów.

Także flankują, widziałem nie raz! 

Czepiacie się tego AI, a tak na prawdę wszędzie jest tak samo głupie. Ogrywałem ACV i Rage 2 i teraz Days Gone i także głupieli jak w Cyberpunku, także stali jak kołki i wpatrywali się we mnie czy szukali mnie w zupełnie innym kierunku.  W DG jak prawie wyrżnąłem obóz to jeden gościu po kilku min skapnął się, że coś jest nie tak i zaczął mnie atakować. Zabijam "po cichu" przeciwnika mimo, że z naprzeciwka stoi jego kolega i się patrzy na mnie, podchodzi do trupa i jedynie co zrobi to coś mruknie pod nosem, że coś jest nie tak. Nikt inny nie reaguje wcale na to się wydarzyło.
W Horizon Zero Dawn ludzcy przeciwnicy to tępaki, każdy gracz to powie. Wystarczy zajrzeć do forumowego tematu. 

Dodatkowo tam czy w innych open-worldach nie mają takich bajerów jak Tech-bronie czy hackowanie to jak AI ma na to zareagować jak z naprzeciwka "obozu" można zabić wszystkich? Albo jak ma reagować na strzelanie przez obiekty? 
W W3 AI także było głupie, ale z różnicą taką, że tam walka była o wiele mniej zróżnicowana i przeważnie tylko bronią białą i nie na taką skale to na takie "nie wyglądało". 

Edytowane przez Jaycob
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W każdej grze AI kuleje bardziej lub mniej, ale pamiętaj przed ostatnim patchem w Cyberpunku ludzie nie potrafili nawet wejść na schody i się od niech odbijali bo to wykraczało poza zakres ich możliwości. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez mysle ze ludzie juz szukaja czegokolwiek zeby CP wytknac.

Ale... tez jest tak ze np moderzy bardzo duzo potrafili poprawic sami i troche szkoda ze Redzi tego nie ogarneli. Jest mod na ogromna poprawe cyberatakow i ich wykorzystania przez przeciwnikow, ktorzy bez niego tylko w kolko robia jeden z hakow. Tak samo z perkami ktore moderzy poprawili lepiej niz CDPR, ktoryz z nich nie dzialal bo poprostu byla/jest literowka!!

Troche powinni dume schowac do kieszeni i poprostu skonsultowac tych moderow, sprawdzic co oni zrobili i jezeli to jest dobra robota poprostu za ich zgoda to wdrozyc. Mysle ze taki ruch tylko by wyszedl redom na plus, zawsze chcieli byc otwarci wobec graczy i mysle ze bezposrednia komunikacja i wspolpraca z nimi pomogla by zreperowac nadszarpniety wizerunek.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Jaycob napisał:

Także flankują, widziałem nie raz! 

Czepiacie się tego AI, a tak na prawdę wszędzie jest tak samo głupie. Ogrywałem ACV i Rage 2 i teraz Days Gone i także głupieli jak w Cyberpunku, także stali jak kołki i wpatrywali się we mnie czy szukali mnie w zupełnie innym kierunku.

Zaimplementowaliby takie AI jak bylo w pierwszym FEAR i gra niesamowicie by zyskała.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już to pisałem, że dodatek do Cyberpunka powinien wyglądać tak jak Noc Kruka do Gothic 2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Jaycob napisał:

Także flankują, widziałem nie raz! 

Czepiacie się tego AI, a tak na prawdę wszędzie jest tak samo głupie. Ogrywałem ACV i Rage 2 i teraz Days Gone i także głupieli jak w Cyberpunku, także stali jak kołki i wpatrywali się we mnie czy szukali mnie w zupełnie innym kierunku.  W DG jak prawie wyrżnąłem obóz to jeden gościu po kilku min skapnął się, że coś jest nie tak i zaczął mnie atakować. Zabijam "po cichu" przeciwnika mimo, że z naprzeciwka stoi jego kolega i się patrzy na mnie, podchodzi do trupa i jedynie co zrobi to coś mruknie pod nosem, że coś jest nie tak. Nikt inny nie reaguje wcale na to się wydarzyło.
W Horizon Zero Dawn ludzcy przeciwnicy to tępaki, każdy gracz to powie. Wystarczy zajrzeć do forumowego tematu. 

Dodatkowo tam czy w innych open-worldach nie mają takich bajerów jak Tech-bronie czy hackowanie to jak AI ma na to zareagować jak z naprzeciwka "obozu" można zabić wszystkich? Albo jak ma reagować na strzelanie przez obiekty? 
W W3 AI także było głupie, ale z różnicą taką, że tam walka była o wiele mniej zróżnicowana i przeważnie tylko bronią białą i nie na taką skale to na takie "nie wyglądało". 

Flankują ? Raczej przejdą do kolejnej osłony która przypadkiem jest bardziej z boku, ale nie flankują, a jeśli tak to chętnie zobaczę jakiś filmik.

To że AI ogólnie wszędzie jest słabe, np. w pierwszym Far Cry czy FEAR było widać jakiś postęp tak do tej pory nic się nie ruszyło a nawet cofnęło jeśli chodzi o strzelanki czy open world.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten pierwszy dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 19.05.2021 o 10:35, Jaycob napisał:

Także flankują, widziałem nie raz! 

Czepiacie się tego AI, a tak na prawdę wszędzie jest tak samo głupie. Ogrywałem ACV i Rage 2 i teraz Days Gone i także głupieli jak w Cyberpunku, także stali jak kołki i wpatrywali się we mnie czy szukali mnie w zupełnie innym kierunku.  W DG jak prawie wyrżnąłem obóz to jeden gościu po kilku min skapnął się, że coś jest nie tak i zaczął mnie atakować. Zabijam "po cichu" przeciwnika mimo, że z naprzeciwka stoi jego kolega i się patrzy na mnie, podchodzi do trupa i jedynie co zrobi to coś mruknie pod nosem, że coś jest nie tak. Nikt inny nie reaguje wcale na to się wydarzyło.
W Horizon Zero Dawn ludzcy przeciwnicy to tępaki, każdy gracz to powie. Wystarczy zajrzeć do forumowego tematu. 

Dodatkowo tam czy w innych open-worldach nie mają takich bajerów jak Tech-bronie czy hackowanie to jak AI ma na to zareagować jak z naprzeciwka "obozu" można zabić wszystkich? Albo jak ma reagować na strzelanie przez obiekty? 
W W3 AI także było głupie, ale z różnicą taką, że tam walka była o wiele mniej zróżnicowana i przeważnie tylko bronią białą i nie na taką skale to na takie "nie wyglądało". 

W w3 serca z kamienia ai bylo na dobrym poziomie , w ng+ droga ku zagladzie i podwyzszenie poziomu  przeciwników nawet w podstawce niektore starcia byly trudne i wymagaly skupienia jak w sekiro i pisze to osoba która ma ponad 1500h w wiedzminie na pc

Edytowane przez voltq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale co AI w W3 mialo do roboty? Podejsc i z bliska atakowac, blokowac i uniki, a lucznicy/magia nawalac z daleka i uciekac jak podchodzisz.

Patrzac na takie wymagania to mozna powiedzic ze ta z CP tez jest swietna? Niestety w fps mamy wieksze wymagania, oczekujemy od przeciwnikow wspolpracy, flankowania, chowania sie itd. W takim typie gry braki wychodza, w rpg z walka bronia biala tego nie zauwazysz.

  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jak tam 3 ciosy na krzyż, ekscytujące są walki w Wiesku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Sheeneek napisał:

Ale co AI w W3 mialo do roboty? Podejsc i z bliska atakowac, blokowac i uniki, a lucznicy/magia nawalac z daleka i uciekac jak podchodzisz.

Patrzac na takie wymagania to mozna powiedzic ze ta z CP tez jest swietna? Niestety w fps mamy wieksze wymagania, oczekujemy od przeciwnikow wspolpracy, flankowania, chowania sie itd. W takim typie gry braki wychodza, w rpg z walka bronia biala tego nie zauwazysz.

Przede wszystkim obie gry dzieli ponad 5 lat - wydaje mi się że z tego względu ludzie mieli prawo oczekiwać że wnioski zostaną wyciągnięte - czyli to co w Wieśku było dobre tutaj będzie świetne, a to co tam nie wyszło tutaj będzie zrobione lepiej. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, Element Wojny napisał:

Przede wszystkim obie gry dzieli ponad 5 lat - wydaje mi się że z tego względu ludzie mieli prawo oczekiwać że wnioski zostaną wyciągnięte - czyli to co w Wieśku było dobre tutaj będzie świetne, a to co tam nie wyszło tutaj będzie zrobione lepiej. 

Chyba nie zrozumiales o co mi chodzi, ja pisze o tym ze w w3 AI tez bylo glupie i zwracam uwage ze i tak jakie kolwiek porownywanie AI miedzy tymi grami jest bez sensu. To sa calkiem inne modele zachowan i inna skala AI.

Nie bardzo czaje o co ci chodzi z oczekiwaniami i wyciaganiem wnioskow. Ja sie zgadzam ze AI w CP jest slabe i powinno byc lepsze.

 

  • Confused 1
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
43 minuty temu, Sheeneek napisał:

Nie bardzo czaje o co ci chodzi z oczekiwaniami i wyciaganiem wnioskow. Ja sie zgadzam ze AI w CP jest slabe i powinno byc lepsze.

A to że jeśli uważasz (i ogólnie uważa się) że AI w W3 było głupie to można było założyć że zostaną z tego wyciągnięte wnioski i w grze wydanej ponad 5 lat później AI już tak głupie nie będzie - bez względu na modele, skalę czy setting. Niestety w CP jak widać niewiele wniosków wyciągnięto i pytanie za 100 pkt brzmi czy tak samo będzie w W4 czy jednak tym razem w końcu nad tym elementem popracują. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Sheeneek napisał:

Ale co AI w W3 mialo do roboty? Podejsc i z bliska atakowac, blokowac i uniki, a lucznicy/magia nawalac z daleka i uciekac jak podchodzisz.

Patrzac na takie wymagania to mozna powiedzic ze ta z CP tez jest swietna? Niestety w fps mamy wieksze wymagania, oczekujemy od przeciwnikow wspolpracy, flankowania, chowania sie itd. W takim typie gry braki wychodza, w rpg z walka bronia biala tego nie zauwazysz.

Ale czemu mnie dyskryminujesz za to że uważam że ai w wiedzminie bylo świetne , jak ty pisałeś że ai w cyberpunku jest ok a ja sie z tym nie zgadzalem to miales wielkie pretensje a teraz robisz to samo xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...