Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Mijają ponad 2 miesiące a Ci wypuszczają patch o rozmiarze hotfixa ?

Jesus...

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekam na pierwsze porownania wydajnosci  z PS4 :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj pelna liste, jest tego wiecej niz w Hotfixach ktore zazwyczaj targetuja kilka konkretnych probroblemow.

Co nie zmienia faktu ze jak na 2mc naprawiania to patch jest faktycznie malutki. Mogli by przynajmniej wsadzic to co w modach jest poprawione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie to przypomina aktualizacje jak w Valhalli - tyle w grze jest problemów, że to jest fizycznie niemożliwe by raz i porządnie załatać większość lub wydawać duże aktualizacje. Możliwe, że samym ograniczeniem jest tu silnik, który nie przyjmie zbyt wielu zmian jednocześnie bo posypie się jak domek z kart.

Jednak małymi kroczkami do celu, może ostatecznie się im uda przypudrować tego trupa.

  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, caleb59 napisał:

Możliwe, że samym ograniczeniem jest tu silnik, który nie przyjmie zbyt wielu zmian jednocześnie bo posypie się jak domek z kart.

To znaczy jak jednocześnie? Nie do końca rozumiem ten zamysł.

Nie ma większych zmian, bo po prostu jeszcze nie zdążyli wszystkiego naprawić. Prawdopodobnie sporo rzeczy też nigdy nie naprawią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak za rok gra nadal będzie w stanie, ekhem no to można ja będzie myślę już spisać na straty. Bawią mnie tez komentarze ludzi którzy krzyczą na nich żeby dawali już DLC ... gra w rozsypce a tu ludzie płaczą ze nie ma DLC ?

  • Confused 1
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielu ludzi sie swietnie bawilo przy tej grze i jak najbadziej chcieli by obiecane DLC, co w tym dziwnego? Ja sam chetnie bym ogral fabularne DLC, jedynie czego bym z nim potrzebowal to wyzszego poziomu trudnosci lub naprawu balansu.

A dla tych ktorzy twierdza ze gra jest w rozsypce jak najbardziej jest wskazane poczekac jeszcze ze 2 lata albo moze i wogole zapomniec o tytule.

Edytowane przez Sheeneek
  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można przypuszczać że za jakiś czas gra będzie technicznie zjadliwa, ale nadal pozostaje sporo problemów w kwestii samej rozgrywki. Redzi mają problem z zaprojektowaniem czegoś sensownego. Przykład? Wyścigi.

Pamiętacie wyścigi w W3? Były zrobione bardzo sztucznie. Kiedy Geralt był na pierwszym miejscu, to przeciwnicy nagle przyśpieszali i siedzieli nam na ogonie, niezależnie jak daleko by wcześniej nie byli. Jednocześnie nie potrafili nas wyprzedzić, póki trzymaliśmy się drogi. Natomiast jeśli my siedzieliśmy komuś na ogonie to nagle zwalniał jakby się gdzieś blokował. Jak ktoś ogarnął mechanikę tych wyścigów to były one dziecinnie proste. Sama mechanika wyglądała jakby była zaprojektowana przez jakiegoś stażystę.

I jakimś cudem, zamiast się rozwinąć, to w Cyberpunku zrobili jeszcze bardziej żałosną formę wyścigów. Jak jesteśmy pierwsi i odwrócimy kamerę to widzimy... ciągle teleportujące się samochody. Teleportują się jak szalone. Wiecie, żeby przypadkiem nie znalazły się za daleko od nas. W tym wypadku Redzi chyba już rozłożyli ręce w bezradności i zrobili tą teleportację w celach optymalizacji (żeby nie trzeba było śledzić pojazdów na dalsze dystanse). 

A to tylko jeden przykład z pobocznej minigierki. Ile jest takich baboli w core rozgrywki to aż szkoda słów. Oni się nic nie rozwinęli przez te wszystkie lata. Nauczyli się tylko robić większe światy i to tyle. Dobrze że chociaż ciekawe questy robią.

Edytowane przez Isharoth
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, kadajo napisał:

Jak za rok gra nadal będzie w stanie, ekhem no to można ja będzie myślę już spisać na straty. Bawią mnie tez komentarze ludzi którzy krzyczą na nich żeby dawali już DLC ... gra w rozsypce a tu ludzie płaczą ze nie ma DLC ?

Spokojnie pnad 400 ludzi pracuje nad gra :E 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Isharoth napisał:

Można przypuszczać że za jakiś czas gra będzie technicznie zjadliwa, ale nadal pozostaje sporo problemów w kwestii samej rozgrywki. Redzi mają problem z zaprojektowaniem czegoś sensownego. Przykład? Wyścigi.

Pamiętacie wyścigi w W3? Były zrobione bardzo sztucznie. Kiedy Geralt był na pierwszym miejscu, to przeciwnicy nagle przyśpieszali i siedzieli nam na ogonie, niezależnie jak daleko by wcześniej nie byli. Jednocześnie nie potrafili nas wyprzedzić, póki trzymaliśmy się drogi. Natomiast jeśli my siedzieliśmy komuś na ogonie to nagle zwalniał jakby się gdzieś blokował. Jak ktoś ogarnął mechanikę tych wyścigów to były one dziecinnie proste. Sama mechanika wyglądała jakby była zaprojektowana przez jakiegoś stażystę.

I jakimś cudem, zamiast się rozwinąć, to w Cyberpunku zrobili jeszcze bardziej żałosną formę wyścigów. Jak jesteśmy pierwsi i odwrócimy kamerę to widzimy... ciągle teleportujące się samochody. Teleportują się jak szalone. Wiecie, żeby przypadkiem nie znalazły się za daleko od nas. W tym wypadku Redzi chyba już rozłożyli ręce w bezradności i zrobili tą teleportację w celach optymalizacji (żeby nie trzeba było śledzić pojazdów na dalsze dystanse). 

A to tylko jeden przykład z pobocznej minigierki. Ile jest takich baboli w core rozgrywki to aż szkoda słów. Oni się nic nie rozwinęli przez te wszystkie lata. Nauczyli się tylko robić większe światy i to tyle. Dobrze że chociaż ciekawe questy robią.

Czytajac twoj przyklad to chyba skopiowali kod z W3 bo mialem dokladnie tak samo w CP, jak zostalem w tyle to oni sobie zwalniali zeby na mnie poczekac :D To akurat jest dla mnie najbardziej spaprana seria misji i nie powinna byc w finalnej wersji w tej postaci. Fabularnie tez tylka nie urywala.

No wlasnie oni klimatem i fabula normalnie stoja i tego trzeba sie trzymac, aczkolwiek dla mnie sama rozgrywka byla ok dzieki calkiem przyjemnemu gunplayowi. Z wieskami tez gdyby nie klimat i fabula to gameplayowo swiata by nie podbili.

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, joloxx9 napisał:

Spokojnie pnad 400 ludzi pracuje nad gra :E 

Moderów mówisz? :szczerbaty:

Edytowane przez Saren7
  • Haha 1
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Sheeneek Dlatego za pierwszym razem grało się całkiem ok, bo poznawało się zadania, fabułę, postacie. Ale skoro już to znam, to za drugim podejściem musiała by mnie wciągnąć sama gra, a tu jest niestety słabo (to samo zresztą było w Wiedźminie 3). To nie jest dobry znak dla gry RPG. Fakt, fabuła w tym gatunku jest również bardzo ważna, ale rozgrywka powinna mieć sens i co najważniejsze - być wciągająca. A tego Redzi nie potrafią zrobić. Nie wiem czy oni po prostu nie mają dobrych ludzi do tego, czy to wynika również z tych ich problemów z zarządzaniem. Faktem jest to że oni przez długi czas nie zaprojektowali gry z jakąś szczególnie ciekawą rozgrywką. Wiedźmin 2 był całkiem dobry jak na swoje lata, ale od tamtej pory jedyne co poprawili to skala świata i jego otwartość. Słaby progress jak na tyle lat i taką firmę.

Te wyścigi to oni dodali chyba tylko po to, żeby powiedzieć "patrzcie, są wyścigi", a nie po to żeby faktycznie coś wnosiły do gry. Poszli w masówkę i odbiło im się to czkawką. Jest masa twórców klasycznych RPG i action RPG, którzy radzą sobie o wiele lepiej od Redów i mają coś ciekawego do zaoferowania, a Redom udało się zdobyć uznanie przez W3 i to nie dlatego że był jakiś 10/10 i bez wad, a dlatego że dobrze wstrzelili się z premierą gry, kiedy jeszcze było bardzo duże zapotrzebowanie na tego typu openworldy, a przy okazji miał całkiem nieźle zaprojektowane questy.

Edytowane przez Isharoth
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, Sheeneek napisał:

Wielu ludzi sie swietnie bawilo przy tej grze i jak najbadziej chcieli by obiecane DLC, co w tym dziwnego? Ja sam chetnie bym ogral fabularne DLC, jedynie czego bym z nim potrzebowal to wyzszego poziomu trudnosci lub naprawu balansu.

A dla tych ktorzy twierdza ze gra jest w rozsypce jak najbardziej jest wskazane poczekac jeszcze ze 2 lata albo moze i wogole zapomniec o tytule.

Niby tak ale priorytetem powinna być naprawa gry a nie dłubanie DLC.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Element Wojny napisał:

Mijają ponad 2 miesiące a Ci wypuszczają patch o rozmiarze hotfixa ?

Jesus...

Czyli CP2077 w wersji dla Next-Genów zagram dopiero na PS6 lub XBOX Series Ultimate ?

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, kadajo napisał:

Niby tak ale priorytetem powinna być naprawa gry a nie dłubanie DLC.

Zgadza sie, tyle ze czesc tych rzeczy mozna robic naraz przeciez. Questy, budowanie swiata, nowe assety, muzyke itd. robia inni ludzie niz ci co naprawiaja kod czy balans. Wiadomo ze gdzies sie beda nachodzic w wiekszym czy mniejszym stopniu. Studio ma sporo mordeczek do wykarmienia wiec praca wielostrumieniowa jest norma dla cdpr i innych duzych devow. 

Dodam ze napewno balans wspoldzielonych zasobow luzkich powinien byc skierowany do naprawy w pierwszej kolejnosci, a czy tak jest badz nie to nie wiemy przeciez.

Edytowane przez Sheeneek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, kadajo napisał:

Niby tak ale priorytetem powinna być naprawa gry a nie dłubanie DLC.

Innej opcji nawet nie ma 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Sheeneek napisał:

Zgadza sie, tyle ze czesc tych rzeczy mozna robic naraz przeciez. Questy, budowanie swiata, nowe assety, muzyke itd. robia inni ludzie niz ci co naprawiaja kod czy balans. Wiadomo ze gdzies sie beda nachodzic w wiekszym czy mniejszym stopniu. Studio ma sporo mordeczek do wykarmienia wiec praca wielostrumieniowa jest norma dla cdpr i innych duzych devow.

Jeśli wydadzą DLC przed całkowitym naprawieniem gry, to znaczy że nic się nie różnią od chciwych, zepsutych firm z Zachodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Sheeneek napisał:

Zgadza sie, tyle ze czesc tych rzeczy mozna robic naraz przeciez. Questy, budowanie swiata, nowe assety, muzyke itd. robia inni ludzie niz ci co naprawiaja kod czy balans. Wiadomo ze gdzies sie beda nachodzic w wiekszym czy mniejszym stopniu. Studio ma sporo mordeczek do wykarmienia wiec praca wielostrumieniowa jest norma dla cdpr i innych duzych devow. 

Dodam ze napewno balans wspoldzielonych zasobow luzkich powinien byc skierowany do naprawy w pierwszej kolejnosci, a czy tak jest badz nie to nie wiemy przeciez.

I znowu teoretycznie tak ale im więcej osób będzie naprawiało grę tym szybciej zostanie ona naprawiona. Wydanie DLC gdy gra jest w takim stanie uważam po prostu za nieodpowiednie zachowanie ze strony CDPR.

Teraz, Sheeneek napisał:

A jak dadza za darmo? :D 

Nie ma znaczenia :)

Edit: albo i ma, jak każą sobie jeszcze za DLC płacić to mam nadzieje ze przenieśli cale swoje biuro do jakiegoś głębokiego bunkra przeciwatomowego bo ICBM's poleca w ich stronę z całego globu :E

Edytowane przez kadajo
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.06.2021 o 10:10, Element Wojny napisał:

Dziwne te Sony, przywraca CP2077 do PSStore z jednoczesną rekomendacją by nie grać na PS4. 

No to w końcu naprawili to czy nie ? 

 

This Is For The Players

comment-h-Io-Pvcl-Zs-ZNk-Is-Qg-AP0-MZv-TSOj-Go-SKr-Q

Edytowane przez azgan
  • Haha 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem dzisiaj gierke na ps4.. o jezu :E 

  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Sheeneek napisał:

Wielu ludzi sie swietnie bawilo przy tej grze...

Nie, wielu ludzi miało zrobioną krzywdę marketingiem i to do tego stopnia, że wyniszczyło im to zwoje mózgowe odpowiedzialne za trzeźwy osąd sytuacji i mimo ton błędów oraz problemów i tak będą chwalić z sobie tylko znanych, chorych pobudek.

  • Confused 2
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Sheeneek napisał:

A jak dadza za darmo? :D 

Byłby to miły gest biorąc pod uwagę wszystko co się wydarzyło w ostatnich 6 miesiącach w temacie tej gry. 

Obstawiam jednak że nie będzie darmowe :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, caleb59 napisał:

Nie, wielu ludzi miało zrobioną krzywdę marketingiem i to do tego stopnia, że wyniszczyło im to zwoje mózgowe odpowiedzialne za trzeźwy osąd sytuacji i mimo ton błędów oraz problemów i tak będą chwalić z sobie tylko znanych, chorych pobudek.

Wow, ty to bystrzak jestes. A nie pomyslales ze moze to ci co sie napalili tym marketingiem i im glowke popalilo placza najwiecej. A ci ktorzy chlodno podeszli do gry poprostu albo sie dobrze bawili albo ja olali i nie placza? 

Opcji jest wiele, wiele wiecej niz to co wyzej, to tylko przyklady, ale ty o tym nie pomyslisz tylko wszystkich do jednego wora wrzucasz... rece opadaja.

Jak ktos chwali to moze mu sie poprostu podoba? Slyszales o gustach? Tutaj nic wiecej nie ma i tyle.

21 minut temu, Element Wojny napisał:

Byłby to miły gest biorąc pod uwagę wszystko co się wydarzyło w ostatnich 6 miesiącach w temacie tej gry. 

Obstawiam jednak że nie będzie darmowe :) 

Pewnie najpierw zamydla oczy malymi darmowymi a potem juz zarobek mode :) 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Z czasem ona mądrzeje. Ma niesamowity dar trafiania na głupich przeciwników, ale co najciekawsze potrafi wędrować przez długi czas bez wody. Z drugiej strony napiła się trochę radioaktywnej i już miała chorobę popromienną. Z wieżyczkami to rzeczywiście solidnie przesadzili.  Fabuła się komplikuje i im dalej tym mniej mi było do śmiechu. Pewne tezy są bardzo podobne do tych z serii Metro, w szczególności 2035. Całość oceniam w sumie pozytywnie, ale:   Bractwo Stali w grach było co do zasady pozytywną organizacją, a tutaj mają wielu złych członków i przypominają sektę.   Początek, postępowanie jednej osoby, nie pasuje fabularnie do końca.   
    • a w jakim ma robić? między 2% a 10% generalnie powyżej 10% jasność leci na pysk 
    • Sorki. Przez tryb ciągły miałem na myśli tryb HDR trzymający się w okolicy 500 nit bez peak do 1000. Ma 570 w tym kalibratorze. Gdzie Asus w kalibratorze miał 420. I na bieli 100% pokrywającej ekran trzyma się w pip jaśniej niż Asus. 
    • Problemy są w obu obozach, ale teraz masz na zielono, więc... Zrobiłem z ciekawości teścik swojego 3060ti w CapsViewerze z benchu z futerkiem w 700/700. Taka rozdziałka obciąża moją kartę w sposób dynamiczny (sześcian się kręci, więc pobory mocy się zmieniają) i dochodzą pod sam PL karty, ale go nie dotyka, czyli karta pokazuje pracę w IDLE - pasek PerfCap  szary. Monitoring z gpu-z pokazuje, że przy uruchomieniu futerka, karta pracuje (po UV 1800mhz/850mV) z 1785mhz/850mV by po 4 minutach (gpu uzyskuje wtedy 53stC) taktowanie przeskoczyło na 1800mhz/850mV i tak leci już jakiś czas. Karta rozgrzewa się do 60stC i dalej taktowanie i napięcie jest bez zmian. Tylko ten początek był zmienny Czyżby sterownik zmieniał taktowania (napięcie się nie ruszyło) w raz z temperaturą ? I to w tak dziwnym zakresie 53stC a później już nie ? W sumie nie ma z taką marginalną zmianą żadnych problemów, ale ciekawość drąży Autor też mógłby sobie z ciekawości zrobić ten test i naskrobać, jak w serii 4xxx zachowuje się odczyt z taktowania pod obciążeniem. W prawdzie to syntetyk, ale... Aha... UV zrobiłem specjalnie na odwrót, czyli początkowo obniżyłem całą krzywą, a później chwyciłem tylko punkt styczny i podniosłem do 1800mhz i jest identycznie, jak z  poradnikiem od Techmaniaka
    • No to sie chyba nie dowiem w jakim oknie ten monitor robi 570 nitów w trybie ciągłym.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...