Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, azgan napisał:

Jak wypada "optymalizacja" po Patchu 1.23? Sprawdzamy :szczerbaty:

 

Warto było "czekać" 2 miesiące? Jak oceniacie progres CDPR w naprawianiu gry?

Wersja PS4 płynnością nie odbiega już od typowych multiplatform.

Natomiast edycja XONe wygląda smutno, choć tutaj akurat gracze się nie skarżą, znając ograniczenia swojego sprzętu. Co ciekawe ocena wersji XONe na ppe.pl to 8,1/10. Może to wynikać z dużego udziału grających na XOneX.

Edytowane przez tgolik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na PS4 widac znaczna poprawe, stad pewnie powrot do sklepu.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Sheeneek napisał:

Dla mnie zdecydowanie najwieksze wrazenie robi skala i projekt Night City jako miasta. ...

Mysle ze duzo role w jego pozytywnym odbiorze gra perspektywa z jakiej je zwiedzamy, dla mnie fpp zdecydowanie bylo dobrym wyborem ze strony cdpr.

...

W gta5 przez widok zza plecow miasto w pewien sposob traci na swej wielkosci, aczkolwiek nie wyobrazam sobie gta innaczej.

Miasto szczególnie imponująco wygląda w czasie biegu a w szczególności w czasie biegu połaczonego z podwójnym skokiem, kiedy przeskakujesz nad przchodniami, samochodami albo w czasie parkouru, tam gdzie to możliwe. 

Edytowane przez tgolik
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, Phoenixsuple napisał:

Na PS4 widac znaczna poprawe, stad pewnie powrot do sklepu.

Dla mnie to absurd że Sony przywróciło CP2077 w wersji na PS4 gdy gra nadal nie potrafi utrzymać stabilnych 30fps'ów. 

Czyli wychodzi na to że nic więcej nie da się zrobić w tym temacie... 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Element Wojny napisał:

Dla mnie to absurd że Sony przywróciło CP2077 w wersji na PS4 gdy gra nadal nie potrafi utrzymać stabilnych 30fps'ów. 

Czyli wychodzi na to że nic więcej nie da się zrobić w tym temacie... 

A to jakas nowosc, ze duze gry AAA nie potrafia utrzymac na PS4 30fps ?

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Element Wojny napisał:

Dla mnie to absurd że Sony przywróciło CP2077 w wersji na PS4 gdy gra nadal nie potrafi utrzymać stabilnych 30fps'ów. 

Czyli wychodzi na to że nic więcej nie da się zrobić w tym temacie... 

Teraz to pojechales, nie wiem czy wiesz ale praktycznie wiekszosc multiplatform z ostatnich 2 lat nie trzyma stabilnych 30fps na ps4.

To jak teraz dziala na konsolach to jest zloto, naprawdy swietna wydajnosc jak na tak stary sprzet. Nie wiem czy i jakim kosztem jakosci obrazu jest to okupione bo az tak sie nie zaglebialem w konsole, ciekawe tez czy babole graficzne ktore bylo widac czesciej na konsolach dalej sa obecne czy to tez naprawili.

Edytowane przez Sheeneek
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Element Wojny napisał:

Dla mnie to absurd że Sony przywróciło CP2077 w wersji na PS4 gdy gra nadal nie potrafi utrzymać stabilnych 30fps'ów. 

Czyli wychodzi na to że nic więcej nie da się zrobić w tym temacie... 

Pierwszy z brzegu przykład:

Red Dead Redemption 2 PS4, XOne spadki fps do 25 klatek

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ba, nawet exy sony z ostatniego roku nie trzymaja stalych 30fps np GoT wiec to juz wyglada na polowanie na czarownice w tym momencie ;) 

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Sheeneek napisał:

Ba, nawet exy sony z ostatniego roku nie trzymaja stalych 30fps np GoT wiec to juz wyglada na polowanie na czarownice w tym momencie ;) 

Tylko cyberglitch mial spadki poniżej 10 fps po premierze -_-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, voltq napisał:

Tylko cyberglitch mial spadki poniżej 10 fps po premierze -_-

A czytasz ze zrozumieniem ze dyskusja dotyczy wydajnosci obecnie na najnowszym paczu ? To ze wczesniej praktycznie nie dzialalo na ps4 to nic nowego, teraz smiga swietnie, na poziomie wiekszosci AAA i nawet EX sony nie dzialaja lepiej pod wzgledem fps (GoT).

Edytowane przez Sheeneek
  • Thanks 1
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, ODIN85 napisał:

A jak mają trzymać jak w 60 można w nie grać??

Pokaż grę z ostatnich kilkunastu miesięcy, która na podstawowym PS4 pozwala na 60 fps.

No, chyba, że sobie żartowałeś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dropy na ps4 poniżej 30fps to nic nie zwykłego. Zresztą i na pro też się trafia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, ODIN85 napisał:

Ostatni rok to już są exy na Ps5 i o tym mówię.

 Tlou 2 Morales Ds Returnal Ratchet 

Ojj Odin, tu mowa o PS4 i EX na nie. Akurat TLoU2 ladnie dzialal na pro w 30fps, na zwyklym ps4 to nie jestem pewien. Ale np GoT juz mial spadki nawet na Pro, wiec nie wiem jak mozna marudzic na to ze nie ma solidnych 30 jak nawet dzieciatka Sony tutaj nie domagaja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, ODIN85 napisał:

Ostatni rok to już są exy na Ps5 i o tym mówię.

 Tlou 2 Morales Ds Returnal Ratchet 

CP2077 chodzi na moim PS5 jak złoto w 60 klatkach. Tak, jak w TLOU2 doczytują się tekstury (w TLOU2 widać doczytywanie w czasie jazdy samochodem lub konnej oraz w trakcie gwałtownych zmian perspektywy). W obu grach nie przeszkadza to w żadnym stopniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, tgolik napisał:

No dobra ale co to ma wspólnego z RDR2 ? Gra Rockstara też została wywalona z PSStore ?

Z tego co pamiętam CP2077 miał wrócić do PSStore "po spełnieniu pewnych standardów/wymogów". Jeśli standardem jest to że nie może utrzymać 30fps'ów to ja dziękuję za takie granie. A to że w poprzedniej generacji XOne miał gorsze osiągi, gorsze rozdzielczości i prawie w żadnej grze nie był w stanie dorównać PS4 (wolniejsza pamięć, część pamięci zablokowana, trudności z implementacją) to chyba każdy wie.

Mam wrażenie że to jest taki powrót na zasadzie "bo jak nie teraz to kiedy ?". Pewnie CDPR poinformowało Sony że więcej już nie zdziałają i piłka jest po ich stronie. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Element Wojny napisał:

No dobra ale co to ma wspólnego z RDR2 ? Gra Rockstara też została wywalona z PSStore ?

Z tego co pamiętam CP2077 miał wrócić do PSStore "po spełnieniu pewnych standardów/wymogów". Jeśli standardem jest to że nie może utrzymać 30fps'ów to ja dziękuję za takie granie. A to że w poprzedniej generacji XOne miał gorsze osiągi, gorsze rozdzielczości i prawie w żadnej grze nie był w stanie dorównać PS4 (wolniejsza pamięć, część pamięci zablokowana, trudności z implementacją) to chyba każdy wie.

Wiele gier nie trzyma 30fps stalych i jakos w innych tematach nie piszesz na ten temat? Do tego uwazasz to za problem grajac w to na innej platformie. Konsolowiec grajacy na ps4 nie zwroci na to uwagi bo nie gra z OSD i nie bedzie to zadnym zaskoczeniem , ze gdzies chrupna klatki.

Nie popieram takich spadkow owszem tylko gdyby to byla inna gra to nie zwrocilbys na to uwagi a w temacie CP to zle wiatr zawieje i juz jest placz ?

Edytowane przez Phoenixsuple
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Element Wojny napisał:

Dla mnie to absurd że Sony przywróciło CP2077 w wersji na PS4 gdy gra nadal nie potrafi utrzymać stabilnych 30fps'ów. 

Czyli wychodzi na to że nic więcej nie da się zrobić w tym temacie... 

Imo, jeśli gry nie utrzymują stałych 30 klatek, to w ogóle nie powinny trafiać do sprzedaży na konsole. I tyle. Peceta można zuprejdować, konsoli nie. Trzeba się szanować. Od grania w 20 klatkach bolą oczy i głowa. Żadna przyjemność. A Xbox One to słabiak, powinni coś porządniejszego wtedy wydać. Z jakimś normalnym 6-rdzeniowym procesorem (tylko 2x więcej rdzeni niż X360 8 lat wcześniej!), z ~3 teraflopsy GPU, 200 GB/s przepustowości. Wtedy byłoby znośnie. I dałoby się to zrobić moim zdaniem, gdyby się serio postarali na maxa.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widziałem po filmach na YT z PS4 to liczba przechodniów i samochodów jest już absurdalnie mała, miasto duchów.

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Kynareth napisał:

Imo, jeśli gry nie utrzymują stałych 30 klatek, to w ogóle nie powinny trafiać do sprzedaży na konsole. I tyle. Peceta można zuprejdować, konsoli nie. Trzeba się szanować. Od grania w 20 klatkach bolą oczy i głowa. Żadna przyjemność. A Xbox One to słabiak, powinni coś porządniejszego wtedy wydać. Z jakimś normalnym 6-rdzeniowym procesorem (tylko 2x więcej rdzeni niż X360 8 lat wcześniej!), z ~3 teraflopsy GPU, 200 GB/s przepustowości. Wtedy byłoby znośnie. I dałoby się to zrobić moim zdaniem, gdyby się serio postarali na maxa.

Widzisz, w obecnej generacji widać że MS wyciągnął wnioski z większości błędów poprzedniej. XOne to była porażka po całości - prawie zawsze jak czytałem jakąś recenzję gier multiplatformowych to było że XOne ma niższą rozdzielczość i mniej klatek niż PS4. Również moim zdaniem 30fps'ów to powinno być absolutne minimum - nie jesteś w stanie spełnić tego warunku to nie rób/nie wydawaj takiej gry. 

Raz w życiu chyba się zdarzyło że próbowałem grać na poziomie 20/25 fps - był to Wiedźmin 2 odpalony lata temu na moim starym laptopie z jakąś makabrycznie fatalną dedykowaną grafą. Nie dałem rady nawet przejść prologu. Problem jednak polega na tym że mój laptop nie był do grania, a te konsole niby są. 

1 minutę temu, bleidd napisał:

Z tego co widziałem po filmach na YT z PS4 to liczba przechodniów i samochodów jest już absurdalnie mała, miasto duchów.

Coś za coś. 

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, Kynareth napisał:

Imo, jeśli gry nie utrzymują stałych 30 klatek, to w ogóle nie powinny trafiać do sprzedaży na konsole. I tyle. Peceta można zuprejdować, konsoli nie. Trzeba się szanować. Od grania w 20 klatkach bolą oczy i głowa. Żadna przyjemność. A Xbox One to słabiak, powinni coś porządniejszego wtedy wydać. Z jakimś normalnym 6-rdzeniowym procesorem (tylko 2x więcej rdzeni niż X360 8 lat wcześniej!), z ~3 teraflopsy GPU, 200 GB/s przepustowości. Wtedy byłoby znośnie. I dałoby się to zrobić moim zdaniem, gdyby się serio postarali na maxa.

 

28 minut temu, ODIN85 napisał:

To nic nie powinni wydawać na konsole w takim razie?

.

Dokladnie, idac takim tokiem rozumowania to tak na pale mozna powiedziec ze polowa gier na PS4 powinna byc wywalona ze sklepu.

 

30 minut temu, Element Wojny napisał:

Widzisz, w obecnej generacji widać że MS wyciągnął wnioski z większości błędów poprzedniej. XOne to była porażka po całości - prawie zawsze jak czytałem jakąś recenzję gier multiplatformowych to było że XOne ma niższą rozdzielczość i mniej klatek niż PS4. Również moim zdaniem 30fps'ów to powinno być absolutne minimum - nie jesteś w stanie spełnić tego warunku to nie rób/nie wydawaj takiej gry. 

Raz w życiu chyba się zdarzyło że próbowałem grać na poziomie 20/25 fps - był to Wiedźmin 2 odpalony lata temu na moim starym laptopie z jakąś makabrycznie fatalną dedykowaną grafą. Nie dałem rady nawet przejść prologu. Problem jednak polega na tym że mój laptop nie był do grania, a te konsole niby są. 

Coś za coś. 

Ehh, szczeze zazwyczaj piszesz bardzo sensownie ale teraz wydaje mi sie ze walnales gafe i zamiast powiedziec "sorry no faktycznie glupota" to ty brniesz dalej w bagno. 

Co ma Xbox z tym wspolnego to nie czaje. Samo Sony nie ma plynnosci w 30fps na PS4  w niektorych swoich exach, wiekszosc gier od kilku lat multiplatformowych tego tez nie ma. Jeszcze teraz wymyslasz standardy co do minimalnego fps przy jakim gre mozna wydac? Zejdz na ziemie, tak sie nie stanie.

To ze z 30fps czasem chrupnie do 27-28 to dla konsolowca nie koniec swiata i ma sie nijak do tego kiedy CP byl faktycznie niegrywalny ale tam non stop bylo mniej niz 20fps. Sprwadz sobie moze specyfikacje PS4 i sie zastanow czego ty wymagasz?

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Sheeneek napisał:

Ehh, szczeze zazwyczaj piszesz bardzo sensownie ale teraz wydaje mi sie ze walnales gafe i zamiast powiedziec "sorry no faktycznie glupota" to ty brniesz dalej w bagno. 

Co ma Xbox z tym wspolnego to nie czaje.

? Przecież to nie ja wrzuciłem filmik z porównaniem do RDR2 i spadkami na poprzedniej generacji, tylko się do niego odniosłem ?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, Element Wojny napisał:

? Przecież to nie ja wrzuciłem filmik z porównaniem do RDR2 i spadkami na poprzedniej generacji, tylko się do niego odniosłem ?

Przeciez on to wrzucil w odpowiedzi na twoje stwerdzenie i oburzenie:

"Dla mnie to absurd że Sony przywróciło CP2077 w wersji na PS4 gdy gra nadal nie potrafi utrzymać stabilnych 30fps'ów. "

 

Zrobil to zeby ci pokazac ze wiekszosc gier na PS4 nie spelnia tego "standardu" i twoje stwierdzenie jest poprostu bezsensowne i bezpodstawne. Jakby Sony mialo za to gier do sprzedazy nie dopuszczac to malo gier AAA by tam bylo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
59 minut temu, Sheeneek napisał:

Zrobil to zeby ci pokazac ze wiekszosc gier na PS4 nie spelnia tego "standardu" i twoje stwierdzenie jest poprostu bezsensowne i bezpodstawne. Jakby Sony mialo za to gier do sprzedazy nie dopuszczac to malo gier AAA by tam bylo.

Na PS4 według danych sprzed 2 miesięcy wyszło dokładnie 3232 gier.

@tgolik zamieścił filmik o problemach z RDR2, a Ty z kolei piszesz że takowe problemy ma "większość gier na PS4". Czy Ty czytasz co piszesz ?

Specjalnie szukałem tematów po redditach i różnych forach o grach mających problemy z utrzymaniem klatek na PS4 i znalazłem kilkanaście tematów. 

Jak to było - bezsensowne i bezpodstawne ?....

 

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Kynareth napisał:

Imo, jeśli gry nie utrzymują stałych 30 klatek, to w ogóle nie powinny trafiać do sprzedaży na konsole. I tyle.

Wiesz ile gier musieli by wywalić ze sklepu przy takim podejściu?

3 godziny temu, Kynareth napisał:

A Xbox One to słabiak, powinni coś porządniejszego wtedy wydać. Z jakimś normalnym 6-rdzeniowym procesorem (tylko 2x więcej rdzeni niż X360 8 lat wcześniej!), z ~3 teraflopsy GPU, 200 GB/s przepustowości. Wtedy byłoby znośnie. I dałoby się to zrobić moim zdaniem, gdyby się serio postarali na maxa.

Procek w Xbox One/PS4 rzeczywiście mógł być lepszy, ale nie było szans żeby w 2013 roku upchnąć 3-teraflopsowe GPU.
Taką moc posiadał wówczas HD7950 z TDP 200W.
Same konsole zostały zaprojektowane pod pobór ~150W (ze wszystkim czyli GPU + CPU + RAM + HDD).

3 godziny temu, bleidd napisał:

Z tego co widziałem po filmach na YT z PS4 to liczba przechodniów i samochodów jest już absurdalnie mała, miasto duchów.

Żadna nowość- to już miało miejsce w dużo mniej zaludnionym Wiedźminie 3:
https://www.youtube.com/watch?v=gGf4SVWEw2g

Z opisu pod filmem:
V-Sync: On Resolution: 1920x1080
Nvidia Hairworks: Off
Number of Background Characters: Low (console actually seems lower than this)
Shadow Quality: Medium
Terrain Quality: Medium
Water Quality: High
Grass Density: Medium
Texture Quality: Ultra
Foliage Visibility Range: Medium
Detail Level: Medium
Ambient Occlusion: SSAO All post effects on except vignetting.

Edytowane przez Paw79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skończyłem niedawno cyberpunka (takie mocne 7/10).

Na RTXie 2060 grało się całkiem przyjemnie (spodziewałem się masy bugów, a nic takiego nie miało miejsca). Mam teraz nadzieję, że przez ten niewypał z premierą CD Projekt RED zrazi się do klimatów sci-fi i wrócą do wiedźmina :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Na wstępie, nie wiem czy wybrałem odpowiedni dział, jeśli nie to proszę o przeniesienie tematu w właściwe miejsce Dziękuję. Witam szanownych użytkowników Zwracam się do Was z wielką prośbą o pomoc w takiej sprawie Niedawno złożyłem sobie starszego PC-ta do zabawy w retro, komputer był na Windowsie XP i posiada dysk 80GB Miałem na nim zapisane mnóstwo różnego rodzaju starych programów pod DOS i starych gier, które zbierałem przez dłuugi czas, większość pochodziła jeszcze z starych dyskietek które zostały już zagubione bądź sformatowane Tyle historii w dużym skrócie, a teraz co się stało, bawiąc się dzisiaj uruchomiłem komputer z dyskietki startowej z DOSem 6.22 i uruchomiłem program Fdisk i przez własną głupotę omyłkowo usunąłem partycję startową dysku 😄 na której było wszystko, od systemu Win XP poprzez wszystkie programy i gry, o ile postawić na nowo Windowsa to nie problem o tyle najbardziej zależy mi na całej reszcie, czy da się jakoś przywrócić tą partycję lub chociaż programy zapisane na dysku? Formatowania na szczęście w nieszczęściu nie robiłem. Jeśli da się to jakoś uratować, przywrócić partycję lub chociaż utracone oprogramowanie zbierane latami to jakim programem darmowym można to zrobić najłatwiej i najszybciej? Bardzo proszę Was o pomoc, wiem że można na Was liczyć Dodam że posiadam drugi nowszy komputer z Windowsem 10 do którego mogę podpiąć ten dysk HDD z tego starego komputera ale co dalej?
    • UV to obniżenie napięcia poniżej standardu karty dla zadanej częstotliwości taktowania rdzenia. Oczywistym jest, że jak taktowanie spada, to karta sama z siebie obniża te napięcia (wyjściowa tabela Hz/V jest w BIOSie karty) ale chodzi o to, żeby obniżyć je jeszcze bardziej.  Pomijam fakt, że są talenty, które obniżają krzywą (że niby niżej to lepiej) robiąc tym samym OV zamiast UV.  Jeśli się z tym nie zgadzasz, to wytłumacz mi na spokojnie, w którym miejscu i jakie bzdury Twoim zdaniem potarzam. 
    • sprawdź, czy karta - jak nie będzie internetu wpisz ping adres bramki jeśli nie będzie połączenia z ruterem\bramką raczej na pewno karta jeśli karta w menedżerze urządzeń kliknij prawym kartę - właściwości, zarządzanie energią, ewentualnie odhacz zezwól na wyłączanie urządzenia...  - może to
    • Od kilku dni mam problem z YouTube. Kiedy wchodzę do zakładki moje filmy to nie ma tam żadnego filmu, który zrobiłem. Wcześniej myślałem że usunęli ale jak wejdę na jakiś film z linka który udostępniłem na jakieś stronie to ten film jest. Drugi problem to że nie ma moich playlist. Trzeci to że jak piszę jakiś komentarz to zamiast mojego niku jest podawane moje imię i nazwisko. Co ciekawe jak piszę podczas transmisji to pojawia się mój nik. Do tego mogę mój własny kanał zasubksrybować. Ktoś może wie o co biega? Wygląda to trochę jakby bym zalogowany na swoim kanale ale jednocześnie nie.
    • @Kelam u mnie ostatni bios to 7 luty, wrzuciłem gdy tylko się pojawił. Jak wtedy ustawiłem tak praktycznie nie wchodziłem w uefi. Problemy były chyba tylko głównie na płytach MSI z tego co pamiętam, przez zbyt małą pojemność kości bios. Że akurat "trojaczki" MSI na b450 królowały na forum, to problem akurat tu był dość powszechny.   Ps. piszesz jakby na intelu nie było żadnych problemów...zwłaszcza ostatnio  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...