Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

33 minuty temu, ODIN85 napisał:

Przestań,na konsoli najpopularniejsze gry to Cod i Fifa i nikt ich dla rt nie kupuje.

To że Ty w takie gry grasz nie znaczy że inni też. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Optymalizacja według CDPR w Patchu 1.23

Cyberpunk 2077 niemal bez przechodniów na PS4. Night City "miastem duchów" przez poprawę wydajności. Opustoszałe ulice.

Pytanie czy można było to zrobić lepiej wyciskając coś więcej z Jaguara?

3 godziny temu, Phoenixsuple napisał:

 redzi mistrzem kodu nie sa 

A no nie są co racja to racja 

Edytowane przez azgan
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, azgan napisał:

Oho, wygląda jak Night City w czasie jakiegoś lockdownu - prawie nikogo nie ma na ulicach. 

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może wszyscy oglądają Euro 2020 :E

  • Haha 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak skacze jakby miejscami było mniej niż 25 FPS.

 

Edytowane przez Kyle_PL
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, azgan napisał:

Optymalizacja według CDPR w Patchu 1.23

Cyberpunk 2077 niemal bez przechodniów na PS4. Night City "miastem duchów" przez poprawę wydajności. Opustoszałe ulice.

Pytanie czy można było to zrobić lepiej wyciskając coś więcej z Jaguara?

Dalej kaplica i całe duże graficzne obiekty potrafią się doczytywać po kilku sekundach w trakcie gameplayu :E

Ja od dawna miałem zdanie, że oni tego nawet nie powinni tykać pod konsole starej generacji i robić tylko pod nowe i PC.

To nie jest popierdółkowate miasto jak Novigrad z W3 gdzie i tak musieli mocno ciąć npc i inne obiekty, aby to działało na konsolach. Tutaj jest totalna metropolia która w sumie robi duże wrażenie, no, ale to na PC. Na konsolach jest dalej tragedia.

Rockstar też się niczym nie wychylał, dobrze wiedzieli, że GTA 6 i wielkie miasto to bezsens na konsole tej generacji, więc stworzyli RDR2, otwarte plenery i wycisnęli co się da z tych konsol. Nie porywali się z motyką na słońce jak redzi :E

Edytowane przez lukadd
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, ODIN85 napisał:

Ja w to nie gram?

Nie kłam w Call of Duty zawsze grasz singla 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, ODIN85 napisał:

Ja w to nie gram?

Ale Ty we wszystko przecież grasz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, ODIN85 napisał:

Ja w to nie gram?

Kłamiesz. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
3 godziny temu, azgan napisał:

 

Pytanie czy można było to zrobić lepiej wyciskając coś więcej z Jaguara?

 

Ciesz się, że CDP nie zastosował "fog of łor" rodem z pierwszego Turoka - 2 metry przed łoczętami - wtedy by się podniósł kwik konsologłowia...:szczerbaty:

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mają "kinowy look" na konsolach. Niech nie narzekają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Element Wojny napisał:

Oho, wygląda jak Night City w czasie jakiegoś lockdownu - prawie nikogo nie ma na ulicach. 

Czekaj a czy przypadkiem CP2077 nie jest wzorowany na Cyberpunk 2020? "Redzi" po prostu dostosowali ruch uliczny w tej grze do realiów tego roku :E

Edytowane przez Kris194
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę to że w CP77 NPCe nie mają praktycznie żadnego AI, kierowcy jadą po wytyczonych ścieżkach, na nic nie reagują to chyba jednak dało się zrobić coś więcej niż wyciąć praktycznie cały ruch. Skoro nie trzeba robić prawie żadnych obliczeń związanych z NPC to trochę mocy CPU powinno pozostać. Jednak w RDR2, GTA, Watch Dogach czy Assasynach dało się jakiś ruch i liczebność postaci niezależnych zachować na starych konsolach. Widać wyraźnie, że silnik Redów gdzieś przepala zasoby i muszą się ratować w ten sposób. Z resztą kiedyś w CP77 spadłem "pod mapę" i widziałem że gra renderuje samochody w całym mieście mimo, że gracz w tym momencie nie ma możliwości ich zobaczyć. Może właśnie takie bugi powodują nadmierne zużywanie zasobów. Pamiętam też kiedyś prezentacje CDPR gdzie opowiadali o optymalizacji i jako przykład podawali właśnie bugi w kodzie (na przykładzie Wiedzmina 3), gdzie np. były obliczane cienie rzucane przez Słońce dla całej mapy mimo, że gracz widział tylko jej malutki wycinek co było marnowaniem mocy obliczeniowej. Nie zdziwił bym się jakby w CP77 były podobne kwiatki.

Edytowane przez bleidd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.06.2021 o 17:22, Element Wojny napisał:

Dziś o 23-iej połowa z nich przestanie ?

I cały misterny plan w p.... :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.06.2021 o 17:22, lukadd napisał:

Rockstar też się niczym nie wychylał, dobrze wiedzieli, że GTA 6 i wielkie miasto to bezsens na konsole tej generacji, więc stworzyli RDR2, otwarte plenery i wycisnęli co się da z tych konsol. Nie porywali się z motyką na słońce jak redzi :E

Saint Denis jest dość mocno rozbudowane i na pewno znacznie bardziej żywsze i bardziej interaktywne niż Night City ;) 

 

Wersja z PS4, a porównajcie to do CP na PS4...

 

Edytowane przez MaxaM
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.06.2021 o 11:44, kadajo napisał:

Dla zdrowia psychicznego i ogólnej frajdy z gry zalecam wyłączenie "licznika" :)

Też mam wrażenie, że niektórzy bez zapaćkanej połowy ekranu z licznikami/procentami zajętego cpu/pamięci to nawet gry nie uruchamiają. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I pożądane obciążenie.
A że AF i tak działa w tle do sterowania wentylatorami, to czemu sobie OSD żałować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kwestia podejścia - ja np. olałem podczas instalacji RTSS i nie mam monitoringu w Afterburnerze bo zależało mi tylko na undervoltingu i pracy wentylatorów, resztę olać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.06.2021 o 17:12, azgan napisał:

Optymalizacja według CDPR w Patchu 1.23

Cyberpunk 2077 niemal bez przechodniów na PS4. Night City "miastem duchów" przez poprawę wydajności. Opustoszałe ulice.

Pytanie czy można było to zrobić lepiej wyciskając coś więcej z Jaguara?

A no nie są co racja to racja 

w shadow of war rozwiązali to tak że orki pojawiają się nagle przed postacią xD

Edytowane przez voltq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cyberpunk 2077 za 209 zł na PSN (PS4/PS5).

Ale ktoś tam musiał ostro pochlać że przywalił taką cenę - przecież wersje pudełkowe można już wyrwać za 80zł... 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To odwieczny problem PSN, tam sa chore ceny i nigdy nie podazaja za cenami na rynku, czasem tylko sony rozpieszcza jakas oferta. 

Ostatnio syn wyprosil season pass do Crew2, na pc i xsie do wyrwania za mniej niz £10, za to na PS4/5 tylko do kupienia na psn za £32 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta a potem się okaże ze taka promocja to była na kradzionych kartach zrobiona i cyk permban na koncie PSN ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Element Wojny napisał:

Cyberpunk 2077 za 209 zł na PSN (PS4/PS5).

Ale ktoś tam musiał ostro pochlać że przywalił taką cenę - przecież wersje pudełkowe można już wyrwać za 80zł...

Szkoda tylko, że wedle opisu to w działaniu gry niewiele się zmieniło:

Cytat

WAŻNA INFORMACJA: użytkownicy nadal mają problemy z wydajnością w tej grze. Zakup do użytku w systemach PS4 nie jest zalecany. Aby zapewnić sobie najlepsze wrażenia z grania w Cyberpunk na PlayStation, graj na systemach PS4 Pro i PS5.

W tę grę będzie też można grać na PS5

https://store.playstation.com/pl-pl/product/EP4497-CUSA16579_00-0000000000000001

Czyli nie zalecają grać w to na PS4, pięknie. Zajęło im pół roku, aby dojść do takich wniosków :E

Co najśmieszniejsze, podobny opis widnieje też w sklepie Microsoftu (o możliwych problemach z działaniem tego tytułu na XO), tylko tam produkcja ta z cyfrowego sklepu nigdy nie zniknęła. Wygląda więc na to, że czekali po prostu, aż zakończy się dedykowany program zwrotów (specjalny formularz miał być dostępny do 18.06.2021).

https://www.playstation.com/pl-pl/cyberpunk-2077-refunds/

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...