Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Przecież ta gra jest od poczatku w fazie testów, więc Ci co grają to testują:lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cyberpunk 2077 nie otrzymał pościgów policyjnych przez ograniczenia. Deweloper tłumaczy sytuację - PPE.pl

Podczas jednego z ostatnich live-streamów Paweł Sasko został zapytany, dlaczego producenci nie rozbudowali wskazanej opcji. Początkowo wypowiedź reżysera questów była dość nietypowa – twórca zaprzeczył, by „wszystkie” gry z otwartym światem oferowały podobną mechanikę. Na poparcie swojej tezy wspomniał o... Elden Ring oraz Sonicu. Jego odpowiedź zapewne miała być niewybrednym żartem, lecz widzowie zareagowali na nią negatywnie, co skłoniło go do wgłębienia się w temat. Cyberpunk 2077 nie posiada rozbudowanych pościgów policyjnych, ponieważ studio zmierzyło się z technicznymi ograniczeniami silnika oraz brakiem czasu. CDP RED nie mogło dopracować systemu przed premierą, dlatego ostatecznie zrezygnowano z projektu.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brakiem czasu, a to dobre, może jakby im dać jeszcze z siedem kolejnych lat to mielibyśmy pościgi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, ditmd napisał:

Brakiem czasu, a to dobre, może jakby im dać jeszcze z siedem kolejnych lat to mielibyśmy pościgi.

Chyba z widłami za twórcami :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O co wam chodzi? Poświęcili mnóstwo czasu na marketing, więc brakło im na robienie samej gry. Proste :E

  • Haha 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli plotki są prawdą i oni zaczęli robić tę grę w 2016 to nic dziwnego. Mieli silnik z W3, który kompletnie nie nadaje sie do gry FPP a do tego sandboxa. Nie mieli w tym też żadnego doświadczenia. Wiele rozwiązań z CP77, która budzi politowanie to kalka rozwiązań z W3, które tam działały z racji innego charakteru samej gry. Przecież policja z Night City to niemal powtórka strażników z Novigradu. A NPC są tak samo ułomni w Night City co w W3, tyle że w Wiedźminie to się za bardzo nie rzuca w oczy. No dobra, w W3 przynajmniej nie znikają jak się odwróci wzrok. No i postaci niezalezne mają jakiś path-finding czego nie ma w ogóle w CP77 (co jest swoją drogą wręcz trudne do uwierzenia w grze AAA w 2020 roku). Ktoś tam podjął bzdurną decyzję że w 4 lata zrobią grę diametralnie różną niż to co robili do tej pory. Najwyraźniej ten silnik nie dawał rady i zaczęło się łatanie na taśmę. W3 też powstawał 4 lata a był zaledwie rozwinięciem formuły z W2. Największą różnica W3 względem W2 to dopracowanie silnika aby radził sobie z dużymi terenami (silnik W2 był wręcz fatalny jeśli chodzi o streaming danych). Cała reszta to tylko leafting rozwiązań z W2.

Edytowane przez bleidd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, bleidd napisał:

silnik z W3, który kompletnie nie nadaje sie do gry FPP

Jakieś źródło tych twierdzeń?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, bleidd napisał:

Jeśli plotki są prawdą i oni zaczęli robić tę grę w 2016 to nic dziwnego. Mieli silnik z W3, który kompletnie nie nadaje sie do gry FPP a do tego sandboxa. Nie mieli w tym też żadnego doświadczenia. Wiele rozwiązań z CP77, która budzi politowanie to kalka rozwiązań z W3, które tam działały z racji innego charakteru samej gry. Przecież policja z Night City to niemal powtórka strażników z Novigradu. A NPC są tak samo ułomni w Night City co w W3, tyle że w Wiedźminie to się za bardzo nie rzuca w oczy. No dobra, w W3 przynajmniej nie znikają jak się odwróci wzrok. No i postaci niezalezne mają jakiś path-finding czego nie ma w ogóle w CP77 (co jest swoją drogą wręcz trudne do uwierzenia w grze AAA w 2020 roku). Ktoś tam podjął bzdurną decyzję że w 4 lata zrobią grę diametralnie różną niż to co robili do tej pory. Najwyraźniej ten silnik nie dawał rady i zaczęło się łatanie na taśmę. W3 też powstawał 4 lata a był zaledwie rozwinięciem formuły z W2. Największą różnica W3 względem W2 to dopracowanie silnika aby radził sobie z dużymi terenami (silnik W2 był wręcz fatalny jeśli chodzi o streaming danych). Cała reszta to tylko leafting rozwiązań z W2.

Zgadza sie, w W3 nikt nie widzial albo nie przejmowal sie babolami zwiazanymi z NPC,a w CP juz razi to duzo bardziej. Moze wynika to z charakteru gry a moze poprostu z oczekiwan. Ostatnio pobiegalem chwilke w W3 i tam przeciez do za....nia NPC powtarzaja te same rozmowki miedzy soba ciagle stojac w tym samym miejscu.

Edytowane przez Sheeneek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Sheeneek napisał:

Zgadza sie, w W3 nikt nie widzial albo nie przejmowal sie babolami zwiazanymi z NPC,a w CP juz razi to duzo bardziej. Moze wynika to z charakteru gry a moze poprostu z oczekiwan. Ostatnio pobiegalem chwilke w W3 i tam przeciez do za....nia NPC powtarzaja te same rozmowki miedzy soba ciagle stojac w tym samym miejscu.

Bo w CP2077 perfidnie się to rzucało w oczy, w W3 mniej z jednego prostego powodu: w W3 oni nie znikali kiedy szli w Twoją stronę czy kiedy kogoś zaatakowałeś. Reagowali - mniej, bardziej, lepiej, gorzej - ale nie wyparowywali masowo kiedy tylko się obróciłeś. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj jeszcze jak reklamowali unikalną cechę NPC w Wiedźminie 3 - chowanie się przed deszczem pod dachy domów - tak było rzeczywiście w grze.

Z CP 2077 jest jak z nowym BF 2042 - niby ta sama firma robiła ale zupełnie inni, nowo zatrudnieni ludzie z inną wizją i to czuć.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, Element Wojny napisał:

Bo w CP2077 perfidnie się to rzucało w oczy, w W3 mniej z jednego prostego powodu: w W3 oni nie znikali kiedy szli w Twoją stronę czy kiedy kogoś zaatakowałeś. Reagowali - mniej, bardziej, lepiej, gorzej - ale nie wyparowywali masowo kiedy tylko się obróciłeś. 

Do tego w wiedźminie było co robić, a że poza miastami było ganc pusto, to też się w oczy nie rzucało, świat wiedźmina to nie metropolia. Jeszcze questy, poboczne questy, całokształt fabuły, mistrzowski pl dubbing, i wiele dobrych rzeczy których CP nie miał, i rok po premierze jest crapem dalej, gdzie W3 połatali i chyba już duże DLC wyszlo, to taki CP przy W3 jest 3 km pod ziemią. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, AndrzejTrg napisał:

Do tego w wiedźminie było co robić, a że poza miastami było ganc pusto, to też się w oczy nie rzucało, świat wiedźmina to nie metropolia. Jeszcze questy, poboczne questy, całokształt fabuły, mistrzowski pl dubbing, i wiele dobrych rzeczy których CP nie miał, i rok po premierze jest crapem dalej, gdzie W3 połatali i chyba już duże DLC wyszlo, to taki CP przy W3 jest 3 km pod ziemią. 

Póki co jest, ale zobaczymy co przyniesie ten next-gen update i jak będzie wyglądać sprawa z dodatkami. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Element Wojny napisał:

Póki co jest, ale zobaczymy co przyniesie ten next-gen update i jak będzie wyglądać sprawa z dodatkami. 

Taaa, czekam z niecierpliwością, co pokażą... ? nowe auto, ciuchy i jak ogarną to za rok dostaniecie next-gen updated, z tą wyciętą zawartością co miała być od początku... Nie no progress niesamowity ? A jak ktoś ich jeszcze broni i liczy na coś dobrego, to gratuluję wiary... Błogosławieni Ci co nie widzieli, a uwierzyli. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, AndrzejTrg napisał:

Taaa, czekam z niecierpliwością, co pokażą... ? nowe auto, ciuchy i jak ogarną to za rok dostaniecie next-gen updated, z tą wyciętą zawartością co miała być od początku... Nie no progress niesamowity ? A jak ktoś ich jeszcze broni i liczy na coś dobrego, to gratuluję wiary... Błogosławieni Ci co nie widzieli, a uwierzyli. 

Bronić to ja ich nie będę bo dlaczego miałbym to robić - sami są sobie winni. A czy na coś liczę ? Cóż, już tyle miesięcy pracują nad tym next-genem i jeszcze ładnych parę przed nimi więc byłaby niezła lipa gdyby się finalnie okazało że tyle czasu poszło na jakieś drobne zmiany. Czas pokaże. 

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby ten ich hehe "next gen" nie podbił dodatkowo wymagań sprzętowych bo i tak już sama gra działa jak gówno - wydajność na poziomie deski od sracza i to nawet na psich średnich detalach, a tfu.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co ma podbić wymagania skoro to wlasnie na PC masz tego "next gena" a konsole dostaną wiadomo co  :E 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, caleb59 napisał:

Oby ten ich hehe "next gen" nie podbił dodatkowo wymagań sprzętowych bo i tak już sama gra działa jak gówno - wydajność na poziomie deski od sracza i to nawet na psich średnich detalach, a tfu.

A czego oczekujesz jak za chwile grx 1070 bedzie mial 6lat, przeciez to juz zlom, a Ty co nowa gierke w kazdym temacie dostajesz padaczki, ze slabo gry dzialaja :szczerbaty: Moze wypadaloby zmienic karte i przestac narzekac ;)

1 godzinę temu, dawidoxx napisał:

A co ma podbić wymagania skoro to wlasnie na PC masz tego "next gena" a konsole dostaną wiadomo co  :E 

Gosc zatrzymal sie w czasie i mysli , ze na prawie 6letnim zlomie kazda nowa gra bedzie dzialac jak w dniu premiery ;)

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciez bez RT gra ma znosne wymagania co do tego jak sie prezentuje graficznie. Sam ogrywalem na rx5700xt i dzialala bardzo dobrze w 1440p.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze przejście gry zrobiłem na GTX 1070 ti i byłem bardzo zadowolony, jak ta gra chodziła w FULL HD. Być może to jednak OLED i HDR robiły robotę. Też uważam, że jak na poziom graficzny, który prezentuje Cyberpunk, wymagania nie są wysokie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Phoenixsuple napisał:

A czego oczekujesz jak za chwile grx 1070 bedzie mial 6lat, przeciez to juz zlom, a Ty co nowa gierke w kazdym temacie dostajesz padaczki, ze slabo gry dzialaja :szczerbaty: Moze wypadaloby zmienic karte i przestac narzekac ;)

Gosc zatrzymal sie w czasie i mysli , ze na prawie 6letnim zlomie kazda nowa gra bedzie dzialac jak w dniu premiery ;)

Sam jesteś złom, to jest cały czas bardzo dobra karta do 1080p, detale High w 95% gier - cała reszta to techniczno - optymalizacyjne gnioty.

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, caleb59 napisał:

Sam jesteś złom, to jest cały czas bardzo dobra karta do 1080p, detale High w 95% gier - cała reszta to techniczno - optymalizacyjne gnioty.

I co chcial bys zeby poziom jakosci i skomplikowania grafiki zatrzymal sie na tej wspanialej karcie?

Nowe konsole maja mocniejsze gpu? i juz maja rok.

Edytowane przez Sheeneek
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem graficznie gry od dawna stoją w miejscu i nic się nie zmieniło, a takie PS5 póki co żyje głównie tylko dzięki wypuszczaniu remasterów i patchy dla starszych gier z PS4. Xboxa nawet nie liczę bo ta konsola idzie w parze z PC z racji polityki wydawania gier Microsoftu również na Windows 10.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sory ale jestes w bledzie, nie stoja.

Najwiecej widac po oswietleniu jak daleka droge gry przeszly od momentu kiedy twoja karta wyszla, i nie mowie tu nawet o RT. Cala reszta tez poszla do przodu.

Argumentu z ps5 wogole nie rozumiem, czemu tylko patrzysz na exy? Przeciez wszystkie nowe multiplatformy wychodza na nia, i podejrzewam ze w tej samej rozdzielczosci twoja karta jest w tyle patrzac z perspektywy gier z ostatniego roku.

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie oświetlenie i gdzie? Że niby Screen Space Reflections? To jest stara technologia.

RT to wiadoma sprawa i nowość ale też o kant dupy rozbić bo żre fps na potęgę i klasyfikuję to osobiście w moim prywatnym rankingu kołtuństwa programistycznego obok gównianych bibliotek Nvidia Gameworks, które słusznie odeszły do lamusa.

Moja karta nadaje się tylko do 1080p - w tym segmencie nic karcie nie brakuje, zresztą zobacz sobie np. tutaj - dosyć świeży materiał:

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, caleb59 napisał:

Moja karta nadaje się tylko do 1080p - w tym segmencie nic karcie nie brakuje, zresztą zobacz sobie np. tutaj - dosyć świeży materiał:

Hardware Unboxed zwykle dobrze pokazuje relacje pomiędzy kartami, ale nie brałbym dosłownie ich miejsc testowych jako wyznaczników wydajności.
Sam dobrze wiesz jak wygląda wydajność w Horizon Zero Dawn w benchu, który u nich jest podstawą wyników, a jak to wygląda realnie w grze.

Mimo wszystko to jest wciąż niezła karta do FullHD w dobrze zoptymalizowanych tytułach, ale Pascal mocno dostaje przez brak odpowiedniego wsparcia dla DX12.
Dlatego np. taki GTX1660Ti który na starcie był na poziomie 1070'tki, w nowych tytułach potrafi objechać GTX'a 1080.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...