Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Sory ale jestes w bledzie, nie stoja.

Najwiecej widac po oswietleniu jak daleka droge gry przeszly od momentu kiedy twoja karta wyszla, i nie mowie tu nawet o RT. Cala reszta tez poszla do przodu.

Argumentu z ps5 wogole nie rozumiem, czemu tylko patrzysz na exy? Przeciez wszystkie nowe multiplatformy wychodza na nia, i podejrzewam ze w tej samej rozdzielczosci twoja karta jest w tyle patrzac z perspektywy gier z ostatniego roku.

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie oświetlenie i gdzie? Że niby Screen Space Reflections? To jest stara technologia.

RT to wiadoma sprawa i nowość ale też o kant dupy rozbić bo żre fps na potęgę i klasyfikuję to osobiście w moim prywatnym rankingu kołtuństwa programistycznego obok gównianych bibliotek Nvidia Gameworks, które słusznie odeszły do lamusa.

Moja karta nadaje się tylko do 1080p - w tym segmencie nic karcie nie brakuje, zresztą zobacz sobie np. tutaj - dosyć świeży materiał:

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, caleb59 napisał:

Moja karta nadaje się tylko do 1080p - w tym segmencie nic karcie nie brakuje, zresztą zobacz sobie np. tutaj - dosyć świeży materiał:

Hardware Unboxed zwykle dobrze pokazuje relacje pomiędzy kartami, ale nie brałbym dosłownie ich miejsc testowych jako wyznaczników wydajności.
Sam dobrze wiesz jak wygląda wydajność w Horizon Zero Dawn w benchu, który u nich jest podstawą wyników, a jak to wygląda realnie w grze.

Mimo wszystko to jest wciąż niezła karta do FullHD w dobrze zoptymalizowanych tytułach, ale Pascal mocno dostaje przez brak odpowiedniego wsparcia dla DX12.
Dlatego np. taki GTX1660Ti który na starcie był na poziomie 1070'tki, w nowych tytułach potrafi objechać GTX'a 1080.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, w Pascalach jest problem z tego co pamiętam głównie z Async Compute dla DX 12.

Miłym akcentem było dodanie AMD FSR do Horizon Zero Dawn i szkoda, że do CP 2077 nikt nie wpadł na pomysł by to dodać - zawsze to ekstra ~10-15fps w najbardziej optymistycznych warunkach w zależności od miejscówki.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, caleb59 napisał:

Sam jesteś złom, to jest cały czas bardzo dobra karta do 1080p, detale High w 95% gier - cała reszta to techniczno - optymalizacyjne gnioty.

Możesz sobie pisać co chcesz ale choćby skaly sr... to ta karta ma prawie 6lat i może to do ciebie dotrze w końcu, ze coraz częściej i gorzej będą gry działały. To ty chyba grasz w te 5% gier bo co widzę twoje posty to narzekasz na wydajność.

2 godziny temu, caleb59 napisał:

Tak, w Pascalach jest problem z tego co pamiętam głównie z Async Compute dla DX 12.

Miłym akcentem było dodanie AMD FSR do Horizon Zero Dawn i szkoda, że do CP 2077 nikt nie wpadł na pomysł by to dodać - zawsze to ekstra ~10-15fps w najbardziej optymistycznych warunkach w zależności od miejscówki.

FSR w 1440p wyglada jak kupa a Ty byś chciał jescze tego używać w 1080p ? To już faktycznie lepiej konsole kupić. 

8 godzin temu, Sheeneek napisał:

Argumentu z ps5 wogole nie rozumiem, czemu tylko patrzysz na exy? Przeciez wszystkie nowe multiplatformy wychodza na nia, i podejrzewam ze w tej samej rozdzielczosci twoja karta jest w tyle patrzac z perspektywy gier z ostatniego roku.

Taki nowy Asasyn działa w okolicach 1440p z dobrymi detalami w 60fps. Spróbuj na tym złomie to odpalić w podobnej jakości ?  Zreszta na konsoli większość gier działa dużo lepiej i dużo wyższej rozdziałce. 

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem narzekam bo jest na co narzekać w dobie dzisiejszych mega (early access) produkcji AAA za grubą kasę.

AMD FSR używam śmiało w 1080p i dla mnie to jest prawie ten sam poziom mydła co antyaliasing TAA, czyli w granicach akceptacji w zamian za ~10-15fps więcej.

Żadna to tajemnica (co zresztą potwierdzają testy), że Valhalla działa lepiej na sprzętach od AMD, w tym na konsolach. Gra na PC działała lepiej w wersji 1.0.4, czyli zdaje się przy okazji drugiej aktualizacji po premierze niż obecnie kiedy wyszło ich znacznie więcej, doszły festiwale itp. głupoty, które potrafiły przymulić nawet osadę w Ravensthorpe. Zresztą co tu gadać, ta gra w wersji na PC to ogólnie techniczne gówno, co potwierdzają tysiące graczy tyle, że trzeba otworzyć szerzej oczy by to zobaczyć i nie mieć klapek na oczach.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, caleb59 napisał:

Zresztą co tu gadać, ta gra w wersji na PC to ogólnie techniczne gówno, co potwierdzają tysiące graczy tyle, że trzeba otworzyć szerzej oczy by to zobaczyć i nie mieć klapek na oczach.

Taaa, jak mówisz... Trza otworzyć oczy również na to że gra działa setkom tysięcy graczy bez problemu. No ale tzreba klapki ściągnąć ?

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, caleb59 napisał:

Moim zdaniem graficznie gry od dawna stoją w miejscu i nic się nie zmieniło,

Jedyne co stoi w miejscu to Twoja wiedza ;) 

Z każdą nową generacją GPU wprowadzany jest szereg usprawnień wewnątrz architektury i z tego głównie bierze się wzrost wydajności z generacji na generację. Jeśli producenci zaczynają optymalizować swoje gry pod konkretne usprawnienia nowych architektur to stare generacje niestety nie zyskają na wydajności.  Dla przykładu podam Ci, że Pascal ma prawie 2x gorszą wydajność w obliczeniach FP16 względem Turinga. Jeśli producent danej gry zdecydował się (a tak na pewno zrobił) część efektów np. cieniowanie dalszego planu obliczać przy użyciu FP16 to ten efekt nie wpłynie na wydajność Pascala ale będzie działał zauważalnie lepiej na Turingu czyta Turing będzie miał znacznie wyższą wydajność. 

 

Tutaj jest stary test Test GeForce RTX 2060 - Następca GTX 1060 dogania GTX 1080 (strona 15) | PurePC.pl

Przeanalizuj wyniki GTX1070, RTX2060 i RX580. Zobacz co się dzieje w grze Wolfenstein II, która wtedy jako jedna z nielicznych gier, część efektów opierała na FP16. 

Dzisiaj prawie każda gra bazuje na FP16 ;) 

Edytowane przez DjXbeat
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, caleb59 napisał:

Owszem narzekam bo jest na co narzekać w dobie dzisiejszych mega (early access) produkcji AAA za grubą kasę.

AMD FSR używam śmiało w 1080p i dla mnie to jest prawie ten sam poziom mydła co antyaliasing TAA, czyli w granicach akceptacji w zamian za ~10-15fps więcej.

Moze wlasnie ty dlatego nie widzisz postepu graficznego jak grasz FSR 1080p, przeciez nawet w ultra quality ktore jest jakies x1.3 masz wtedy render ~1476x830.

Ja rozumiem ze sie lubi co sie ma, no ale co ty naprawde zobaczysz z tej oprawy graficznej przy takich rozdzielczosciach? Naprawde rozwaz konsole i nie bedziesz na ceny gier tez marudzil.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Sheeneek napisał:

Moze wlasnie ty dlatego nie widzisz postepu graficznego jak grasz FSR 1080p, przeciez nawet w ultra quality ktore jest jakies x1.3 masz wtedy render ~1476x830.

Ja rozumiem ze sie lubi co sie ma, no ale co ty naprawde zobaczysz z tej oprawy graficznej przy takich rozdzielczosciach? Naprawde rozwaz konsole i nie bedziesz na ceny gier tez marudzil.

Jak kupi konsole może tam się przeniesienie i będzie wtedy prowadził swoją krucjatę, na temat optymalizacji, błędów itp itd ,a ten dział zostawi w spokoju.

Nie powiem, nie raz dobrze prawi, ale od tego narzekania to się już żygać chce.

Edytowane przez AndrzejTrg
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyną rzeczową odpowiedź w temacie udzielił @DjXbeat za co dziękuję bo chociaż dowiedziałem się czegoś sensownie konkretnego (przy okazji to Wolfa 2 ograłem normalnie na detalach Mein Leben! i nie było problemów przez całą grę).

AMD FSR czy to się komuś wizualnie podoba czy nie to taki "bonus" dla ekstra wydajności - wiem, rozumiem i znam jego plusy i minusy, nie trzeba mnie pod tym względem edukować ale tak jak wspomniałem jestem w stanie zaakceptować tego typu skalowanie kiedy mogę dzięki temu uzyskać 10-15fps więcej bez cięcia detali grafiki - dla mnie to kompromis taki sam jak w przypadku DLSS ale tam jest to po prostu lepsza i bardziej dopracowana technologia.

Jeśli ten patch "next gen" wprowadzi do CP 2077 AMD FSR to na pewno skorzystam i sprawdzę jaki to daje wpływ na wydajność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, AndrzejTrg napisał:

Taaa, jak mówisz... Trza otworzyć oczy również na to że gra działa setkom tysięcy graczy bez problemu. No ale tzreba klapki ściągnąć ?

No tak.. ja np. na swoje kilkadziesiąt godzin gry miałem chyba tylko jedno wysypanie  i to przez sterownik nvidii, ale z kolejnym wydaniem sterów naprawili ten błąd i dodali info w changelogu.
 

Wczesniej miałem comet lake, teraz aldera + rózne GPU i nadal gra działa bez problemowo więc nie wiem :E  Wierze że u kogoś może się sypać, ale w większości przypadków wina leży po stronie innego oprogramowania, gryzących się sterowników , ogólnego bajzlu w systemie lub kiepskiego OC CPU/RAMU/GPU, które wychodzi podczas grania akurat w ten tytuł - ile to osób ma zrobione na odpierdziel OC.

Sam miałem podobny przypadek z metro exodus - wszystkie inne gry smigały bez problemowo a metro potrafiło mi się wywalić po parunastu minutach grania - też mogł bym wieszać psy na developerach jaki to szit zrobili, ale poszperałem troche w necie i znalazlem przypadkiem temat z podobnym problemem oraz rozwiązaniem..   Jak się później okazało to rzeczywiście winny był RAM i profil xmp , po ręcznym ustawieniu pamięci miód malina gierka skończona bez crasha także argument w stylu "bo inne gierki działają mi dobrze" nie do konca tbiorę pod uwagę  :) 

Edytowane przez dawidoxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla ludzi którzy nie operują na najwyższych modelach RTX'ów 30XX/20XX czy Radków 60XX każdy taki ficzer typu FSR czy DLSS jest na wagę złota. Oczywiście tutaj zawsze obowiązuje zasada COŚ ZA COŚ, ale wzrost fps'ów o 20-30% (przy trybach quality) jest odczuwalny i czasami warto pójść na kompromis, zależy oczywiście od gry. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, dawidoxx napisał:

No tak.. ja np. na swoje kilkadziesiąt godzin gry miałem chyba tylko jedno wysypanie  i to przez sterownik nvidii, ale z kolejnym wydaniem sterów naprawili ten błąd i dodali info w changelogu.
 

Wczesniej miałem comet lake, teraz aldera + rózne GPU i nadal gra działa bez problemowo więc nie wiem :E  Wierze że u kogoś może się sypać, ale w większości przypadków wina leży po stronie innego oprogramowania, gryzących się sterowników , ogólnego bajzlu w systemie lub kiepskiego OC CPU/RAMU/GPU, które wychodzi podczas grania akurat w ten tytuł - ile to osób ma zrobione na odpierdziel OC.

Sam miałem podobny przypadek z metro exodus - wszystkie inne gry smigały bez problemowo a metro potrafiło mi się wywalić po parunastu minutach grania - też mogł bym wieszać psy na developerach jaki to szit zrobili, ale poszperałem troche w necie i znalazlem przypadkiem temat z podobnym problemem oraz rozwiązaniem..   Jak się później okazało to rzeczywiście winny był RAM i profil xmp , po ręcznym ustawieniu pamięci miód malina gierka skończona bez crasha także argument w stylu "bo inne gierki działają mi dobrze" nie do konca tbiorę pod uwagę  :) 

Pierwsza reakcja na testowanie wszelakich niestabilnosci gry jest odkrecenie sprzetu i szybkie sprawdzenie wtedy. Niestety argument "bo w innych grach nie ma problemow" jest slaby.

27 minut temu, Element Wojny napisał:

Dla ludzi którzy nie operują na najwyższych modelach RTX'ów 30XX/20XX czy Radków 60XX każdy taki ficzer typu FSR czy DLSS jest na wagę złota. Oczywiście tutaj zawsze obowiązuje zasada COŚ ZA COŚ, ale wzrost fps'ów o 20-30% (przy trybach quality) jest odczuwalny i czasami warto pójść na kompromis, zależy oczywiście od gry. 

Zgadza sie, sam uzywam DLSS, i nie twierdze ze skalowanie jest to cos zlego, wrecz przeciwnie, uwazam ze wspaniala sprawa dla tych ktorzy nie maja mocniejszego sprzetu (RTX3080 tez niewydoli w 4k). 

Tyle ze ciecie detali i jakosci, a nastepnie marudzenie na slaba grafike w grach, a wrecz pisanie ze przez 6 lat nic sie nie zmienilo jest poprostu smieszne i totalnie zagina rzeczywistosc.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Sheeneek napisał:

Zgadza sie, sam uzywam DLSS, i nie twierdze ze skalowanie jest to cos zlego, wrecz przeciwnie, uwazam ze wspaniala sprawa dla tych ktorzy nie maja mocniejszego sprzetu (RTX3080 tez niewydoli w 4k). 

Tyle ze ciecie detali i jakosci, a nastepnie marudzenie na slaba grafike w grach, a wrecz pisanie ze przez 6 lat nic sie nie zmienilo jest poprostu smieszne i totalnie zagina rzeczywistosc.

Dzięki DLSS po raz pierwszy mogłem z sensem użyć RT w CP2077 - będąc szczerym nie zrobiło na mnie jakiegoś efektu WOW, ale pozwoliło zachować stabilne 60 fps'ów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Element Wojny napisał:

Dzięki DLSS po raz pierwszy mogłem z sensem użyć RT w CP2077 - będąc szczerym nie zrobiło na mnie jakiegoś efektu WOW, ale pozwoliło zachować stabilne 60 fps'ów. 

Ja go wlaczam praktycznie we wszystkim, taki wymog jak chcesz grac na TV w 4k. Za to efekt wielkiego ekranu z nieskonczonym kontrastem jest warty takiego kompromisu. Te wszystkie skladowe, rozdzielczosc, jakosc detali, przyzwoity fps, dobry ekran wyswietlajacy to wszystko jak dla mnie zdecydowanie powoduja ze widze duza roznice w tym jak gry sie wizualnie prezentuja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Sheeneek napisał:

Tyle ze ciecie detali i jakosci, a nastepnie marudzenie na slaba grafike w grach, a wrecz pisanie ze przez 6 lat nic sie nie zmienilo jest poprostu smieszne i totalnie zagina rzeczywistosc.

To nie ma nic do rzeczy - jak masz oczy "wypalone" dzisiejszymi grami i grasz bardzo dużo we wszystko czy to na ultra czy na wysokich detalach to absolutnie nic to nie zmienia w przypadku jakości grafiki, wręcz zaczynasz wyłapywać podobieństwa, szczególnie widoczne w sandboxach i przestaje to robić na Tobie wrażenie.

Wierzę natomiast, że jakieś ekstra różnice idzie wyłapać na ekranie 4K ale do tego potrzeba już konkretnej karty graficznej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, caleb59 napisał:

To nie ma nic do rzeczy - jak masz oczy "wypalone" dzisiejszymi grami i grasz bardzo dużo we wszystko czy to na ultra czy na wysokich detalach to absolutnie nic to nie zmienia w przypadku jakości grafiki, wręcz zaczynasz wyłapywać podobieństwa, szczególnie widoczne w sandboxach i przestaje to robić na Tobie wrażenie.

Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi w powyzszym? Wyjasnij pojecie wypalonych oczu? Uwazasz ze jak ktos gra wiecej to nie widzi roznicy:E? Co maja podobienstwa miedzy grami do jakosci grafiki na przelomie lat? 

Robienie wrazenia a dostrzeganie roznic w grafice to dwie inne sprawy. Na kierowcy F1 200km/h nie robi wrazenia ale widzi roznice miedzy tym 200 a 100 km/h.

 

10 minut temu, caleb59 napisał:

Wierzę natomiast, że jakieś ekstra różnice idzie wyłapać na ekranie 4K ale do tego potrzeba już konkretnej karty graficznej.

Jest spora wlasnie, rozdzielczosc idzie w parze z postepem w jakosci w grafice, wieksza rozdzielczosc=wiecej detali na ekranie. Niestety/stety jest to nieodzowny element rozwoju jakosci i poprostu bez zwiekszenia rozdzielczosci sporo tracisz jako odbiorca. Ogromna czesc pracy devow idzie w kierunku optymalizacji konsol (najwieksza czec odbiorcow) ktore to maja rozdzielczosc oscylujaca w okolicach przynajmniej 1440p. 

I pewnie ze potrzeba do PC lepszej karty, ale jak nie mozna jej miec to wg lepsze doznania wizualne bedziesz miec na current gen consolach.

Edytowane przez Sheeneek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, caleb59 napisał:

AMD FSR czy to się komuś wizualnie podoba czy nie to taki "bonus" dla ekstra wydajności - wiem, rozumiem i znam jego plusy i minusy, nie trzeba mnie pod tym względem edukować ale tak jak wspomniałem jestem w stanie zaakceptować tego typu skalowanie kiedy mogę dzięki temu uzyskać 10-15fps więcej bez cięcia detali grafiki

Najwieksza roznice w kazdej grze, a sczegolnie AAA robi rozdzielczosc, jak zmienialem 1080p na 1440p to taki Asasyn czy Wiesiek wygladal w wiekszej rozdzialce WOW. I zadne detale w grze nie robia takiej roznicy jak rozdzialka. Wlaczanie czegos takiego jak FSR w 1080p to najwieksza zbrodnia pogorszenia jakosci obrazu jaka jest mozliwai nawet Hiper Ultra detale tutaj nie pomoga. Nie wiem jak mozna grac w rozdzialce ponizej 1080p gdzie to jest :kupa: totalna, jednoczesnie cieszac sie wiekszymi detalami w grze kiedy to wlasnie wszystkie te detale zanikaja przez niska rozdzialke :szczerbaty:

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku po prostu w grę wchodzi przyzwyczajenie i nie ma już efektu "wow", jestem graczem od czasów C-64 w górę i widziałem w życiu wiele "przełomów" graficznych i przeskoków jakościowych - uważam, że widziałem już wszystko i póki co nic mnie nie zaskoczyło w tym temacie, niektórymi grami jestem wręcz znużony a kiedy oglądam temat poświęcony obrazkom z gier to często po prostu ziewam.

Ostatnio bardzo dobre wrażenie zrobiło na mnie demko Matrixa na PS5 i tego typu detale i grafika ma szansę jeszcze mną "ruszyć" w przyszłości.

Co do AMD FSR pisałem wyżej - stosunek wydajność/jakość jak dla mnie jest akceptowalny i warty ekstra 10-15fps więcej.

Edytowane przez caleb59
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

1 minutę temu, caleb59 napisał:

W moim przypadku po prostu w grę wchodzi przyzwyczajenie i nie ma efektu już "wow", jestem graczem od czasów C-64 w górę i widziałem w życiu wiele "przełomów" graficznych i przeskoków jakościowych - uważam, że widziałem już wszystko i póki co nic mnie nie zaskoczyło w tym temacie, niektórymi grami jestem wręcz znużony a kiedy oglądam temat poświęcony obrazkom z gier to często po prostu ziewam.

Ostatnio bardzo dobre wrażenie zrobiło na mnie demko Matrixa na PS5 i tego typu detale i grafika ma szansę jeszcze mną "ruszyć" w przyszłości.

No widzisz, ja tak samo od c64 gram a roznice widze. Efekt wow tez ciezko u mnie wywolac ale potrafie docenic i widze przyrost w jakosci. No ale jezeli tobie chodzi o to zeby cie "ruszylo" to wg mnie to sa 2 inne sprawy.

Apropo c64, gdybys ty widzial jakie na mnie wrazenie zrobiola przesiadka z monochroma monitorka na kolorowy tv :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś to były inne czasy - jak wspomniałeś sam fakt posiadania kolorowego ekranu to był przeskok. Obecnie moim zdaniem grafika w grach stanęła w miejscu być może dlatego, że często różne gry działają na tych samych silnikach i ogólny zarys jest przez to podobny - ja widzę podobieństwa np. między poszczególnymi Assassynami czy to na nowszej wersji Anvila (Origins w górę) czy te starsze (Black Flag w górę), tak samo gry na Unreal Engine są dosyć specyficzne i jest ich bardzo dużo na rynku stąd miewam przesyty i nic mnie nie potrafi zaskoczyć.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, azgan napisał:

PC GAMER: A year later, Cyberpunk 2077 has fewer bugs but still feels like it's in Early Access :szczerbaty:

https://www.pcgamer.com/a-year-later-cyberpunk-2077-has-fewer-bugs-but-still-feels-like-its-in-early-access/

Jak to było? Na PC to zupełnie inna gra i problemy są tylko na konsolach ?

Nie wiem, kto to pisał, ale coś ma chyba z PC, albo konfig bardzo leciwy. Obstawiam oba. 

Edytowane przez HDR'o
  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • pewnie że wole niestety kosmici w komputroniku tylko pracują a na to nie mam wpływu tak jak i na to że zasilacz 1600 w jest niedostępny więc bedzie musiał wystarczyć 1300 w tak dokładnie wydaje po to 26 tys by "chapnąć" 2600 i kupic najtańszy tv 55 cali cholera trafił mi sie myśliciel i wizjoner a jak pomógł swoim mądrym postem cholera od teraz moje życie sie zmieni
    • @up Skill to w moim przypadku za dużo powiedziane. RL1 to w dużym stopniu przedsięwzięcie strategiczno-logistyczne, a nie tylko poznawanie movesetu przeciwników. Kluczem do walki z Malenią było ogarnięcie właściwego buildu i taktyki, bo jak chciałem po prostu wszystko wydodge'ować, to miałem poważne problemy z przejściem nawet pierwszej fazy. Dla zainteresowanych:
    • Chce pan tanio i szybko? To ma pan tanio, szybko i ekologicznie   To wyżej to taka robota na boku bo zmieniałem ram z 16 GB na 32 GB i eksmitowałem 5800x3d i na powrót dałem 5700G. Koszt zmiany ramu to jakieś 70 - 80 złotych o ile poprzednie g.skille pójdą za 120  - 130 zł. Tak, te klevvy kupiłem nówki za 101 zł za komplet  Fajnie, że mają czujnik temperatury.   
    • Pewny jesteś nazwy płyty? Według Google to MSI. Co do pytania to raczej nie warto bo praktycznie nic to nie zmieni. Chyba, że o ile dobrze rozumiem, to pamięci z i5 działają na 2666 MHz a z i7 oraz i9 na 2933 MHz. Wtedy za około 200 zł dojdą 4 wątki, trochę szybszy zegar i szybciej działające pamięci.  https://allegro.pl/oferta/procesor-intel-core-i7-10700f-2-90ghz-lga1200-15372094649?utm_medium=afiliacja&utm_source=ctr_2&utm_campaign=a87648d1-a282-4a5a-bbdf-1f1e1cd28cc4&utm_content=4ac103486af9#  
    • kupiłem se kołpaki (ze wzgledow praktycznych - psy mi sikaja na tarcze) i tak, wiem ze bieda, ale oryginały były w tej samej cenie a te mi sie podobaja bardziej - i TAK, wiem ze jestem w mniejszosci bo wiekszosci sie nie podobaja
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...