Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Bronie dostały niezłego kopa, teraz czuć że strzelasz, ja mam shotguna potwora, strzela pociskami zapalającymi i robi 1000dmg, potrafię jednym pociskiem nawet trzech adwersarzy ustrzelić, do tego ostrza modliszki które dodatkową podpalają przeciwnika, jest zabawa, no snajperka która wygląda jak podręczna armata i głowa od razu odpada. :E

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, Stjepan666 napisał:

Bronie dostały niezłego kopa, teraz czuć że strzelasz, ja mam shotguna potwora, strzela pociskami zapalającymi i robi 1000dmg, potrafię jednym pociskiem nawet trzech adwersarzy ustrzelić, do tego ostrza modliszki które dodatkową podpalają przeciwnika, jest zabawa, no snajperka która wygląda jak podręczna armata i głowa od razu odpada. :E

No ja właśnie chcę pójść w mix z bliska Katana/Modliszka a z daleka snajperka, do tego umiejętności techniczne. W mojej pierwszej grze wybrałem hakowanie i od połowy gra była nudna jak cholera - zanim wszedłem do jakiegokolwiek budynku wszyscy już nie żyli, wystarczyło puścić parę haków i było po zabawie. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Element Wojny napisał:

No ja właśnie chcę pójść w mix z bliska Katana/Modliszka a z daleka snajperka, do tego umiejętności techniczne. W mojej pierwszej grze wybrałem hakowanie i od połowy gra była nudna jak cholera - zanim wszedłem do jakiegokolwiek budynku wszyscy już nie żyli, wystarczyło puścić parę haków i było po zabawie. 

Styl dokładnie taki jaki ja obrałem przy pierwszym (i jak na razie jedynym przejściu)  czyli

Nomad V (babka)

Główne umiejętności Technik / bronie sieczne  czyli katany, ostrza modliszkowe, bronie tech /Crafting  i to był bardzo OP bulid totalnie nie zbalansowany nie wiem jak teraz, ale odpowiednią kataną można było chlastać za ponad 50k kryty (a bronie melee ignorują pancerz przeciwnika)

Edytowane przez frog67
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, frog67 napisał:

Styl dokładnie taki jaki ja obrałem przy pierwszym (i jak na razie jedynym przejściu)  czyli

Nomad V (babka)

Główne umiejętności Technik / bronie sieczne  czyli katany, ostrza modliszkowe, bronie tech /Crafting  i to był bardzo OP bulid totalnie nie zbalansowany nie wiem jak teraz, ale odpowiednią kataną można było chlastać za ponad 50k kryty (a bronie melee ignorują pancerz przeciwnika)

Moja też jest trochę OP, zainwestowałem w wytrzymałość, ciężką ją zabić też Nomadka V kobieta. :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, frog67 napisał:

Styl dokładnie taki jaki ja obrałem przy pierwszym (i jak na razie jedynym przejściu)  czyli

Nomad V (babka)

Główne umiejętności Technik / bronie sieczne  czyli katany, ostrza modliszkowe, bronie tech /Crafting  i to był bardzo OP bulid totalnie nie zbalansowany nie wiem jak teraz, ale odpowiednią kataną można było chlastać za ponad 50k kryty (a bronie melee ignorują pancerz przeciwnika)

Bardziej OP od hackowania, który zabijał wszystkich siedząc w aucie chyba się nie da. :E Ciekawe jak teraz to wygląda, bo ponoć to zbalansowali. 

Swoją droga to mogli by poprawić dźwięk i lepsze efekty krwi, bo przy DL to katana brzmi nieco "plastikowo". 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Jaycob napisał:

Bardziej OP od hackowania, który zabijał wszystkich siedząc w aucie chyba się nie da. :E Ciekawe jak teraz to wygląda, bo ponoć to zbalansowali. 

No to chyba nie, bo w atakach melee był pewien pierwiastek ryzyka że szarżowałeś z kataną na wroga czy też z ostrzami, ale pamiętam że pancerza też sobie dużo wycrafciłem chyba pod 6k już nie pamiętam dokładnie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest tak łatwo teraz, chyba SI lepiej ogarnia. Mam początkowy build z bronią sieczną i już parę razy zginąłem. Gram na trudnym, przednio tylko na bardzo trudnym ginąłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Jaycob napisał:

Nie jest tak łatwo teraz, chyba SI lepiej ogarnia. Mam początkowy build z bronią sieczną i już parę razy zginąłem. Gram na trudnym, przednio tylko na bardzo trudnym ginąłem.

Albo broń melee została nieco znerfiona bo pamiętam że była mocna od początku, jednakże mix sieczne+craft to bardzo mocny mix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.02.2022 o 16:28, Element Wojny napisał:

Jeden koleś wczoraj pisał że te itemki są totalnie beznadziejne jak jesteś na wyższym levelu - łatwo je przegapić jak ma się dobre sprzęty. 

A w jakiej grze jest inaczej? Wszystkie itemy te nagrody za quest w grach są beznadziejne, zaraz idą na handel albo do kowala. :E  Zawsze mnie rozbrajają jeszcze do tego teksty od NPCów coś w stylu "masz tu coś cennego". :E 

1 minutę temu, frog67 napisał:

Albo broń melee została nieco znerfiona bo pamiętam że była mocna od początku, jednakże mix sieczne+craft to bardzo mocny mix

Jak pisałem, jestem na początku. Później wystarczyło mieć modliszki i wszczepy bersekera. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aż będę musiał sprawdzić czy przypadkiem nie zmienili najlepszej katany w grze - Satori  wygląda baardzo niepozornie ale to tylko dla niepoznaki bo jej prawdziwy potencjał to po prostu :wow:

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też nie zauważyłem dzikich akcji poza podskakującym motorem w garażu Jackiego. :E Do tego nie wiem czy to była jednorazowa akcja ale przy pierwszym "spotkaniu" z Silverhandem w mieszkaniu V kiedy ten upada i czołga się w stronę leków brakowało audio dialogów i postacie nic nie mówiły przez pewną chwilę. Dotarłem do spotkania z Takemurą w barze (oraz za nim), gdzie pojawił się tak mocno wyczuwalny kisiel z fps, że zrezygnowałem z dalszych testów i gra poleciała z dysku, właściwie na Jig-Jig Street koło Wakako było jeszcze gorzej, wręcz masakra aż mało nie obrzygałem monitora.

Dalej uważam, że optymalizacja tej gry to szczochy spuszczone w sraczu, nic się nie zmieniło w określonych miejscówkach.

Edytowane przez caleb59
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż, wydaje mi się że po podniesieniu wymagań 1070 po prostu już sobie nie radzi w tej grze tak dobrze jak wcześniej. Sam grałem na 1070 bezpośrednio po premierze i już wtedy ciężko było o jakieś przyzwoite fps'y przy dobrych ustawieniach, teraz zapewne uzyskanie 60 fps'ów to pewnie tylko na low i do tego jeszcze z FSR'em ? 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Artbook świetnie zrobili, a jeszcze lepsze jest to że wersja angielska jest lepsza od polskiej. Nawet CDPR uważa Polskę za kraj trzeciego świata :E

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza specyficznymi miejscówkami jest płynnie jak masło, poczytaj kilka stron wstecz mój dialog z @Reddzik. Jednak tych specyficznych miejscówek jest za dużo w tej grze co ogólnie mnie osłabia i nie potrafię aż tak zmrużyć oczu i udawać, że jest fajnie.

Dying Light 2 przy tym działa jak złoto.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomijając jak wyszła sama gra i jaki jest jej stan, cholernie mnie kreci cały ten świat i Night City, ten artbook mnie nakręca żeby grać :D

Jest we mnie Neomilitarysta :E

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba też ich pochwalić, że mimo wszystko szybsza jazda samochodem/motorem nie generuje stutteringu oraz nie materializuje nagle elementów otoczenia w zasięgu wzroku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja właśnie dość nieplanowanie chyba wsiadam na dłużej do pociągu do Night City. Mam za sobą kilka ciężkich historii fabularnych i potrzebuję trochę odreagować w mieście gdzie mogę po prostu kogoś przejechać czy zastrzelić nie obawiając się że doprowadzi to do końca świata jaki znamy :D 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Element Wojny napisał:

Niestety ale nie udało mi się w żaden sposób uzyskać stabilnych 60 fps'ów z włączonym RT medium, bez względu na to jak ustawiałem poszczególne detale i jakie ustawienie DLSS bym nie przyjął. Przez jakiś czas jest w miarę stabilnie a potem nie wiedzieć czemu dropy totalne na 40-45 fps'ów niezależnie od lokacji i tego czy idę/jadę. Ostatecznie wyłączyłem bo nie ma sensu tego włączać, że już nie wspomnę o tym że normalnie temperatury mam rzędu 52-57 stopni a z włączonym RT dobija do 70. 

Przed patchem tak z 80% gry wchodziłem w widełki 60 fps i g-sync zarazem, a teraz jest znacznie ciężej takie coś uzyskać. Zmiana ustawień graficznych nie ma za bardzo sensu bo musiałbym zjechać chyba na medium/low żeby zyskać 10 klatek. Są pewne graficzne usprawnienia ale mam nadzieję, że dodadzą jakieś opcje w menu, które pozwolą gierce wyglądać i działać jak przed patchem. 

8 godzin temu, larry.bigl napisał:

Mój ulubiony kawałek to ten który pojawia się w Afterlife

Lubię się kręcić po Afterlife bo fajne, energetyczne kawałki tam lecą. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, caleb59 napisał:

Poza specyficznymi miejscówkami jest płynnie jak masło, poczytaj kilka stron wstecz mój dialog z @Reddzik. Jednak tych specyficznych miejscówek jest za dużo w tej grze co ogólnie mnie osłabia i nie potrafię aż tak zmrużyć oczu i udawać, że jest fajnie.

Dying Light 2 przy tym działa jak złoto.

Sorka, że to chwilę trwało- jako, że grałem od początku to nie doszedłem do tego momentu, zresztą testowałem to i owo, pisałem z supportem CDP, ale nagrałem przebieg jak to wygląda w okolicy Wakako.
Są momenty gdzie spada poniżej 50fps, ale nawet jak się pojawię w tym samym miejscu fps potrafi być wyższy. Tak jak na screenie zaraz po wyłączeniu nagrania to samo miejsce, i jest wyższy fps
7T7tivX.png

W 1:25 pokazane są detale i powrót do ustawień DF. Na pewno nie jest płynnie, jedna z gorszych miejscówek w grze.

edit:
Jako, że gram na k+m to czuć jak leci tutaj fps w okolice 50fps a miejscami niżej, jak grałem na starym buildzie a grałem większość na padzie to nawet tego tak nie czuć, no ale to nie znaczy, że ma tak chrupać i działać.

Edytowane przez Reddzik
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzis grając zauważyłem ze gra w pewnych momentach korzysta z ponad 50% mocy mojego i7 10700F a zużycie energii skacze do prawie 90-100 W.
Wydaje mi się ze te spadki są mocno związane z procesorem jaki mamy w systemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, AvengerGT napisał:

Przed patchem tak z 80% gry wchodziłem w widełki 60 fps i g-sync zarazem, a teraz jest znacznie ciężej takie coś uzyskać. Zmiana ustawień graficznych nie ma za bardzo sensu bo musiałbym zjechać chyba na medium/low żeby zyskać 10 klatek. Są pewne graficzne usprawnienia ale mam nadzieję, że dodadzą jakieś opcje w menu, które pozwolą gierce wyglądać i działać jak przed patchem. 

Jest zauważalnie gorzej pod tym względem. Najgorsze że z włączonym RT mój RTX grzeje się jak cholera, przed patchem jak odpalałem parę miechów temu nie miałem takich temperatur, a przecież w międzyczasie zrobiłem UV. 

14 minut temu, kadajo napisał:

Ja dzis grając zauważyłem ze gra w pewnych momentach korzysta z ponad 50% mocy mojego i7 10700F a zużycie energii skacze do prawie 90-100 W.
Wydaje mi się ze te spadki są mocno związane z procesorem jaki mamy w systemie.

To co, czekamy na kolejnego patcha który to naprawi ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik już ledwo zipie. Teraz to dodają rzeczy, a nie odejmują. Gra pewnie będzie tylko coraz bardziej ociężała z każdym patchem kolejnym i dodatkiami jakie będziemy dostawać (oby).
Bo jak ich optymalizacja ma polegać znowu na zmniejszeniu ilości NPC itd. itp. to niech od razu dadzą suwak w opcjach i każdy sobie dostosuje do sprzętu jaki ma. Wreszcie to PC, a nie konsole.

Zdecydowanie gra w tej chwili prezentuje się najlepiej od czasu premiery ale jak widać zaczyna coraz bardziej to obciążać sprzęt.

  • Like 2
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oho, czyli żeby pograć w dodatki fabularne w 60 fps'ach będzie potrzebny 3080 :D 

Edytowane przez Element Wojny
  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanim te dodatki wyjdą to pewnie 4080 TAJ :E

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...