Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

55 minut temu, Kyle_PL napisał:

Jak odpalisz Cinebench R23 multicore to też trzyma 3,4 Ghz?

Tak cały czas 3.4, jak by był zablokowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, Rapuch napisał:

Tak cały czas 3.4, jak by był zablokowany.

A temperatury? Moze goracy i nie bostuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, Sheeneek napisał:

A temperatury? Moze goracy i nie bostuje.

Temperatury w porządku. HWMonitor pokazuję 60-62 stopnie jak mam odpalonego cinebencha. W grach temperatura jest jeszcze mniejsza. Nawet jak podkręce tego procka to np. w takim cp2077 nie widzę różnicy jeśli chodzi o fps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
21 godzin temu, Rapuch napisał:

Witam. Mam problem ze spadkami w CP2077. Myślę, że to może być wina procesora. 

Ryzen 7 2700, Rx 6600 xt, 16gb RAM 3000MHz.

Na ustawieniach ultra w FHD gra potrafi dropnąć do 45 klatek, i nie ma szans, żeby trzymała magiczne 60 klatek. Z tego co widziałem na YouTube z różnych testów, to ten RX w połączeniu np. z 12400f lub r5 5600x powinien dawać te magiczne 60 fps a nawet więcej, jeśli wierzyć w te wszystkie testy. Jedne pokazują, że nawet i 70 fps można wycisnąć, a inne ledwo 60, więc jestem troszkę zagubiony ;D. Dodam, że na na ustawieniach ultra wykorzystanie karty oscyluje między 90-95%, natomiast jak zejde z ustawień to wykorzystanie leci w dół jak szalone i potrafi spaść nawet do 50-60%, więc raczej procek do zmiany prawda ?

Ja grałem w 1440p na RTX 3070 i r5 2600. W miejscach, z dużą ilością NPC, procek nie wyrabiał. Grafa latała na 40% procek na 100% i potrafiło chrupnąć poniżej 40 klatek. Najbardziej,j to było odczuwalne, przy szybkiej jeździe samochodem. Na przykład w city center na tym dużym rondzie, ale w innych miejscach z dużą ilością NPC i dużym ruchem też chrupało.

Edytowane przez Red_October
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Red_October napisał:

Ja grałem w 1440p na RTX 3070 i r5 2600. W miejscach, z dużą ilością NPC, procek nie wyrabiał. Grafa latała na 40% procek na 100% i potrafiło chrupnąć poniżej 40 klatek. Najbardziej,j to było odczuwalne, przy szybkiej jeździe samochodem. Na przykład w city center na tym dużym rondzie, ale w innych miejscach z dużą ilością NPC i dużym ruchem też chrupało.

No u mnie jest tak samo, przy zatłoczonym miejscu z duża ilościa detali, fps leci w dół jak szalony. Powiem Ci, że ta gra to jest jakiś dramat, z tego co oglądam na YouTube z różnych testów, to trzeba mieć serio dobry sprzęt, żeby komfortowo pograć bez spadków. A tylko w tej grze mam takie problemy. Przykładowo w Dying Light 2, fps u mnie na max ustawieniach bez RT jest między 75-90. Teraz też masz tego ryzna 5 2600 czy już zmieniłeś na coś innego ?

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

https://www.wykop.pl/wpis/65797723/jak-kogos-interesuja-szczegoly-wczorajszej-dramy-z/

Tak jak napisałem wcześniej , 

1 dodatek dlc i koniec wspierania cp głównie sklejony z usuniętej treści podstawki , zrobiony przez ludzi których już nie ma w cdpr , silnik Red engine idzie do kasacji , cyberpunk idzie do kasacji , robią w4 na silniku UE 5 oczywiście nadal będą uprawiać januszerke tyle że tym razem rękami studenciakiow za 3k w 3 lidze , obstawiam że po premierze w4 spadną do 4 ligi :)

 

Edytowane przez voltq
  • Haha 2
  • Sad 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
18 minut temu, voltq napisał:

https://www.wykop.pl/wpis/65797723/jak-kogos-interesuja-szczegoly-wczorajszej-dramy-z/

Tak jak napisałem wcześniej , 

1 dodatek dlc i koniec wspierania cp głównie sklejony z usuniętej treści podstawki , zrobiony przez ludzi których już nie ma w cdpr , silnik Red engine idzie do kasacji , cyberpunk idzie do kasacji , robią w4 na silniku UE 5 oczywiście nadal będą uprawiać januszerke tyle że tym razem rękami studenciakiow za 3k w 3 lidze , obstawiam że po premierze w4 spadną do 4 ligi :)

 

Sorry dla mnie to są jakieś brednie i hype'owanie crapa, który był martwy już w dniu premiery. Nie będzie żadnego DLC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
8 godzin temu, Rapuch napisał:

No u mnie jest tak samo, przy zatłoczonym miejscu z duża ilościa detali, fps leci w dół jak szalony. Powiem Ci, że ta gra to jest jakiś dramat, z tego co oglądam na YouTube z różnych testów, to trzeba mieć serio dobry sprzęt, żeby komfortowo pograć bez spadków. A tylko w tej grze mam takie problemy. Przykładowo w Dying Light 2, fps u mnie na max ustawieniach bez RT jest między 75-90. Teraz też masz tego ryzna 5 2600 czy już zmieniłeś na coś innego ?

Jeszcze mam, ale będę zmieniał. W dying light 2 nie grałem, także się nie wypowiem. Czekałem na premierę 5800x 3D, ale stwierdziłem że za drogi. Wczoraj zamówiłem 5800x ( na oficjalnym sklepie allegro i amazon.pl była niezła cena- 1319 zł). Inna sprawa, że nie mam teraz karty graficznej. Ze względu na brak czasu na granie, RX-a sprzedałem (po RTX 3070 miałem RX 6800 XT). Obecnie w kompie mam GTX 660 ti, wyjdzie nowa generacja na jesień, to coś kupię. Choć, zastanawiam się , czy na przeczekanie, nie wziąć jakiegoś RX 6600 - ceny coraz fajniejsze.

Edit.

Ale to taktowanie proca, to sprawdź dokładnie. U mnie procesor normalnie boost-ował do 3,9.

Edytowane przez Red_October

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, voltq napisał:

Grubo. Kiedy człowiek już zaczynał mieć nadzieję że może oni gdzieś tam powoli zaczynają się ogarniać to wychodzą takie kwiatki. Będąc jednak szczerym może nawet i dobrze że to wypłynęło bo w tym momencie to DLC nie budzi u mnie dosłownie ŻADNEGO zainteresowania, jako że jedyne co mnie w kontekście tej gry interesowało to kontynuacja wątku Peralezów/Mr Blue/kontroli umysłu i los V po finale. Co mnie jakaś Songbird... 

  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie. To także rezultat tego, że trwa to zwyczajnie za długo. Dodatki powinny pojawiać się szybko po premierze, gdy jest jeszcze podtrzymane zainteresowanie. W przypadku wybitnych gier może to być dłuższy okres, ale cyberpunk do tej kategorii tytułów się zwyczajnie nie zalicza. Szczerze, to jakby nawet teraz ogłosili kolejny dodatek do W3 to bym śledził prace i byłbym tym mocno zainteresowany. I to po tylu latach. Zwyczajnie inna liga niż cyberpunk.

Jak tak czytam o tej kolejnej aferze jak ta z wyciekiem i może to wniosek błędny, ale chyba kultura organizacyjna w CDPR wciąż pozostaje na takim samym poziomie i nadal nie uczą się na błędach. Coraz mniejsze są szanse na powtórzenie w przyszłości sukcesu W3. 

  • Like 1
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, MrHardy napisał:

Mam podobnie. To także rezultat tego, że trwa to zwyczajnie za długo. Dodatki powinny pojawiać się szybko po premierze, gdy jest jeszcze podtrzymane zainteresowanie. W przypadku wybitnych gier może to być dłuższy okres, ale cyberpunk do tej kategorii tytułów się zwyczajnie nie zalicza. Szczerze, to jakby nawet teraz ogłosili kolejny dodatek do W3 to bym śledził prace i byłbym tym mocno zainteresowany. I to po tylu latach. Zwyczajnie inna liga niż cyberpunk.

Jak tak czytam o tej kolejnej aferze jak ta z wyciekiem i może to wniosek błędny, ale chyba kultura organizacyjna w CDPR wciąż pozostaje na takim samym poziomie i nadal nie uczą się na błędach. Coraz mniejsze są szanse na powtórzenie w przyszłości sukcesu W3. 

Cdpr stał się tzw januszexem , te problemy z zrobieniem czegokolwiek dobrze wynikają z oderwanego od rzeczywistości zarządu i odejścia najlepszych pracowników

  • Confused 1
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, voltq napisał:

Cdpr stał się tzw januszexem , te problemy z zrobieniem czegokolwiek dobrze wynikają z oderwanego od rzeczywistości zarządu i odejścia najlepszych pracowników

Problem w tym, że zawsze nim był. Generalnie wydaje mi się, że CDPR tylko trafił na idealny dla siebie moment. Rynek deweloperów gier dopiero raczkował w kraju, a tu pojawia się studio które ma ambicję na wydawanie gier AAA. Ambitni i zdolni ludzie upatrywali swojej szansy w pracy u nich, pomimo, że organizacyjnie to był i jest januszex. Zaowocowało to ostatecznie hitem w postaci W3. CDPR jednak się nie zmienił, a ludzie już mieli ciekawsze alternatywy, więc po co zostawać w januszexie. Porażka jaką jest odejście od red engine, bo brakuje osób do rozwijania silnika jest ostatecznym na to dowodem. W perspektywie nie wypada to za ciekawie, bo talenty powinno się przyciągać, a nie pozwalać im odpływać. CDPR miało jednak farta z okresem w jakim się rozwijali. Na bank przy takim stylu nie rozwinęliby się startując z firmą dzisiaj.

  • Like 2
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Red_October napisał:

Ale to taktowanie proca, to sprawdź dokładnie. U mnie procesor normalnie boost-ował do 3,9.

Jakiś czas temu, szukałem rozwiązania w necie. Bawiłem się w biosie, myślałem że coś może jest nie tak, jakaś opcja jest włączona lub wyłączona, ale ostatecznie nie znalazłem rozwiązania. Więc odpuściłem sobie ten temat. Za niedługo pewnie zmienię ten procek, na coś innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam wciaż wierze w CDPR, W3 to moja ulubiona gra jaka wyszła, Cyberpunk pomina wad, sprawił mi chyba najwięcej radości jeśli chodzi o ostatnie 3 lata premier wiec liczę ze kolejne ich projekty bedą wciąż trzymać wysoki poziom 

  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, jakbaj napisał:

Ja tam wciaż wierze w CDPR, W3 to moja ulubiona gra jaka wyszła.

Wierzyć dobra rzecz ale trzeba pamiętać że przeważająca większość osób które pracowały nad W1/W2/W3 już opuściły CDPR i W4 będzie robiony przez zupełnie inny zespół. Miejmy nadzieję że nie będzie tutaj powtórki z BioWare gdzie sytuacja była prawie że identyczna - po ME1/ME2/ME3 najlepsi ludzie związani z tą marką odeszli, do Andromedy skompletowano nowy zespół a co wydano i jak się do dziś o tym mówi każdy wie. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tymczasem CP2077 ponownie na pierwszym miejscu listy bestsellerów wśród płatnych gier na PS5 w sklepie Sony

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, Element Wojny napisał:

Wierzyć dobra rzecz ale trzeba pamiętać że przeważająca większość osób które pracowały nad W1/W2/W3 już opuściły CDPR i W4 będzie robiony przez zupełnie inny zespół. Miejmy nadzieję że nie będzie tutaj powtórki z BioWare gdzie sytuacja była prawie że identyczna - po ME1/ME2/ME3 najlepsi ludzie związani z tą marką odeszli, do Andromedy skompletowano nowy zespół a co wydano i jak się do dziś o tym mówi każdy wie. 

Ale W3 też robiła inna ekipa niż 1, a dwójkę niż 2. W Rockstarze RDR2 też w dużej mierze robili inni ludzie niż GTA V itd itp. W tej branży średni czas pracy u jednego pracodawcy wynosi może 2-3 lata, często po skończeniu dużego projektu ludzie zmieniają firmy. Także tutaj bym się niczego nie dopatrywał, za sequelami większości współczesnych gier stoją zupełnie inni ludzie.

Fakt faktem, że CDPR premiera CP77 i późniejszymi poczynaniami stracił nie tylko zaufanie graczy (tutaj pół biedy to gracze mają pamięć złotej rybki) ale i potencjalnych pracowników, którzy mogą sobie zdawać sprawę w jakiej firmie przyszło by im pracować i z jakim betonem w managmencie trzeba by się mierzyć.

Edytowane przez bleidd
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, bleidd napisał:

Ale W3 też robiła inna ekipa niż 1, a dwójkę niż 2.

ME3 też robiła nieco inna ekipa niż ME1 i ME2, ale rozumiem o co Ci chodzi. Jakby spojrzeć na ostatnie 3-4 lata to jednak sporo najważniejszych osób od W3 opuściło studio, a tak doświadczonych pracowników niełatwo jest zastąpić. Na rynku jest sporo utalentowanych ludzi od programistów zaczynając a na scenarzystach kończąc, miejmy nadzieję że CDPR uda się takowych zwerbować do prac nad W4. 

  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny wywiad, z takim właśnie człowiekiem, który był bardzo ważny dla CD Projektu a parę miesięcy temu odszedł i założył własne studio.

Wywiad świeży, dosłownie sprzed dwóch godzin: Konrad Tomaszkiewicz.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, tgolik napisał:

Fajny wywiad, z takim właśnie człowiekiem, który był bardzo ważny dla CD Projektu a parę miesięcy temu odszedł i założył własne studio.

W ostatnich latach mnóstwo właśnie takich weteranów odeszło z wielkich korpo i otworzyło własne studia by tworzyć własne gry. Jedyny problem z nimi jest taki że tych gier ani widu ani słychu. W 2019r. otworzyło się studio Archetype, które zgromadziło u siebie weteranów z BioWare, Naughty Dog, 343 Industries, id Software, Santa Monica Studio itd. Ładna strona internetowa, świetne wypowiedzi, piękne szkice koncepcyjne... a tymczasem mamy już 2022r. a ja widzę że oni nadal są na etapie gromadzenia ekipy, a o samym projekcie nic, kompletne zero. Podobne przykłady mógłbym mnożyć. 

Zapowiedzi p. Tomaszkiewicza kojarzę, było parę artykułów o tym w okolicach lutego/marca. Oby to wypaliło i były z tego projektu jakieś świetne gry. Dziwi mnie jednak trochę że takim totalnym priorytetem dla tego pana jest koncept różnorodności w studiu o czym wspomina przy każdej okazji - moim zdaniem liczą się umiejętności a nie to kto jaką grupę społeczną reprezentuje. 

  • Like 2
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, Element Wojny napisał:

W ostatnich latach mnóstwo właśnie takich weteranów odeszło z wielkich korpo i otworzyło własne studia by tworzyć własne gry. Jedyny problem z nimi jest taki że tych gier ani widu ani słychu. W 2019r. otworzyło się studio Archetype, które zgromadziło u siebie weteranów z BioWare, Naughty Dog, 343 Industries, id Software, Santa Monica Studio itd. Ładna strona internetowa, świetne wypowiedzi, piękne szkice koncepcyjne... a tymczasem mamy już 2022r. a ja widzę że oni nadal są na etapie gromadzenia ekipy, a o samym projekcie nic, kompletne zero. Podobne przykłady mógłbym mnożyć. 

Zapowiedzi p. Tomaszkiewicza kojarzę, było parę artykułów o tym w okolicach lutego/marca. Oby to wypaliło i były z tego projektu jakieś świetne gry. Dziwi mnie jednak trochę że takim totalnym priorytetem dla tego pana jest koncept różnorodności w studiu o czym wspomina przy każdej okazji - moim zdaniem liczą się umiejętności a nie to kto jaką grupę społeczną reprezentuje. 

Niewiele słyszymy o grach tworzonych przez odchodzących z wielkich studiów ze względu na to, że tworzą tylko gry indie, często z budżetem mniejszym niż AA. A takich tytułów powstaje tysiąc rocznie i pojedyncze gry giną w tłumie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, tgolik napisał:

Niewiele słyszymy o grach tworzonych przez odchodzących z wielkich studiów ze względu na to, że tworzą tylko gry indie, często z budżetem mniejszym niż AA. A takich tytułów powstaje tysiąc rocznie i pojedyncze gry giną w tłumie.

Oczywiście, nie sposób ogarnąć takiej ilości ludzi i ich obecnych projektów - kiedyś śledziłem na twitterach całkiem sporo z nich ale z czasem albo przestali się udzielać albo poszli w rejony które nie są w kręgu moich zainteresowań. Śledzę jednak kilka największych projektów byłych weteranów branży w których mowa o grach AA/AAA i wygląda to naprawdę interesująco - widać że jest pomysł i są duże chęci - ale czy z tego realnie coś wyjdzie ? Praktycznie każdy z tych projektów jest na etapie "zbierania drużyny" i o ile w wypadku takiego Inflexion czy Humanoid jest to zrozumiałe bo to nowe projekty, to jednak ten sam etap w przypadku 3-letniego Archetype daje do myślenia. 

  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, tgolik napisał:

Fajny wywiad, z takim właśnie człowiekiem, który był bardzo ważny dla CD Projektu a parę miesięcy temu odszedł i założył własne studio.

Wywiad świeży, dosłownie sprzed dwóch godzin: Konrad Tomaszkiewicz.

Jak dla mnie miałki i strata 2h. Nic w zasadzie ciekawego nie powiedział, bardzo ogólnikowe stwierdzenia. Generalnie kwintesencja tego jak powiedzieć dużo aby nic nie powiedzieć.

  • Thanks 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, bleidd napisał:

Jak dla mnie miałki i strata 2h. Nic w zasadzie ciekawego nie powiedział, bardzo ogólnikowe stwierdzenia. Generalnie kwintesencja tego jak powiedzieć dużo aby nic nie powiedzieć.

Tak to już jest. Tylko naprawdę mali i niedoświadczeni deweloperzy mogą powiedzieć dużo lub za dużo.

Tomaszkiewicz o CDR powiedzieć wiele nie mógł, bo wciąż obowiązują go umowy o poufności. Z kolei o swojej firmie nie mówi szczegółowo, bo tak się nauczył postępować u Redów.

Ale jeśli chcesz się dowiedzieć czegokolwiek, trzeba śledzić takie materiały w nadziei, że ktoś coś chlapnie lub da się przeczytać coś między wierszami.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdaję sobie z tego sprawę ale w żaden sposób nie zmienia to faktu, że ten wywiad nic nie wnosi.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...