Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Ja czesto siedze w autach po to zeby muzy posluchac. 

Ta muzyka i widoki na zawsze zostana mi w pamieci.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, Sheenek napisał:

Ja czesto siedze w autach po to zeby muzy posluchac. 

Tgolik kiedyś pisał że uwielbiał jeździć po mieście i słuchać co policjanci gadają :) 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lubie klimat tego Megabuilding H10, tam gdzie mieszka początkowo V. Wychodzę sobie i siedzę razem z NPC i słucham tych jakiś utopijnych reklam, kurna dziwny jestem :E

"Got another dry, sun-filled week coming your way, Night City! But soak in that sun while you can, there’s a cold front moving in. Prepare for cooler conditions as we head into the weekend. "

 

Jak się dobrze "ustawić" to słychać cala ta ścieżkę dźwiękową z naprawdę klimatyczna muzyczka i tymi reklamami, kurna, raz sobie to odpaliłem i cala noc tak grało :E

  • Like 4
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, Isharoth napisał:

Co do pytajników, to wydaje mi się że to były zlecenia, ale nie jestem pewien. Jeśli tak jest, to nadal są one na mapie jako pytajniki, tylko z kwadratową obwódką i mają turkusowy kolor.

Okej, przeszukałem dokładniej Internet i znalazłem wątek na reddicie, który poruszał ten sam problem. Podobno te znaczniki odblokowują się na mapie wraz z postępami w grze.

przechwytywaniexjdhb.png

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Isharoth napisał:

@Element Wojny Ogólnie w tym radiu są dobre nutki. Jeszcze te od Grimes też lubię, pasują do dłuższej jazdy.

Grimes 4AEM mój  ulubiony, no i Night City.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grimes 4AEM, Night City. to oklepane, już mi się znudziło. 

Teraz częściej słucham Night FM na 92.9 i Pacific Dreams 88.9. Świetne elektroniczne brzmienie podczas nocnej jazdy.

Kid Moxie & Ivan Iusco & Ashes Potts - Flying Heads.
Antagonistic - Chris Cardena, Sebastian Robertson & Pacific Avenue. 

Próbowałem w swoim samochodzie ustawić, ale Zetka się wł. :( :E

Lubię też theme Silverhanda.

Ale generalnie trzeba przyznać, że soundtrack jest na 90+%. :D 

 

 

 

 

Edytowane przez Jaycob
  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje wam się, że RT jest tutaj zepsute? Mam na myśli mydło na odbiciach, szczególnie jak się spojrzy na te w kałużach.  Czy to w trybie DLSS jakość czy wył jest tak samo. RT mam na Ultra. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, bo nabyłem drogą kupna RTX2070S od szwagra i chciałem zobaczyć ten wspaniały rejtrejsing w CP2077 :E wiem że Turing do tego się nie nadaje bo ma żałosną wydajność ale odpaliłem RT na maxa w natywnym 1440p bez DLSS i przy jakiś 20 FPS ujrzałem to wspaniałe śledzenie promieni :E i powiedźcie, u was też to tak źle wygląda? Powiedzmy że patrzymy sobie na odbicie w klapie bagażnika jakiegoś samochodu. Obok niego przechodzi postać i zamiast odbicia to jest jakaś smuga :E a jak sobie przybliżę obraz prawym klawiszem myszy to zmienia się to co się w klapie odbija. Tak jest zawsze czy u mnie coś nie tak? 

Ogólnie opisałbym odbicia RT jako efekt opery mydlanej, żeby odbicie się w "pełni wyrenderowało" potrzebuje z 0.5-1 sekundy nieruchomego obrazu, po tym tym czasie odbicie "nabiera wyrazistości" a nie jest rozmytą plamą. 

Edytowane przez cichy45

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko Ty. RT jest zwalone, a tak nie było we wcześniejszych łatkach.

 

Tutaj filmik z lutego:
 

 

Teraz jest mydło. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Jaycob napisał:

Teraz jest mydło.

Spokojnie, a patchu 1.7 naprawią. 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z RT w CP2077 to są jakieś jaja, szczególnie jak używamy DLSS. Część odbić jest RT a część to SSR w tym samym odbiciu, gdzie jak przechodzisz na natywna rozdzielczość to ten problem znika. Nie wiem, jak ktoś może pisać ze RT dużo zmienia, a nie widzieć takich baboli.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No instaluję i ja na testy, jak zobaczę niżej 60fps ze wszystkim na ultra + RT ultra to robię piekło. :E 

Ogólnie z tego co mówili w Digital Foundry najlepiej (OCZYWIŚCIE) użyć DLSS jakość i wyłączyć cienie RT, odbicia włączyć i efekty RT dać średnie - ktoś się może ustosunkować jak to obecnie wygląda na wersji gry 1.6?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiero po tej nowej łatce będą odbicia RT w pełnej rozdzialce w końcu :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To będzie krótko po premierze 4090  :D aż przejściówki  zapłoną

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Phoenixsuple napisał:

Dopiero po tej nowej łatce będą odbicia RT w pełnej rozdzialce w końcu :D 

I dopiero ci wszyscy zapaleńcy co bronią RT i RTX zobaczą ile te karty mają mocy. No, wait... :E

I nagle będzie pisanie ale bez sensu tylko trochę lepsze odbicia, ale bez sensu nie warto nie ma takiej różnicy :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, kadajo napisał:

dopiero ci wszyscy zapaleńcy co bronią RT i RTX zobaczą ile te karty mają mocy. No, wait... :E

Niezależnie od wszystkiego  - Ja tam uważam RT za przyszłość ;)  (dobrze żeby AMD też dołożyło coś od siebie) 

 

  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na moje to jest zwalone, a tak nie było. 

Bez RT:

NO-RT.png

RT-DLSS-Auto


RT-DLSS-Auto.png

RT-DLSS-Wył (tego nie radzę nawet próbować :E )


RT-DLSS-OFF.png

RT-DLSS-Jakość
 

RT-jako.png

 

Blurr wszędzie. :E A powinno być ostre jak żyleta. 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RT to jest przyszłość. Tylko co z tego. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Jaycob napisał:

Jak na moje to jest zwalone, a tak nie było. 

Bez RT:

NO-RT.png

RT-DLSS-Auto


RT-DLSS-Auto.png

RT-DLSS-Wył (tego nie radzę nawet próbować :E )


RT-DLSS-OFF.png

RT-DLSS-Jakość
 

RT-jako.png

 

Blurr wszędzie. :E A powinno być ostre jak żyleta. 

Wystarczy zwiększyć ostrość w sterowniku jak masz mydło. Mydło zawsze było przy dlss. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z wył DLSS też nie lepiej.  Tylko na tym trybie nie da się grać.  

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na mnie póki co największe wrażenie RT zrobiło w minecrafcie :E lustra i woda robią robotę. A w CP2077 to tak chodziłem i szukałem tego, nawet zwykłe odbicia rastrowe się czasami nie różnią za bardzo od tych z RT kiedy się w jednej scenie porównuje on/off. No niestety mam wrażenie że zwykła rasteryzacja ma na tyle fajnych sztuczek że musieliby specjalnie wykastrować silnik żeby pokazać "patrzcie z RT są odbicia a bez RT nie ma żadnych" jak w minecrafcie. 

Jakby ktoś mi wziął podsunął dwa screenschoty z losowego miejsca to miałbym problem powiedzieć gdzie to RT a gdzie bez tego. Chyba że byłyby to specjalne wyselekcjonowane lokacje - jakieś szyby ze sklepów itd. 

Edytowane przez cichy45
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odbicia RT najwyraźniej widać w szybach i blachach samochodów. I w tafli wody np. patrząc od strony tych faveli nad brzegiem w Kabuki w kierunku wieżowców po drugiej stronie.

Edytowane przez tgolik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • a nie lepiej polowac na 4070ti super bo 2160p ci wydupcy te wszystkie nvidie chyba że chcesz bez RT stricte tego używać?
    • https://tftcentral.co.uk/reviews/gigabyte-aorus-fo32u2p Miałem okazję przeczytać recenzję i zwróciło moją uwagę HDR P1000. W skrócie - są errory dla jaśniejszych odcieni szarości przez co mogą wydawać się "wypalone" w oknach 10% lub mniej ale za to obraz 10%-100% jest na tym samym poziomie co tryb TB400. Czyli - na wykresie nie jest równo ale za to nie ma sytuacji jak w innych panelach na qd-oled gdzie zarzynało się jasność realnej sceny aby wydobyć peaki. Osobiście wczoraj robiłem bardziej dogłębne porównania pomiędzy TB400/P1000 oprócz tego że high-lighty są oczywiste-jaśniejsze i wyskakują to niektóre sceny mogą być ciut podbite w cieniach ale tutaj musiałem się mocno przyglądać i elementy np. chmur mają te same szczegóły w obu trybach. Na szczęście wyniki co do poprawności wyświetlania kolorów czy temperatury w HDR są praktycznie takie same i nie ma oczywiście "wyprania" kolorów.   Jakie zdanie ma @PiPoLiNiO?
    • Sam piasek wygląda lepiej, ale nadal bez petardy (samo ziarno). Za to - chcę, aby to wybrzmiało (!) - dev odpowiedzialny za implementację pomysłu piasku w tej grze - mistrz. Jeszcze nie widziałem tak fajnie zaprogramowanego algorytmu pracy piasku, wirów, zawirowań, zachowań w odniesieniu do ternu, itd. Dla mnie majstrsztyk programistyczny, tylko graficznie coś nie pykło, tak jak reszta oprawy (nie bardzo wiem dlaczego - tam wystarczyłby chyba mały blur ziarna piachu i IMO zmiękczyłby ten obecnie szorstki odbiór).   Zastanawia mnie tylko "słabe zainteresowanie" moderów. Bardzo mało nowego. CP2077 - naście/dziesiąt nowych modów dziennie. Dziadzio W3 - nadal i niezmiennie po kilka nowych modów dziennie! A HFW... jakoś mało. A przecież aż prosi się o np. autoloota.  
    • Różnie z tym bywa, oba sieją piszczącymi cewkami nawet na pulpicie, drugi dodatkowo gdy grafa jest obciążona. Żona ma asusa tuf, też piszczy przy przewijaniu www. Już się w to nie będę bawił oddaje oba.  W drugim mmodelu dysk był gorszy 500TBW vs 1500, słabszy zapis i odczyt iopsy na łeb leciały. Dodatkowo monitor ma jakieś fazy w cieniach.   Na plus, pamięci jakoś same poleciały na 5600 vs 5200.   Aha dyski, lepszy był microna, szrot wdc.
    • Dzięki zerknę w jakiś wolny wieczór.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...